Dodaj do ulubionych

Otwarte testy Dawn of War II - już faktycznie o...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.09, 13:37
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Edytor zaawansowany
  • rafmazz 28.01.09, 14:14
    A ja uwazam ze jesli nie jestes wielkim fanem figurkowego WH40k, to NIE WARTO.

    1,5GB sciagania, zakladanie nowego konta LIVE ( bo stare ktore dzialalo z poprzednimi grami juz z DoW2 nie chcialo ), pozniej odpalenie tylko po to zeby sie przekonac ze gra narzuca ustawienia graficzne, przez co wyglada na mid-endowym kompie jak DoW1 z HDR, ale z masa zabkow i gorszym framerate.
  • rafmazz 28.01.09, 14:35
    Jesli chodzi o mape to wybaczcie ale ulozenie terenow obronnych, przejscia wokol punktow kontrolnych sa decydujace , a brak dopracowania balansu w tym aspekcie jest moim zdaniem wada DoW 2. Nie chodzi o sama symetrie, ale o sprawiedliwe potraktowanie czesci mapy od obydwu punktow startowych. Skoro mam juz utrzymywac zdobyte punkty kontrolne to nie chce miec pod gorke tylko dlatego ze autorzy wymysleli ze fajnie by w tym miejscu wygladalo drzewko lub niedopracowane przejscie za blisko punktu kontrolnego wroga ktory dogodnie rozlozyl wierzyczki.

    ---
    "Relic strasznie okroil konwencje z jakiej korzystalo wiele RTSow."
    @quinotaurus napisal:
    Na szczescie mamy tez sim city, jakby komus tak bardzo wadzil brak mozliwosci budowania domkow.

    Tu nie chodzi o budowanie domkow, jesli tego nie dostrzegasz to zdradzasz swoja casualowa mentalnosc jesli chodzi o RTSy. Budowanie infrastruktury wiazalo sie z poswieceniem konkretnych surowcow na wybrana galaz rozwoju, ktora w DoW2 ogranicza sie do klikniecia na kolejny stopien HQ, bez zadnych skutkow ubocznych lub kar. W innych strategiach jesli dobrze wycelowales w co chcesz isc, mogles zyskac tym przewage nad przeciwnikiem i odwrotnie. W DoW2 poprostu lecisz z kolejnymi jednostkami i przejmujesz sie tylko tym zeby pilnowac okreslonych punktow mapy. Czy to nie zbytnie uproszczenie ? Zapewne dla takich low skillowcow jak pan SS w sam raz.

  • slawomir.serafin 28.01.09, 14:37
    @rafmazz - rzeczywiście, argument o grafice przesądza wszystko. Jak można grać w grę, która nie wygląda? Nie do pomyślenia... btw. u mnie wygląda bardzo ładnie big_grin
  • rafmazz 28.01.09, 14:43
    A gdzie tak powiedzialem ze przesadza o wszystkim ? To przesadza tylko o technicznej stronie DoW2, bo jak to mozliwe ze Mirror's Edge, Crysis:Warhead czy FEAR 2 potrafia wykorzystac wydajnosc mojej maszyny , a taki DoW2 wybrzydza ? Bez przesady, az tak przeladowany graficznie to nie jest tytul.

    Poza tym takiemu slomianemu fanboyowi jak ty DoW2 moze sie podobac, mi to nie przeszkadza. Tobie chyba jednak sola w oku staja moje komentarze wytykajace elementy gier ktore ty ubostwiasz.
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.09, 14:56
    Gra jest wręcz rewelacyjna.... gram od 6 rano i dopiero teraz na chwilę przerwałem aby nieco odpocząć. Ale tylko chwilę, bo cały czas mam w głowie DoW 2 xD
  • Gość: Kefir IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.09, 15:02
    za to ja od rana w robocie sobie z uwielbieniem puszczam co jakiś czas muzę z oficjalnej strony DoW2 - jest taka mega nastrajająca, że chce się z pieśnią na ustach rzucić na greenskinów, mutantów i heretyków i ginąć za Imperatora wink
  • slawomir.serafin 28.01.09, 15:09
    @rafmazz - a czy ty zauważyłeś, że to BETA jest? pewnie dlatego masz z nią problemy natury technicznej. Inni nie mają najmniejszych - np. ja.

    W DoW2 poprostu lecisz z kolejnymi jednostkami i przejmujesz sie tylko tym zeby pilnowac okreslonych punktow mapy. Czy to nie zbytnie uproszczenie ? Zapewne dla takich low skillowcow jak pan SS w sam raz.

    -----

    rozbawiłeś mnie do łez big_grin zarzucasz mi brak skilla, a sam nie potrafisz grać w DoW ani trochę, co udowadniasz raz po raz wypowiedziami wskazującymi na brak znajomości jakichkolwiek bardziej zaawansowanych rozwiązań mechaniki big_grin ale Ty jesteś hardcore, a my lowskille z casualową mentalnością big_grin niech Ci już będzie big_grin

    aha, mógłbyś podać swój gamertag mistrzu? bo taki lowskill jak ja chciałby z Tobą zagrać jakieś małe 1vs1, przegrać oczywiście, ale nauczyć się czegoś może, pojąć swą nikłość i nikczemność. Pokaż casualowi gdzie jego miejsce, no pokaż smile
  • rafmazz 28.01.09, 15:20
    Heh ... tak niskich lotow sarkazm nie spowoduje ze schowam glowe w piasek. Moj GamerTag to rafmazur, natomiast DoW2 mistrzem nigdy sie nie oglaszalem. Bardziej jak ryba w wodzie czuje sie w SCBW, jesli chcesz mozemy rozegrac dodatkowa partyjke rowniez i w tego RTS-a.

    Co wiecej, gotow jestem rzucic Ci rekawice nawet w QuakeLive jesli osmielilbys sie ja podniesc.
  • falcion 28.01.09, 18:22
    Nijak nie udalo mi sie przebic przez windows live. Probowalem zmieniac narodowosci i inne ustawienia ale zawsze blokowalo...i tyle sobie pogralem...
  • wypisany 28.01.09, 18:28
    Pomocy potrzebuję. To pierwsza gra z Windows Live, w którą gram i nie wiem co począć. Po założeniu konta wyskakuje mi, że nieobsługiwany region. Co zrobić, żeby zagrać?
  • d_pawel 28.01.09, 18:29
    falcion -> Zmiana narodowści nic nie daje. Musisz podać właściwą narodowość przy tworzeniu gry. Dla przykładu ja w okienku mojego loginu na Games for Windows mam jak byk napisane w polu region: Polska smile. Ale przy rejestracji podałem Irlandie bodajże. Musisz założyć nowe konto.
  • d_pawel 28.01.09, 18:30
    "Musisz podać właściwą narodowość przy tworzeniu gry."

    Oczywiście chodziło mi o konto, trzeb podać właściwy kraj przy tworzeniu NOWEGO konta smile.

    wypisany -> Łap linkę:

    www.playback.pl/numer25/pibi/jak-wlaczyae-multi-w-gears-of-war.html
  • aquiller 28.01.09, 19:06
    Kolego rafmazz - szanuje Twoje prawo do wypowiedzi i własnej opinii, ale wydaje mi się, że przedwcześnie spisujesz grę na straty.
    Ponadto swoimi nastawieniem możesz zniechęcić innych czytelników do spróbowania bądź co bądź darmowej bety.
  • Gość: galekanalek IP: *.e-wro.net.pl 28.01.09, 19:13
    rafmazz, jako gracz Starcrafta (który nota bene nie jest również RTS, a zręcznościówką) i zarzucając braku ogólnopojętej "strategii" w DOW2 czynisz z siebie żałosnego hipokrytę.
    Co do wymagań - zapewne będziesz miał możliwość, czy to z poziomu command line, czy konsoli mieć wpływ na ogólne detale. Nie wiem czy będzie to miało jakieś negatywne skutki (w multiplayer niechętnie widzi się graczy, których problemy wydajnościowe niszczą rozgrywkę pozostałych). Jeżeli aplikacja jest bardziej wymagająca, to nie oznacza, że sama gra ma wymagania tylko na poziomie graficznym - pod okienkiem z renderowanym obrazem prężnie działa całkiem potężna machina wojenna i AI jednostek, jak i ogólnie działanie całego interfejsu sieciowego, zasad mechaniki gry, takie jak np. wyliczanie na bieżąco efektów osłon, tudzież innych smaczków - to wszystko liczy ten sam sprzęt, który wcześniej w pierwszym DOW nie miał takich problemów.
    Sam teren działań wymusza bardziej wyrafinowane manewry taktyczne miażdżąc przy tym inne gry (poza tymi z Relica, oraz niszowymi grami jak CMsmirkhock Force i pojedynczymi wyjątkami), gdzie całe wykorzystanie terenu opiera się na zablokowaniu ścieżki czymś tanim (jak to było w SC? Baraki się stawiało przy skarpie? - cóż za finezja).
    Co do marności taktycznej którą zarzucasz - niektórzy mają inny pogląd na wygląd walk i preferują właśnie takie efektywne wykorzystywanie niewielkiej liczby jednostek, niż typową dla SC i innych klonów archetypu RTS taktykę: ilość lub jakość, co ogranicza strasznie rozgrywkę, tyle że w nierzucający się na oczy sposób.
    Zauważ, że w grach strategicznych które wydaje Relic, bitwa nie jest przesądzona po 5-10minutach gry, gdy obaj gracze prezentują podobny poziom, a małe potknięcie boli, lecz nie decyduje automatycznie o wyniku końcowym. W innych grach długie rozgrywki są obecne tylko gdy dwa "żółwiki" stają przeciwko sobie.
  • galekanalek 28.01.09, 19:28
    aquiller, jest pewna grupa graczy, którzy na siłę próbują udowodnić swoją wyższość nad developerami. Często towarzyszy im wiele racji, jednak akurat Relic funduje od dłuższego czasu (Homeworld) świetnej jakości rozgrywkę z masą innowacyjności, której na rynku popularnych RTS-ów nie było od dawna. Jakiekolwiek czepialstwo się pionierów współczesnej rozrywki taktycznej, a zarazem powoływanie się na populistyczny Blizzard (o zgrozo!) zakrawa o absurd i świadczy o wyjątkowej toporności rozmówcy.

    Ciekawostka: Czy wiecie, że Blizzard chciał stworzyć grę w świecie W40k, jednak nigdy nie dostali licencji od Games Workshop. W efekcie zerżnięto i przemodelowano świat Warhammera 40k by wydać Starcraft (którego interfejs również jest cudzego autorstwa, ale niestety nie mogę znaleźć ani przypomnieć sobie źródła). Tak, uważam, że to co robi Blizzard to bluźnierstwo i ta firma nie zasługuje na żadne kredyty. Możecie nawet przyklejać mi naklejki "fanboy", ale zdania nie zmienię. Promocja SC wyrządziła największa krzywdę cybersportowi w (jeszcze) krótkiej historii tego "zjawiska".
  • galekanalek 28.01.09, 19:41
    rafmazz i pytanie do Ciebie:
    Dlaczego uważasz, że update graficzny, jakim jest Starcraft 2, ma "zmieść" DOW2? Uważam, że ta gra odniesie wielki sukces marketingowy, ale w lamusach historii rozgrywki elektronicznej zginie gdzieś obok projektu IGI2, czy tam Serious Sam 2, tyle że w kategorii RTS, czego o (jak się zapowiada) za każdym razem rewolucyjnych grach z innych stajni powiedzieć nie można. Nie wiem jakim niepoprawnym optymistą trzeba być, by myśleć o sequelu SC tak jak o System Shocku 2, bądź kolejne części Quake.
  • pankomentarz 28.01.09, 20:33
    Panie Sławek, jak Pan taki twardy jest to niech Pan poda swojego gamertaga! O! smile
    Ale swoją drogą gdyby Pan go podał można by spróbować się nawet zmierzyć.
  • Gość: wypisany IP: *.adsl.inetia.pl 28.01.09, 20:40
    dzięki za link. I popieram Pana, Panie galekanalek!
  • Gość: marab IP: *.chello.pl 28.01.09, 20:42
    SC - żart. Zagrasz w dowolnego SC czy WC i znasz je wszystkie.
    Co do DoW2... DoW1 w najlepszy sposób łączył strategię z taktyką (tak, taktyką, co udało się dzięki wprowadzeniu limitów jednostek i wieżyczek). W tej grze typowe dla większości rtsów najpierw bronienie się dzięki 20 wieżyczkom, później rozwój na maks i produkcja najcięższych jednostek nigdy nie miała sensu. W DoW2 obawiam się, że zabraknie elementu strategicznego właśnie, takiego jak przemyślanego rozwoju, dostosowanego do strategii przeciwnika, tego jakich jednostek używa etc. W sumie to boję się też (jak bezpodstawnie - grający w betę raczcie oświecić) że micro będzie tutaj podniesione do potęgi (czyli bardziej niż w jedynce). Gdy chcę szybko klikać, to gram w ut3 smile
  • slawomir.serafin 28.01.09, 21:32
    mój gamertag - slawekserafin big_grin łatwo zapamiętać smile będę grał przez cały weekend smile
  • Gość: lavrenzo84 IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 28.01.09, 22:20
    Wkoncu sprawdzilem na wlasnych oczach bete i powiem tylko jedno.............AWESOME!.
  • aquiller 28.01.09, 22:30
    Ja również ściągnąłem, zagrałem - i nie moge przestać. big_grin

    gamertag: aquiller
  • rafmazz 28.01.09, 23:04
    Strasznie duzo sie rozpisali fani DoW.
    Co do porownania do starcrafta to nie ma nawet co porownywac. Czemu gra wydana w 1999 do dzisiaj przez 10 lat nie upada jako multiplayerowy tytul ? Dlatego wlasnie ze non-stop powstaja nowe buildy, nowe zagrania .
    Czy dow zasluzy sobie kiedys na tak dlugie zycie w multi ? nie sadze.
    To jest tak jak z graczami CS co patrza na quake - dla nich ta gra jest za szybka. Tak samo jak gracze DoW patrza na SC - zrecznosciowka. No wybaczcie ale jestescie przezabawni, jesli widzicie w mikro i makro tylko klikanie.
  • Gość: phantom_lord IP: *.ds14.agh.edu.pl 28.01.09, 23:41
    Widzialem dzis Windows Live w akcji tongue_out
    jak tego mozna uzywac tongue_out teraz trzeba miec uruchomione nie 1 ale 2 niechciane programy Live i Steam (3 jesli liczyc windows tongue_out).
    "Games For Windows Live. No playing today mothafucka."

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka