Dodaj do ulubionych

Hodowcy koni - informacje ogólne

07.04.09, 22:01
Dla chętnych:
www.howrse.com/jeu/
Pozwoliłam sobie zebrać do kupy wszystkie wiadomości od Lenki smile
Zasady w skrócie:
1. REJESTRACJA
Przy rejestracji mozesz sobie wybrac pierwszego konia. Zastanow sie dobrze,
ktorego chcesz, bo potem juz nie bedzie mozna tak wybierac, bo kazdego
nastepnego trzeba sobie kupic na aukcji po ilustam dniach bycia na forum.
Wybierajac konia, po kliknieciu na lewo od konia (na kropke) - zobaczysz
ponizej jak ten kon bedzie wygladal - to ulatwia wybieranie
2. POCZĄTEK
Gdy masz juz konto, wchodzisz w "breeding farm" i "my horses" i przewaznie
jest napisane co powinnas zrobic: np. na poczatku masz info po lewej stronie,
ze twoj kon nie jest zaszczepiony przeciw grypie i nie jest odrobaczony, że
musi jeść, byc wyczesany i wygłaskany.
3. SKLEP
Brakują ce rzeczy mozna kupic w sklepei Musisz isc do "breeding farm" i "the
shop" i kupic tam w "healthcare" preventive worm treatment, jabłka, rzepy.
Potem wrocic na strone konia i kliknac po kolei w szczepionki i jedzenie.
jesli kupisz w sklepie 1 turnip (rzepę) i dasz je swojemu koniowi, to
dostaniesz w nagrode 1 flu vaccine, czyli to co potrzebujesz dla swojego konia
na poczatek. Nie musisz wiec kupowac szczepionki w skleoie, wystraczy kupic
turnip i masz ja za darmo smile
Mozesz mu tez kupic turnip, ale patrz na ceny, bo potrafia sie zmieniac nawet
2 razy dziennie. Najwyzsza do tej pory jaka widzialam za turnipa to 64 a
najnizsza 51. Jak spadnie, to warto paresz sztuk kupic sobie na zapas. To co
kupujesz w sklepie pokazuje sie gdy ponownie wejdziesz do sklepu i widzisz to
po prawej stronie. Zeby dac te rzeczy koniowi musisz wrocic do strony konia
"my horses" i kliknac odpowiedni link: "turnip" albo "apple" albo "flu
vaccine" i wtedy kon to dostaje.
4.
Po wejsciu w "profile" i "my achievements" widzisz kwadraciki pokazujace ci co
musisz zrobic zeby przejsc na wyzszy poziom. Po najechaniu na nie mysza mozesz
przeczytac co musisz zrobic i jakie wynagrodzenie za to dostaniesz(pieniadze,
jedzenie dla konie, punkty, itp). Na drugim poziomie masz m.in. "pass the
first riding test". Zeby to zrobic idziesz do "profile" i "my riding level" i tam
klikasz zeby zdeac test. Tu sa przyklady pytan i odpowiedzi, bedzie ci latwiej
zdawac
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=88379&w=93755736
Jak najedziesz mysza na te szare kwadraty w "my achievements" to wyswietli ci
sie tekst co masz zrobic. Zadania wypelnione powoduja ze kwadraty sa
zaznaczone na kolorowo. Tylko oczywiscie niektore zadania mozna wykonac
dopiero z biegiem czasu, np. kiedy twoj kon osiagnie wiek 1 roku to dostajesz
jakas tam nagrode.
5. Praca
Po zdaniu testu musisz znaleźć pracę. Tu ponizej tez troche info dot. pracy
(musisz zatrudnic sie jako "groom" w jednej ze stajni zeby zarabiac pieniadze)
jesli nie pokazuje ci zadnych ofert albo z nizszym wynagrodzeniem, to albo
poodswiezaj strone w oczekiwaniu na nowe oferty albo zajrzyj za jakis czas,
one pojawiaja sie i znikaja bardzo szybko
Najczęścei sa prace na tydzień, 2 lub 3.
W tym poradniku jest, zeby wybierac na tydzien a potem nastepna na 3 dni, bo
po 10-ciu dniach mozna zdac kolejny test i szukac lepiej platnej pracy jako
dzokej bodajze. Tylko powiem ci, ze nie widzialam ofert 3-dniowych, jedynie
1,2 albo 3 tygodnie. 70 to najlepsza stawka jaka widzialam
6. POSTARZANIE ŻREBAKA
Jak chcesz zeby szybciej rosl, to mozesz kliknac "age my horse" przybedzie mu
2 miesiace po czym zacznie sie dla niego nowy dzien, znowu musisz go nakarmic,
poglaskac, wyczyscic, itp. Jak nie chcesz, zeby szybko rosl, to poprostu po
wykonaniu dzis wszystkich czynnosci, wylogoj sie a jak sie jutro zalogujesz po
9 rano to zrebak bedzie 2 miesiace starszy i zacznie sie nowy dzien dla niego.
7. Starszy Żrebak
Jak juz bedzie mial 6 miesiecy, to musisz znalezc dla niego stajnie, zobaczysz
odpowiedzni link. Jak juz kupisz mu miejsce w stajni, to bedziesz go mogla
wyprowadzac na lake a wieczorem MUSISZ kliknac "take my horse to bed" i wybrac
czy kladziesz go spac na lace (jak temperatura bedzie powyzej 15stopni to
mozesz - temperatura i pogoda wyswietla sie w gornym prawym rogu gry)czy w stajni.
Co do wyboru stajni: ja wybralam najtansza jaka znalazlam za 10 eq/dziennie.
Tylko patrz czy stajnia ma marchewki dla koni i czy ma czyste pastwiska, zeby
sie kon nie rozchorowal. Niektore stajnie maja tez siodlarza i weterynarza
zatrudnionych u siebie (informuja o tym w opisie swojej stajni) ale mysle, ze
to ma znaczeniu pozniej, gdy kon jest starszy a do tego czasu zdazy sie
zmienic stajnie.
Patrz tez na rozklad dnia konia: budzi sie codziennie o 8 i kazda czynnosc
n.p. "grooming" "stroking" "feeding" zabiera okreslona ilosc czasu. Musisz
polozyc konia spac najpozniej o 22:00 zeby mial energie nastepnego dnia.
Malego zrebaka nie kladziesz spac, tylko zostawiasz z matka, czyli
wylogowujesz sie i nastepnego dnia po 9 rano rozpoczyna sie dla niego kolejny
dzien. Starsze konie trzeba "polozyc spac" i zdecydowac czy zrobic to w stajni
czy na pastwisku (bedziesz miala odpowiednie linki di klikniecia).
Pilnuj, zeby jak idzie spac nigdy nie mial mniej niz 20% energy, bo ponizej
tego pulapu moze nie odzyskac energii przez noc i moze zaczac chorowac ! I
musi chodzic spac najpozniej o 22:00, tzn. jak bedzie powyzej 6-ciu miesiecy i
samemu bedziesz go klaść spac
8. STARSZY KOŃ
starszy kon wymaga wiekszych wydatkow (na stajnie, jedzenie,
siodlo) bedzie mozna zalozyc wlasna stajnie, kupic lake, kupic i zasiac
marchew, zbudowac boks, wynajmowac stajnie innym koniom i na tym zarabiac,
chodowac i sprzedawac jablka i turnipy, itd..

Karmienie: po lewej stronie, pod naglowkiem "food" jest link "give my horse
water" jak tam klikniesz, to bedzie napojony
Mashes czyli odzywki mozna podawac koniom w wieku pomiedzy 2 i 25 lat. Wolno
tylko jedna na 6 konskich miesiecy. Energy mash daje 5% energii, Caloric mash
podnosi morale o 10%, Health mash polepsza zdrowie o 10%.
9. TIPY
Jesli kiedykolwiek pokaze wam info, ze kon jest za gruby albo za chudy, to
trzeba tego dnia nakarmic go odpowiednio: 2x mniej albo 2x wiecej niz tego
potrzebuje danego dnia. Ile kon potrzebuje zjesc kazdego dnia widac po
kliknieciu na "feed my horse". Widac tam ile funtow forage kon potrzebuje.
Trzeba mu albo tyle kupic albo puscic go na lake na tak dlugo zeby zjadl
odpowiednia ilosc.
Końskie kupy: jak bedziesz mieć 10 droppings, to sprzedasz w sklepie i
dostaniesz za to jakis bonus, zobacz sobie szczegoly w "my profile" "achievements"
10. GRY I QUIZY
w gornych zakladkach "home" i link do quizow jest po prawej stronie. Mozna
zbierać punkty.
jak sie ma 100 punktow i wezmie sie udzial w 3 challenges na dzien to
przechodzi sie na drugi poziom gry
Edytor zaawansowany
  • 08.04.09, 13:06
    Dobrze jest wsadzic konia raz dziennie do boxu ("put my horse in the box") choc
    na pol godzinki bo wtedy moze znalezc tam "salt stone", mozna go tylko dostac
    przez wkladanie konia do boksu, nie da sie tego nigdzie kupic a jest on
    potrzebym koniowi jako zrodlo mineralow. Jak szybko dostanie sie ten "salt
    stone" zalezy od szczescia, na tej samej zasadzie czasem jak kon jest na
    pastwisku to dostaje jablko albo chleb albo rzepe i wzrasta mu energia.

    --
    http://dragcave.net/image/8mWt.gifhttp://dragcave.net/image/3Rmo.gifhttp://dragcave.net/image/nCxM.gifhttp://dragcave.net/image/IGaM.gifhttp://dragcave.net/image/5WkP.gifhttp://dragcave.net/image/3miI.gifhttp://dragcave.net/image/70VB.gif
    Odwiedzisz Kazia ?!
    Zapraszam smile
  • 06.05.09, 14:39
    ja kupiłam szklarnie - droga jak jasny pieron ale cały rok można w niej wszystko
    hodować.
    Tylko myslałam, że mozna kilka rodzajów nasion tam zasiać - ale nie, tylko
    jeden. na te masze to trzeba kilka gatunków zbóż więc to trwa długo. Zwłaszcza,
    że teraz sezon jest tylko na jabłka...
    Ale rzepy sie opłacają - z 3-akrowego pola miałam ponad 3000 E.
    Teraz posadziłam jabłka coby pole nie stało odłogiem.

    Te zielone, drozsze łąki maja wydajnośc 100% a te tńsze 50%, nie wiem jeszcze o
    co chodzi ale pewnie połowe mniej się zbiera...
    szklarnię mozna miec tylko jedną...
    Za jakiś czas na pewno trzeba będzie nawozić...

    I tak konkludując to teraz, przy takim sezonie na początek kupiłabym szklarnie +
    duże żyzne pole. Na polu zasiałabym jabłka (chociaż nie wiem po ile będą i jakie
    sa plony dokładnie bo rosną 3 tygodnie) a w szklarni rzepy bo po kilku dniach z
    6 akrów będzie 6 000 E
    Albo po kolei nasiona do odzywek, ale to zajmie ze 2 miesiące.

    jak będziecie uprawiać flax (nie wiem co to polsku...len czy co...) to zostaną
    wam kwiatki do produkcji odzywek a z reszty jest flax bedding i to można dobrze
    sprzedać.

    mozna samemu zrobić nawóz z kup końskich. Z 25 kup za 150 E robi się nawóz za
    190 E.
    trzeba być szybkim w zakupie bo kupy znikaja jak ciepłe
    bułeczki
    jak się zrobi 530 paczek kup to sie zarobi te 100 000 E . czyli trzeba
    uzbierac/kupic jedynie 13,5tys kup
    dzienny limit kup to 1000.
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 12.05.09, 12:49
    1.
    Najlepiej trenowac mlodego konia w dressage i speed, a potem wyslac na zawody(zanim zacznie sie trenowac reszte. W ten sposob latwiek koniowi wygrywac w zawodach, bo wyswietlaja mu sie zawody o nizszych wymaganiach i tam moze wygrac.
    Jak bedzie wytrenowany w swoich glownych skills to wyswietla mu sie zawody o wysokim stopniu trudnosci z o wiele lepszymi konmi i przegra.
    2.
    Oblicznie skills
    howrse.free.fr/skillor
    3.
    SALT STONE
    najlepiej dawać rano po obudzeniu bo zyskuje sie najwięcej energii

    BOX
    najlepiej wsadzić konia rano bo dostaje znacznie więcej energii niż jak jest zmęczony

    STROKING
    najlepiej głaskać konia jak jest najbardziej wycięty (ja czasem wykańczam do 1-2 % energii) bo wtedy dostaje ponad 11%.

    4.
    Metoda Lenki
    pobudka 94% energii--> 1,5h box (+2,7)--> 96%--> sol (+2,9)--> 99%
    ALBO
    pobudka 94% energii--> 2h box (+3,6)--> 97%--> sol (+2,4)--> 100%

    Potem trening az do upadlego, glaskanie, czyszczenie, karmienie, czasem box i jak jest ponad 20% energii to jeszcze raz trening albo lekcja
    5.
    100 BLUP
    koń osiągnie 100 BLUP jesli:
    - ma skończone 10 lat
    - zdobył 20 razy złoty puchar
    - ma 3 zdolności wytłuszczonym drukiem
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 13.05.09, 22:04
    Metode zmodyfikowalam o tyle, ze jak kon ma juz wlasna derke, to nie wsadzam go
    rano do boksu tylko na lake i wtedy zawsze wpada jakas dodatkowa rzepa albo
    jablko a energii tyle samo przybywa.
    Potem lekcje, potem karmie na wyrost, czyli daje tyle ile uwazam ze bedzie
    potrzebowal pod koniec dnia, energia podskakuje mi do ponad 80 i wtedy trenuje
    albo puszczam na zawody az do wyczerpania. Nastepnie glaskanie, czyszczenie i
    tyle slodyczy zeby szedl spac z 20% energii
    --
    Zapraszam
    http://dragcave.net/image/mKRi.gifhttp://dragcave.net/image/d48v.gifhttp://dragcave.net/image/kUIy.gifhttp://dragcave.net/image/4uFl.gifhttp://dragcave.net/image/E0Ph.gifhttp://dragcave.net/image/jCzs.gif
  • 25.05.09, 10:01
    zmodyfikowałam i ją robię tak: jak koń poprzedniego dnia miał więcej niż 20%
    energii to rano dostaje sól, pół godziny w boksie (wystarczy, żeby dostać
    bonusy), 1 godzina pastwiska i czyszczenie i wszystko (energia, zdrowie, morale)
    jest na 100% i można szaleć big_grin
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 13.05.09, 13:22
    Na samym początku zajmujemy się źrebakiem, podwyższamy mu gp przez gry. Potem
    koń powinien mieć dietę, ale mamy doskonale rozwinięty potencjał.

    Aby pomyślnie wytrenować konia przyda się Chronos Timer, Morpheous Arms także
    jest polecane!

    Nagrody i posiłek to głaskanie, czyszczenie, marchew, rzepa, blok soli, woda,
    karmienie z 10ounces dodatkowo

    Uwaga:
    Jeśli w dowolnym momencie nie masz 100% morale po pastwisku i czyszczeniu daj mu
    jabłko.
    Jeśli jest powyżej 1 stopnia trzymaj go na pastwisku, w nocy straci mniej energii.
    Jeśli w każdej wolnej chwili będziesz wprowadzał konia do boksu, możliwe, że
    znajdziesz koc!
    Jeśli w dowolnym momencie masz 35 energii i godzinę wolnego czasu, zrób lekcję!


    1 rok 8 miesięcy: Twój koń nie będzie w szczytowej formie, można korzystać z
    czarnej orchidei lub tylko z nią zrobić 6 godz. pastwiska, nagrody i posiłek,
    2x1 godz krótkiego galopu LUB 1x1godz. i 1xpół godziny krótkiego galopu (w
    zależności od energii konia)

    1 rok 10 miesięcy do 2 lat: 4 godz. pastwiska, 3x1godz. krótkiego galopu,
    nagrody i posiłek, użyj rzepy do całkowitej regeneracji konia.

    2 lata 2 miesiące do 2 lat 10 miesięcy: 4 godz. pastwiska, 3x1godz. krótkiego
    galopu, nagrody i posiłek - daj dodatkowe 10pounds, 1godz. treningu - dressage.
    Jeśli twój koń zjadł rzepę może więcej!

    3 lata: 4 godz. pastwiska, 1godz. krótkiego galopu - jeśli żyjesz BO. Jeśli jej
    nie masz, zrób trochę inaczej: 1 lub 0,5godz. krótkiego galopu, wykorzystaj
    pozostałą energię do szkolenia dressage, nagrody i posiłek, 1godz. treningu -
    dressage.

    3 lata 2 miesiące do 4 lat: 4godz. pastwiska, 4godz. długiej slopping land
    jazdy, nagrody i karmienie, 2godz. treningu - dressage lub 2,5 jeśli koń zjadł
    rzepę.

    4 lata 2 miesiące: 4godz. pastwiska, 1,5godz. długiej slopping land jazdy, zrób
    ile tylko mozliwe treningu z dressage, nagrody i posiłek, zrób trening z speed
    tak, aby koniu zostało 20% energii

    4 lata 4 miesiące do 4 lat 10 miesięcy: 4godz. pastwiska, 6godz. długiego
    kłusowania, nagrody i posiłek, 1godz. treningu - gallop

    5 lat: 4godz. pastwiska, 6godz. długiego kłusowania, 4,5godz. treningu - speed,
    nagrody i posiłek, 1godz. treningu - speed

    5 lat 2 miesiące do 5 lat 4 miesięcy: 3,5godz. pastwiska, czyszczenie, 6godz.
    treningu - speed, nagrody i posiłek, 1godz. treningu - speed

    5 lat 6 miesięcy do 5 lat 8 miesięcy: 3,5godz. pastwiska, czyszczenie, 7godz.
    treningu - galloping, nagrody i posiłek, 1godz. treningu - gallop

    5 lat 10 miesiecy: 3,5godz. pastwiska, czyszczenie, 5godz galopu, 1godz.
    treningu - speed, nagrody i posiłek, 1,5godz. treningu - jumping

    6 lat do 6 lat 2 miesięcy: 3godz. pastwiska, czyszczenie, 7godz. treningu -
    jumping, nagrody i posiłek, 1godz. treningu - jumping

    6 lat 4 miesiące: 3godz. pastwiska, czyszczenie, 7godz. treningu - jumping,
    nagrody i posiłek, 0,5godz. treningu - jumping, 1,5 treningu - trotting

    6 lat 6 miesięcy do 6 lat 10 miesięcy: 3godz. pastwiska, czyszczenie, 7godz.
    treningu - trotting, nagrody i posiłek, 1godz. treningu - trotting

    7 lat: 0,5godz. w boksie, 3,5godz. pastwiska, 1godz. treningu - trotting.
    Twój koń powinien być w pełni wytrenowany pomijając stamina - na to przyjdzie
    pora później - sprawdź wszystko w tym miejscu. Jeśli to zrobiłeś, zgłoś konia na
    4 wyścigi - gallop, nagrody i posiłek.

    7 lat 2 miesiące do 7 lat 4 miesięcy: 0,5godz. w boksie - zrób tak na początku
    każdego dnia, przez ten czas możesz znaleźć różne przedmioty takie jak palcat
    czy derkę! - marchew, blok soli, czyszczenie, 5x wyścigi - gallop, nagrody i
    posiłek. Jeśli twój koń zużyje więcej niż 20% energii w czasie wyścigu daj mu
    marchew lub wody przed czwartym wyścigiem.

    7 lat 6 miesięcy: 0,5godz. w boksie, marchew, blok soli, czyszczenie, 1x wyścig
    - gallop, 4x wyścigi - trotting, nagrody i posiłek

    W tym momencie speed, dressage i galloping powinny być pogrubione.

    7 lat 8 miesięcy do 7 lat 10 miesięcy: 0,5godz. w boksie, marchew, blok soli,
    czyszczenie, 5x wyścigi - trotting, nagrody i posiłek

    8 lat 2 miesiące do 8 lat 4 miesięcy: 0,5godz. w boksie, marchew, blok soli,
    czyszczenie, tyle zawodów w skokach, na ile dasz radę zgłosić konia, ale maximum
    to 6 zawodów, nagrody i posiłek

    W tym momencie wszystko powinno być pogrubione nie licząc stamina.

    8 lat 6 miesięcy do 8 lat 10 miesięcy: marchew, blok soli, czyszczenie, 6x
    zawody cross country, nagrody i posiłek

    9 lat do 9 lat 2 miesięcy: marchew, blok soli, czyszczenie, 1x zawody cross
    country, posiłek, 5godz. treningu - stamina

    9 lat 4 miesiące: 3godz. pastwiska, 6godz. treningu - stamina, nagrody i posiłek

    9 lat 6 miesięcy: Wszystko powinno być pogrubione. Jeśli nie, cofnij się i
    sprawdź, czy treningi są w pełni zrobione, tak samo jazdy i zawody. Zgłoś konia
    na największą możliwą ilość zawodów show jumping, nagrody i posiłek.

    9 lat 8 miesięcy do 9 lat 10 miesięcy: marchew, blok soli, tyle zawodów show
    jumping na ile da radę koń, można udzielić lekcji, potem odejdź i zrób coś dla
    siebie, a jak wrócisz Twój koń powinien mieć co najmniej 20 zwycięstw, a w wieku
    10 lat wszystkie umiejętności będą pogrubione i osiągniesz 100Blup!
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 23.02.11, 13:42
    hej
    jak to się ma do polskiego Howrse? chyba nie działa, koń ma wieczorem przed 22 mniej niż 20% energii i nic co można by mu dać. Chyba tu trening ten nie pasuje, pozdrawiam i liczę na odpowiedź
  • 13.05.09, 13:23
    8 MIESIĘCY : przy poziomie morale 88% i wyższym, po przebudzeniu źrebaka
    2h30 pastwiska / czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / rzepa / 1h pastwiska / 1h
    zabawy / karmienie (4 pounds) / 6h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie
    Podnosi o 0.16

    10 MIESIĘCY : przy poziomie morali 88% i wyższym, po przebudzeniu źrebaka
    2h30 pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie (10 pounds) / 1h zabawy /
    rzepa / 7h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie
    Podnosi o 0.18

    1 ROK : 9h zabawy - przy poziomie morale 88% i wyższym, po przebudzeniu źrebaka
    2h30 pastwiska / czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / rzepa / 30mn boks / 8h
    zabawy / głaskanie / marchew / pojenie / (bez karmienia)
    Podnosi o 0.18

    1 ROK 2 MIESIĄCE : 10h zabawy - przy poziomie morale 92% i wyższym, po
    przebudzeniu źrebaka
    1h30 pastwiska / czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / rzepa / 1h zabawy /
    karmienie (7 pounds) / 8h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie
    => przy poziomie
    morale 88% : karmić 13.9p
    morale 89% : karmić 11.9p
    morale 90% : karmić 10p
    morale 91% : karmić 8p
    Podnosi o 0.2

    1 ROK 4 MIESIĄCE: 11h zabawy - przy poziomie morale 93% i wyższym
    marchew / 30mn pastwisko / czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / rzepa / 1h zabawy
    / karmienie (12 pounds) / 9h zabawy / głaskanie / pojenie
    => przy poziomie
    morale 88% : karmić 16.9p
    morale 89% : karmić 14.9p
    morale 90% : karmić 13.9p
    morale 91%-92% : karmić 12.9p
    Podnosi o 0.22

    1 ROK 6 MIESIĘCY : 13h zabwy - przy poziomie morale 92% i wyższym, po
    przebudzeniu źrebaka
    Koń kończy dzień o 24:00 przy poziomie energi 17% do 18% (potrzebuje specjalnej
    opieki następnego dnia)
    czyszczenie / jabłko / pojenie / 1h zabawy / karmienie (19.9 pounds) / 1h zabawy
    / 30mn pastwiska /
    10h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew
    Podnosi o 0.24

    Trening łącznie podnosi poziom potencjału genetycznego o 1.18
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 13.05.09, 13:25
    Dwa pierwsze atuty będą się tyczyć tego, co zdobywa na lekcjach i co powinno
    zostać ukończone w treningu jako pierwsze. Trzeci jest potrzebny by uzyskać 100
    BLUP - muszi być ukończony razem z 1 i 2, pogrubiony i dobrze wytrenowany.

    Kolejność zapisu jest utworzona z proponowanym, najbardziej korzystnym dla konia
    sposobem treningu (Czyli jeśli pierwszy jest Dressage, robimy cały trening
    Dressage jako pierwszy)

    1. Arabian Horse
    Główny atut: Stamina
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Jumping
    Czwarta dyscyplina: Gallop
    Piąta: Speed
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - long rides

    2. Appaloosa
    Główny atut: Speed
    Drugi atut: Galloping
    Trzeci atut: Dressage
    Czwarta dyscyplina: Jumping
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides.

    3. Canadian horse
    Główny atut: Stamina
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Jumping
    Czwarta dyscyplina: Gallop
    Piąta: Speed
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - long rides

    4. Friesian
    Główny atut: Dressage
    Drugi atut: Trot
    Trzeci atut: Stamina
    Czwarta dyscyplina: Gallop
    Piąta: Jumping
    Szósta: Speed
    Najlepsza opcja rides: Trotting - long rides

    5. Hackney
    Główny atut: Trot
    Drugi atut: Stamina
    Trzeci atut: Dressage
    Czwarta dyscyplina: Speed
    Piąta: Jumping
    Szósta: Gallop
    Najlepsza opcja rides: Trotting - long rides

    6. Hanoverian
    Główny atut: Jumping
    Drugi atut: Speed
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Dressage
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - short rides i gallop - short rides.

    7. Irish hunter
    Główny atut: Dressage
    Drugi atut: Stamina
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Jumping
    Piąta: Speed
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - long rides

    8. Mustang
    Główny atut: Speed
    Drugi atut: Stamina
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Jumping
    Piąta: Dressage
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - long rides i short rides

    9. Paint Horse
    Główny atut: Speed
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Stamina
    Piąta: Jumping
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    10. Purebred Spanish Horse
    Główny atut: Speed
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Stamina
    Piąta: Jumping
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    11. Quarter Horse
    Główny atut: Gallop
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Speed
    Czwarta dyscyplina: Jumping
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    12. Standardbred
    Główny atut: Trot
    Drugi atut: Speed
    Trzeci atut: Stamina
    Czwarta dyscyplina: Dressage
    Piąta: Jumping
    Szósta: Gallop
    Najlepsza opcja rides: Trotting - short & long rides

    13. Thoroughbred
    Główny atut: Gallop
    Drugi atut: Speed
    Trzeci atut: Dressage
    Czwarta dyscyplina: Stamina
    Piąta: Jumping
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    KUCE

    14. Australian Pony
    Główny atut: Jumping
    Drugi atut: Speed
    Trzeci atut: Dressage
    Czwarta dyscyplina: Gallop
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - short rides

    15. Chincoteague Pony
    Główny atut: Speed
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Stamina
    Piąta: Jumping
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    16. Connemara
    Główny atut: Stamina
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Jumping
    Czwarta dyscyplina: Gallop
    Piąta: Speed
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - long rides

    17. Newfoundland Pony
    Główny atut: Jumping
    Drugi atut: Speed
    Trzeci atut: Gallop
    Czwarta dyscyplina: Dressage
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: on sloping land - short rides i gallop - short rides.

    18. Welsh
    Główny atut: Gallop
    Drugi atut: Dressage
    Trzeci atut: Speed
    Czwarta dyscyplina: Jumping
    Piąta: Stamina
    Szósta: Trot
    Najlepsza opcja rides: gallop - short rides

    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 13.05.09, 22:10
    czytalam na forum EC innych graczy odmienne rady: a mianowicie zeby trenowac
    najpierw w dressage i speed, a potem od razu na zawody i dopiero pozniej
    trenowac w dwoch najmocniejszych atutach. W ten sposob podobno latwiej wygrywac
    w zawodach.

    --
    Zapraszam
    http://dragcave.net/image/mKRi.gifhttp://dragcave.net/image/d48v.gifhttp://dragcave.net/image/kUIy.gifhttp://dragcave.net/image/4uFl.gifhttp://dragcave.net/image/E0Ph.gifhttp://dragcave.net/image/jCzs.gif
  • 14.05.09, 00:29
    Borrowed from horsegazer's EC forum:

    INBORN SKILLS:
    If parents BLUP is 100,
    Calculation of Inborn Skills is :

    IS = (GP father + GP mother) X 10%
    with a variation of +/- 4%

    ex.
    GP father = 351
    GP mother = 350.61

    IS = (351 + 350.61) x 10% = 70.16 points
    minimum : 67.35 points
    maximum : 72.97 points


    If you give Aphrodite Tears to mother before breeding, you can increase IS by 50%

    ex.
    GP father = 351
    GP mother = 350.61

    IS = (351 + 350.61) x 10% X 1.5 = 105.24 points
    minimum : 101.03 points
    maximum : 109.46 points
    ___________________________________________________________________

    Inborn Skills = ((Mother's BLUP + Father's BLUP)/10) X (((Mother's GP + Father's
    GP)/2)/100)

    If both parents have 100 BLUP, then you can use this simpler forumula:

    (Mother's GP + Father's GP) X 0.1 = approx inborn skills

    Multiply the answer by 1.5 for approximate skills with Aphrodite's Tears.
    __________________________________________________________________

    --
    Zapraszam
    http://dragcave.net/image/mKRi.gifhttp://dragcave.net/image/d48v.gifhttp://dragcave.net/image/kUIy.gifhttp://dragcave.net/image/4uFl.gifhttp://dragcave.net/image/E0Ph.gifhttp://dragcave.net/image/jCzs.gif
  • 14.05.09, 16:45
    napisy wytłuszczają się gdy koń nie dostaje juz żadnych punktów w zawodach i
    przejażdżkach w danej dziedzinie (a w skills ma wiecej niz w genetics)
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 15.06.09, 21:25
    ☺ ♠ ♥ ♣ ♦ ♫ ♪ ♀ ♂ † ₪

    ≈ π $ ® ƒ © € £ ¶ € ∏

    ۞ ۩ ▲ ◄ ► ▼ • ¡€#¢∞§¶ªº–œ∑´®†¥¨^øπ“åß∂ƒ©˙∆˚¬…æ««‘≠åß∂ƒ©˙∆˚¬…æ«`Ω≈ç√~µ≤≥÷
    ۝ ♀ ★ ☆ ღ รtคя∂ยรt ☁☂☃☀✄✐♡♥☺☹★☆❤☺☻♥♦♣♠•◘○°b∟°╓╥yµ♀♂♠♣♥♦♪♫☻☺
    ツ ☺☆ ★ ² ஜ இ۵ °•. .•° ₪ Ҏ † Ψ ♪ ♫ ≥ ♣ ¢ ® ♂ █ ™ 私のグレース Ж۵ ت ღ ¤ ฬ๏ภ๔єг๏
    ǺĂÄλάαáǻąåäคª ๒ß ÇĆςĉċ Đ∂δℓļđ Ξ€ЄËєēëėęĕέêэ ₣ ĠĢģĝ Ħнђħĥ Įļłเιĩĭ м Ñήńηŋ ΘØФσōø๏
    ρק Яภяŗř §ŞŠşśร Ŧт†ŧ üűũ Ŵώ ŷ ζž ๑•ิ.•ั๑ ๑۩۞۩๑ ♬✿.。.kiss ★ ☆ εїз℡❣·۰•●○●ōゃ ♥ ♡๑۩ﺴ ☜
    ☞ ☎ ☏♡ ⊙◎ ☺ ☻✖╄ஐﻬ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █▌ ▐░ ▒ ▬♦ ◊ ◦ ☼ ♠♣ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘
    ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ の ☆ → あ ぃ £ ❤# @ & * ❁ ❀ ✿ ✾ ❃ ✺ ❇ ❈ ❊ ❉ ✱ ✲ ✩ ✫ ✬ ✭ ✮ ✰
    ☆ ★ ✪ ¤ ☼ ☀ ☽ ☾ ❤ ♡ ღ☻ ☺ ❂ ◕ ⊕ ☉ Θ o O ♋ ☯ ㊝ ⊙ ◎◑ ◐ ۰ • ● ▪ ▫ 。 ゚ ๑ ☜ ☞ ☂ ♨ ☎ ☏
    × ÷ = ≠ ≒ ∞ ˇ ± √ ⊥▶ ▷ ◀ ◁ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☑ ☒☢ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ♠ ♡ ♢
    ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ✙ ✈ ✉ ✌ ✁♝ ♞♯♩♪♫♬♭♮ ☎ ☏ ☪ ♈ ♨ ₪ ™ ♂✿ ♥ の ↑ ↓ ← → ↖ ↗ ↙ ↘ ㊣ ◎ ○ ●
    ⊕ ⊙ ○  △ ▲ ☆ ★ ◇ ◆ ■ □ ▽ ▼ § ¥〒 ¢ £ ※ ♀ ♂ &⁂ ℡ ↂ░ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧ ✐✌✍✡✓✔✕✖ ♂ ♀ ♥
    ♡ ☜ ☞ ☎ ☏ ⊙ ◎ ☺ ☻ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ♥ ♡ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █ ▌ ▐ ░ ▒ ▬ ♦ ◊ ◘ ◙ ◦ ☼ ♠ ♣
    ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ ✄☪☣☢☠░ ▒ ▬ ♦ ◊ ◦ ♠ ♣ ▣ ۰•● ❤ ●•۰► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ▪
    ▫ ☼ ♦♧♡♂♀♠♣♥❤☜☞☎☏⊙◎ ☺☻☼▧▨♨◐◑↔↕▪ ▒ ◊◦▣▤▥ ▦▩◘ ◈◇♬♪♩♭♪の★☆→あぃ£Ю〓§♤♥▶¤๑⊹⊱⋛⋌⋚⊰⊹
    ๑۩۩.. ..۩۩๑ ๑۩۞۩๑ ✲ ❈ ✿ ✲ ❈ ➹ ~.~ ◕‿- ❣ ✚ ✪ ✣ ✤ ✥ ✦❉ ❥ ❦ ❧ ❃ ❂ ❁ ❀ ✄ ☪ ☣ ☢ ☠ ☭ღღღ
    ▶ ▷ ◀ ◁ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ⊙ ☊ ☋ ☌ ☍ⓛⓞⓥⓔ๑•ิ.•ั๑ ๑۩۞۩๑ ♬✿ ☉♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ✙✈ ✉ ✌ ✁
    ✎ ✐ ❀ ✰ ❁ ❤ ❥ ❦❧ ➳ ➽ εїз℡❣·۰•●○●ゃōゃ♥ ♡๑۩ﺴ ☜ ☞ ☎ ☏♡ ⊙◎ ☺ ☻✖╄ஐﻬ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔
    ↕ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █▌ ▐░ ▒ ▬♦ ◊ ◦ ☼ ♠♣ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ の ☆ → あ ぃ £ ❤
    ❁ ❀ ✿ ✾ ❃ ✺ ❇ ❈ ❊ ❉ ✱ ✲ ✩ ✫ ✬ ✭ ✮ ✰ ☆ ★ ✪ ¤ ☼ ☀ ☽ ☾ ❤ ♡ ღ☻ ☺ ❂ ◕ ⊕ ☉ Θ o O ♋ ☯
    ㊝ ⊙ ◎ ◑ ◐ ۰ • ● ▪ ▫ 。 ゚ ๑ ☜ ☞ ☂ ♨ ☎ ☏▶ ▷ ◀ ◁ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☑ ☒☢ ☸
    ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ♠ ♝ ♞♯♩♪♫♬♭♮ ☎ ☏ ☪ ♈ ♨ ºº ₪ ¤ 큐 « »™ ♂✿ ♥ の ↑ ↓ ← → ↖ ↗ ↙ ↘ ㊣ ◎ ○
    ● ⊕ ⊙ ○  △ ▲ ☆ ★ ◇ ◆ ■ □ ▽ ▼ § ¥〒 ¢ £ ※ ♀ ♂ © ® ⁂ ℡ ↂ░ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧ ✐✌✍✡✓✔✕✖ ♂
    ♀ ♥ ♡ ☜ ☞ ☎ ☏ ⊙ ◎ ☺ ☻ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ U
  • 16.06.09, 09:21
    zeby dodac do nazw organizowanych zawodow albo nazwy swojego EC, tak ? No fajnie
    smile I wystarczy tylko zrobic "kopiuj" i "wklej" zeby zadzialalo ?

    --
    Zapraszam
  • 16.06.09, 21:03
    ja na razie pododawałam do imion i jednego affixu.
    Ctl C potem ctr V i już smile
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 25.06.09, 11:22
    Mam sposób, żeby nie tracił zdrowia za lekcje.

    Mianowicie, zaraz jak koń wstanie:
    1x lekcja,
    5h pastwiska
    karmienie
    czyszczenie
    stroking
    rzepa
    jabłko
    sól
    marchewka
    1x lekcja
    do łóżka.

    Jeśli koń ma WOY (water of youth) codziennie traci 1% zdrowia.
    jeśli nie ma WOY traci 2% przy moim sposobie.
    Bez sposobu traci odpowiednio 2% i 4% wink

    Pilnuj, żeby umarł, jak będzie miał 30 lat i minimum 2 miesiące, wtedy za jego
    śmierć dostaniesz passa.

    Aha, jak koń umrze, to pojawi Ci się przycisk dania go do nieba
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 30.06.09, 09:12
    Kurcze, ale dziwna troche ta metoda, bo glaskanie jest gdzies w polowie dnia, po
    pastwisku, czyli jak kon ma wysoka energie a przeciez najwiecej zyskuje
    poglaskany przy niskiej energii, czyli pod koniec dnia... Lola, probowalas tej
    metody juz ? Dziala to ?
  • 09.07.09, 19:26
    tak lenka, próbowałam. wszystko jedno kiedy sie głaszcze konia bo i tak nie
    zużywa dużo energii... tylko 2 lekcje wiec i bez głaskania pod koniec dnia koń
    ma duzo energii.
    Ja robię tak: lekcja, 5 godz. pastwiska, karmienie, pojenie, marchew, sól. I po
    tym nie traci w ogóle energii. Jak dam kolejna lekcje to traci 1 punkt. Kolejny
    traci po nocy.
    Próbowałam rożnie, bez lekcji, z krótszym pastwiskiem po kilka razy i tak zawsze
    tracił ten punkt albo wiecej.
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
  • 31.05.10, 09:07
    Tak zaczynalysmy, a teraz juz stare wyjadaczki jestesmy w tym Howrse, hi, hi, i
    chyba tylko my dwie sie ostalysmy w tej grze...
    Musialam cos dopisac, bo mi zal bylo, ze sie watek niedlugo zarchiwizuje i
    zniknie wink
    --
    http://i41.tinypic.com/25t7tx4.gif
  • 11.07.10, 20:13
    dopiero teraz zobaczyłam, że świeza data smile
    No jestesmy stare wyjadaczki hihihi. ja bartdzo lubie te konie, fajnie, że mnie
    wciągnęłaś oprócz zabawy podszkalam sie w angielskiem big_grin
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
    http://www.frontiernet.net/~cgrafe/animations/ScratchyDog.gif
  • 11.11.10, 00:08
    GRY

    POTRZEBUJEMY:

    - Sól,
    - Rzepy,
    - Ośrodek Jeździeckim z marchewkami,
    - Czyste pastwiska w Ośrodku,
    - Temperaturę powyżej 2* Celsjusza.


    * 8 MIESIĘCY
    Sól / 1h30 pastwiska / czyszczenie / 7h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie / karmienie 3 kg.

    * 10 MIESIĘCY
    Sól / 1h30 pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / 1h pastwiska / karmienie 5 kg/ 7h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK
    Sól / 1h30 pastwiska / czyszczenie / 8h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK 2 MIESIĄCE
    Sól / 1h30 pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie 5 kg/ 8h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK 4 MIESIĄCE
    Sól / 30 min pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie 5 kg / 9h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK 6 MIESIĘCY
    Sól / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie 9 kg / 10h zabawy/ pojenie / rzepa / 2h zabawy / głaskanie / Marchew

    Konia kładziemy spać o 24:00, z energią 17% - 18%. Następnego dnia nie karmimy konia i nie ruszamy na jazdy, jeśli zdrowie jest poniżej 100%.




    GRY ZIMOWE

    POTRZEBUJEMY:

    - Rzepy,
    - Ośrodek Jeździeckim z marchewkami,
    - Czyste pastwiska w Ośrodku.


    * 8 MIESIĘCY
    2h30 pastwiska / czyszczenie / 7h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie / karmienie 3 kg.

    * 10 MIESIĘCY
    2h30 pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie 6 kg / 1h zabawy / rzepa / 7h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK
    2h30 pastwiska / czyszczenie / 8h zabawy / marchew / pojenie / głaskanie / 1h boks

    * 1 ROK 2 MIESIĄCE
    1h30 pastwiska / czyszczenie / 1h zabawy / karmienie 5 kg / 8h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK 4 MIESIĄCE
    30 min pastwiska / czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / karmienie 5 kg / 9h zabawy / rzepa / 1h zabawy / głaskanie / marchew / pojenie

    * 1 ROK 6 MIESIĘCY
    Czyszczenie / jabłko / 1h zabawy / karmienie 29 kg / 30 min pastwiska / 10h zabawy/ pojenie / rzepa / 2h zabawy / Głaskanie / Marchew

    Konia kładziemy spać o 24:00, z energią 17% - 18%. Następnego dnia nie karmimy konia i nie ruszamy na jazdy, jeśli zdrowie jest poniżej 100%.

    Mogą wystąpić różnice ze względu na żyzność pól w OJ.
  • 21.01.11, 08:45
    nowe forum koniarzy
    www.howrse-forum.pl/index.php
    gdyby ktos potrzebował....
    --
    SmokoweForum
    Loolczyne Smoki
    http://www.frontiernet.net/~cgrafe/animations/ScratchyDog.gif

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.