Forum Sport Sport
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Polacy w półfinale MŚ

    IP: *.adsl.inetia.pl 27.01.09, 21:50
    Bardzo ładnie Panowie !!!

    Teraz tylko po złoto!!

    Edytor zaawansowany
    • dlv_liberales 27.01.09, 21:51
      Górą Nasi!!!
      ładny horror :D ważne że to my wracamy z tarczą z tego meczu. Trzymam kciuki
      za dalsze zwycięstwa.
    • Gość: Bartek Prus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:08
      i niech ktoś teraz powie że piłka ręczna nie jest sportem z emocjami! kocham
      szczypiorniaka i polską reprezentację! to był cud i troche szczeście,ale
      pamiętajmy że szczęście sprzyja lepszym!!! wielkie gratulacje dla Bohdana Wenty
      i jego podopiecznych!
    • hjalmar 27.01.09, 22:28
      Najfajniejsze jest wlasnie to. Niestety nasze repry czesto sie poddaja. Brawo
      Bialo-czerwone Harpagony.

      -----
      BTW. Dlaczego nawet w takim watku ludzie psiocza na GW? Placi Wam za to ktos?
      Swietujmy tu bez plucia.
    • kijwoko 28.01.09, 00:59
      Kto nie widzial albo chcialby jeszcze kilka razy zobaczyc, to ogladac, zanim zdejma:

      pl.youtube.com/watch?v=FOw_wsf3KPc
    • Gość: ziomalka IP: 94.127.110.* 27.01.09, 22:56
    • Gość: Europejczyk IP: *.chello.pl 27.01.09, 23:42
      Siódmak złapał piłke dzięki temu,że nasi odepchnęli Norwega.Wielu
      sędziów odgwizduje w takim wypadku faul.Ci na szczcęście tego nie
      zrobili.
    • Gość: mialek IP: *.chello.pl 28.01.09, 00:33
      moze to troche trolling...ale dla mnie to jak gra w zbijanego. w
      wieku 8 lat z tego wyroslem, a te chlopaki dalej sie w to bawią...

      troche to zenujace ze nagle jak jacys tam polacy cos tam wygrali w
      jakims totalnie egzotycznym sporcie to nagle kazdy staje sie w nim
      ekspertem i super kibicem...tylko czekam jak nasi cos wygrają w
      curlingu albo w krykieta. to bedzie dopiero smieszne:)
    • klinikka 28.01.09, 07:37
      Gość portalu: mialek napisał(a):

      > moze to troche trolling...ale dla mnie to jak gra w zbijanego. w
      > wieku 8 lat z tego wyroslem, a te chlopaki dalej sie w to bawią...
      >
      > troche to zenujace ze nagle jak jacys tam polacy cos tam wygrali w
      > jakims totalnie egzotycznym sporcie to nagle kazdy staje sie w nim ekspertem i
      super kibicem...tylko czekam jak nasi cos wygrają w curlingu albo w krykieta. to
      bedzie dopiero smieszne:)


      jest to dyscyplina ( w sensie sportowym a nie durnomedialnym) nie egzotyczna.
      mylisz się. wystarczy abyś, o ile w ogóle czujesz sportową grę zespołową,
      przyjrzał się grze i uznał, że jest ona czymś pomiędzy rugby a hokejem. to jedna
      z najostrzejszych a zarazem najbardziej spektakularnych zespołowych dyscyplin
      sportowych spośród wszystkich. po prostu nie ma dużo (jak np. w rugby) "na
      świecie" dobrych drużyn. my zaś należymy do światowej elity w tym sporcie.
      spróbuj spojrzeć na rękę z pewną dozą sympatii.
    • Gość: never IP: 89.191.150.* 28.01.09, 09:07
      Hehe. Zenujaca jest pilka kopana, tam nawet nie dotkniesz kolesia a on juz wije
      sie z bolu, zenada - i bierze za to setki tys money - zenada.
      Dla mnie to jest egzotyka.
    • tacx 28.01.09, 09:56
      > Hehe. Zenujaca jest pilka kopana, tam nawet nie dotkniesz kolesia a on juz wije
      > sie z bolu, zenada - i bierze za to setki tys money - zenada.
      > Dla mnie to jest egzotyka.

      Pełna zgoda. Futbol to jedno wielkie g... z zawodnikami którzy spędzają coraz
      więcej czasu w aresztach i poradniach odwykowych. Kibice to w większosci debile.
      Nie przepadam za ręczną, nawet nie wiem o co tam za bardzo chodzi ale podoba mi
      się atmosfera, sama gra i to że kolesie nie robia z siebie i ludzi pajaców. gra
      calkiem fajna, ale nie ukrywajmy... w Polsce chyba nigdy nie bedzie tak
      popularna jak w skandynawii czy w niemczech bo skończy się ta ekipa i następnej
      jak zwykle nie będzie choć budują hale to moze coś się ruszy, ale czarno widzę
      to wszystko.
      podsumowując... gra całkiem całkiem. ładnie opakowana i sprzedana ale niestety
      ciągle przegrywa i przegrywać bedzie z futbolem. Podoba mi się bardziej niż
      siatka na przykład.
    • Gość: Czlowiek IP: *.adsl.alicedsl.de 28.01.09, 12:10
      Wlasnie smieszne jest to, ze ludzie ktorzy zielonego pojecia o pilce recznej nie
      maja sie wlasnie wypowiadaja.
      Ja interesuje sie pilka reczna od nie wiem, ale chyba osmego roku zycia. I dla
      mnie tak jak pilka nozna, hokej zawsze sie liczyla i mnie interesowala.

      Ty mi przypominasz polityka, ktory nigdy sie sportem nie interesowal i nagle
      odkryl skoki przez Malysza i pilke reczna przez Wente.

      Smieszni sa Tacy ludzie i lepiej nie sie nie odzywaja.

      Jeszcze Polska nie zginela, choc sa tacy Polacy!!!
    • Gość: Michal IP: 89.174.210.* 27.01.09, 21:52
      Mecz stu lecia. Gratulacje dla naszych chłopaków. Oni są nie możliwi.
    • Gość: bystry28 IP: *.tpn.ceron.pl 27.01.09, 21:55
      WENTAstycznie:-)to było cudowne:-)
    • sztukas86 27.01.09, 21:55
      Myślałem że pikawa pod koniec meczu mi siądzie!!! W półfinale bedzie ciężko,
      oby znowu były emocje, tym razem tylko pozytywne
    • Gość: Ojebejbe IP: 195.117.201.* 27.01.09, 22:00
      Ciężko bo z Chorwacją (atut własnego boiska), ale mimo wszystko chyba lżej niżby
      z Francją mieli grać.

      Czekam na finał Polska-Dania.

      A mecz ge-nial-ny, jeśli chodzi o emocje. Jeśli chodzi o grę obronną polaków, to
      faktycznie nie wyglądało to zbyt dobrze.
    • Gość: rumfo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:30
      musiałem chwile odwrócic uwagę bo mi też pikawa zaczęła nawalać,,niesamowity mecz
    • Gość: Ana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 21:56
      To było piękne!!! teraz to już muszą wywalczyć mistrzostwo świata!!!
    • Gość: V IP: *.limes.com.pl 27.01.09, 21:56
      niesamowita końcówka spotkania! i niesamowita radość :) GRATULACJE i powodzenia w walce o medale!
    • Gość: KRzysiek IP: *.chello.pl 27.01.09, 21:57
      DLACZEGO POLACY TYLE HORRORU MMUSZĄ NAM DAWAC!!!! ALE MOZE TO I LEPIEJ, BO
      JESZCZE BARDZIEJ ICH DOCENIAM I JESTEM DUMNY ZE MAMY TAKA DRUZYNE:D:D:D:
    • hjalmar 27.01.09, 22:32
      > DLACZEGO POLACY TYLE HORRORU MMUSZĄ NAM DAWAC!!!! ALE MOZE TO I LEPIEJ, BO
      > JESZCZE BARDZIEJ ICH DOCENIAM I JESTEM DUMNY ZE MAMY TAKA DRUZYNE:D:D:D:

      Właśnie to jest super, ze pokazali wole walki wydarli zwycięstwo pazurami. Tego
      mi brakuje w w Polskim sporcie.

      Duńczycy dziś wynagrodzili nam krzywdy z czasów Hamleta, gdy wyrżnąwszy się w
      czambuł utorowali drogę Fortynbrasowi (Norwegowi) do najazdu na Polskę. A z
      Fortynbrasem poradziliśmy sobie już sami.
    • Gość: k.k. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.09, 21:57
      ta ostatnia bramka padła po faulu.
    • baska.g7 27.01.09, 22:01
      no teraz to już tylko po złoto!!!!!!!!!!!!!! to był piękny
      mecz!!!!!!!!!
    • Gość: XD IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:12
      Co ty kk niemiec jesteś albo podolski
      POLSKA TYLKO POLSKA
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: Czlowiek IP: *.adsl.alicedsl.de 28.01.09, 12:15
      Masz racje to byl faul Norwega ofensywny. Na szczescie sedzia dal Polakom
      przywilej korzysci.

      A tak naprawde to jest tak w przepisach: Faul jest tylko wtedy jak zagwizdze sedzia.
      Nie zagwizdal, nie ma faulu!!!
    • Gość: KAsia IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 27.01.09, 21:59
      A wyDawało mi sie ze gramy z chorwacją a nie z francją!
    • Gość: duce13 IP: 89.108.241.* 27.01.09, 21:59
      chciałbym zobaczyć jak niemiaszki teraz płaczą, oooo..taaaakk...
    • Gość: Ancymon IP: *.uznam.net.pl 27.01.09, 22:02
      Jeszcze 2 takich durnych trenerów jak norweski i faktycznie złoto
      mamy w kieszeni.
    • Gość: fajny-fcb IP: *.pools.arcor-ip.net 27.01.09, 23:34
      A ja widze jak Niemcy placza,lamentuja,oskarzajac sedziow za swoje
      dwie ostatnie porazki.Ale to normalne...oni nie umieja przegrywac i
      napatrzylem sie na to wystarczajaco...Dobrze im tak...POLSKA GORA!!!
    • minasz 27.01.09, 22:00
      norwegom pewnie nic nie dawał remis dlatego musieli wycofac bramkarza
      było to oczywiste i jak najbardziej dobre taktycznie

      norwegowie przegrali grajac na czas i przez to rzucajac z nie przygotowanych
      pozycji
      --
      pl.youtube.com/watch?v=iNmHpQ_TP1U&feature=related
    • Gość: zumburumba IP: 80.54.190.* 27.01.09, 22:03
      Dokladnie w przypadku remisu do polfinalu dostawali sie niemcy!!!!!
    • Gość: kuku IP: *.ghnet.pl 27.01.09, 22:08
      dokladnie nie - Norwegowie mieliby tyle samo punktow co Niemcy i wydrane
      bezposrednie spotkanie. to Norwegowie by awansowali. trener norweski jest cos
      nie halo chyba
    • Gość: marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:12
      bzdura, 4 drużyny miałoby po 5 punktów i wtedy wchodziliby Niemcy.
    • Gość: turtlezzz IP: *.cust.tele2.pl 27.01.09, 22:13
      Po 5 pkt miałyby również Polska i Serbia, więc liczyłby się bilans spotkań całej czwórki.
    • minasz 27.01.09, 22:13
      zauwaz ze serbowie tez maja 5pkt
      a wiec cztery druzyny by miały po 5pkt
      polacy norwegowie niemcy i serbowie
      nie chce mi sie liczyc ale jestem przekonany ze trener norwegow nie jest
      kretynem - i w tej dodatkowej tabeli norwegowie by nie zajeli 1 miejsca
      --
      pl.youtube.com/watch?v=iNmHpQ_TP1U&feature=related
    • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:16
      Dajcie spokój, od niedzieli na wszystkich forach rozpisywano w
      szczegółach, że przy remisie 4 drużyny miałyby po 5 pkt i
      decydowałaby mała tabela, gdzie Niemcy awansowaliby lepszą różnicą
      bramek.. nie chce mi sie tego pisać po raz kolejny, ale
      przeszukajcie fora dot meczu Polska - Serbia i Niemcy- Norwegia
      pozdr.
    • mariuszzari 27.01.09, 22:18
      mylisz sie. 5 punktów mialyby 4 zespoly w naszej grupie, zostala by wiec utworzona mala tabela w której liczyly by sie tylko mecze pomiedzy niemcami polska serbią i norwegią i wszytkie zespoly mialyby 3 pkt i zazebiajace sie bezposrednie spotkania, wiec decydowalby bilan bramkowy, a ten niemcy mieli najlepszy, wiec wyszliby niemcy.
    • Gość: gada IP: *.n4u.airbites.pl 27.01.09, 23:15
      Ty też się mylisz, w małej tabelce wszyscy mieliby po 3 punkty, ale bramki
      najlepiej Polacy, dzięki wysokiemu zwycięstwu z Serią, remis nam wystarczał,
      więc ostatnia bramka nic nie zmieniała
    • Gość: Tatah IP: *.chello.pl 27.01.09, 23:51
      Mała tabelka wyglądałaby tak:
      Wszystkie drużyna po 3 pkt.

      Różnica bramek w poszcególnych spotkaniach
      1. Niemcy: +7, -1, 0
      2. Polska: -7, 0, +12
      3. Norwegia: +1, 0, -1
      4. Serbia: 0, -12, +1


      Czyli pzy remise wchodzili Niemcy wyprzedzając JEDNĄ bramką Polskę (+6 vs +5).
    • Gość: Czlowiek IP: *.adsl.alicedsl.de 28.01.09, 12:18
      Od kiedy interesujesz sie pilka reczna?

      Pojecia nie masz.
    • Gość: kleofas IP: *.aster.pl 27.01.09, 22:08
      Spojrz na to z drugiej strony: Polakom tez remis nic nie dawal, wiec wlasciwie
      dlaczego to nie Polacy sciagneli bramkarza, zeby walczyc o bramke? Dlatego, ze
      Wenta jest geniuszem :-)
    • Gość: turtl IP: *.cust.tele2.pl 27.01.09, 22:16
      Haha. Paradoks polega na tym, że posiadanie piłki przez Norwegów działało raczej na naszą korzyść. Oba zespoły musiały strzelić gola, ale to Norwegowie byli w ataku i musieli podjąć maksymalne ryzyko (co by później mówiono o trenerze Norwegów, gdyby nie zmienił bramkarza w tej sytuacji?). Tylko, że oni musieli nam strzelić gola, a nam wystarczało przejąć piłkę w obronie. No i nie chybić naturalnie. A w takich sytuacjach atakujący bardzo często popełniają błąd.
    • Gość: zet IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:20
      polacy nie mogli sciagnac bramkarza bo musieli jeszcze wybronic ta ostatnia akcje "geniuszu" :)
      wenta zadnym geniuszem nie jest, nawet ja co sie na recznej nie znam wiedzialem, ze sciagna bramkarza, bo remis im nic nie dawał
      ale oczywiście szacun dla wenty bo dobrym trenerem jest, robi swoje i sam najlepiej wie, ze obwoływanie go geniuszem jest bez sensu
    • Gość: ależ to oczywiste IP: *.multi-play.net.pl 27.01.09, 22:23
      norwegowie byli przy piłce a polacy sie bronili więc to było jak
      najbardziej logiczne posunięcie trenera Norwegów, natomiast zdjecie
      bramkarza przez broniacych sie Polakow byloby glupota w tej sytuacji
    • Gość: o IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:24
      Gość portalu: kleofas napisał(a):

      > Spojrz na to z drugiej strony: Polakom tez remis nic nie dawal, wiec wlasciwie
      > dlaczego to nie Polacy sciagneli bramkarza, zeby walczyc o bramke? Dlatego, ze
      > Wenta jest geniuszem :

      Piłkę ma Norwegia - a Polacy zdejmują bramkarza .
      Co za idiota .
    • Gość: findesiecle IP: *.kalisz.mm.pl 27.01.09, 22:12
      nie znam się, więc pytam: nie ma znaczenia, że Niemcy przegrali z Norwegią i czy
      w przypadku takiej samej liczby punktów ci drudzy nie byliby wyżej?
    • Gość: zet IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:41
      nie ma bo nie tylko niemcy i norwegia mialyby po 5pkt ale tez polska i serbia, liczylby sie bilans bramkek w meczach miedzy tymi druzynami, a ten najlepszy mieli niemcy
    • Gość: kibic IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:00
      normalnie ni wem co napisać
    • Gość: robi_ok IP: *.ip.netia.com.pl 27.01.09, 22:01
      a jednak (na nasze szczęście) to drwale :)

      dlaczego nie chcieli remisu ????
    • Gość: o ja pierdziu!!:)) IP: *.mgsp.pl 27.01.09, 22:05
      bo remis dawal awans niemcom
    • Gość: hej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:15
      nie, Norwegom.
    • mariuszzari 27.01.09, 22:24
      nie wiem ile rzay to mzona tlumaczyc, remis dawał awans niemcom, poszukaj pare postów wyzej jest to wytlumaczone 7 razy
    • morda57 28.01.09, 17:23
      itp itd.Jak ktos nie ma pojecia nie podnosi glosu. Wenta wiedzial co
      mowi a trener Norwegow chcial wygrac mecz.I chwala mu za to,bo remis
      nikomu by nic nie dal.Kropka i koniec
    • Gość: motz IP: *.adsl.highway.telekom.at 27.01.09, 22:01
      jest ku... jest! Ostatnia Sekunda brawo Polska! Widzialem na DSF Najlepsze
      jest to, ze niemiecki kommentator o malo co sie nie zalamal, bo sekundy przed
      koncem byl remis, ktory by starczal niemcam. Powiem tylko: Spier. Jak twoje
      niemcy nie potrafia grac, to niech jada do domu. To co Polacy pokazali w
      ostanich 3 Meczach to rewelacja! Nikt juz w nich nie wierzyl. Ale szkoda, bo z
      Chorwacja w polfinale nie maja szans.
    • Gość: mati IP: *.adsl.inetia.pl 27.01.09, 22:01
      to byl mecz, jeszcze sie nie moge uspokoic...
    • Gość: marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:02
      świetnie!!!!!!!!!!!! brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pomimo że Polacy nie grali
      najlepiej Ten mecz będzie się wspominać latami prawdziwy horror
    • Gość: Yuppy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:04
      Polska wygrała horror.Co do meczu z małachorwacja to lepszy wariant
      z francuzami mielismy zawsze problem pozdrawiam reprezetacje p.Wente
      i dziekuje trenerowi Norwegi:)
    • Gość: zet IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:22
      za co dziekujesz trenerowi norwegii? w podobnej sytuacji geniusz wenta zrobilby to samo, bo to byla jedyna sluszna decyzja, remis im nic nie dawal tak jak nam, mieli pile i musieli strzelic, to po co im bramkarz?? zeby nie przegrac? remis czy porazka nie mialy tu znaczenia, tylko wygrana dawala awans
    • Gość: Francja? IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:02
      Teraz przeciez czas skopac dupska chorwata :D
    • Gość: mateu IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:02
      KOMENTARZ DO MECZU:
      JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    • marcelam 27.01.09, 22:02
      W każdej sprawie muszą mieszać, taka GW natura.
    • mikolaj.plank 27.01.09, 22:04
      Czy wy się nie nauczycie, że w piłce ręcznej są brami!? Punkty to koszykówka,
      siatka albo jakieś inne lamerstwo.
      --
      prawdziwy sport zamiast przebierańców
    • Gość: Mateusz IP: *.chello.pl 27.01.09, 22:06
      Kolo wyzej gdzies zle pisze. NOrwegowie zle zrobili ze wycofali bramkarza nie musieli wygrac. REMIS IM STARCZAŁ DO AWANSU!!! Bo mieliby wtedy tyle pkt. co niemcy ale w bezposrednim pojedynku wygrali wiecy byliby na 2! pozdro
      Ps. u mnei wszyscy na liscie gg maja opisy hjeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssttttttttttttt :D wspaniałe uczucie;)
    • Gość: pleciuga IP: *.aster.pl 27.01.09, 22:10
      Remis Norwegom nic nie dawal. Wtedy cztery druzyny mialyby po piec punktow,
      robiloby sie w obrebie mala tabele i wchodzili Niemcy.
    • Gość: ... IP: *.portall.net.pl 27.01.09, 22:21
      no widzisz ale na forum sa jednak ludzie madrzejsi od trenera norwegii ktory z
      dziwnego powodu zdejmuje bramkarza :)
    • Gość: kaisersaze IP: *.mlyniec.gda.pl 27.01.09, 22:14
      przy remisie cztery drużyny miałyby po 5 punktów: Niemcy, Norwegia, Serbia i
      Polska. Wtedy decydowałaby tabelka na podstawie meczów pomiędzy tymi drużynami -
      wszystkie miałyby po 3 punkty ale Niemcy najkorzystniejszą różnicę bramek i to
      oni by awansowali, wystarczająco jasno?
    • Gość: Dziad IP: *.icpnet.pl 27.01.09, 22:19
      O co ci chodzi? przeciez gramy z Chorwacja.
    • Gość: realist IP: *.85-237-171.tkchopin.pl 27.01.09, 22:32
      żal.ru
    • Gość: Kas IP: *.bielsko.dialog.net.pl 27.01.09, 22:40
      Od siatki się odpier.....
    • Gość: justek IP: *.centertel.pl 28.01.09, 09:27
      kurde, jak mnie wpieniają ludzie którzy krytykują w każdym detalu portal gazety!!
      Po co tu wchodzisz skoro ci się nie podoba??!!
    • Gość: justek IP: *.centertel.pl 28.01.09, 09:32
      a Polacy suuuuuuuuuuper, oby bylo jeszcze lepiej:D:D
    • Gość: Plej IP: *.mtm-info.pl 27.01.09, 22:03
      Wirzyłem w naszych mitrzów do ostatniej sekundy, prawdziwy horror - oby kolejne spotkania poszły gładko i bedzie złoto, Bravo Polska!!!
    • Gość: pstec5 IP: *.torun.mm.pl 27.01.09, 22:04
      Mamy najlepszego trenera na świecie!!! Niemcy mają pecha, tym razem my
      wygraliśmy tę wojnę! Pięknie panowie, czekamy na medal!
    • koczisss 27.01.09, 22:15
      Niemcy w trzech meczach zdobyli tylko 1 pkt., my aż sześć, czyli Niemcy grali
      kiepściucho, więc awans im się nie należał:)
      --
      Moje oczko wodne
    • Gość: pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.09, 22:04
      Jezuu, co wy macie za kompleksy z tymi Niemcami?
      Wrzućcie końcówkę na youtube'a, a tutaj link, plllllsssssssssss!!!!!!!!!!!!
    • Gość: 100Q IP: *.spray.net.pl 27.01.09, 22:04
      Właśnie tak wygląda cud! Brawo, brawo, brawo. Jeszcze jeden taki
      mecz i zawał gwrantowany.
      A gdzie są Niemcy? :)
    • Gość: koba IP: 79.97.197.* 27.01.09, 22:04
      mecz byl niesamowity! zaryzykuje twierdzenie ze norwedzy byli odrobine lepsi,
      ale nigdy nie nalezy tracic nadziei! Wprowadzenie bramkarza bylo bledem,
      zwlaszcza bez pomyslu rozegrania, wystarczylo im przez 15 sekund utrzymac sie
      przy pilce.. ich blad, trzezwe myslenie naszego trenera i bezbledna reka naszego
      zawodnika dopelnily 'dziela zniszczenia' ! Gratulacje! Ciesze sie jak dziecko!
      Rewelacja! Nerwy i adrenalina do samego konca!

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka