Dodaj do ulubionych

likwidacja 514

  • Gość: legła IP: 83.238.109.* 27.05.09, 15:13
    Z tego co widze to ZTM pod płaszczykiem remontu węzła Marsa chce zlikwidować
    jedyne bezpośrednie połączenie Wesołej z Centrum. Przecież to istne skur.........!!!
  • momas 27.05.09, 15:44
    ZTM wychodzi z zalozenia, ze jest SKM i KM...
    to tak samo jak calą komunikacje z północy na południe Warszawy
    opiera na lini metra.
    Nie bacząc, że zarówno tabor metra,jak i SKM czy KM nie jest z gumy
    :(

    --
    Liczba literówek jest wprost proporcjonalna do poziomu irytacji.
  • Gość: fabi IP: *.aster.pl 27.05.09, 22:42
    ...dobrze że Starą Miłosną oszczędzili, no może poza 315, które i
    tak było nic nie warte...
  • Gość: Ryżozwierz IP: *.r.kbt.pl 18.06.09, 22:57
    Linia 514 jest w tej chwili dla mnie jedynym bezpośrednim połączeniem z centrum
    miasta i nie mam zamiaru tak łatwo pogodzić się z jej likwidacją. Obawiam się
    jedynie, że "konsultacje" z ludnością, jak je nazywa ZTM, to czysta formalność,
    bo decyzję już dawno za nas podjęto... A decydują o tym ludzie, którzy raczej
    nie są zmuszeni do podróży komunikacją miejską i nie mają pojęcia o problemach
    zwykłego obywatela. Nie przekonują mnie argumenty o dogodnych przesiadkach -
    dogodna jest dla mnie i innych, którzy z konieczności codziennie jeżdżą do
    centrum, tylko linia BEZPOŚREDNIA! Nie mam zamiaru zwiedzać okolic ronda
    Wiatraczna, Rembertowa i Marysina. Chcę po prostu, tak jak dotąd, jeździć do
    celu jednym autobusem! Jedynym...
  • Gość: RZ IP: *.r.kbt.pl 12.08.09, 18:22
    Wróciłem z urlopu i stwierdzam:
    - nowa linia 216 wozi pojedynczych pasażerów a część z nich wysiada na
    przystanku Wesoła (obecnie) Brata Alberta, by przesiąść się do 514. Nie ma co
    liczyć, że sytuacja się radykalnie zmieni i będziemy szturmować już przecież
    kilka linii do Rembertowa - bo nam nie po drodze....
    Dobrze, że Brata Alberta jest już skomunikowana ale na Boga WIĘKSZOŚĆ NIE JEŹDZI
    DO REMBERTOWA.
    ZTM tego nie dostrzega.... i będzie dalej się przyglądać linii 514. Oby nie z
    daleka. Warto by też obejrzeć super linię 216 wożącej powietrze....
    514 musi zostać i tyle...
  • Gość: RZ IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 28.05.09, 07:40
    Zafundowano nam zwiedzanie Rembertowa i Wiatracznej likwidując JEDYNE
    sensowne połączenie z miastem. Likwidacja jednej linii będzie skutkowałam
    kilku setkami przejazdów samochodami prywatnymi po tej samej trasie
    . To
    praktycznie odcięcie Wesołej Zielonej i okolic od miasta. Nikt ze znajomych ani
    ja nie mają zamiaru przesiadać się do PKP w Rembertowie, który jet całkowicie
    zdegradowanym węzłem przesiadkowym, w żaden sposób nie przystosowanym do
    przyjęcia takiego ruchu (infrastruktura, komunikacja dla pieszych itd. ZTM ma w
    głębokim poważaniu potrzeby nowych dzielnic a plany zmian powstają przy biurku,
    bez rozeznania potrzeb rozwijających się dzielnic. Spodziewałem się rozwijania
    połączeń Wesołej a tu proszę !

    Proponuję protestować na - konsultacje@ztm.waw.pl i złożyć oficjalny
    protest do władz dzielnicy.
    Proszę się dopisywać, to forum też ma swoje znaczenie !

  • Gość: wesołek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.09, 10:04
    Po pierwsze WESOŁA nie jest miastem tylko dzielnicą Warszawy. Po
    Drugie linie 137 ma kursować co 10 min w godzinie szczutu po
    godzinie szczytu co 15 min a 183 ma mieć wytypopwane kursy będą
    kończyły w Woli Grzybowskiej przez to bedzie co 15 min na Woli
    Grzybowskiej ,Centrum,Groszówki i Zielonej a pozosałe pojadą do
    Satrej Miłosnej.Więc średnio w godzinie szczytu autobus będzie się
    pojawjał się co 4 min a poza godzinami szczytu i święta co 10 min a
    do Śrudmieścia będzie dobra przesiadka w 520 z Marysina.ZRembertowa
    będzie 401 do Ursusa i Trasą Siekierkowską.
  • Gość: RZ IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 28.05.09, 13:43
    Proponuję rozumieć co się czyta.
    Następna propozycja dla SZ. P. "wesołek" to linia 6721 C z przesiadką w Szczuczynie.
  • Gość: wesołek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.09, 18:52
    To radzę Szanownemu Panu pszeprowadzic się do Szczucina i jezdzić
    linią 6721 C i może z kilkoma przesiadkami Ok.
  • Gość: Dorota IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.09, 11:12
    To normalnie jakaś kpina!!! Z x przesiadkami z Centrum!
    Kpina!!!
    Zamiast dodać kilka autobusów na tej trasie to cała linie likwidują!
    Normalnie brak słów... :(
  • Gość: Wesolowianin IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.09, 21:33
    Kpina to jest to co Ty piszesz.
    Lament nad likwidacja 50-minutowego polaczenia
    z Centrum na rzecz 20-minutowego w postaci
    SKM i KM zakrawa na kpine.
    Na szczescie madrzy ludzie juz dzisiaj wybieraja
    inaczej, gdyz parking PR w Wesolej juz ledwo
    miesci samochody ale w niedalekiej przyszlosci
    bedzie budowany duzy 3-poziomowy parking
    w Rembertowie.
    Natomiast mamy wolnosc, wiec jak ktos
    kocha warszawskie korki zawsze moze skorzystac
    z mozliwosci jaka ZTM nam zostawil, czyli
    korzystanie z o wiele czesciej jezdzacych
    niz 514 autobusow linii 137 i 183 z przesiadka
    w Marysinie do super-czesto jezdzacego 520
    lub z przesiadka w Rembertowie do czterysta cos tam.

    Chcecie to se tak jezdzijcie, ja wybieram
    kolej. Dzieki nowemu systemowi szybciej sie do niej
    dostane i na pewno szybciej dotre do celu.

    Powodzenia pieniacze.

    PS x = 1

  • st1545 04.06.09, 09:19
    Gość portalu: Wesolowianin napisał(a):
    > Kpina to jest to co Ty piszesz.
    > Lament nad likwidacja 50-minutowego polaczenia
    > z Centrum na rzecz 20-minutowego[...]
    > Powodzenia pieniacze.
    > PS x = 1
    Kpina to jest wtedy, gdy ktoś ogłasza konsultacje z mieszkańcami Wawra, a "przy
    okazji" wycina linie w sąsiedniej dzielnicy. Bez ogłaszania konsultacji...
    Kpina jest też wtedy, gdy się przedstawia same logiczne argumenty za jazdą
    koleją w celu ominięcia korków, przy okazji zapominając o tych, którzy chcą
    podróżować poza szczytem. Jak ktoś nie dojeżdża codziennie do pracy to jego głos
    się nie liczy?

    Wesolowianin,
    Ja się z Tobą zgadzam. Powiedz mi tylko, ile czasu jedziesz SKM-ką z Woli
    Grzybowskiej do Promenady. W sobotę... Uporczywe prowadzenie przez ZTM
    wszystkich linii zwykłych z Wesołej na jakąś tam Wiatraczną jest wkurzające i
    tyle. Tzw. "nowy projekt" powinien uwzględniać potrzeby mieszkańców - a o sile
    potrzeb związanych z Ostrobramską ZTM już przekonał (przy okazji zmian trasy 502).
    X = 1 ... ale dla ludzi jest to o 1 za dużo (-;
    pozdrawiam, tomek
  • Gość: RZ IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 04.06.09, 09:34
    Właśnie o to chodzi. Sporo ludzi pracuje na ostrobramskiej i w okolicach. Po
    likwidacji 514 przesiądą się do samochodów i .. zmniejszenie korków będzie
    iluzoryczne. Nikt z tych ludzi nie będzie zwiedzał po drodze Rembertowa i
    Wiatracznej. Przesiadka w Marysinie nie jest alternatywą z wielu względów.
    Proponuję skrócenie linii 514 z pominięciem Rembertowa, przez Korkową.
    To jedyne logiczne rozwiązanie, przy zachowaniu pozostałych zmian.
  • Gość: Wesolowianin IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.06.09, 10:41
    "Powiedz mi tylko, ile czasu jedziesz SKM-ką z Woli
    Grzybowskiej do Promenady."

    - a dlaczego SKM? Mozna autobusem 137 lub 183
    z jedna przesiadka do jezdzacego co 6 minut 520.
    To chyba nie bedzie tak dlugo?

    - a wiesz Ty ile jedzie sie do sasiedniego Miedzylesia
    i szpitala CZD? Zawsze mozna wymienic miejsce w Warszawie
    do ktorego jest kiepski dojazd ale Wesola nie jest
    pepkiem Swiata, nie wstawia nam 50 linii do kazdej
    minidzielnicy w Warszawie. Zlikwidujesz polaczenie
    z Ostrobramska to zaczna plakac wielbiciele Wiatracznej,
    gdzie jest duzy wezel przesiadkowy.

    - ja tez bym chcial aby 514 zostalo, rozumiem jednak
    dylematy przed jakimi stal ZTM. Proponowane rozwiazania
    sa optymalne, komus tam nie pasuja, beda pasowac wiekszosci.

    - nie wiem dlaczego tak Wam sie nie podoba "zwiedzanie Rembertowa"?
    Czas przejazdu autobusu przez Marysin i przez Rembertow
    jest zblizony (plus minus 1 minuta). Poza tym puszczenie
    ewentualne 514 przez Korkowa jest irracjonalne, bo tam juz
    jezdzi 520! ZTM, o ile zdecyduje sie na pozostawienie
    tej linii na pewno pozostawi ja na Rembertowie, bo
    przy okazji zabierze troche ludzi z Rembertowa przy takich
    samych kosztach. Trzeba myslec ekonomicznie, nie tylko
    o sobie.

    - ja mysle, ze w miare sensownie byloby pozostawienie 514,
    ale zmniejszenie czestotliwosci np co godzina niezaleznie
    od pory dnia. W ostatecznosci jest chyba alternatywa w postaci
    prywatnej komunikacji. Gdyby ona byla wypelniona ZTM na pewno
    zauwazylby uciekajace mu pieniadze. Zawsze mozecie zaglosowac
    portfelami :)
  • Gość: RZ IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 04.06.09, 12:25
    Rembertowa nie lubię nie ze względu na jego mieszkańców a z racji bardzo
    zatłoczonego i niebezpiecznego węzła z obu stron torowiska, nie przystosowanego
    do przejęcia funkcji tak dużego węzła przesiadkowego. Jak jest tam
    niebezpiecznie oglądam kilka razy w tygodniu, nie wspominając o korkach po
    zamknięciu przejazdu.
    Racjonalne jest chyba pozostawienie JEDYNEJ bezpośredniej linii łączącej
    dzielnicę z centrum miasta. Nieracjonalne jest skierowanie sporej ilości
    samochodów prywatnych na węzeł Marsa po likwidacji 514.
    Oczywiście bronię swojego interesu i myślę, że interesu sporej grupy
    mieszkańców, z którymi spotykam się prawie codziennie w 514.
    Mamy do tego prawo a demokracja i tzw. racjonalne podejście nie polega na
    tłamszeniu mniejszości ale szanowaniu jej praw.Ten kto pisał o małym obciążeniu
    514-ki ogląda ją z bardzo daleka. Rzadko kiedy uda mi się w niej usiąść, chociaż
    jak na każdej linii są i takie kursy.
    Pozdrawiam forumowiczów, pomimo epitetów w rodzaju "pieniacze".
    A swoją drogą komu i dlaczego tak zależy na tej likwidacji. To chyba coś w
    rodzaju ... dlaczego komuś ma być wygodniej niż mnie ....., bo argumentów
    ekonomicznych jakoś nie widzę, wystarczy przeanalizować zmiany.
  • st1545 04.06.09, 14:32
    Witam,

    Spytałem żartobliwie, ile się jedzie pociągiem przez Ostrobramską dlatego, że
    dyżurnym argumentem za likwidacją linii przyśpieszonych jest kolej i omijanie
    korków. A to nie dla wszystkich jest najważniejsze.

    Wiem ile czasu jedzie się zwykłymi liniami w różne miejsca - np. z Pogodnej do
    Wesolandii, z PKP Wesoła do Anina itd. To wszystko jest wg mieszkańców "pikuś"
    bo np. jeśli chodzi o likwidację 315 to generalnie "nie ma czego żałować". Ale
    przez słynną Ostrobramską przewróciła się już jedna ważna zmiana w Wesołej,
    czyli znaczące zwiększenie częstotliwości 502 (411 niby nas uratowało, ale to
    już nie to samo co jedna mocna linia).

    Musimy się jednak zdecydować, co jest priorytetem. Jeśli jest nim dojazd np. do
    Saskiej w porannym szczycie, to rozwiązanie typu często jadące 137 + często
    jadące 520 jest _lepsze_ od obecnego 514. Jeżeli zaś najważniejsze byłoby
    zachowanie bezpośredniej komunikacji poza szczytem (późnym wieczorem, w
    weekendy) to jazda 514 przez Rembertów nikomu nie szkodzi - bo wtedy nie ma
    korków (-:

    pozdrawiam, tomek
  • Gość: ST IP: *.r.kbt.pl 28.05.09, 21:42
    PARANOJA !
    To już logiczne byłoby skrócenie trasy 514 i ominięcie Rembertowa, skoro tak tak go zabezpieczono innymi liniami.
    Jedyne połączenie z centrum miałoby zniknąć ?!?!
  • Gość: Mieszkaniec IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 02.06.09, 13:28
    To FATALNA wiadomość - zamiast skrócić trasę o Rembertów, mają zamiar likwidować
    linię. To chory pomysł i NIEDORZECZNY, oderwany od rzeczywistych potrzeb
    mieszkańców.
  • momas 05.06.09, 11:42
    Duzo głosów typu zabrac linie z Rembertowa...
    :(
    W tej chwili linia 514 jedzie Nowym Rembertowem. Poza na - 183 i 196
    która jest jakby tu powiedziec linia lokalną :)
    . Obie jezdzę

    A moze jednak walczyć o utrzymanie lini wspólnie - a NA ZASADZIE
    TYLKO U NAS kosztem innej dzielnicy?
    I spróbowac powalczyc o dodatkowe polączenia z Wesolej do centrum?

    chyba jednak idealistka jestem :(



    --
    Liczba literówek jest wprost proporcjonalna do poziomu irytacji.
  • pokojnr3 05.06.09, 12:07
    A może zamiast biadolić i wyzywać się nawzajem na jakimś słabym
    forum GW wziąć udział w konsultacjach społecznych? PO to właśnie są,
    żebyście mogli Państwo wyrazić swoją opinię. Uprzedzam co
    poniektórych, że cywilizowany sposób załatwiania spraw wymaga nieco
    kultury a czasem nawet podania nazwiska.

    Co by było łatwiej:
    www.ztm.waw.pl/wawer-konsultacje.php
  • momas 05.06.09, 14:54
    Owszem - masz rację. Ale duzo ludzi z forum bierze udział w
    konsultacjach :) I nie boi sie podaac nazwiska
    Czy wzięcie udzialu w konsultacjach automatycznie nie pozwala zabrac
    głosu na tutejszym forum?
    Tu przynajmniej mozna dyskutowac :)

    --
    Liczba literówek jest wprost proporcjonalna do poziomu irytacji.
  • Gość: KT IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 09.06.09, 07:48
    Nie jesteś idealistką, ale trzeba walczyć....
    Im więcej głosów za utrzymaniem 514 tym lepiej...
    Piszcie na www.ztm.waw.pl/wawer-konsultacje.php
    Pozdrawiam wszystkich i .... pomysłodawców z ZTM również.
  • Gość: fabi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.09, 17:52
    Te proponowane zmiany przez fachmanów z ztm-u i tak wejdą w życie,
    prędzej czy póżniej, nawet jak liczba ludzi niezadowolonych z
    propozycji będzie większa. Obwieszanie autobusów informacjami o
    konsultacjach społecznych, zbieranie opinii w internecie to tylko
    fikcja - zamydlanie oczu - jaka to niby wspaniała firma dbająca o
    dobro pasażerów. Oni i tak zrobią swoje, o czym przekonamy się w
    niedalekiej przyszłości. Dobrym przykładem jest linia 520 (Bielany
    były przeciwne wycofaniu tej linii z Chomiczówki), fachmani tłumaczą
    się zamknięciem wiaduktu przy "gdańskim" i trasę kierują powoli w
    kierunku Znanej(narazie pętla Koło) tak jak planowali pół roku temu.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.06.09, 19:48
    Czy ZTM samodzielnie decyduje o trasach, rozkładzie jazdy itp.
    sprawach? Urząd Prezydenta W-wy nie ma tu nic do powiedzenia? Jeżeli
    tak jest, to wiadomo, że liczy się interes nie mieszkańców stolicy,
    a interes ZTM, czyli jak najwięcej zarobić, jak najmniejszym
    kosztem. Możemy sobie protestować, a ZTM chichocze...
  • Gość: Krystyna IP: *.r.kbt.pl 12.06.09, 22:24
    Zagłosujemy samochodami w jeszcze większych korkach ... .
    Proponuję zlikwidować wszystkie bezpośrednie linie z pozostałych dzielnic do
    centrum ...i pozostawić tylko tę w Rembertowie.
    To śmieszne ...i smutne , bo głupota unosi się wysoko nad chmurami...
  • Gość: AdamM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.09, 21:44
    Ktoś, kto wymyślił cały ten świetny nowy układ komunikacyjny chyba w
    życiu nie próbował dostać się z Wesołej do centrum i z powrotem. 514
    to podobno linia przyspieszona, ale wlecze się niemiłosiernie,bo
    zatrzymuje się na każdym przystanku, a w Rembertowie to już w ogóle
    linia spacerowa. Zamiast zmniejszyć liczbę przystanków i zmienić
    trasę tak, żeby biegła przez Marysin, ktoś wpadł na cudowny pomysł
    odcięcia Wesołej od centrum. Teraz do pracy jadę 1.15h, wracam
    przeszło 2h. Po zmianach chyba będę musiał kupić sobie śpiwór i spać
    w autobusie, bo nie sądzę, żeby ZTM zgodził się zwracać mi pieniądze
    za paliwo, jeśli zaczałbym przebijać się w korkach swoim samochodem.
    SKM w Wesołej tak naprawdę jeżdżą tylko Ci, którzy mieszkają blisko
    stacji PKP. 198, który teoretycznie miał dowozić ludzi do stacji,
    przez cały dzień wozi powietrze, nawet w godzinach szczytu nie
    widziałem w nim więcej niż 5 osób. Pomijam już notoryczne opóźnienia
    w kursowaniu, rozlatujący się tabor i kierowców, którzy mają w
    głębokim poważaniu przystanki na żądanie, w najlepszym razie
    zatrzymując się w ostatniej chwili, mimo że daje się im znak, kiedy
    są jeszcze dobre 100 m od przystanku.
    Proponuję zrobić masową akcję i wysyłać maile z tytułem "514 musi
    zostać" na wszystkie adresy mailowe w ZTM.
  • Gość: Stanley IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 18.06.09, 14:40
    Masz 100% racji.
    Trzeba myśleć o szybszym bezpośrednim połączeniu autobusowym a nie o likwidacji
    jedynego. Nikt na życzenie ZTM nie przesiądzie się do SKM, a szczególnie ci,
    którzy mieszkają od przystanków PKP w większej odległości.
    514 musi zostać i to ze zmianami na lepsze, tj skróceniu trasy przez Marysin.
  • st1545 19.06.09, 00:48
    Gość portalu: Stanley napisał(a):
    > Masz 100% racji.
    > 514 musi zostać i to ze zmianami na lepsze
    Być może obaj macie 100% racji, być może połączenie bezpośrednie co pół godziny
    jest lepsze od przesiadki z częściej jeżdżących "osobówek" do "pośpiesznego" w
    Marysinie ... być może.
    Ale przytoczone argumenty w rzeczywistości świadczą o czymś przeciwnym:
    "514 to podobno linia przyspieszona, ale wlecze się niemiłosiernie, [...] a w
    Rembertowie to już w ogóle
    linia spacerowa. Teraz do pracy jadę 1.15h, wracam
    przeszło 2h. Po zmianach [...]"

    Po zmianach nie będzie trzeba jeździć przez Rembertów. Może być szybciej niż
    obecnie... Po zmianach nie będzie też trzeba aż tak uważnie śledzić rozkładu ...
    ale zalet większej częstotliwości nikt już mieszkańców Wesołej nie będzie na
    siłę przekonywał - doświadczenia ze zmianami 502/411 dość już nas
    skompromitowały. Niestety.

    "SKM w Wesołej tak naprawdę jeżdżą tylko Ci, którzy mieszkają blisko
    stacji PKP"

    Żartujesz, prawda? Ze Starej Miłosnej, rano, jeździ bardzo dużo ludzi.
    "198, który teoretycznie miał dowozić ludzi do stacji,
    przez cały dzień wozi powietrze, nawet w godzinach szczytu nie
    widziałem w nim więcej niż 5 osób
    "

    Żartujesz. Więcej - chyba nigdy nie siedziałeś w 198 w godzinach szczytu.
    "Pomijam już notoryczne opóźnienia
    w kursowaniu"

    Nie pomijajcie tego. To jest główny argument przeciwko połączeniom
    skomunikowanym, zarówno po stronie MZA jak i kolei. Drugi sensowny argument to
    bezprzesiadkowe, bezstresowe powroty wieczorami.
    Dobrze by było, gdyby 514 zostało bez utraty pozostałych zmian na +. Ale jeśli
    tak się nie da, jeśli protesty przeciwko likwidacji tej linii uwalą całą
    reformę, to będzie tak jest. Na pewno wszystkim się to podoba?
    Ślijmy do ZTM maile innej treści. Popieramy zmiany, prosimy o pozostawienie
    bezpośredniej linii przez Ostrobramską do centrum
    . Nich rozważą, czy nie
    można tamtędy puścić choćby jednej "czarnej" linii - dlaczego one wszystkie
    muszą skręcać do Wiatracznej?
    pozdrawiam, tomek
  • Gość: Kroton IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 19.06.09, 10:46
    ... i chociaż zupełnie inne słowa cisną się na usta... wysłałem do ZTM taki liścik

    "Witam Państwa
    Propozycje zmian wydają się być dość spójne i sensowne, za wyjątkiem likwidacji linii 514 - JEDYNEJ komunikującej Wesołą Zieloną i okolicę z Ostrobramską i centrum miasta.

    I wcale nie chodzi tu o moje własne widzimisię, bo mieszkam w Wesołej ale o pozbawione racjonalnych argumentów uzasadnienie. Dla dużej grupy mieszkańców (dość szybko rośnie ich liczba - nowe osiedla) nie jest żadną alternatywą Rembertów (SKM), Wiatraczna czy przesiadki w Marysinie. Przesiądą się więc do samochodów i w ten sposób załatwicie nam Państwo następne korki na trasie do Ostrobramskiej, Trasy Łazienkowskiej aż do centrum. A jak jest tam teraz szkoda słów...

    Chętnie bym przytoczył co mówią znajomi o tej propozycji, ale większość nie nadaje się do cytowania w tym oficjalnym przecież moim wystąpieniu.


    Doprawdy nie wiem dlaczego Państwo sądzą, że koniecznie trzeba nas komunikować z Rembertowem. Wystarczy monitorować istniejące połączenia z Zielonej do Rembertowa, bardzo często wożone powietrze na tej trasie daje chyba do myślenia....!
    A tak na marginesie proponuję przyjechać na tzw "węzeł przesiadkowy" w Rembertowie właściwie o każdej porze i przyjrzeć się co tam się dzieje i jakie warunki mają pasażerowie i kierowcy zarówno samochodów prywatnych jak i autobusów, po obu stronach przejazdu kolejowego. Państwo chcą natomiast istotnie dociążyć to miejsce ruchem dodatkowych autobusów i przesiadających się pasażerów. Można to zrobić jedynie przepraszam "z perspektywy biuraka", nie biorąc za to żadnej bezpośredniej odpowiedzialności.

    Likwidować JEDYNĄ bezpośrednią linię moim zdaniem można w przypadku, gdy istnieje dla niej RÓWNORZĘDNA alternatywa, a tu jej NIE MA.

    Jeżeli już Stolica zdecydowała się przyłączyć do siebie Wesołą to teraz trzeba być konsekwentnym i niech to będzie prawdziwe połączenie CENTRUM dzielnicy z CENTRUM miasta.

    Moim zdaniem ta chybiona propozycja nie ma w przyszłości żadnej racji bytu.
    Spodziewać się należy, że sami Państwo stwierdzą konieczność rozwijania przede wszystkim bezpośrednich połączeń centrum miasta z centrum dzielnic a SKM, ze względu na swe usytuowanie tego nie załatwi.

    Mam nadzieję, że ogłoszone przez Was konsultację nie są tylko formalnością i mój głos będzie miał jakieś istotne znaczenie.


    Życzę Państwu refleksji nad tym pomysłem"


    hm ... wiem, że za grzecznie, ale może podziała ... taki test ....
  • Gość: fabi IP: *.aster.pl 19.06.09, 21:42
    "Re: likwidacja 514
    Autor: Gość: fabi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.09, 17:52
    Odpowiedz

    Te proponowane zmiany przez fachmanów z ztm-u i tak wejdą w życie,
    prędzej czy póżniej, nawet jak liczba ludzi niezadowolonych z
    propozycji będzie większa. Obwieszanie autobusów informacjami o
    konsultacjach społecznych, zbieranie opinii w internecie to tylko
    fikcja - zamydlanie oczu - jaka to niby wspaniała firma
    dbająca o dobro pasażerów. Oni i tak zrobią swoje, o czym przekonamy
    się w niedalekiej przyszłości.
    Dobrym przykładem jest linia 520 (Bielany były przeciwne wycofaniu
    tej linii z Chomiczówki), fachmani tłumaczą się zamknięciem
    wiaduktuprzy "gdańskim" i trasę kierują powoli w kierunku Znanej
    (narazie pętla Koło) tak jak planowali pół roku temu."

    Jak widać moja wypowiedż się sprawdza (choć nie jestem wróżką).
    Niby konsultacje jeszcze trwają, a tu 520 już na Znaną
    , widać jakie to są konsultacje. Myśle, że z 514 "zrobią
    porządek" w środku wakacji jak duża liczba ludzi będzie na urlopach
    i nie ma się co łudzić, no chyba że poruszy się burmistrza , jak to
    było "u nas" w Starej Miłosnej w sprawie 502/411.
  • Gość: Robert IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.06.09, 16:29
    A niech likwidują!
    Kto by sie chciał tłuc tymi śmierdzącymi autobusami...
    Wlecze się to to aż 50-55 minut do centrum, mimo że to tylko 18 km.
    Szybciej się dojedzie już nawet rowerem!

    Prywatny samochód, a dla niezmotoryzowanych SKM/KM lub prywatna
    linia "jedność" z Okuniewa do centrum.
  • Gość: Tadeusz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.09, 16:01
    Bez przesady, Wesoła jest dzienicą Warszawy i nie widze przyczyn dla
    których miałby się nam odbierać odbierać połaczenie autobusowe z
    Centrum. Kolej jest transportem zamiennym dopwłniającycm autobusowy.
    Poza tym psuje się. Różnią sie trasą. Nie wszyscy akurat muszą
    dojeżdząć pod sam Pałać, Centrum obejmuje też plac Konstytucji itp.
    Sorry, ale kolej podsuwa się pod nos osobom spoza Warszawy a nie z
    jej dzielnic, osobom, które bardzo często maja po 25 km i więcej do
    WWy i żadnych PKS, a tu co? Warszawa i sama kolej ma kursować? Jskaś
    pomyłka może ktoś zapomniał, ze Wesoła jest dzielnicą Warszawy ??
  • Gość: Serena IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.09, 17:48
    Tadeuszu podpisuje sie pod Twoim postem obiema rekami i nogami.
    Ci spoza W-wy maja lepszy dojazd niz mieszkancy Wawy.Nie kazdy ma
    samochod,niech ktos kto likwiduje 514 pomysli troche.
    Podobno jest taki przepis,ze w kazdej dzielnicy musi byc autobus
    jadacy do centrum.
  • Gość: Hania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.09, 10:36
    Przydałoby się jednak wskazać jakieś konkretne miejsce gdzie znajduje się taki przepis, o którym mówisz Sereno. Przepis ten byłby bardzo przydatny w tej sytuacji, a stwierdzenie "podobno" raczej nie ma mocy prawnej. Tak więc Sereno postaraj się znaleźć oficjalny dokument, który potwierdzi Twoje przypuszczenia i umieść namiary na niego na forum.
  • Gość: MAT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.09, 20:18
    z tego co wiem, a wiem z porzadnych zrodel to likwidacja 514 wstrzymana
    ... w sensie ze brak ... zwiazane jest to ze wstrzymaniem zmian w
    komunikacji miajskiej w naszej okolicy ...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka