Dodaj do ulubionych

Kategoria dziwactwa

29.06.06, 18:36
macie coś, czego prowdopodobnie nigdy nie założycie, bo jest zbyt
ekstrawaganckie, ale i tak wam sie podoba?
oto przykład z mojej szafy, torebka (?) nazwana przez moich znajomych budka
dla ptaków
img405.imageshack.us/my.php?image=koszyk0et.jpg
--
Die Welt ist ein Gefangnis in dem Einzelhaft vorzuziehen ist....
Edytor zaawansowany
  • nadinka_nadinka 29.06.06, 19:31
    hihi, faktycznie jak domek wink


    --
    ***
    "Nie lubię, kiedy się mną kieruje, albo do czegoś zmusza. Odruchowo robię wtedy
    coś innego niż ode mnie oczekują."
  • gaggi 29.06.06, 19:52
    swietna torebka!!! baardzo oryginalna. Skad ja masz?
  • nestea1 29.06.06, 20:39
    bazar we francjii w jakiejs nadmorskiej miejscowości
    --
    Die Welt ist ein Gefangnis in dem Einzelhaft vorzuziehen ist....
  • foamclene 29.06.06, 21:11
    o kurcze...
    najbardziej wyczesana torebka jaka znam wink
    musisz ja nosic! tym bardziej ze teraz jest okres lęgowy wink
  • nestea1 29.06.06, 21:13
    dzieki dziewczęta
    --
    Die Welt ist ein Gefangnis in dem Einzelhaft vorzuziehen ist....
  • masha_qrella 29.06.06, 21:51
    nie mam nic dziwacznego czego bym nie nosiilawink
    moje rzeczy zatrzymuja sie w ramach dziwactw ktore jestem w stanie nosicwink
  • zettrzy 30.06.06, 04:55
    ja sie wlasnie ostatnio dowiedzialam ze wszystko co nosze jest do niczego, wiec
    nosze to teraz z jeszcze wieksza przyjemnoscia
    ptasia torebka swietna - na lato i wakacje powinna byc idealna, nie wiem czemu
    uwazasz ze jest zbyt ekstrawagancka
    --
    reszty nie trzeba
  • nestea1 30.06.06, 08:08

    --
    Die Welt ist ein Gefangnis in dem Einzelhaft vorzuziehen ist....
  • foamclene 30.06.06, 22:10
    no kolezanka to chyba na urlopie byla smile)
  • foamclene 30.06.06, 09:35
    jesoo mysle i mysle i okazuje sie, ze jedynym moim dziewactwem jest
    nieumiejetnosc komponowania elementow wink
    i mam tą wstydliwa przypadlosc noszenia rajstop ekru wink
    najlepiej jak to mowi jacykow cala "zerznelabym sie na bialo"
    jesienna kolekscja D&G to spelnienie moich najskrytszych marzen
    img225.imageshack.us/img225/1521/bcfhfghfghfg6nm.jpg
    img225.imageshack.us/img225/9567/huoiopk3oi.jpg
    img225.imageshack.us/img225/9097/nnmnmnmn8hb.jpg
    img207.imageshack.us/img207/8027/nbmnm7gg.jpg
    img207.imageshack.us/img207/4808/biale18zb.jpg
    img207.imageshack.us/img207/8081/blugirl226xd.jpg
    od miesiecy skupuje w najrozniejsze elementy w jednym kolorze - ekru czy moze
    kosc sloniowa jakbym sie w to odstwaila bylabym niezla pozywka na FM wink))
    no same powiedzcie, jak wygladaloby to na ulicy wink?


  • nestea1 01.07.06, 12:45
    mi sie tez białe zestawy podobają, ale przy moich gabarytach wyglądałabym jak
    miś z Krupówek
    --
    Die Welt ist ein Gefangnis in dem Einzelhaft vorzuziehen ist....
  • foamclene 01.07.06, 15:34
    no co? mis z krupowet to przeciez pozytywny bohater wink
  • masha_qrella 01.07.06, 15:40
    mis z krupowek to by jak czarna owca przy nas wygladalsmile
  • masha_qrella 01.07.06, 12:58
    foamc.., pieeekne te rzeczy z linkow! Ja tez z premedytacja nosze jasne
    rajstopu, zgodnie z zasada ze niby optycznie pogrubiajawink
    szkoda ze rzeczywiscie, jakby to wylgladalo na ulicy sad
  • markizza 30.06.06, 09:51
    ostra torebkasmile))
    ja kontrowersyjne mam tylko stroje kapielowesmile))
    --
    nie chce wolności bez Ciebie
  • yamajka 30.06.06, 10:40
    Torebka kosmiczna smilesmilesmile A może jadnak uda się ją do czegoś założyc? Zawsze mi szkoda, jak takie żeczy leżą na dnie sad
  • wee_monstar 01.07.06, 13:05
    nie mam nic takiego chyba niestety.wieje nuda z mojej szafy a ostatnie zakupy
    to rzeczy wylacznie w kolorze czarnym...
    --
    "It's hard being a woman, but the effort is worth it"
  • zettrzy 02.07.06, 04:43
    wlasciwie to mam cos co nie jest ekstrawaganckie, tyle ze duze, wiec nie bardzo
    mam do czego to przypiac - taka broszka

    img105.imageshack.us/my.php?image=sledz5lr.jpg

    --
    reszty nie trzeba
  • vivis_cortez 07.07.06, 16:52
    budka dla ptaków rewelka smile
  • kragmel 10.07.06, 19:39
    to będzie kategoria: "coś, co założę jedynie na bal przebierańców, ale nie
    mogłam nie kupić" wink

    img224.imageshack.us/my.php?image=dsc022415zp.jpg
    [znalezione w zeszłym tygodniu w lumpie]
  • zettrzy 10.07.06, 22:15
    to jest akurat bardzo z jajem, ja bym sie nie powstrzymala przed wlozeniem
    --
    reszty nie trzeba
  • alex_koz 10.07.06, 22:43
    padalam ze smiechu kragmel!
    --
    nie oglądam telewizji rządowej
    zasada pierwsza:czytaj ze zrozumieniem
  • kragmel 10.07.06, 22:45
    alex_koz napisała:

    > padalam ze smiechu kragmel!

    jedna znajoma skomentowała: "alexis umrze z zazdrości" wink
  • asik12 11.07.06, 12:02
    Słuszny komentarz smile
  • pinkpanther 12.07.06, 10:03
    hohoho bolerko pierwsza klasa wink
    --
    Nudneto forum
    Kici kici

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.