Forum Sport Sport
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Trzy gole Smolarka!

    IP: *.aster.pl / *.aster.pl 15.10.05, 17:02
    a rasiaka nawet na lawie nie bylo
    Edytor zaawansowany
    • a.adas 15.10.05, 17:05
    • Gość: ble IP: *.ip.pop.e-wro.net.pl 15.10.05, 17:08
    • Gość: mp IP: *.crowley.pl 15.10.05, 17:42
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • Gość: Optimi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.05, 15:37
      Trzeba bylo dać chłopakowi pograc w ataku, a pan go zdjąłeś w przerwie.
    • Gość: Jpo IP: *.aster.pl 16.10.05, 15:58
      A przed przerwą co pokazał?
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 17:43
      Rasiaka?...Ja napedzam mu slawy i zawsze bede wspominal bramki, ktore on zdobyl
      dla Polski w eliminacjach mistrzostw swiata.
    • Gość: MB IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 19:10
      rasiak zagral jak niedorobiony ktory nie potrafil nawet podac pilki udalo mu
      sie ze gra w angli bo groclinie nie ma dla niego miejsca w reprezentacji tez
      miejsce jego obejmie frankowski wiec sam sobie jest winny i nikt go nie
      obroni!!!!
    • Gość: wwi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 22:19
      Słyszałeś Ty kiedyś o znakach interpunkcyjnych?
    • Gość: mirmax2 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.05, 08:16
      szkoda tylko ze nie masz czego wspominac bo nie strzelil ani jednej
    • Gość: paul jeanas IP: *.49.194.203.acc01-dryb-mel.comindico.com.au 16.10.05, 08:51
      WSPOMINAM wszystkie sytuacje,Z KTORYCH Grzesio mogl strzelic gola, a ze nie
      strzelil, to nie jego wina.W KAZDEJ Z TYCH SYTUACJI MOGLA PASC BRAMKA, GDYBY
      GRZESIOWI NIE PRZESZKADZALI WSTRETNI OBRONCY I POMOCNICY PRZECIWNEJ
      DRUZYNY.Wine ponosza takze sedziowie tych spotkan,za odebranie pilki Grzesiowi
      POWINNI BYC CI OBRONCY I POMCCNICY UKARANI,nie wolno sie znecac na inwalida,a
      sedziowie to tolerowali.Na treningach skutecznosc Grzesia jest imponujaca, na
      10 strzalow do pustej bramki z odleglosci 11 metrow,trafia regularnie jeden
      raz...
    • Gość: antyrasiak IP: *.dip0.t-ipconnect.de 15.10.05, 19:10
      Gdyby ten naburmuszony janas zrzucił po połowie rasiaka i pozostawił Smolarka,
      to Anglia byłaby nasza
    • Gość: Kibic Polski IP: *.osk.enformatic.pl 15.10.05, 23:03
      Myślę, że problemem Rasiaka jest...Janas. Nie można sie dziwic chlopakowi, że
      chce grac w reprezentacji. To Janas jako trener powinienien mu to wybic z
      glowy. Ale Janas albo nie widzi, albo nie chce widziec, że Rasiak jest
      niemiłosiernie slabym, jak na reprezentację, piłkarzem i na jego pozycji jest
      kilkunastu lepszych polskich pilkarzy.
    • gmsaxz 16.10.05, 10:42
      Fakt, dlaczego Janas zdjął Smolarka??? Szkoda pisać...
    • Gość: Misio Pysio IP: *.echostar.pl 15.10.05, 19:38
      Fajnie masz A mój idol to miś koralgol I wiesz co Myśle że nie grał by gorzej
      do Rasiaka Drewniak
    • Gość: ble IP: *.ip.pop.e-wro.net.pl 15.10.05, 22:57
      moj post to ironia :D
    • Gość: mirek IP: *.autocom.pl 16.10.05, 00:52
      - Jakie jest najlepsze zdjęcie Rasiaka???
      - Zdjęcie z boiska!
    • Gość: popo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:07
      Janas patrz i ucz się od swojego niemieckiego (holenderskiego)kolegi.Jak byś
      zostawił Ediego te byśmy nie wypadli tak blado.
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 17:53
      nauki,siedzial w czwartej klasie podstawowki.Wyciaganie wnioskow go meczy,
      relaksuje sie strzelaniem do bizonow.
    • Gość: rafik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:14
      przedłuzył se podstwowe wykształecnie, poważnie ? Buahahahahahahaha!!!!
    • claudio23 15.10.05, 20:42
      Czy można gdzieś zobaczyć bramki Ebiego albo sobie je ściągnąć (tak jak robi to
      Jezy Dudek w reklamie :)) ?
    • Gość: włodek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:10
      Brawo chłopie! Masz nie tylko słynne nazwisko!
    • Gość: kibic IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:07
      he he! Ebi! Też się postaraj o męskich pomtomków!
    • Gość: dzeku IP: *.range217-43.btcentralplus.com 15.10.05, 17:17
      smolarek wali bramki dla borussi a Janas nie dosc ze nie wystawia go w ataku o
      jeszcze zdejmuje w polowie meczu a zostawia Rasiaka !
    • Gość: m IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:21
      janas, odejdź, głąbie.
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 17:59
      posady trenerskiej z Barcelony albo Realu.
    • Gość: Wlodi Smolarek IP: *.cable.wanadoo.nl 15.10.05, 17:22
      W Feijenoordzie zaluja... Swietny chlopak i rzeczywiscie odziedziczyl po slawnym
      i znakomitym tacie wiecej niz nazwisko.
    • Gość: Bogusz IP: *.man.bydgoszcz.pl 15.10.05, 21:40
      Kto ty jestes? - Rasiak zdrowy
      Jaki kraj twój? - Las bukowy
      Czym twa noga? - Jest konarem
      Kim ty jestes? - Van Der Drwalem
    • Gość: Hehe IP: *.osk.enformatic.pl 15.10.05, 23:05
      Dobre! hehe
    • Gość: Janas - fachman IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:20
      jw
    • Gość: celsus IP: *.toya.net.pl 15.10.05, 17:21
      Klasyczny to by byl gdyby na 1:1 nie wyrownal Altintop. Ale i tak duze brawa
      dla Smolarka.
    • Gość: adu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:31
      co Ty piszesz? chyba sie kiepsko znasz. i jeszcze sie madrzysz. klasyczny hat-
      trick jest wtedy gdy 3 branki strzela sie w jednej polwie. czyli tak jak w tym
      przypadku, a to czy ktos inny w tym czasie strzeli to nie ma znaczenia. radze
      sie troche poedukowac zanim cos nastepnym razem napiszesz
    • Gość: meer IP: *.gb.net.pl / *.gb.net.pl 15.10.05, 17:35
      Wiecej pokory! Zanim zaczniesz krzyczec zastanow sie! Klasyczny jest jesli
      bramki zdobedzie jeden zawodnik, w jednej polowie meczu i NIKT inny bramki w
      miedzyczasie nie strzeli! Niektorzy uwazaja, ze nie dotyczy to przeciwnikow, ale
      skoro zdania sa podzielone, to mordy nie drzyj!
    • Gość: TLP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:39
      I jeszcze jedno - te bramki muszą być z gry.
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 18:12
      ...i musza byc zdobyte ta sama czescia ciala, NAPRZYKLAD GLOWA,I NIE WOLNO
      WTEDY UZYWAC GLOWY DO INNYCH CELOW,myslenie w czasie oddawania strzalu glowa
      jest zabronione przez regulamin UEFA.
    • Gość: toitoi IP: *.chello.pl 15.10.05, 22:15
      Bramki musza byc strzelone z tej samej odleglosci i - w zaleznosci od tego
      kiedy zostala strzelona pierwsza bramka - w parzystej badz nieparzystej
      minucie. Jest to tzw bardzo klasyczny hat-trick.
    • Gość: optymista IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:24
      ... ten mecz potwierdzil wszystkie pana obawy co do Ebiego Smolarka. Dziekuje
      za pozostawienie Rasiaka na boisku w sobotnim meczu, gdyby nie On jeszcze bysmy
      przegrali to spotkanie... Z takimi decyzjami trenera MŚ jest nasze!!!
    • Gość: dolfuss IP: *.chello.pl 15.10.05, 17:26
      Janas - czytaj!
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 18:16
      Janas robi bledy ortograficzne w czasie czytania.
    • Gość: dolfuss IP: *.chello.pl 15.10.05, 20:04
      Co racja to racja. A już myślałem a jakimś liście ale jak źle go odczyta????
    • dialog 15.10.05, 17:26
      ...z boiska!!!
    • Gość: Folksdojcz IP: *.dip0.t-ipconnect.de 15.10.05, 17:34
      Chopy,tyn wosz Smolarek to musiol miec naszych, niymieckich przodkow.Poloki niy
      som do takij gry zdolne.Poza tym tyn chop wie po co i za wiela tak u nos
      loto.Dostaje richtig Geld a nie te wasze smiyszne zlotki. Ino mu dobrze
      poszukac w Stammbuchu tak jak tymu Donaldowi . Tyz jest nasz i nikt nom juz
      tego nie odbierze. Verstanden? Gut, weiter machen.
    • Gość: oj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:39
      ani to po polsku, ani po niemiecku, ani nawet nie na temat, co za głąb :-/
    • a.adas 15.10.05, 18:01
      nie głąb, volksvagendojcz, co niemieckiego uczy się 10 rok z rzędu:)
    • Gość: catriona IP: *.cable.ubr03.harb.blueyonder.co.uk 15.10.05, 18:06
      a o gwarze slaskiej slyszales?

      moim zdaniem bomba, Folksdojczu!!!!
    • Gość: Folksdojcz IP: *.dip0.t-ipconnect.de 15.10.05, 18:44
      Ino ty mie bronisz Catrina , To chyba po naszymu Karina, ja? Te inne wancki ino
      na mie tukej plujom , jak sie tylko lopowaza cos tu wtyrknonc. Ajo im godom ino
      jak to z tym Donaldym jest a z tym modym Smolarkym moglobybyc. Wy ta , polske
      chamy, verstanden ? Gut , weiter machen.
    • catriona 16.10.05, 18:35
      yyyy... "polskie chamy" ?????
      moze ja cos zle przeczytalam.
    • Gość: Folksdojcz IP: *.dip0.t-ipconnect.de 16.10.05, 21:04
      Sory , Karina, jo nie wiedziol , co "chamy" trza pisac bez c.Gut, also
      korrekt ; hamy aus Polen .Jak mosz z Polokami was gemeinsames to ciebie to niy
      dotyko ino tych co na mie tukej plujom.
    • Gość: LorBeer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.05, 22:26
      Polskie chamy?? Zastanow sie co piszesz,czlowieku.Nie obrazaj innych bez
      powodow,nikt ci nie dal do tego prawa.Obrazac jest zawsze bardzo latwo.
      (szczegolnie bedac osoba anonimowa)


    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 18:21
      ...ale Adolf Hitler to wasz nie byl!!!!!!!!!
    • Gość: rur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:22
      nie volksvagen, tylko schuja pajac leczy kompleksiki i udaje obywatela luxemburga
    • Gość: rafał IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:28
      ...pokazał kunszt trenerski w niedawnym meczu, nie ma co! A swoja drogą mam takie wrażenie że Janas ma jakieś dziwne uprzedzenia i niechęć do takich piłkarzy jak Smolarek, Frankowski czy Głowacki. Ale za to Bąk, Lewandowski, Rasiak i jakiś tam Radomski robią u niego za gwiazdy. Czy ktos wie może o co tam chodzi ?
    • Gość: kck IP: *.local.pl / 213.199.218.* 15.10.05, 17:32
      Co drugi tutaj pisze jakby Smolarek dzisiaj rozegrał ten sam mecz co w środę.
      Prawdą jest, że w I połowie z Anglią Smolarek wypadł bardzo blado (tak jak cała
      drużyna). Gdyby to ode mnie zależało przeniósłbym go jednak na atak za Rasiak i
      wstawił Krzynówka. Co nie usprawiedliwia tutaj krytyki Janasa, bo to jest śmieszne.
    • Gość: to tylko ja IP: 81.210.26.* 19.10.05, 00:40
      wiesz... moze i nie wypadł najlepiej w I połowie ale jako jedyny z naszej
      reprezentacji chyba starał się zrobić coś więcej niż bronić. A Janas popełnił
      wielki błąd że nie dał go na atak - tam by się Ebi wykazał... tzn. według
      mnie :D
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 18:28
      Lubi tych, co przypominaja jego sposob gry w pilke.
    • Gość: Psycholog IP: *.osk.enformatic.pl 15.10.05, 23:10
      Dokładnie. Bardzo dobra analiza psychologiczna.
    • Gość: mk IP: *.devs.futuro.pl 15.10.05, 19:18
    • Gość: dolfuss IP: *.chello.pl 15.10.05, 20:08
      T wszystki seks, dobrzy są i tyle... w seksie
    • Gość: marek_ IP: *.trentn01.nj.comcast.net 15.10.05, 17:34
      gratulacje :) a janas go zdjal w przerwie, a zostawil to drewno! jak widac
      trener niemiecki lepiej sie zna na pilkarzach niz janas, no ale to dlatego
      niemieckie druzyny sa wyzej niz polskie. tam sie docenia utalentowanych
      pilkarzy. rasiak lawa - smolarek trzy bramki , jak widac trener tottenhamu tez
      sie zna na pilkarzach :) wychodzi , ze tylko janas sie nie zna... koniec z tym
      drewnem w reprezentacji! rasiakowi w reprezentacji mowimy stanowcze i glosne
      NIE !!!! :) rasiak , zrezygnuj sam, zrob to dla dobra narodu! bo janas to i tak
      cie bedzie wystawial, a ludzie i tak najczesciej beda po tobie jezdzic, wiec
      zrob nam to przysluge i zrezygnuj z reprezentacji! jesli do janasa nie dotarla
      ostatnia gra rasiaka, to ja juz nie wiem co dotrze. i jeszcze janas mowi, ze
      nikt go nie zawiodl! no ludzie! a rasiak i lewandowski???? to on zbiera drewno
      na opal w reprezentacji? tartak robi w druzynie??? same drewna bedzie
      zbieral???
    • Gość: paul Jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 17:34
      lepszy przeglad sytuacji na boisku.
    • Gość: seler IP: *.pro.lama.net.pl 15.10.05, 17:36
      właśnie widać trenerski fach janasa ! Brawo "nasz kochany treneiro" brawo !
    • Gość: karolek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:38
      gdyby Janas byl trenerem Borussi zdjął by Ebiego po 1-szej polowie tlumaczac ze
      nie wytrzymuje fizycznie trudu spotkania ,hehe
    • Gość: loo IP: *.012-47-6e6b701.cust.bredbandsbolaget.se 15.10.05, 17:41
    • Gość: oj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:42
      A Kaczor ogląda pewnie Animal Planet, i co z tego?
    • Gość: mk IP: *.devs.futuro.pl 15.10.05, 19:16
      i dobrze!!tez bys ogladal mecze zamiast sluchac poparancow w sejmie
    • Gość: janas qrwa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:46
      qrwa!!!!!!!! tego poj.ba trzeba usunąć siłą ze stanowiska trenera
    • Gość: Fan Janasa IP: *.attu.pl 15.10.05, 17:48
      Moja babcia biega szybciej niż Rasiak !!!
    • johnny_p 15.10.05, 17:49
      Czemu nie strzelał dalej? Przez niego był tylko remis!!!

      (dla mniej bystrych - to był żart, tzw. ironia)
    • Gość: kompleks polaka IP: *.nwrk.east.verizon.net 15.10.05, 17:54
      Lewandowski i Rasiak to so ikony Janasa
    • Gość: p IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 17:54
      Smolar to dno 3 liga. Rasiak to jest klasa światowa!
    • Gość: bumier IP: *.chello.pl 15.10.05, 18:01
      1.Smolarek
      2.Atak
      3.Mistrzostwa

      Zrozumie?...
    • Gość: LOO IP: *.012-47-6e6b701.cust.bredbandsbolaget.se 15.10.05, 18:12
      Nie zapomniec prosze o Olisadebe, jedyny nasz zawodnik w Lidze Mistrzow, jeden
      z najwazniejszych zawodnikow swojej druzyny! oli z ebi na ataku...ajeszcze sa
      przeciez zuraw i franek! atak jest naprawde ok! Szkoda tylko, ze ten ciemniak
      janas tego nie widzi...
    • Gość: endrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:42
      Rasiak
    • Gość: paul jeanas IP: *.11.220.203.acc08-dryb-mel.comindico.com.au 15.10.05, 19:01
      PRZYGOTOWUJE sie do Mundialu,wszedzie lazi z rozmowkami polsko -
      niemieckimi.Janas NIE MA PODZIELNOSCI UWAGI,napisz mu to po niemiecku, moze go
      to zainteresuje.
    • Gość: hiszpan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:10
      Janas sciagna Smolarka bo go nie lubi tak jak Franka jak tak dalej bedzie
      ustalał skład i powołowania do kadry to wole nie myslec co bedzie na
      mistrzostwach.Ten awans wywalczyli piłkarze a nie Janas on miałtylko szczescie
      ze Franka wymusili na nim dziennikarze l kibice .
    • Gość: Fan IP: 219.94.39.* 15.10.05, 18:17
      Święte słowa, przecież gdyby nie kontuzja Żurawia to w meczu z Anglią
      Frankowskiego na boisku najpewniej byśmy nie zobaczyli.. aż boję się pomyśleć
      co zrobiłby Rasiak gdyby znalazł sie w naszej JEDYNEJ sytuacji podbramkowej na
      miejscu Franka - czy trafiłby w ogóle w piłkę ???... Brawo panie Janas !!!!
    • Gość: dolfuss IP: *.chello.pl 15.10.05, 20:11
      Pewnie, że by trafił. I wtedy wszedłby Franek bo by się Rasialdinio na piłce
      połamał
    • Gość: miodek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.05, 18:11
      .nimatotamto
    • Gość: cyg@nek IP: *.osk.enformatic.pl 15.10.05, 18:19
      Janas na potrzeby reprezentacji wynalazł 2 zawodników: Rasiaka i
      Lewandowskiego. Przepraszam, jeszcze, przez przypadek i z konieczności, Jopa. Z
      tych 3 zawodników sprawdził się Jop.
      Niech żyje trenerska myśl Janasa - Nikodema Dyzmy polskiego piłkarstwa! Ten
      kraj wytrzymał już wiele okrucieństw. Wytrzyma również Janasa.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.