Dodaj do ulubionych

Protest przeciwko budowie wschodniej obwodnicy ...

14.12.05, 23:46
Wschodnia Obwodnica Warszawy (WOW) będzie trasą ekspresową zamykającą od
wschodu ring warszawskiej obwodnicy ekspresowej.
W wyniku dotychczasowych ustaleń przy WOW, dopuszczono do dalszych analiz 4
warianty przebiegu tej trasy
Wariant oznaczony symbolem WIIIA jest wariantem podstawowym
Przewiduje się również inne przebiegi:
- W1, przesunięty fragmentem w środkowej części lekko na południe
- W2, przesunięty fragmentem w środkowej części na północ.


Dodatkowo władze Wesołej wystąpiły do GDDKiA o rozpatrzenie przebiegu wg
wariantu W3, który miałby przebiegać w kierunku wschodnim od Warszawy, ominąć
półkolem Okuniew, i przejść pomiędzy Sulejówkiem, a Halinowem, łącząc się z
planowaną autostradą A2 w węźle Michałówek.


Długości wariantów: podstawowego WIIIA oraz W1 i W2 są zbliżone i wynoszą
około 19 km.
Długość wariantu W3 to ponad 35 km.

Trasa będzie miała dwie jezdnie po 3 pasy ruchu każda.
Prędkość projektowa 100 km/h.

Przewidziane połączenia z innymi drogami:
Drewnica – węzeł z trasą S8
Zielonka – węzeł z ulicami Ks.Skorupki i Prymasa St.Wyszyńskiego w Zielonce
Poligon – węzeł drogowy na potrzeby wojska
Rembertów – węzeł z ulicą Cyrulików
Wesoła – węzeł z ulicą Pułku Praskiego w Wesołej
Zakręt – węzeł z Traktem Brzeskim
Lubelska – węzeł z Południową Obwodnicą Warszawy S2 i Autostradą A2.
Decyzję, co do ostatecznego przebiegu WOW podejmą władze GDDKiA w oparciu o
opinię specjalistów (analiza wielokryterialna), głosów władz miast i gmin
zainteresowanych przebiegiem WOW.

WOW raczej nie będzie przebiegać w wariancie W3, ponieważ:

1. Przebieg trasy jest najdłuższy (dłuższy o 50% w stosunku do innych) i
najdroższy.

2. Wchodzi w poligon wojskowy pomiędzy Rembertowem, a Okuniewem. Wojsko
raczej nie zgodzi się na przebieg trasy przez swoje tereny.

3. Wariant W3 najbardziej ingeruje w tereny cenne przyrodniczo - jest
najmniej ekologiczny. Przechodzi przez środek siedlisk łosi i odcina drogę
migracji zwierzęt.

4. Prognozy przewidują, ze natężenie ruchu w 2025 roku na W3 będzie wynosiło
1800 pojazdów na godzinę w obie strony i będzie średnio niższe o 2 tys. poj/d
od natężenia w innych wariantach. Trasa która nie przejmuje stosownego ruchu
nie jest dobra. Te 2 tys. pojazdów mniej nie rozpłynie się w powietrzu, a
wybierze inne przebiegi - najpewniej starą i wysłużoną Płowiecką, a więc
przez środek Wesołej.WOW będzie służyła mieszkańcom północnych dzielnic
(Bielany, Tarchomin), chcącym wyjechać na Lublin. W przypadku W3 większość
kierowców z tych dzielnic wybierze ul. Żołnierską, Marsa i Płowiecką. Czyli
WOW w wariancie W3 nie odciąży Płowieckiej w dostatecznym stopniu.

5. W3 ma być obwodnicą, tymczasem na długości 10 km biegnie prostopadle do
centrum Warszawy.

6. Wariant W3 kończy się na autostradzie A2 w węźle Michałówek - dalszym
fragmentem trasy staje się A2. Przy jeździe w kierunku Lublina należałoby
zjechać na A2 i cofnąć się ok. 2,8 km do węzła Lubelska autostrady A2 i POW.
Będzie to skutkować niepotrzebnym skumulowaniem się ruchu obwodowego z
wlotowym do Warszawy.

7. WOW w wariancie W3 nie była nigdy planowana w tym miejscu. Zatem będą
słuszne protesty mieszkańców Okuniewa, Sulejówka, Halinowa. Budowa trasy w
wariancie W3 jest obecnie możliwa przy zastosowaniu tzw. Specustawy
ułatwiającej wykup gruntów i upraszczającej ew. wywłaszczenia. Ustawa ważna
jest tylko do końca 2007 roku. Ustawa ta jest powszechnie krytykowana przez
wiele środowisk jako niedemokratyczna i ograniczająca drastycznie prawa
własności i nie wiadomo, czy przyszły sejm ją przedłuży.

8. Rezerwa terenu pod trasę ekspresową była i jest jedynie dla przebiegu
WIIIA. Ustanowiono ją w roku 1987, więc każdy, kto w tym okresie budował się
w tych okolicach, powinien wiedzieć, że kiedyś powstanie tu trasa ekspresowa.

Naszym zdaniem największe szanse na realizację mają warianty: WIIIA lub W2.
W1 wchodzi za bardzo w teren Mazowieckiego Parku Krajobrazowego.
W2 jest oprotestowany przez Sulejówek. Poza tym w tym wariancie też trasa nie
była planowana. Jednak przebieg W2 jest
korzystniejszy ruchowo - są łagodniejsze łuki, co ma niebagatelne znaczenie
dla trasy klasy ekspresowej. Pomimo braku rezerwy, to dla wariantu W2 jest
odpowiednie miejsce i mniej jest kolizji z zabudową.

Według naszych źródeł poszczególne gminy zapatrują się na WOW w taki sposób:
Samorządy Ząbek i Rembertowa nie mają nic przeciwko trasie w każdym z
wariantów.
Miłosna lobbuje za wariantem W3.
Sulejówek, Halinów i Okuniew popierają warianty: W1 lub WIIIA.


Lata realizacji: 2007- 2009

Przewidywany koszt około 1100 mln zł.


--
TAK dla warszawskiej obwodnicy
Strona internetowa SISKOM
Edytor zaawansowany
  • vampi_r 15.12.05, 00:38
    tarantula01 napisał:


    > Lata realizacji: 2007- 2009

    Lata realizacji 2008-2011
    Musimy to uaktualnić, Tarantulo.

    > Przewidywany koszt około 1100 mln zł.

    To się nie zmieniło.


    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: oktins IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.07, 15:53
    Przecież wariant W-3 to obwodnica Okuniewa !
    Ruch tranzytowy przejmie autostrada przewidziana do budowy na południe od W-wy.
    Z obwodnicy skorzystają tylko samochody (także TIR-y) zmierzające do W-wy.
    Z przebiegiem obwodnicy przez Wesołą niestety trzeba się pogodzić.
  • koszatek 15.12.05, 00:41
    Przy tego typu protestach tradycją stało się podawanie nieprawdziwych danych i demagogia.
    Szczególnie częsty jest argument tranzytu i zawyżanie jego skali przez protestujących, podczas gdy warszawskie obwodnice służą głównie rozprowadzeniu ruchu dowarszawskiego i przeniesieniu ruchu międzydzielnicowego.
    Uważam, że w demokracji każdy może wyrazić swoje zdanie, ale przede wszystkim należy mówić prawdę a nie kłamać, dyskutować na argumenty a nie na krzyki.
  • corgan1 15.12.05, 02:00
    i dlatego że jest jak jest nie mogę pójśc na drugą stronbę na bazar przy
    Wałbrzyskiej, do kościoła i do Galerii Mokotów.

    zzzzgrozzaaaa!
  • Gość: xxx IP: *.acn.waw.pl 15.12.05, 08:00
    Widzę, że siskom dostał w nocy cynk "pisać!" vampir/tarantula/itp. myslicie, ze
    komuś chce się czytać po raz tysięczny te tasiemcowe wypociny?
  • Gość: Piotr IP: *.lot.pl 15.12.05, 08:37
    Myślę, że już większość mieszkańców Warszawy zorientowała się, że to GDDKiA
    założyła stronę SISKOM.
  • tarantula01 15.12.05, 09:29
    niesprawdzone zresztą - bowiem to na 100% Twoje domysły, spróbuj opublikować w
    jakiejkolwiek gazecie. Zresztą tylko wydaje Ci się, że w internecie jesteś
    anonimowy.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: . IP: *.acn.waw.pl 15.12.05, 12:48
    Siuskomy, na Ursynowie wciąż czekamy na obiecaną niechybną analizę strony:
    ntl.bts.gov/card_view.cfm?docid=24436
  • Gość: Edwarda IP: 195.94.199.* 15.12.05, 08:49
    Co tam, lepiej zniszczyc zielone osiedle wsrod lasow i obrzydzic ludziom zycie,
    a nieuzytkowane hektary poligonu oczywiscie pozostana nienaruszone. Wspaniale
    absurdy naszego kraju... :((
  • marta_ra5 10.04.07, 12:44
    Nieczynny poligon to 5 rezerwatów przyrody, cud natury blisko Warszawy dzięki
    temu, że od ponad 100 lat nie prowadzono tam gospodarki leśnej. Warto go
    zachować w takim stanie dla potomności. A Wesoła jest tylko jedną z dzielnic
    Warszawy, sami mieszkańcy tego chcieli. W konsultacjach przehandlowali
    swoją "zieloną dzielnicę" za pieniądze na inwestycje, za lepszy dojazd do
    Warszawy, za bycie Warszawą po prostu. Chcieli, żeby ich nieruchoności były
    więcej warte. A teraz chcieliby wciąż ... mieć to ciastko. Tak się nie da.
    Są przyjemności, są też koszty. Jak nie ma puszczy na Marszałkowskiej, tak nie
    ma już "ekologicznego miasta" Wesołej. Żeby nie wiem jak Szyszko tego chciał i
    żeby nie wiadomo co jeszcze robił.

  • Gość: obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.05, 09:11
    Ciekawe, czy protestujący jeżdżą samochodami. Jeśli tak, to niech sprzedadzą i
    przesiądą sią na rowery i hulajnogi. Jeździć chce każdy, ale dróg nikt nie
    chce. Pod tym względem szkoda, że nie ma komuny... Nikt by głąbów o zdanie nie
    pytał i drogi by już były...
  • Gość: to ja IP: 194.181.224.* 15.12.05, 10:46
    Nie ma mozliwosci dostania warunkow zbudowy dla domu na dzialkach lesnych, ze
    wzgledu na koniecznosc zachowania lasu, a tu nagle okazuje sie, ze kawal lasu
    mozna zupelnie bazproblemowo wyciac pod obwodnice, niszczac przy tym np.
    sanatorium. Niech oszolomy wysmiewajace protestujacych sie wybiora i w terenie
    zobacza chore pomysly GDDKiA - autostrada pomiedzy remiza a urzedem dzielnicy,
    w pieknym pasie lasu...
  • marta_ra5 10.04.07, 12:53
    W2 wziął się stąd, że mieszkańcy protestowali przeciwko WIIIA, a mieli 20 lat,
    żeby albo sprzedać swoje nieruchomości, jeśli to im nie pasowało, albo się tam
    nie budować. Ludzie, trzeba się interesować, czy tam, gdzie kupujemy działkę
    pod budowę domu, nie są planowane jakieś autostrady! Tymaczasem czasem
    kupujemy, bo jest tanio, a potem protestujemy. Gdyby teraz w całej Polsce
    zaczęto zmieniać od dawna istniejące plany, nie zbudowalibyśmy żadnej drogi.
  • phere 15.12.05, 14:55
    Wariant 1 oraz IIIA leci , niezły kawał przez las.To jest ten sam las, który
    chwilę dalej jest juz Mazowieckim Parkiem Kraobrazowym.
    Beznadziejny pomysł, w głowie się nie mieści...
  • vampi_r 15.12.05, 17:20
    Naczelne hasło wszystkich, którzy protestują przeciw trasom pod swoim oknem, a
    nie mają nic przeciwko budowaniu tras pod oknem sąsiadów.

    Ciekawy artykuł z Życia Warszawy:
    www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_a_ListNews1&news_cat_id=11&news_id=76612


    Szanowni Państwo. Akurat WOW przechodzi w zdecydowanej większości poza miastem,
    a nawet poza administracyjnymi granicami Warszawy.
    Mówią: obwodnice poza miastem. A prawda jest taka, że gdyby budowac np. POW w
    wersji pseudoekologów (albo pod Góra Kalwarią, albo pod Piasecznem), to o wiele
    wiecej ludzie mieszkałoby w poblizu autostrady, niż w przypadku Wschodniej
    Obwodnicy idącej w Wesołej.

    A Jarosław Żołędowski, szef miejskiej spółki Trasa Świętokrzyska,jest
    założycielem komitetu, który torpeduje budowę obwodnicy Warszawy przez Wesołą.
    Przy czym Trasa Siekierkowaska przechodzi tuż obok wielkiego blokowiska, gdzie
    w jednym bloku mieszka wiecej ludzi, niż w pobliżu WOW w Wesołej.

    Prosimy o zobaczenie pokazu slajdów z Trasy Siekierkowskiej.
    www.siskom.waw.pl/projekty.htm

    Relatywizm społeczny?

    Wszędzie tylko nie pod moim oknem!!!!

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: conieco1 IP: *.robbo.pl 15.12.05, 20:43
    MBD zawsze będzie liczył ile zyska ich pośladkowy umysł. Dla nich nie ma
    znaczenia czy jedziesz 19 km, czy jedziesz 35. Bo ekologicznie i
    zdroworozsądkowo jest smród roznosić po cały terenie niż krótko i w kilku tylko
    miejscach. Wariant Wesołowski, powinien nazywać się Wesoły Wariant Wesołych
    Wie..... WWWW.
    Te 3 opinie, o SISKOMIE świadczą o zblazowaniu kompletnym i mam wrażenie, że
    jesteście z ligi zdm'u i Urbańskiego, przecież to protoplaści największego SMOGU
    EUROPY. Celna uwaga jeśli chodzi o komune, bo w demokracji powinno się dbać o
    dobro większości uwzględniając dobro mniejszości, ale nie w kategoriach
    polskiego parlamentaryzmu z czasów poprzedniej kadencji, gdzie decyzja 5
    oszołomów z partii pływaków sejmowych blokowała najważniejsze decyzje dla
    Państwa. PRZYTOCZĘ PRZYKŁADY NIEMIECKIE. Jak dojechać w góry w Niemczech,
    Kolejką lub Autostradą. Jak dojechać w góry w Polsce Ledwo Toczącą się kolejką
    lub właśnie zmienioną kategorią drogi z szybkiej na prawie osiedlową.
    PRZYKŁAD KOLEJNY by poszerzyć autostradę obok Hanoveru, zcięto półgóry z
    malowiniczym terenem bardziej drzewiastym, niż jakikolwiek kawałek lasów
    wesołowskich(taki ekologiczny kraj), by wybudować naszą WOW tylko kilka drzewek.
    PROBLEM WOW TO PROBLEM TERENÓW NIEZASIEDLONYCH, przecież można wybudować taką
    obwodnicę w 3 lata, bo Warszawa jeszcze się aż tak bardzo nie rozrosła jak Ag.
    Katowicka. WIECIE CO jak jedziesz do katowic TO SĄ DUMNI że budują trasę
    średnicową, że będą mieli autostradę przez miasto, że będzie bezkolizyjnie
    szybko i 10krotnie mniej syfu w powietrzu. A co w Warszawie? NAWET IM TUNEL
    PRZESZKADZA na ursynowie.
  • misiopie 16.12.05, 22:49
    Artykuł rzeczywiście jest ciekawy.
    Poza oczywistym "niusem" dotyczącym "rozdwojenia" pewnej osoby znalazło się tam
    jedno ciekawe stwierdzenie:
    "Projekty były konsultowane z mieszkańcami..." - oczywista bzdura, zwłaszcza
    jeśli chodzi o kreski na projektach dodanych w ciągu ostatniego półrocza.

    Trasa rzeczywiście w większości ma przebiegać poza granicami administracyjnymi
    W-wy, ale to odcinek znajdujący się w tych granicach jest dyskusyjny...

    Pragnę również zwrócić uwagę na odmienny charakter zabudowy: osiedle
    mieszkaniowe a dzielnica składająca się z domków jednorodzinnych (przynajmniej
    w obszarze oddziaływania WOW).
    Rozwiązania stosowane w przypadku bloków (czyli zwykła wymiana okien) tu nie
    wystarczą - nie po to mam ogród, by w nim wsłuchiwać się w brzęk autostrady
    (wystarczająco nasłuchałem się w Belgii w podobnej odległości od tzw. obwodnicy
    Brukseli).
    Zaraz pewnie pojawi się twierdzenie o burżujach, mieście stołecznym itp. smuty.

    Zgadza się, nie pod moim oknem i nie przez moje podwórko...

    Takie myśli mniej więcej przechodziły mi dziś rano, gdy stałem 40 minut na
    Targówku w korku na Trasie Toruńskiej, do której WOW ma być doprowadzona...
    Przychodziły też inne myśli, związane z brakiem koordynacji inwestycji (tak,
    wiem, ok. 2012 ma być poprawiona i Trasa Toruńska).

    Poza tym, drogi netoperku, porównujesz jabłka i gruszki w przykładzie z POW,
    nie biorąc m.in. długości spornej trasy... Ech demagogia...
  • vampi_r 17.12.05, 02:42
    misiopie napisał:


    > Pragnę również zwrócić uwagę na odmienny charakter zabudowy: osiedle
    > mieszkaniowe a dzielnica składająca się z domków jednorodzinnych (przynajmniej
    > w obszarze oddziaływania WOW).
    > Rozwiązania stosowane w przypadku bloków (czyli zwykła wymiana okien) tu nie
    > wystarczą - nie po to mam ogród, by w nim wsłuchiwać się w brzęk autostrady
    > (wystarczająco nasłuchałem się w Belgii w podobnej odległości od tzw. obwodnicy
    >
    > Brukseli).

    Czyli uważasz, że tego typu trasa w pobliżu bloków jest OK i może być budowana, a w pobliżu domków już nie. Czy dobrze zrozumiałem?

    Kolejna ciekawa kwestia, to obwodnica Brukseli. Ileż to "ekolodzy" nastarali się wszystkim wmawiac, że ta obwodnica idzie zdala od miasta. Obaliłeś całą ich linię obrony.
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • misiopie 17.12.05, 11:58
    vampi_r napisał:

    > misiopie napisał:
    >
    >
    > > Pragnę również zwrócić uwagę na odmienny charakter zabudowy: osiedle
    > > mieszkaniowe a dzielnica składająca się z domków jednorodzinnych (przynaj
    > mniej
    > > w obszarze oddziaływania WOW).
    >
    > Czyli uważasz, że tego typu trasa w pobliżu bloków jest OK i może być
    budowana,
    > a w pobliżu domków już nie. Czy dobrze zrozumiałem?
    Jak zwykle zle - patrz watek z Twoja osobista wycieczką do tego pana...
    Plus - nie po to mam ogródek, aby nie móc z niego korzystać z powodu hałasu..

    >
    > Kolejna ciekawa kwestia, to obwodnica Brukseli. Ileż to "ekolodzy" nastarali
    si
    > ę wszystkim wmawiac, że ta obwodnica idzie zdala od miasta. Obaliłeś całą ich
    l
    > inię obrony.
    I tu znowu sie mylisz. Obwodnica rzeczywiscie biegnie z dala od miasta i jest
    od niego oddzielona terenami leśnymi. Obwodnica przeprowadzona jest w wykopie.
    Miałem okazję przebywać w hotelu oddalonym od tej obwodnicy w takiej
    odległości, w jakiej WOW "planowana" jest od mojego domu. Zamknięte okna
    wysokiej jakości nie pomagają.
  • misiopie 17.12.05, 22:06
    misiopie napisał:

    > netoperek napisał:

    > >
    > > Kolejna ciekawa kwestia, to obwodnica Brukseli. Ileż to "ekolodzy" nastar
    > ali
    > si
    > > ę wszystkim wmawiac, że ta obwodnica idzie zdala od miasta. Obaliłeś całą
    > ich
    > l
    > > inię obrony.
    > I tu znowu sie mylisz. Obwodnica rzeczywiscie biegnie z dala od miasta i jest
    > od niego oddzielona terenami leśnymi. Obwodnica przeprowadzona jest w
    wykopie.
    > Miałem okazję przebywać w hotelu oddalonym od tej obwodnicy w takiej
    > odległości, w jakiej WOW "planowana" jest od mojego domu. Zamknięte okna
    > wysokiej jakości nie pomagają.

    Aby zakończyć temat Brukseli i jej obwodnicy - twórcy mogą być z niej dumni -
    Nie dość że jest bardzo wykorzystywana, to jeszcze kierowcy zatrzymują się na
    dłużej aby to cudo podziwiać (tj. korki tworzą się straszliwe).

    A dodatkowo - i tu chyba znowu pojawi się drażliwa kwestia - istnienie tej
    obwodnicy wcale nie sprawia, że w Brukseli nie ma korków!
    Twierdzenie zatem że zbudowanie obwodnicy=likwidacja korków (i ile takie jest
    podnoszone - nie śledzę niestety pilnie wszystkich wątków) nie znajduje swojego
    odzwierciedlenia w praktyce krajów o dużo bardziej rozwiniętej infrastrukturze
    drogowej! Korki tworzą się więc i na obwodnicy, i w Brukseli.

    Wracając z wojaży do "naszej" WOW - kończyć się ma oczywiście na Trasie
    Toruńskiej, która jaka jest każdy widzi, a jaka będzie i kiedy tego nikt tak
    naprawdę nie wie.
  • vampi_r 18.12.05, 14:06
    Każde miasto ma swoją specyfikę.

    Jeśli w Brukseli są korki, to dotykają one jedynie ścisłego centrum miasta.
    Tak jest w większosci wielkich miast w Europie.

    Tymczasem Warszawa jest specyficznym miastem i chyba jedynym w cywilizowanym świecie, w którym korki dotykają całą aglomerację od Wesołej po Ożarów, od Piaseczna po Łomianki, od Pruszkowa po Legionowo.
    Przy czym korki bardziej dotykają peryferii miasta, niż samego centrum. najbardziej zakorkowane są wjazdówki do stolicy.

    SISKOM jest zdania, że rozwiązać ten problem należy w sposób systemowy.
    - budowa systemu obwodnic miejskich i nowych tras wylotowych z miasta,
    - likwidacja wąskich gardeł na stołecznych ulicach i modernizacja skrzyżowań,
    - zintegrowamy system sterowania ruchem,
    - rozwój komunikacji masowej (nowe linie metra, tramwajowe),
    - integracja kolei z komunikacją miejską
    - ścieżki rowerowe
    - rozszeżanie stref płatnego parkowania i wydzielenie stref zupełnie bez ruchu samochodowego w centrum miasta.

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Sąsiad IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.05, 15:58
    vampi_r napisał:

    > Jeśli w Brukseli są korki, to dotykają one jedynie ścisłego centrum miasta.
    > Tak jest w większosci wielkich miast w Europie.

    Ha, ha, ha! Będąc kiedyś w Brukseli posłuchaj rano radia - dowiesz się gdzie
    głównie są korki: właśnie na tak zwanej obwodnicy, czyli poza ścisłym centrum.
    Radzę posłuchać radia, bo szkoda czasu i nerwów, żeby to
    sprawdzać "organoleptycznie".
  • Gość: ble, ble IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.05, 00:48
    Przecież Pan v. nigdy tam nie był i tego nie widział. A nawet jeżeli (bardzo
    dobre słowo !)to nie sądzę rozumiał tamtejsze radio.
    Gdaka to co mu każż i za co mu płacą !
    W Monachium też są korki ! Na obwodnicy !
  • vampi_r 19.12.05, 02:12
    Jak widzę, to pełna kultura i merytoryka u dyskutantów.

    W Brukseli i Monachium jak rozumiem są korki przez większą część doby i dotykają całą aglomerację miejską (jak to ma miejsce w Warszawie)? Czy tak?

    W Monachium akurat nigdy nie byłem, a francuskiego nie znam.
    Jednak w Monachium (a raczej pod Monachium) mieszkał mój kumpel przez 2 lata. Codziennie dojeżdżał samochodem do pracy odcinek 40 km. Zajmowało mu to 30-40 minut.

    Przejedźcie z Wesołej do Ożarowa w takim czasie około 8 rano.

    Aha. Różnica pomiędzy nami jest taka, ze ja piszę i się podpisuję.
    Nie boję się i nie unikam otwartej dyskusji.
    A płacić, to płacą jednemu z założycieli protestu w Wesołej. Tyle że płaca za budowanie trasy pod czyimiś blokami i on to robi.

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: NN IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.05, 23:27
    Wiesz, nie będę przytaczał gdzie i jak długo mieszkają moi kumple ;)
    Jeden znajomy znajomego mieszka w Akwizgranie a pracuje w Diseldorfie. Jak
    wyjdzie punktualnie to jedzie godzine, jak się spóźni 5 minut to umarł w butach
    i ze dwie sie godziny schodzi (a mieszka przy wjeździe na autostradę!) Tak, że
    kolego nie obiecuj, że autostrada w mieście coś rozwiąże bo to nieprawda.
    Rozwiązać w Warszawie może organizacja ruchu wewnątrz miasta. Teraz korki tworzą
    się na wlotach bo poprostu "wypchnięto" je tam poprzez regulację sygnalizacji
    świetlnej. Synchronizacja świateł jest beznadiejna, organizacja przy robotach -
    dramatyczna (zobacz co zrobili na Ostrobramskiej - brak oznaczeń !) Nie wierzę,
    że tacy logistycy, którym Ty hołdujesz proponują najlepsze rozwiązania dla
    miasta ! To są najlepsze rozwiązania dla grup zawodowych pod, które powstały
    zresztą w pośpiechu ustalane i forsowane "specustawy"
    Zwolennik korków w mieście, NIE autostrad ;)
    PS
    To jest monolog nie dyskusja ! Napewno nie z Tobą.
  • misiopie 21.12.05, 00:30
    vampi_r napisał:
    > Jak widzę, to pełna kultura i merytoryka u dyskutantów.

    Staram się jak mogę :-))
    > A płacić, to płacą jednemu z założycieli protestu w Wesołej. Tyle że płaca za
    > budowanie trasy pod czyimiś blokami i on to robi.

    Tak, wiemy. Gwoli ścisłości i uporządkowania - o tym już pisałeś w innym wątku.
    Swoją drogą ciekawe czym jeszcze się ten facet tak SISKOMowi przysłużył :-))
    Mi za to płacą za pomoc przy wciskaniu (zapewne też Tobie) różnych produktów,
    których normalnie byś nie kupił. I ja to robię :-)))
  • misiopie 21.12.05, 00:26
    vampi_r napisał:

    > Jeśli w Brukseli są korki, to dotykają one jedynie ścisłego centrum miasta.
    > Tak jest w większosci wielkich miast w Europie.

    Niestety - nie jest to prawda - i centrum, i obwodnica, i wylotówki.
    Ta sama droga zajmowała rano prawie godzinę, a po południu 10 minut, przy czym
    po południu zamiast obwodnicą kierowca jeździł jednokierunkowym skrótem przez
    las :-)))

    >
    > Tymczasem Warszawa jest specyficznym miastem i chyba jedynym w cywilizowanym
    św
    > iecie, w którym korki dotykają całą aglomerację od Wesołej po Ożarów, od
    Piasec
    > zna po Łomianki, od Pruszkowa po Legionowo.
    > Przy czym korki bardziej dotykają peryferii miasta, niż samego centrum.

    Nieprawda - centrum Warszawy korkuje się równie pięknie jak wylotówki -
    korzystam z obu.

    > najbardziej zakorkowane są wjazdówki do stolicy.
    Piątek po południu - tak, pozostałe dni tygodnia - dyskusyjne.


    >
    > SISKOM jest zdania, że rozwiązać ten problem należy w sposób systemowy.
    > - budowa systemu obwodnic miejskich i nowych tras wylotowych z miasta,

    A skoro jesteśmy przy WOW - nie będzie ona wylotówką, więc proszę tutaj nie
    mydlić oczu. Trakt Brzeski pozostanie równie zakorkowany jak obecnie jest.

    A tak przy okazji - wielokrotnie pojawiały się sugestie na temat Traktu
    Brzeskiego i jego zakorkowania. Otóż - pytanie - gdzie korkuje się najbardziej?
    Czyż nie jest to piękne skrzyżowanie Marsa/Płowiecka/Ostrobramska? Czy nie
    dlatego rano stoimy już od wiaduktu na Płowieckiej, a po południu na
    Grochowskiej co najmniej od Statoila?

    > - likwidacja wąskich gardeł na stołecznych ulicach i modernizacja skrzyżowań,
    > - zintegrowamy system sterowania ruchem,
    > - rozwój komunikacji masowej (nowe linie metra, tramwajowe),
    > - integracja kolei z komunikacją miejską
    > - ścieżki rowerowe
    > - rozszeżanie stref płatnego parkowania i wydzielenie stref zupełnie bez
    ruchu
    > samochodowego w centrum miasta.

    I chwała Wam za to. Jednak nie kosztem Wesołej!!!
  • h108 16.12.05, 01:00
    Ja slowo do tonu, w jakim pisane sa artykuly na temat protestujacych czy
    ekologow w GW czy Zyciu Warszawy.

    Ja wiem, ze stawiajac w negatywnym swietle protesty przeciw puszczeniu
    tranzytowek przez miasto dziennikarze kieruja sie roznymi przeslankami. Wiem, ze
    w wypadku Zycia sa to przeslanki czysto komercyjne, w przypadku GW byc moze
    kierownie sie "dobrem nadrzednym" w postaci skomunikowania Warszawy za wszelka
    cene. Rowniez tranzytu w miescie.

    Ale przedstawiajac protestujacych jako bande moherow chcacych jedynie podrzucic
    cos pod okna sasiadom czy zlosliwych pseudoekologow, stawia sie tych ludzi przed
    koniecznoscia radykalizacji pogladow i dzialan. Marginalizacja jakiejs grupy
    spolecznej zawsze prowadzi do wzmocnienia i w konsekwencji wiekszej polaryzacji
    pogladow. To prosty fakt. Swiadczy o tym zarowno casus Parady Rownosci jak i
    Radia Maryja.

    Efekt takich dzialan bedzie taki, ze zamiast partnerow do rozmowy wyhodujecie
    grupe nadwrazliwych radykalow nie wierzacych nikomu i niczemu. A nie o to
    przeciez chodzi. Ludzie maja prawo miec watpliwosci i maja prawo bronic wlasnego
    domu. Tylko ze trudno jest rozmawiac z pozycji odsadzanego od czci i wiary
    oszoloma. A taki obraz wynika z tych artykulow.

    To nie prawda, ze nie chcemy rozmawiac. Chcemy . Ale jako partnerzy, nie jako
    pozbawieni praw petenci.
    --
    chomiczowka.org
  • Gość: NIE przez miasto IP: *.radiozet.com.pl / *.radiozet.pl 16.12.05, 11:45
    I jak zwykle najaktywniejszy jest inwestor poprzez jadowite stworzonka
  • Gość: bbb IP: 217.153.29.* 16.12.05, 15:41
    ja jestem mieszkancem wesolej i nie widze nic zlego w prowadzeniu tu obwodnicy -
    w koncu gdzies musi ona byc, a swiat sie w zwiazku z tym nie konczy...

    owszem bedzie zapewne kilka rodzin majacych droge blisko domow (moze nawet ja)
    ale to raptem kilka rodzin, a urzytecznosc obwodnicy zdecydowanie wiekszej
    ilosci ludzi pomoze!

    mama taka dziwna tendecje (jako narod) - protestujemy przeciwko wszystkiemu:
    oczyszczalnia nie, elektrowania nie, drogi nie, lotnisko nie; a zarazem
    narzekamy, ze drogi sa do bani, na lotnisku tlok i bilety drogie, prad
    najdrozszy w europie, rzeki brudne... czyz to nie jest swoistym paradoksem???
  • Gość: wesolek IP: *.radiozet.com.pl / *.radiozet.pl 16.12.05, 16:03
    to zamow sobie juz chemioterapie, bo Ty i twoi bliscy beda tego potrzebowac...
    wtedy bedzie juz za pozno na refleksje
    czy wogole wiesz jaka to ma byc droga?
  • Gość: IP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.05, 17:14
    co z Ciebie za beton..
    jeszcze raz napiszesz, że 18 lat temu gdy mój dom powstawał to miałem wiedzieć
    że jest jakaś rezerwa, mimo że NIKT nic takiego mi nie mówił, to nie wiem..
    nie chcę mieć tej drogi pod oknem, nie chcę też by mieli ją moi dalsi sąsiedzi,
    którym szkodzi w innych wariantach.
    szkoda, że najlepsze pod tym względem W3 jest na około. tylko ciekawe komu
    wkoncu ma szkodzić: łosiom czy wojskowym? jest tam cenny ekologicznie punkt czy
    zniszczony poligon...?, bo się już gubię.
  • Gość: merida IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.05, 19:39
    do gościa "conieco1" zanim zaczniesz obrażać innych sprawdż czy aby moherowy
    berecik nie jest na twojej głowie i nie uciska za mocno
  • Gość: conieco1 IP: *.robbo.pl 16.12.05, 22:04
    do gościa "merida"....
  • Gość: Jaśka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.05, 22:17
    Przez poligon nie mozna bo Minister sie nie zgodził.................armia jest
    coraz mniejsza i mniejsza i za kilka lat w miejscu poligonu bedzie stało
    osiedle,i będą je reklamować dobrymi bliskim dostępem do WOW i otaczajacym je
    lasem.
  • Gość: turn1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.05, 18:35
    Jak ktoś nie chce obwodnicy to niech wyprowadzi się 100km za Wawe-tutaj i tak
    juz jest za ciasno
  • Gość: wieśniak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.06, 03:34
    A Ty chłopku jak dawno tu osiadłeś? Jak Ci za ciasno to sam zrób wypad za miasto
    i zobacz jak fajnie jest bez autostrady w mieście.
    Prtzeczytaj definicję obwodnicy (jak potrafisz;)
  • Gość: Byret IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.12.05, 00:16
    Już wiem - Ty masz moherowe stringi !!!
    Dziergane na drucikach przez gdake ;)
  • Gość: KB IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.06, 20:30
    Gdzie w internecie można znaleźć przebieg projektowanych obwodnic?
  • vampi_r 05.01.06, 01:35
    Gość portalu: KB napisał(a):

    > Gdzie w internecie można znaleźć przebieg projektowanych obwodnic?

    Na stronie SISKOM

    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: NIE przez miasto IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.06, 00:38
    nieprzezmiasto.ovh.pl
  • Gość: miki IP: *.zgora.dialog.net.pl 25.01.06, 20:34
    samym środkiem Wesołej z dala od Sulejówka !!!
  • Gość: perski_dziadzio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.06, 18:16
    "Obwodnica ma obwodzić", "Stop głupocie" "Nie przez miasto"
    Święta prawda. I właśnie dlatego projektowaną obwodnicę poprowadzono poprzez
    peryferyjne i słabo zaludnione obszary podmiejskie, nie podporządkowując się
    demagogii i głupocie, poza miastem (nieistotny jest status formalny, ale
    faktyczny stan zagospodarowania).
  • tarantula01 10.02.07, 00:47
    Minister środowiska w ramach postępowania administracyjnego przeprowadzanego
    przez wojewodę, w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
    pozytywnie zaopiniował wariant W3.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: gosc IP: *.adsl.inetia.pl 10.02.07, 14:04
    > Minister środowiska w ramach postępowania administracyjnego przeprowadzanego
    > przez wojewodę, w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
    > pozytywnie zaopiniował wariant W3.

    Czy to o czymś przesądza?
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.07, 14:37
    Skąd ta wiadomość?
  • Gość: wściekły IP: *.aster.pl 21.02.07, 20:33
    no to pięknie, cieszycie się w Wesołej pewnie, a ja nie, kupiłem działkę
    budowlaną jakieś 100 m od obwodnicy bo wariant W3 przez gminę Halinów wydawał
    się nieprawdopodobny, bo odrzucony przez MON i nieekonomiczny. Jak widać znowu
    jakieś układy zwyciężyły, ciekowe jaka "ważna świnia" mieszka w Wesołej, że to
    sobie wywalczyła, bo przecież wiadomo, że nie szarzy ludzie, bo o takich nikt
    się nie martwi. KREW MNIE ZALEWA, kto chce kupić działkę? tanio sprzedam!!!!!!!!
    ku... m..
  • Gość: onetowiec IP: *.chello.pl 21.02.07, 22:56
    Ważna świnia powiadasz, coż, na onecie w dyskusjach Rospudowych chodzą słuchy, że sam minister środowiska Szyszko ma tam dom.
  • Gość: marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.07, 20:01
    Minister ochrony środowiska mieszka w Starej Miłosnej, obwodnica przechodziła
    by kilka kilometrów od jego domu w najgorszym wariancie więc osobiście to go
    chyba nie obchodziło..
    Myślałeś o stacji benzynowej albo karczmie?

    Pozdrawiam,
    Marcin
  • Gość: wkkr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 16:23
    sam burmistrz Wesołej przyznał ze lobbował u ministra by wypchnąć obwodnicę
    poza Wesołą.
    Minister w swym wyborze kierował sie czystym partykularyzmem! Postanowił wbrew
    wszystkiem zrobić dobrze swoim sąsiadom!
    PS
    Podobno zapadła decyzja o przeciągniecu sprawy WOW do czasu gdy Minister z
    Wesołej wyleci na bruk.
  • Gość: wisteria_lane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.07, 22:02
    A ile za metr2?
  • piorek 22.02.07, 08:55

    Biorąc pod uwagę racje ekologiczne i ekonomiczne, jako wiceprzewodniczący
    komisji ds ochrony środowiska Rady Miasta Zielonka będę podejmował aktywne
    działania na rzecz uniemożliwienia realizacji Wschodniej Obwodnicy Warszawy w
    wariancie W3.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysztof Napiórkowski
  • Gość: ktos IP: *.wp.mil.pl 22.02.07, 10:18
    To wszystko już nieaktualne.Jest podpis mi. Środowiska Szyszki w sprawie
    przeprowadzenia WOW trasą zaproponowaną przez samorządowców.Niech martwi sie
    teraz Halinów
  • Gość: wkkr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 16:25
    sprawa jest w toku, jescze wiele moze sie wydarzyć z dymisja wesołego ministra
    włącvznie.
  • Gość: Adi IP: 217.153.178.* 24.02.07, 22:54
    Eh polacy, wszędzie tylko nie u mnie. Nikt nie chce dróg ale każdy chce
    jeździć, kraj bałwanów! Wielcy k... ekolodzy!!! Jeżeli nie lubisz smrodu spalin
    to czemu jeździsz samochodem jeden z drugim????? Sprzedać i kupić sobie rowery
    i będzie wtedy ekologicznie. A wogóle to postuluje żeby usunąć trakt brzeski bo
    przecież prowadzi od kajki do wesołej przez piękny las!!!! W którym przecież
    moznaby chodzić całymi rodzinami... no i ta cisza za oknem, i samochodów by nie
    było i raj na ziemi... W takim narodzie nic nigdy się nie zbuduje... Jezeli nie
    macie świadomości mieszkania na obrzeżach stolicy polski i konsekwencji jakie
    się z tym wiążą to trzeba sprzedac mieszkanie i wyprowadzić sie nad jezioro na
    mazury!!!
  • Gość: 123 IP: *.chello.pl 25.02.07, 19:20
    Posłuchaj człowieku gdybyś wział kredyt do konca zycia a teraz miałbyś miec
    obwodnice 1oo m od okna to tez byś protestował jesli jestes taki hura to kup
    odemnie ten dom i mieszakaj sobie w nim w tym smrodzie i kurzu.Poza tym pan
    minister wykupił 170 ha ziemi i teraz za naszą kase muszą wykupić od niego ten
    teren kapisi
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.02.07, 09:03
    Może powiesz gdzie leży te 17o ha..łgarzu...Ponad sto km od przebiegu obwodnicy..
    Nie ładnie tak oszukiwać...
  • Gość: 1234 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.02.07, 10:35
    Noi co z tego a wiesz ile dostaje za to dotacji z UE a tylko dlatego ze lasy
    panstwowe koszą mu trawe bo wydzierżawił im na lotnisko , to wszystko to nasza
    kasa !!!!! ludzie w szpitalach umierają bo nie ma lekarstw i lekarzy a on chce
    wydać ponad 400ml. wiecej zeby tylko mu nie śmierdziało pod oknem
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.02.07, 12:53
    Znowu mijasz się z prawdą ...Wariant przez Halinów wcale nie będzie droższy/400 mln..
    ha ha ha/ale tańszy ponieważ nie wymaga budowy kilku węzłów drogowych...
    to po pierwsze,po drugie Szyszko od zawsze mieszka 300 m od Traktu Brzeskiego
    a obwodnica w wariancie przez Wesołą przechodziłaby w odległości ok.2 km
    od jego domu...a nie pod oknami...Nieładnie kłamać...
  • Gość: Piotrek IP: *.chello.pl 27.02.07, 00:06
    Jak zwykle wyciagane są argumenty rodem z prasy bulwarowej, wszędzie spiski i
    lewe interesy.
    Najważmniejszym argumentem jest ten, że ludzie w Halinowie, szczególnie ci,
    którzy budowali domy w ostatnich latach nie zakładali, że z dnia na dzień może
    pojawić się koncepcja budowy drogi ekspresowej pod ich oknami. Tak samo pewnie
    czuli się mieszkańcy Wesołej kilkanaście lat temu jak zaprojektowano tę trasę
    przez srodek miasta Wesoła.
    Warianty przepuszczające obwodnicę przez srodek Wesołej powstały w innych
    realiach. Mówi się, że nowowytyczona trasa będzie dłuższa. Warto jednak
    pomyśleć jak rozrośnie się Warszawa i okolice przez najbliższych kilka lat nim
    ta trasa powstanie. Czasem warto podjąć niepopularna decyzję, jesli tkwi w tym
    jakiś sens. Moim zdaniem olbrzymią zaletą nowej propozycji jest to, że otacza
    miasto. Trzymanie się opcji z trasą przez środek Wesołej tylko dlatego, że ktoś
    w taki sam sposób namalował tę "kreskę" kilkanascie (lub kilkadziesiąt) lat
    temu tez nie jest wyjściem.
  • Gość: gabi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.03.07, 08:54
    W Paryżu ,Berlinie itd. autostrady lub obwodnice przechodzą prawie przez
    centrum miasta , zrobiono tak żeby móc szybko wjechac i wyjechac z
    centrum.Następny przykład to małe miasteczko na drodze Hannower -Amsterdam tam
    autobana przechodzi przez same centrum miasteczka , tysiace tirów jadących do
    Holandii i ludzie jakos zyją , natomiast u nas lepiej wyciąć dzisiątki hektarów
    lasów niz wyburzyć kilka domów , dom można wybudowac w pół roku natomiast
    odbudowac las który ma kilkadziesiąt lat myśle że w pół roku nikomu sie nie
    uda,warto pomyśleć w końcu las to życie dla nas prawda!!!!
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 11:56
    W związku z tym dlaczego ma nie przejść przez "miasto"Halinów ?
    Bo drochę drzewek wytnie się na poligonie?
  • wkkr 01.03.07, 12:13
    WOW ma rozwiazać problemy komunikacyjne Warszawy a nie Halinowa!
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 12:44
    A w wariancie WIII nie rozwiązuje problemów Warszawy? Ciekawa ta "geografia"...
  • Gość: wkkr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 14:47
    dla warszawiaków będzie zbyt daleko - wciąż bedą sie tłukli Żołnierską.
    Geografi nie da sieoszukać - nikt nie bedzie robił dodatkowych 20km by
    zadowolić mieszkańców Wesołej.
  • Gość: Herod IP: *.chello.pl 01.03.07, 19:56
    Jesli dla ciebie nic nie znaczy 50 ha. lasu i wysiedlenie ludzi z własnych domów
    to wyprowadz sie na pustynie
  • Gość: gabi IP: *.chello.pl 01.03.07, 19:58
    Jesli dla ciebie nic nie znaczy 50 ha. lasu i wysiedlenie ludzi z własnych domów
    > to wyprowadz sie na pustynie
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 21:07
    A ile posesji ma być wyburzonych w tym wariancie?Może powiesz?
    Zresztą za te "wysiedlenia"płacą obecnie normalną cenę zapytaj tych
    "wysiedlonych" z ul.Marsa i tych z tego rejonu którzy drepczą nóżkami
    i nie mogą doczekać się kiedy ich "wysiedlą"..
    Jak wyglądają piaszczyste wydmy i zdewastowane" 50 ha "lasu" przez wojsko na poligonie jedż i obejrzyj sobie...
    A to że obecnie buduje się drogi zgodnie normami unijnymi i należy stawiać ekrany lub budować tunele
    obejrzyj sobie na trasie Siekierkowskiej...

    Cienkie te "argumenty"...

    Kupiło się tanio odrolnioną ziemię od rolników ?I nie da się na tym zarobić?
    Ryzyko biznesowe niestety...
  • Gość: xyz IP: *.chello.pl 01.03.07, 21:13
    To zobacz sobie zdjecia satelitarne czy piaski poligonu czy same drzewa i jeśli
    to taki interes to kup sobie parę ha i sprzedaj i przestan pieprzyc człowieku bo
    to cię nie dotyczy prawda ale mam nadzieję że wkrótce tak
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 21:31
    Mieszkam tu lata całe i bywałem na poligonie jeszcze jako nastolatek..
    A ty mundrzycki babci wnusiu myślisz że google-earth pokazuje dokładnie
    tereny ważne dla nato?
    Jedż i zobacz...tylko że w Michałowie drogę odgrodzili...
    Ale da się wjechać przy leśniczówce w Woli Grzybowskiej..
    samochodem terenowym...
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 21:38
    Chętnie kupię te tereny nawet 500 ha tego żółtego piachu..bo rzepak tam nie urośnie.
    ale EU będzie bulić za las..hi hi hi hi hi...
    Nie było nas był las..nie będzie nas będzie las....
  • wkkr 01.03.07, 12:08
    Durnu!
    Trasa w Wesołej planowana jest co najmnie od 20 lat!!!!!
    Jej przebieg nie jest tajemnicą!
    Jeśli wziąłeś kredyt i nie prawdziłeś w urzedzie jakie są plany inwestycyjne w
    okolicy w której planujesz sie budować to.....
    DO KOGO MASZ PRETESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sam sobie jesteś winien!
  • Gość: wisteria_lane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 18:02
    Ale 123 to ma dom przy wariancie halinowskim panie wkkr!
  • Gość: 123 IP: *.chello.pl 01.03.07, 19:52
    Własnie kolego mam mieć dom w Halinowie a kolega herod jest pewnie z Wesołej ,
    jeśli jest taki ura bura to niech kupi odemnie tą dzałkę i wybuduje sobie dom 50
    m od obwodnicy .
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.03.07, 21:21
    Mieszkam w Wesołej od 1950 r...
    a grunty w Halinowie to problem "rolników" z Halinowa...
    A obwodnica przez Wesołą mnie akurat wisi...
    Ale prasowe kłamstwa na ten temat i "argumenty"mieszkańców Halinowa
    i pieprzenie o odsuniętej spod okien min.Szyszki obwodnicy ..który
    od urodzenia mieszka 150 m od Traktu Brzeskiego..to koronny argument
    Zenada..

  • Gość: ban IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.03.07, 12:01
    Kolego to masz wczorajsze wiadomosci pan minister sam powiedział ze bedzie
    miał 800m do obwodnicy wiec gzie jest prawda
  • Gość: Herod IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.03.07, 16:42
    To pewnie miał rację...ale jego posesję odgradza od planowanego warantu gęsto zabudowane osiedle..
  • marta_ra5 10.04.07, 13:24
    Najlepiej jak ktoś zabiera głos, nie mając bladego pojęcia, o czym mówi.
    Szyszka mieszka w lesie, żadne osiedle nie dzieli go od WOW W1, jedynie te
    chrabąszcze i te łosie, o których nikt nie słyszał.
  • marta_ra5 10.04.07, 13:18
    Gość portalu: Herod napisał(a):

    > Mieszkam w Wesołej od 1950 r...
    > a grunty w Halinowie to problem "rolników" z Halinowa...
    > A obwodnica przez Wesołą mnie akurat wisi...
    > Ale prasowe kłamstwa na ten temat i "argumenty"mieszkańców Halinowa
    > i pieprzenie o odsuniętej spod okien min.Szyszki obwodnicy ..który
    > od urodzenia mieszka 150 m od Traktu Brzeskiego..to koronny argument
    > Zenada..
    > Że szyszka mieszka 500 m od W1 to prawda. Podobnie jak ta, że to 150 m od
    Traktu Brzeskiego. Jedno i drugie jest prawdą. Lepiej mu nie podpowiadajcie, że
    mógłby jeszcze Trakt Brzeski przesunąć, jak już jest tym ministrem, bo którędy
    dojeżdżalibyśmy do Warszawy do pracy???
  • nikkka13 04.04.07, 14:35
    hej, szukam czegoś do kupienia i nie moge się zdecydować czy to ma być
    mieszkanie w bloku, szeregowe czy bliźniak, czy możecie mi coś doradzić?
    gdzie można obejrzec jakieś inwestycje i jakie są ceny, pozdrawiam nikkka

    na co powinnam zwrócić uwage przy kupnie u developera?
  • Gość: x IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.04.07, 19:00
    na to czy masz rozum...bo to nie na temat jeśli nie zauważylaś:P
  • marta_ra5 10.04.07, 13:26
    Dobrze byłoby zorientować się przed kupnem w Urzędzie, czy w pobliżu planowana
    jest jakaś inwestycja, która może Ci z jakiegoś powodu nie pasować.
  • Gość: podroznik IP: *.spray.net.pl 20.10.07, 20:42
    No i wojewoda wskazał WIIIA.
  • Gość: sasiad99 IP: *.MAN.atcom.net.pl 22.10.07, 19:15
    > No i wojewoda wskazał WIIIA.

    no i slusznie, bo to jedyny rozsadny wariant (chociaz przez moje podworko).
  • Gość: mazex IP: *.crowley.pl 04.11.07, 21:46
    Ja mam tylko jedną uwagę , obejrzałem warianty obwodnicy wschodniej
    na stronie Siskomu i dotarło do mnie że autostrada A2 nie jest
    ciągła tylko urywa się na węźle Konotopa i ponownie startuje gdzieś
    w Koniku Nowym . Niby Tiry jadące z zachodu na wschód lub odwrotnie
    przefruną gdzieś bokiem , one poprostu wjadą w środek miasta . Tu
    jest chyba popełniony największy błąd , te nasze obwodnice to nie
    drogi poprawiające warszawską infrastrukturę tylko sprowadzające
    tabuny ciężarówek do miasta zamiast poprowadzić je obwodnicą z dala
    od miasta i tylko zbudować łączniki z wylotów warszawskich . A swoją
    drogą to korki poranne i popołudniowe biorą się głównie z tego że
    coraz więcej ludzi buduje poza miastem i widzi jedyną możliwość
    dojazdu do pracy swoim samochodem . Ja z Wesołej zacząłem jeździć
    SKM i dalej komunikacją miejską . Miałem dość stania w korku .
    Zdecydowanie jestem przeciwny obwodnicy będącej zakamuflowaną
    autostradą . A2 jak najdalej od Warszawy .
    Pozdrowienia dla wszystkich .
  • robert_c 06.11.07, 00:20
    Czy myslisz, ze na autostradzie tylko tiry jeżdżą?
    A jeśli już jezdżą tiry to wszystkie tylko wschód-zachód, a Warszawa oczywiście nie potrzebuje obsługi towarowej?
    Ile tych tirów rzeczywiście jest, to są dane z przejścia granicznego w Terespolu.

    --
    SISKOM
    TAK dla rozwoju infrastruktury komunikacyjnej w Warszawie

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka