Forum Sport Sport
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Justyna Kowalczyk zeszła z trasy

    IP: *.spray.net.pl 16.02.06, 10:59
    Dała ciała !!! I po co te popmpowanie balona ???!!!
    Edytor zaawansowany
    • Gość: anty-rydz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:00
      o ile to nie kontuzja to wstyd przyniosla :/ tak to jest jak chce sie tylko wygrywac :P
    • niunka24 16.02.06, 11:00
      Lepiej jakby doszła ostatnia, ale by doszła:/
      Wydaje mi się, że prawdziwy sportowiec powinien walczyć do końca, nawet jeśli
      nie ma szans na medal...

      --
      Kiedy jestem depresyjna...
      www.puellanova.pl/index.php?showart=205
    • Gość: alex IP: *.bph.pl 16.02.06, 11:14
      a
    • Gość: polski kibic IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:19
      albo przełączam kanał....
    • Gość: dix IP: 195.217.52.* 16.02.06, 11:43
      ... co sie do k*y nedzy stalo ??
      Najpierw medalowa nagonka, ze "zyjemy nadzieja na medal!", a teraz mala notka
      ze zeszla z trasy i juz.
      Moze byscie sie panowie od piora cos wiecej wysilili ???
    • Gość: poradnik IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:47
      dziennikarze są niedopieszczeni, powinni pojechać na weekend na jakiś zlot
      gejów.
    • Gość: jankop IP: *.chello.pl 16.02.06, 12:35
    • Gość: jankop IP: *.chello.pl 16.02.06, 12:36
    • tatamajaja 16.02.06, 13:07
    • tatamajaja 16.02.06, 13:09
    • Gość: kibic IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 16:16
      sądząc z treści twojego komentarza twój tata ma raczej kiepskie jaja, a ty nie
      masz ich wcale...
    • 44_m 17.02.06, 09:42
      To pierwsza sensowna wypowiedź.
    • Gość: znawca tematu IP: *.toya.net.pl 16.02.06, 11:48
      przedawkowała koks, miała nagły spadek ciśnienia, dobrze że niezmarła podczas
      biegu...
      to jest skandal i ktoś z naszego pionu lekarskiego powinien za to beknąć i to
      nieżle...
    • Gość: zxy IP: *.gorzow.sdi.tpnet.pl 16.02.06, 13:39
      tłumaczyli że miał wrodzona wadę serca , wyczynowiec
    • koham.mihnika 17.02.06, 10:57

      --
      człowiek jest tym co robi, i co robi dobrze
    • Gość: zbycho IP: 85.31.186.* 16.02.06, 11:20
      Powinni dać jej te tabletki. Może by lepiej wypadła...
    • Gość: skorpios IP: *.abp.pl 16.02.06, 14:10
      a co ona robila? ogladalas to chociaz? nie wymadrzaj sie, biegla do konca,
      efektem bylo stracenie przytomnosci... hmm, miala sie nieprzytomna czolgac? ty
      i tobie podobni, prosze, nie leczcie swoich kompleksow na tym forum, idzcie na
      onet, dobrze? (nie)pozdrawiam
    • Gość: ness IP: *.acn.waw.pl 16.02.06, 14:57
      co Ty pie..sz. Zdrowie jest ważniejsze niż jakieś zawody, nawet IO
    • Gość: Stage IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 15:47
      Jedno jest pewne - po takim zdrowotnym zalamaniu nie powinna wiecej wystepowac
      na tej olimpiadze - przecie i tak nie zbierze na tyle sil zeby powalczyc o
      jakies przyzwoite miejsce.
    • Gość: ja IP: *.aster.pl 16.02.06, 15:53
      zwłaszcza jak straci przytomność. Co za ludzie...
    • Gość: kamasze_dorna IP: *.net.pl 16.02.06, 16:01
      Oj, głupia ty niunka jesteś, głupia. Przecież zemdlała, to jak miała dojść na
      ostatnim miejscu. Poza tym trener dostał w nocy telefon od Łukaszenki i rozkaz
      posmarowania nart smołą i trocinami.
    • Gość: dawko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 20:50
      Niuńka czytaj ze zrozumieniem tekst: "- Justyna pamięta, że po ostatnim podbiegu
      i ostrym zjeździe źle się poczuła. Potem straciła przytomność". Nieprzytomne te
      Twoj e zdanie :(
    • Gość: Fan.Matei IP: 149.226.255.* 16.02.06, 11:15
      Spoko kochani, nie przejmujcie sie. Mateja zdobedzie zloto. Obiecal mi to
      przedwczoraj wieczorem. Powiedzial ze jak posmaruje narty rzepakowym to tak
      wypierd0li z progu to sie jagodami wszyscy obsraja:)))))))
    • Gość: naf IP: *.m.pppool.de 16.02.06, 11:27
      tylko zeby ten rzepak nie potraktowali jako doping ;-)
      on powinien zamiast rzepak napic sie troche jagodanki to bedzie mial wiecej odwagi zeby skakac i nie
      bedzie widzial gdzie skacze ;-)
    • Gość: grz IP: *.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 17.02.06, 01:14
      zajebisty komentarz
    • Gość: Tommy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:25
      A jeśli to choroba? Lepiej sie zabić i dobiec na ostatniej pozycji???
    • Gość: polski kibic IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:29
      właśnie tak,powinna się zabić !!!
      przecież po co ja siedzę przed telewizorem !!!
      miał być medal !!!
      za co ja płacę abonament !!!
      żądajmy wprowadzenia do programu następnych igrzysk walk gladiatorów !!!
      (w zimowych mogą walczyć na lodzie...)
    • eiff 16.02.06, 12:39
      Obyś jak najszybciej wróciła do zdrowia!
      I powodzenia w dalszych startach.
      I na pohybel malkontentom! ;)
    • Gość: kerus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 17:12
      Sam wystartuj gniocie!
    • Gość: esen2 IP: 195.245.213.* 16.02.06, 11:00
      Nie wiem co było przyczyną, ale fakt jest faktem - kolejny fatalny występ
      reprezentanta Polski na Igrzyskach.
    • Gość: naf IP: *.m.pppool.de 16.02.06, 11:28
      > Nie wiem co było przyczyną, ale fakt jest faktem - kolejny fatalny występ
      > reprezentanta Polski na Igrzyskach.


      i napewno nie ostatni
      brawo polscy sportowcy ;-(
    • Gość: m IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:49
      ty tam nie narzekaj, poczytaj sobie wywiad z jej trenerem - opowiada jakie są
      nakłady na tą dyscyplinę w Polsce, a zrozumiesz czemu nie ma szans na medal.
    • Gość: PPPP IP: 80.51.100.* 16.02.06, 22:28
      To jak chcesz cos zmienic to ruszaj d**e i jazda na olimpiade, moze ty pokaz co
      umiesz pier***elcu! Jak mozna krytykowac sportowcow za to, ze sa lepsi od nich?
      Ty bylbys pewno lepszy, co popaprancu?
    • Gość: erni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:00
      szkoda, naszym zawsze wiatr w oczy, tym razem pewnie snieg byl za mokry
    • Gość: blekotA IP: 87.207.210.* 16.02.06, 11:00
    • Gość: PPPP IP: 80.51.100.* 16.02.06, 22:35
      A wezcie sie od niej odchrzancie wszyscy! Zdarzyl sie jej wypadek i nikt nie wie
      na 100% co bylo przyczyna. Chciala dac z siebie wszystko, ale jej sie nie udalo.
      Trudno, sportowcom sie zdarza przegrywac, a jak ktos o tym nie wie to nie
      powinien sie na tym forum wypowiadac.
      Ja osobiscie chwale ja za to, ze probowala walczyc z calych sil, z zapalem
      godnym najlepszych i za to jej dziekuje. Oby w tym kraju bylo wiecej takich
      sportowcow.
    • Gość: fan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:00
      a innym zawodniczkom nie przeszkadzal padajacy na przemian deszcz i snieg?
      sadzilem ze bardzo wazne jest tez ukonczenie konkurencji na olimpiadzie, w
      koncu odbywa sie co 4 lata, 3 maj sie Justyna
    • Gość: qwerty IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 16.02.06, 11:07
      Każdy, kto uprawia jakiś sport wie co to znaczy wycieńczenie. Niestety obecnum tu "wielkim" sportowcom (w rekordowych czasach potrafią opierniczać i skakać po kanałach) nie przeszkadza fakt, że dziewczyna mogła się wykończyć. Fakt... mogłaby przecież zemdleć z wycieńczenia, umrzeć... ale nie wolno jej rezygnować, prawda? W końcu, kto jak kto, ale nie ona ma prawo o tym decydować. W końcu to nie ona pracuje ciężko na treningach... rzygać mi isę chce jak was "słucham".
    • Gość: whitepony IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 16.02.06, 11:34
      Faktycznie należy się cieszyć,że ZAWODOWY sportowiec nie umarł po przebiegnięciu niecąłych 10 kilometrów. HURRRRA! Jest więc sukces. Teraz czekamy na następne: skoczkowie przeżyją na skoczni np. a biatlonisci nie zgubia się lesie. Pogratulować.
    • Gość: bartas IP: 82.146.246.* 16.02.06, 11:40
      Oglądam Justynę cześciej niż tylko z okazji igrzysk i sądzę że gdyby tylko mogła
      dobiegłaby do końca i to w pierwszej 10. Prawdopodobnie to poważniejsza sprawa,
      pewne jakaś choroba. Jeśli tak to wcale nie świadczy o jej słabości. Jesteśmy z
      tobą Justyna!!!!!!
    • Gość: kibic IP: *.aster.pl 16.02.06, 11:47
      Brawo qwerty!
      JA też będę bronił Justyny. Ma więcej charakteru niż wszyscy piszący tu
      malkontenci. To prasa nadmuchała ten balon z medalem. Justyna mówiła że będzie się
      cieszyć z miejsca w ósemce.... Prostaki którzy tu jadą po naszej zawodniczce
      nudzą się w oczekiwaniu na występy Rasiaka..... Jak znam życie to kibicują tylko
      gdy są sukcesy, w podstawówce mieli zwolnienie z WF i łapią zadyszkę przy
      pstrykaniu pilotem.
      Pozdrawiam prawdziwych kibiców
    • Gość: hex IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 16.02.06, 11:59
      Dodaj jeszcze,że są Żydami. Będzie całości spektrum myślowego. Nie to co prawdziwi kibice obgryzający paznokcie czy nasz młody biatlonista będzie 67 czy 69.
    • Gość: mcguirre IP: *.unregistered.net.telenergo.pl 16.02.06, 12:04
      A dlaczego znowu mamy się cieszyć z miejsca od 10 do 120. Czy kiedyś usłyszymy
      z ust naszych olimpijskich asów ich trenerów i działaczy, że jadą po złoto i są
      na to przygotowani. Dlaczego mógł Korzeniowski mimo tylu przeciwności. To się
      nazywa wola walki i ambicja.
    • Gość: whitepony IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 16.02.06, 12:09
      I o to dokładnie chodzi. Dość już tych niedorobionych turystów bohatersko walczących o 15 miejsce. Spróbujcie wytłumaczyć Amerykanowi,że 12 meijsce to sukces. Ja jeszcze zrozumiem jak ktoś młody, perspektywiczny zajmuje powiedzmy 15 miejsce(Stoch) ale jak widzę tych weteranów ciągle na końcu to ręce załamać mozna. Od Kowlaczyk wymagam więcej bo ona jest tutaj na kredyt (wynikami miała zmazać plamę jaką dała), że tak powiem.
    • Gość: Cinek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.06, 08:43
      Na kredyt to Ty chyba rozum dostałeś (po znajomości chyba zresztą). Taki wielki
      z Ciebie sportowiec, ale coś na olimpiadzie Cie nie ma ???Więc stul lepiej
      pyszczek i wracaj na kanapę przed telewizor.
    • Gość: whitepony IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 17.02.06, 16:46
      Do Cinek:
      Brawo. Nie ma to jak mocne argumenty,polemika, dyskusja. W sumie i tak dziwne,że z takim światopoglądem obsługujesz internet.
    • Gość: whitepony IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 17.02.06, 16:48
      I jeszcze jedna dobra rada na przyszłość. jak nie rozumiesz tego co czytasz a wnoszę,że to u Ciebie częste, nie zabieraj głosu. Po co się kompromitować bez potrzeby.
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:08
      co beda mowic! Snieg byl zaskoczeniem bo polacy mysleli ze to IO letnie!
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:09
      Co sie stalo Panie Jozefie! Biegla super! Biegla w osemce!
      Moze zoladek??? Twarda dziewczyna!

      LUDZIE ZNOW KUR** pierdo**** o zlych warunkach !! TYLKO ZE ONE TYLKO NAM
      PRZESZKADZAJA!
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:13
      4 lata trzeba bedzie czekac.

      NA CO!?? Na kolejna kompromitacje!? Biednemu wiatr w oczy jak powiedzial Pan
      Stefan bo byla bardzo dobrze przygotowana:(

      Caly swiat znow przeciwko nam:((
    • Gość: trainer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:01
      Proszę, niech oni juz wracają. Niech oszczędzą wsytdu!
    • Gość: sop IP: *.itcomp.pl / *.itcomp.pl 16.02.06, 11:24
      Ty też oszczędź i nie pisz tutaj.
    • Gość: 54 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:01
      czciala dobrze, wyszło jak zwykle... :( szkoda...
    • mohi5 16.02.06, 11:01
      Nie pierwszy raz przez te smary, na wielu poprzednich igrzyskach było podobnie
    • blq 16.02.06, 11:02
      akurat nic przeciwko Pani Justynie nie mam (miała do tego święte prawo);
      raczej przeciwko rozdmuchiwaniu tzw "szans medalowych" przez dziennikarzy. to
      takie żałosne...
    • Gość: Janek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:03
    • Gość: darek IP: *.dip.t-dialin.net 16.02.06, 11:12
      40 mil ludzi prawie u nas mieszka i kredki :))) dziennikarze jak zwykle
      rozdmuchaja historie a ludzie wierza, bo ja tutaj nie wierzyc w cos co powinno
      byc czyms normalnym ;)
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:27
      No była - to fakt.
      Tylko pytanie z jakiego powodu, skoro pare dni wcześniej w biegu łączonym
      jechała rewelacyjnie, mimo że to nie była jej "koronna" konkurencja.
      Może po prostu czymś sie struła ???
      Miałeś kiedyś sraczke???
    • mitemart 16.02.06, 11:44
      Sam jesteś słaby i słabo posmarowany jeszcze.
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:06
      dlowal byloby zloto! Gdyby Kowalczyk miala dobrze nasmarowane narty tez bylby
      medal! Gdyby odwrocic wyniki w freestylu bylyby az 2 medale!! W tym zloty!
      W dziedzie ilosci dzialaczy wyslanych na IO tez zapewne bylby medal!

      BRAVO POLACY ZA DZIELNA WALKE NA IO I REPREZENTOWANIE POLSKI NA POZIOMIE DO
      JAKIEGO NAS DZIELNI SPORTOWCY,TRENERZY,DZIALACZE I OCZYWISCIE KOMENTATORZY
      PRZYZWYCZAILI!

      Oczywiscie nie dot. to SWIETOSCI NARODOWEJ ADAMA WIELKIEGO KROLA MALYSZA ktory
      byc moze medalu nie zdobedzie ale przynajmniej przez ostatnie kilka lat
      przynosil radosc i przynajmniej nie daje 4liter w najwazniejszych zawodach!
    • Gość: sop IP: *.itcomp.pl / *.itcomp.pl 16.02.06, 11:24
      jaki poziom narodu (np. na tym forum) tacy sportowcy...
    • Gość: dżekson IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:06
      okazało się, że i tu chodzi o "smarowanie", znowu nie posmarowaliśmy i musiała
      zejść z trasy
    • Gość: Schuja IP: *.dip0.t-ipconnect.de 16.02.06, 11:10
      Odbilo sie jej niedozwolone srodki dopingowe zarzywac.Gdzie to
      mloda ,zdrowa ,wysportowana ZAWODNICZKA pada w POLOWIE trasy jak scieta.ZBADAC
      TO. I wyciagnac konsekwencje.Skandal.
    • Gość: długi IP: *.dip.t-dialin.net 16.02.06, 11:16
      Ty jak w tym kawale o płynącym gó..e.
      Znasz?
      No, tak i Ty przyklejasz się do różnych wypowiedzi i wydaje ci się że coś
      komentujesz.
    • Gość: Opty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:07
      To głupie gadanie, zeszła to miała powód. Teraz w radio podali,że sie
      przewróciła i samochód po nią jedzie, byc może ma kłopoty z sercem.
      A wy tu zaraz medal, ludzie opamietajcie się, co za medal.
    • detroit 16.02.06, 11:07
      Aura jest taka sama dla wszystkich, więc dlaczego akurat Kowalczyk zeszła z trasy?
    • Gość: sdf IP: *.crowley.pl 16.02.06, 11:10
      moze dlatego ze miala powazne ztrucie pokarmowe?
      wygladala jakby miala sie na snieg zerzygac
    • Gość: LULU IP: *.emag.pl 16.02.06, 11:08
      Kraj tonie w śniegu a nasi herosi dają dupy gdzie sie da!!
      Do odgarniania sniegu i nie kompromitowac sie wiecej!!!
    • Gość: x IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:10
      Słuchajcie radia!
    • Gość: ginek IP: *.izacom.pl / *.izacom.pl 16.02.06, 11:10
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:10
      Balona pompowały media a nie ona.
      Jak tylko zaczęli o "medalowej nadziei" to od razu tak w kościach poczułem, że
      g... z tego bedzie.
      Nakręcili dziewczynie makaronu i biedaczka pękła pod presja.
      Ot - polskie dzinnikarstwo-sępiarstwo.
    • Gość: z IP: *.lodz.msk.pl 16.02.06, 11:13
      Ktoś wie co się stało? Bo w tej żałosnej telewizji nic nie wiedzą.. ;c.. Co za
      kur.y, pojechało ich tam kilkudziesięciu, jedna z ważniejszych polskich
      zawodniczek, a oni nic nie wiedzą.. omfg...
    • Gość: z IP: *.lodz.msk.pl 16.02.06, 11:14
      to było o telewizji i jej ekipie..
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:19
      Bo polscy dziennikarze potrafia tylko szczerzyć zęby do kamer i pier....
      farmaony o medalowych nadziejach, o tym czy wiatr bedzie wiał czy nie bedzie,
      itd....
      A choćby sie wysylili i jakies tajniki danej dyscypliny wyjaśnili, troche
      "warsztatu" przybliżyli - ale nie.
      Nie - bo sie na tym wogole nie znaja i pierdzielą takie bzdury jak Ci wszyscy
      znawyc-krytykanci na tym forum, co o sporcie wytrzymałościowo-wydolnościowym nie
      mają pojęcia.
    • Gość: dix IP: 195.217.52.* 16.02.06, 11:11
      Ale dlaczego tylko ona zeszla z trasy ?? Nic do niej nie mam, ale jakos tak
      glupio mi sie zrobilo ... Nawet ta Balkanka co to dobiegla ostatnia z duza
      strata jakos nie wymiekla wiedzac, ze i tak jest daleko w tyle.
      Jesli to nie kontuzja to szkoda ... I troche wstyd ?
    • Gość: sop IP: *.itcomp.pl / *.itcomp.pl 16.02.06, 11:53
      nie zeszla dlatego ze juz nei chciala czy cos w tym rodzaju. byla wyczerpania, odwiezli ja ambulansem potem...
    • arius5 16.02.06, 11:12
      banda przyglupich malkontentow i dyletantow, rzygac sie chce, gowniarze.

      Juz przed olimpiada bylo wiadomo, ze nie mamy nawet smarow, nie mowiac o
      sprzecie i ludziach, ktorzy tym sie zajmuja, nadzeja bylka tylko w tym, ze
      bedzie "ladna pogoda" i jakos dadza rade
      ale nie byla ladna pogoda i dupa, podziekujcie PZN jak zwykle.
    • Gość: gabsu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 14:41
      wreszcie ktos powiedzial prawde,pozdr serdecznie arius5!
      dziekujemy pzn!!!!
    • Gość: kolen IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:12
      wcale nie dała ciała!!!!!! dziennikarze pompwali ten balonik
    • Gość: barucha IP: 62.233.201.* 16.02.06, 11:16
      Kidy Pani Mróz wystąpiąła w prasie rozbieranej, siatkarki przegraly, teraz kolej
      na nstepne dziewczyny, ale wy jeszcze nie wierzycie...
    • Gość: Fan.Matei IP: 149.226.255.* 16.02.06, 11:13
      Spoko kochani, nie przejmujcie sie. Mateja zdobedzie zloto. Obiecal mi to
      przedwczoraj wieczorem. Powiedzial ze jak posmaruje narty rzepakowym to tak
      wypierd0li z progu to sie jagodami wszyscy obsraja:)))))))
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:13
      nadzieja kraju!!
    • Gość: dlugi IP: *.dip.t-dialin.net 16.02.06, 11:14
      że tak jest od zawsze w polskim sporcie zimowym?
      Ona może i była pretendentką do medalu, ale takich było z 10.Sęk w tym, że my
      mamy zwykle jednego kandydata do medalu na IO.Jak on, ona, nie da rady, reszta
      jest tłem. Oj młodziaki, młodziaki.
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:16
      ale po doswiadczenie! Mamy mlodych perspektywicznych zawodnikow i w przyszlosci
      bedziemy potega!
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:20
      Ty premier - pacnij sie ta pacynka w czułko może - co?
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:22
      po calosci? Ze co? Ze z forma nie trafilismy na IO? Ze sa mlodzi i maja czas?
      Ze snieg byl za mokry/suchy? Ze dziennikarzy cytuje co w studio mowia?? Nie
      wolno juz krytykowac ?
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:23
      Zeby o czyms mowic najpierw trzeba sie na tym choc troche znac.
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:25
      Czy co? Czy moze jestesmy tak dobrzy ze oddajemy medale innym potrzebujacym>??
    • Gość: Q IP: 195.20.110.* 16.02.06, 11:30
      Miałeś kiedyś ostrą sraczke?
      Jak bedziesz miał to wbiegnij (wbiegnij - nie wejdź) po schodach na 10 pietro w
      wieżowcu...
      Jak sie posrasz i porzygasz na ósmym tzn że jesteś cienias!!!
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:45
      Cholera nowy wrog narodu!:) Tak sie stresowala??Niesamowite...
    • Gość: K IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 15:58
      premier_pacynka napisał:

      > Cholera nowy wrog narodu!:) Tak sie stresowala??Niesamowite...

      tys jest naprawde nienormalny. u siebie w gimnazjum pewnie jeszcze nie miales okazji sie
      dowiedziec co to jest prawdziwy stres, ale poczekaj kilka lat. a i tak prawdopodobnie NIGDY nie
      bedziesz mial okazji sie tak postresowac jak ona.
    • mitemart 16.02.06, 11:37
      Nie masz pacyno zielonego pojęcia o sporcie, a się odzywasz.
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:46
      walka a nie zrzucanie winy na snieg,narty,sraczke,kosmitow i inne przyczyny
      niezalezne od Polakow...
    • mitemart 16.02.06, 11:54
      Więc twierdzisz, że Polka nie walczyła?
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:55
      Jestem z nich dumny!!
    • mitemart 16.02.06, 12:07
      W tej chwili nie dyskutujemy o innych sportowcach. Wiem, że osobie, która nie
      brała udziału nawet w szkolnych zawodach ciężko jest zrozumieć pewne rzeczy
      związane z duchem sportu. Zapewniam Cię, że Justyna jest świetną zawodniczką i
      jedną z najbardziej walecznych w swojej dyscyplinie. To, że nie ukończyła biegu
      jest wypadkiem przy pracy. Szukanie przyczyny niepowodzenia jest jak najbardziej
      naturalne.
    • premier_pacynka 16.02.06, 12:15
      tego nie potrafie zrozumiec? Zobacz innych zawodnikow! Akurat na Olimpiadzie
      zawalaja! DLACZEGO? Przeciez to najwazniejsza impreza do ktorej sie ponoc
      przygotowuja bardzo ciezko!

      O TO MI TYLKO CHODZI! Ja codziennie slysze ze jest dobrze,ze forma rosnie,ze sa
      szanse a potem efekt jest taki jaki widzimy! I co sie dzieje? NIC - kolko
      wzajemnej adoracji od dziennikarzy,przez trenerow,dzialaczy,zaowdnikow nie
      widzi w tym nic dziwnego mozna by powiedziec polska rzeczywistosc...
    • mitemart 16.02.06, 12:34
      Justyna ma przed sobą 15-20 lat biegania. Nie można dramatyzować tego, co się
      wydarzyło. W biegu łączonym poszło jej nieźle. Ma przed sobą jeszcze dwa starty,
      wtedy będzie można ocenić jej występ na olimpiadzie. Justyna to nie jest Tomasz
      Sikora. Jeszcze a propos wypadków w ważnych imprezach, przypomnij sobie historię
      naszego chodziaża Korzeniowskiego.
    • Gość: hans IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:24
      siedzisz przed telewizorem/komputerem,
      pierdzisz w fotel i stukasz w klawisze
      to cały twój wkład w polski sport
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:26
      a z ktorych to dziadostwo jakim jest nasz sport jest finansowane i dlatego
      wymagam by chociaz WALCZYLI ! a nie narzekali!!Co jest nasza cecha narodowa!
    • Gość: hans IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:33
      widać,że dziewczyna była ledwie żywa
      w poprzednim biegu była 8.
      podniecasz się (ty i wielu innych)jakby jej ewentualny sukces
      miał uzdrowić jakieś niebotyczne narodowe i prywatne kompleksy
    • Gość: marysia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:36
      mógłbyś mi polecić pracę,gdzie jak piszesz "ciężko się zarabia"
      a jednocześnie codzienne ma się czas na pisanie około setki komentarzy
    • premier_pacynka 16.02.06, 11:48
      na literke A:)
    • Gość: ??? IP: *.dsl.mindspring.com 16.02.06, 21:08
    • Gość: rrrrr IP: *.alpat.net 16.02.06, 11:25
    • Gość: marko IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 16.02.06, 11:15
      hurrra,cudownie Polka zeszla z trasy,kolejny powod do ponarzekania ,do
      poznecania sie.Jaka jest chora ta polska natura.Mozna kolejna szpile
      przybic.Zaraz przeczytam ze biegla jak Rasiak.Ech wy wszyscy zalosni jestescie.
    • Gość: zbycho IP: 85.31.186.* 16.02.06, 11:22
      Biegła jak na szczudłach - drewnianych.
    • Gość: adept IP: *.toya.net.pl 16.02.06, 12:53
      to jest fakt ze biegla jak Rasiak....
    • Gość: snowmasta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 21:34
      No fakt, chora jest ta polska natura. I nawet jest nazwa tej choroby - polactwo.
    • Gość: rrrrrr IP: *.alpat.net 16.02.06, 11:15
      Tylko po co była ta medialna zawierucha dotycząca pani Justyny-debiutantka na
      olimpiadzie,a oni już chcieli medalu nie mając odpowiedniego zaplecza,tras
      biegowych w Polsce.Moim zdaniem i tak jest sukcesem,że w takich warunkach do
      uprawiania sportu w Polsce mamy takie perełki,które moga wygrywac w Pucharze
      Swiata z potęgami.Niestety nic nie ma za darmo-jeżeli nie będzie wiekszych
      nakładów finansowych na sporty zimowe-to nie będziemy mieli medalu na
      olmpiadzie zimowej przez wiele lat.
    • grzegorz.gajowniczek 16.02.06, 22:25
      medal? po co nam medal - mamy przecież telewizje!
    • Gość: Ozon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:17
      Mogła już jakoś przemęczyć te dwa kilosy co jesj do mety zostały... Ale wstyd,
      bo nawet jakaś Mongolka i Hiszpanka ukończyły bieg, a ona jako jedyna dała dupy!
    • Gość: telewidz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:21
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • Gość: luk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 11:28
      bt
    • Gość: kinio IP: *.cor.eu.int 16.02.06, 12:00
      Komu dała?
    • Gość: NIGA IP: 217.153.142.* 16.02.06, 21:43
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka