Dodaj do ulubionych

PSP Go jest rzeczywiste i jest na filmiku

30.05.09, 18:59
Czy ja na końcu widziałem GT suspicious? W Strasznie dobrej grafice ... heh. Ciekawe jestem, czy to cacko będzie w stanie odpalać gry z PS2.
Edytor zaawansowany
  • prochaos 30.05.09, 19:00
    Te chromowe obręcze wyglądają słabo, ale ogólnie nie jest złe.
  • gurafikku 30.05.09, 19:04
    porażka designerska, płacz i zgrzytanie zębami, jestem dumny że mam PSP1000 i PS3 w formie chlebaka :]
  • wynmacher 30.05.09, 19:04
    Nie rozumiem co tak ludzie narzekają, mnie tam nowe PSP się podoba.
  • hiki1337 30.05.09, 19:09
    Mam mieszane uczucia dlatego wstrzymam się z oceną aż do osobistego obmacania.
  • piotrovonline 30.05.09, 19:10
    Kurde ten edit mnie wykończyłl
  • evil-vir 30.05.09, 19:12
    Oni tam okolo 2:30 mowia o tym, ze to PSP-1 tylko przestawione na dystrybucje cyfrowa czy mi sie wydaje? smile
  • piotrovonline 30.05.09, 19:13
    Sorry to nie jest edit tongue_out
    A co ma przepraszam z tym artykułem niedoszłe PS3 slim ??
  • xbox-maniak 30.05.09, 19:13
    PSPGo mi się nawet podoba. Tylko nie rozumiem na jakim nośniku będą gry.
  • mac167 30.05.09, 19:14
    Obejrzałem całe i jak przez chwilę byłem zajarany to po pwenym czasie uznałem że to dalej jest to samo PSP i jednak nie mam zamiaru go kupić (nie moglis postarać się chociaż o drugą gałkę albo ekran dotykowy ?!)
  • piotrovonline 30.05.09, 19:16
    Ta gałka... ot tak, czy napewno ekran nie jest dotykowy ?
  • to_mee 30.05.09, 19:18
    No, ale po co ekran dotykowy? To nie jest PSP2, tylko ulepszona wersja PSP;]
  • muglorz 30.05.09, 19:20
    to_mee - no i właśnie tutaj jest problem, bo my juz nie chcemy ulepszeń PSP tylko PSP2
  • hansatan 30.05.09, 19:21
    Blehhh... Myślałem, że w końcu PSP2 a tutaj taki zgniot tragedia ;]
  • piotrovonline 30.05.09, 19:23
    Ja myślaem że PSP go to bedzie PSP2 tylko z inną nazwą sad
  • gurafikku 30.05.09, 19:23
    @wynmacher
    nie narzekają a wyrażają swoją opinie, Tobie sie podoba to powodzenia, zrozumiano?
  • hansatan 30.05.09, 19:24
    Szczerze to nie jestem w temacie PSP za bardzo ale wydaje mi się, że Sony poszło w ślady Nintendo i zrobiło takie DSi :]
  • kondy.pl 30.05.09, 19:25
    Ogólnie fajne smile lepiej by wyglądała gdyby konsola nie była taka zaokrąglana ale na pewno gorzej by się wtedy na niej grało.
  • hansatan 30.05.09, 19:27
    Handheldy już nie są handheldowe big_grin
  • morosn 30.05.09, 19:28
    Dude in Tuxedo, mówi, że pamięć flash... I zapewne dystrybucja, on-line.
  • janci0 30.05.09, 19:35
    GT na PSP - uwierzę jak zobaczę, bo potwierdzać, to oni już potwierdzali niejednokrotnie.
  • mozgu83 30.05.09, 19:42
    ... ja tylko sprawdzam czy hasło zapamiętuje wink
  • sirmike.org 30.05.09, 19:43
    Średnio ładne uncertain Zweryfikuję pogląd jak wpadnie mi w łapki.
  • tidus_pl 30.05.09, 19:53
    O fuj uncertain//

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka