Dodaj do ulubionych

Forum umiera...

19.03.04, 20:10
Nie wiem co się dzieje , ale wydaje mi się że forum umiera. To oczywiuście
moje subiektywne wrażenie, ale biorąc pod uwagę nawet wątki samograjowe np.
Opowieść w 3 słowach to porównując teksty początkowe do aktualnych to nie
najlepiej to wygląda. Nie ma również nowych interesujących wątków -
zasadniczo ruch jest mizerny. Zróbcie coś !!! Tych parę osób aktywnych nie
potrafi go ożywić :(
Pogrążony w smutku FOCKX
Edytor zaawansowany
  • Gość: Clumsy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.04, 20:28
    Zgadzam sie. Za duzo ludzi, ktorzy nie maja nic do powiedzenia, a za wszelka
    cene chca zaistniec
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 19.03.04, 20:42
    Nie popełnia błędów, kto nic nie robi;)
  • basturk 19.03.04, 20:44
    a poza tym to mozna by odkurzyć niektóre stare wątki

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 19.03.04, 22:36
    plis not daj, not tudej, ajm sory, its maj fog, egejn!!!!!!!!
  • fockx 19.03.04, 22:49
    A może naprawdę jakieś świeższe tematy a nie tylko odgrzewki????
  • radexior 19.03.04, 22:57
    Świeżość musiałaby by sama z siebie wyniknąć, sztuczne jej podjudzanie często porażką się kończy. Ale będę intensywnie mysłał:-)
  • fockx 19.03.04, 23:00
    Wiem wiem ino mi sie rozchodzi o świeżość myśli :)
  • salo 20.03.04, 09:11
    Fakt :(
    Też ostatnio rzadko tu bywam, ale mam wiele do zrobienia :(
    Np. już zacząłem malować jaja dla forumowiczów :) To też wymaga sporo czasu :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 20.03.04, 22:39
    heh wybaczamy maluj je dalej.. efekt ma nas porazić


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 21.03.04, 14:30
    Salo, mała to pociecha jesli malujesz kosztem wizyt na forum;)
  • basturk 22.03.04, 17:57
    heh własnie...

    radexior napisał:

    > Salo, mała to pociecha jesli malujesz kosztem wizyt na forum;)

    poza tym juz chyba skonczyłeś??? te pisanki heh

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:09
    basturk napisał:

    > poza tym juz chyba skonczyłeś??? te pisanki heh

    Nie skończyłem :(
    Nawet nie wiesz ile luda na naszym forum jest, sam sprawdź.
    A potem jeszcze pomaluj wszystkim jajka, ręce Cię zbolą, a i koncepcji braknie
    ;(

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 22:35
    moze masz racje... ale miło bedzie dostać

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:37
    Mam nadzieję, że będzie Wam miło :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 22:42
    mi zapewne tak.. samo moze jak tylko czasu niebraknie moze coś skombinuje i
    wyskrobie


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:42
    Skrobaj, do świąt niedaleko :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 22:45
    kurde tylko coby kury wszystkeigo nie wysiedziały..

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:46
    Odizoluj koguty :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 22:48
    no dobra spóbuje ale przyroda rządzi sie swoimi prawami...

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:50
    basturk napisał:

    > no dobra spóbuje ale przyroda rządzi sie swoimi prawami...

    Jak samce odizolujesz od samic to nawet natura będzie bezsilna :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 22:52
    ale smaice też są homosapiens..
    a natura zawssze dąży do samoregulacji.. ;)


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 22:53
    Nie przesadzaj, same jaj nie zapłodnią :)
    Chyba, że w "Seksmisji" :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • fockx 23.03.04, 22:54
    To się nazywało partenogeneza :) Jajo o jajo :)
  • basturk 23.03.04, 22:57
    heh no to miałem na mysli....
    nigdy nie wiadomo co naszemu gatunkowi pisane..


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • fockx 23.03.04, 22:59
    Brrrrr... ach strach pomyśleć, żeby jajo o jajo !!!! :)
  • radexior 23.03.04, 23:04
    Wątek w tym momencie jest nie na miejscu:)))
  • fockx 23.03.04, 23:05
    Hmmm w sumie to samo mi się narzuciło, ale to tylko dowód że udało się
    reaktywować prawie że martwe forum . Przecież rozmowy o seksie są solą życia
    facetów :)
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:10
    fockx napisał:

    > Hmmm w sumie to samo mi się narzuciło, ale to tylko dowód że udało się
    > reaktywować prawie że martwe forum . Przecież rozmowy o seksie są solą życia
    > facetów :)
    I kto to mówi?? ;)
    Myślałam, że oceniasz nasze forum jako agonalne ze względu na to, że takie
    właśnie pogaduchy tu prowadzimy:) A teraz stwierdzasz ,że taka właśnie pogaducha
    je ożywiła??? :)))
  • fockx 23.03.04, 23:11
    Nie rób ze mnie takiego grzyba!!! :) Poza tym nawet takie rozmowy mogą być
    interesująco podane :) Chodziło mi zasadniczo o marazm niektórych rozmów i
    wymoszone osdpowiedzi, a tutaj aż iskrzy od celnych puent :)
  • salo 23.03.04, 23:07
    Ja o ptaszętach mówiłem i to bez podtekstów :)
    Takich co to robią: ćwir, ćwir, turli, turli, gruchu, gruchu !!!

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • fockx 23.03.04, 23:09
    Właśnie właśnie tu chodzi szczególnie o to gruchu gruchu :)
  • basturk 23.03.04, 23:14
    już dawno mówiłem ze to świntuchy!!!
    tylko ćwir ćwir w głowie.. a co ze zwykłym gruchu gruchu??


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • fockx 23.03.04, 23:22
    Eeee tam zwykła ornitologiczna dysputa :)
  • basturk 23.03.04, 23:25
    w takim razie ja tez chce byc ornitologiem


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • fockx 23.03.04, 23:27
    Mam dobrego przyjaciela, którego marzeniem jest zostać defloratorem, ale
    ornitolog to też dobra fucha, ewentualnie optyk mógłby być :)
  • basturk 23.03.04, 23:28
    no potrafie przejrrzeć niekóre osoby na wylot
    wiec sie pisze na optyka tez


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:28
    Każdy ma takiego ptaszka, na jakiego zasługuje...
  • fockx 23.03.04, 23:29
    Każdemu ptaszek na miarę jego potrzeb!!! Ornitolodzy wszystkich krajów
    sfruwajcie się !!! Każdy ptaszek najwyższym dobrem kraju :)
  • basturk 23.03.04, 23:31
    jednosć klasy ornitologów przyszłosćią narodu ptaszków


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • basturk 23.03.04, 23:32
    Gość portalu: magi napisał(a):

    > Każdy ma takiego ptaszka, na jakiego zasługuje...


    oj magi chyba nie jestes zasłużoną dla narodu
    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:36
    basturk napisał:

    > Gość portalu: magi napisał(a):
    >
    > > Każdy ma takiego ptaszka, na jakiego zasługuje...
    >
    >
    > oj magi chyba nie jestes zasłużoną dla narodu

    Facet!!! Papiery to ja mam na tego mojego ptaszka niepodważalne;)
  • basturk 23.03.04, 23:38
    Gość portalu: magi napisał(a):
    > Facet!!! Papiery to ja mam na tego mojego ptaszka niepodważalne;)

    łomatko!!!! to ja juz w szczegóły nie bede wnikał..


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 23:37
    z zeberkami - nie jest ;(
    Powinna orła trzymać, tak jest bardziej patriotycznie :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 23:39
    salo napisał:

    > z zeberkami - nie jest ;(
    > Powinna orła trzymać, tak jest bardziej patriotycznie :)
    >

    i nazwać go mieszkiem


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 23.03.04, 23:27
    Nooooooo, ja nawet mam dwa kanarki (parkę) :)
    Jakby co, posiadam również rybki, one też się potrafią migdalić :)
    Ichtiologia - też dobry temat :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 23:30
    no to widze ze ta sfere zdominowąła wszytskie dziedziny natury... ;)


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:32
    A my mamy dwie zeberki:)) Ale się gonią ostatnio po klatce!!!!!!!!!!!!!!
  • salo 23.03.04, 23:36
    No właśnie Magi, sztuczne jajo na wszelki wypadek posiadasz ?
    Patrz, nie mogę sobie przypomnieć ... aaa już mogę: Kay i Gerda ???

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:40
    salo napisał:

    > No właśnie Magi, sztuczne jajo na wszelki wypadek posiadasz ?
    > Patrz, nie mogę sobie przypomnieć ... aaa już mogę: Kay i Gerda ???
    >

    Jaja nie mam (no swoje, ale to akurat jest prawdziwe); trawki na razie też nie
    mamy, coby sobie mogły gniazdko uwić:(
    PS Dobrze, że mi o tym jajku przypomniałeś; ale pamiętam, że pytałam kiedyś w
    jednym zoologicznym i pan mówił zdaje się, że nie miewają:(
  • salo 23.03.04, 23:47
    Gość portalu: magi napisał(a):

    > trawki na razie też nie mamy, coby sobie mogły gniazdko uwić:(

    Będą chciały uwiją z dowolnego budulca :)

    > pan mówił zdaje się, że nie miewają:(

    Zrób własne, chyba Ci mówiłem jak :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 23.03.04, 23:49
    No mówiłeś, mówiłeś, uparliśmy się, że tym razem je przydybiemy i ocalimy małe
    pisklaczki przed zeżarciem prenatalnym:)))
  • salo 23.03.04, 23:52
    Może nie zeźrą, są starsze i bardzo możliwe, że bardziej przysposobione do
    mania rodziny :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • radexior 23.03.04, 23:33
    Matko, taki długi konwers, że aż czytać się nie chce. Ale z grubsza rozumiem, że wy jak św. Franciszek - o współżyciu ze zwierzętami mówicie, tak?
  • fockx 23.03.04, 23:34
    Buhjahahahahahaha :)
  • fockx 23.03.04, 23:36
    Rzotrząsamy wpływ dialektyki św. Fanciszka na rozwój osobniczy fauny ze
    szczególnym uzwględnieniem ptactwa wszelakiego :)
  • salo 23.03.04, 23:44
    radexior napisał:

    > o współżyciu ze zwierzętami mówicie, tak?

    Nie Radex, tak daleko żesmy się nie posunęli.

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 23.03.04, 23:45
    człwoiek w potrafi sie posunąć bardzo daleko w swoich postach...

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 24.03.04, 00:33
    basturk napisał:

    > człwoiek w potrafi sie posunąć bardzo daleko w swoich postach...
    >

    A ja uparcie twierdze, że to wy o posuwaniu mówicie!
  • fockx 24.03.04, 00:34
    No wiesz kwestia interpretacji jest całkowicie swobodna :)
  • basturk 24.03.04, 17:44
    fockx napisał:

    > No wiesz kwestia interpretacji jest całkowicie swobodna :)


    dokładnie tak.. kwestia kosmatych lub nie kosmatych mysli
    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 26.03.04, 22:49
    Moje myśli są łyse ;(
    A ja nie, co to znaczy ? ;)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • fockx 26.03.04, 22:54
    Ni mniej ni więcej tylko tyle, że jesteś jaki jesteś :) Jak również to że Twoje
    włosy wypierają gen łysienia głębiej w kierunku ośrodków myślenia i nie
    pozwalają na jego uzewnętrznienie. Jakbyś miał jeszcze jakiś problem to polecam
    się łaskawej pamięci :)
  • salo 26.03.04, 23:15
    fockx napisał:

    > Ni mniej ni więcej tylko tyle, że jesteś jaki jesteś :) Jak również to że
    > Twoje włosy wypierają gen łysienia głębiej w kierunku ośrodków myślenia i nie
    > pozwalają na jego uzewnętrznienie. Jakbyś miał jeszcze jakiś problem to
    > polecam się łaskawej pamięci :)

    Taaa, teraz to ja mam big problem ;( I nawet Ty mi nie pomożesz :)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 26.03.04, 23:06
    salo napisał:

    > Moje myśli są łyse ;(
    > A ja nie, co to znaczy ? ;)

    to znaczy ze masz wszytsko tam gdzie powinieneś a my idziemy do przodu..


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 22:30
    basturk napisał:
    >
    > to znaczy ze masz wszytsko tam gdzie powinieneś a my idziemy do przodu..
    >

    Głębokie. Szkoda, że nie rozumiem:)
  • basturk 29.03.04, 23:06
    radexior napisał:

    > basturk napisał:
    > >
    > > to znaczy ze masz wszytsko tam gdzie powinieneś a my idziemy do przodu..
    > >
    >
    > Głębokie. Szkoda, że nie rozumiem:)

    ja tez i faktycznie ta napisana przeze mnie głebia mnie przerosła



    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 23:17
    Spoko. Wystraczy, że Salo rozumie:)
  • man_x 23.03.04, 23:34
    radexior napisał:

    > Wątek w tym momencie jest nie na miejscu:)))

    no coś takiego, sam podobne watki tworzyles,pamietasz?


    --
    FT
  • radexior 23.03.04, 23:39
    man_x napisał:

    > radexior napisał:
    >
    > > Wątek w tym momencie jest nie na miejscu:)))
    >
    > no coś takiego, sam podobne watki tworzyles,pamietasz?
    >

    Ale UPu nie robię:)
  • man_x 23.03.04, 23:45
    radexior napisał:

    > man_x napisał:
    >
    > > radexior napisał:
    > >
    > > > Wątek w tym momencie jest nie na miejscu:)))
    > >
    > > no coś takiego, sam podobne watki tworzyles,pamietasz?
    > >
    >
    > Ale UPu nie robię:)

    zrobi sie w odpowiednim momencie
    jeszcze kilkaascie dni i twoje jaja...;-)

    --
    FT
  • basturk 23.03.04, 23:08
    hehe
    jak dobitnie cała sentencja przedstawiona...

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • basturk 27.03.04, 17:46

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • salo 27.03.04, 21:17
    Skacowane biedne ;)

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 27.03.04, 21:36
    jakby nie było nieco podupadłu dziś

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • fockx 27.03.04, 21:38
    Eeee nie jest tak źle po prostu weekend :)
  • basturk 27.03.04, 21:41

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: początk.golfista IP: 62.233.241.* 27.03.04, 22:31
    Ale z Wos som malkontynty...
    Czamu pijecie na smutno i ciegiem narzekocie?
    Forumowi Tyskimu niedługo pierdyknie 30 tysioncy postów, a Wy sie zolywota
    łzoma. Strzelta se pare tichaerów lubileuszowych i zoroski bydzie wom lepi.
    Mocie łodymnie ODA II, to niech Wom bydzie wesoło, pra?
    Pyrsk!
  • salo 29.03.04, 21:29
    Jasne, już ledwie zipie :(

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • radexior 29.03.04, 22:14
    To trzeba je ocucić!
  • basturk 29.03.04, 22:29

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 22:30
    przemęczyło się milczeniem?
  • basturk 29.03.04, 22:35

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 22:39
    Taa, przesilenie wiosenne szczególnie może dokuczać;/
  • basturk 29.03.04, 22:50
    no zdecydowanie dlatego proponuje jeszcze troche zimy

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 22:53
    jak będziesz takich więcej propozycji składał to nas ani na forum ani na mieście nie zobaczysz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • basturk 29.03.04, 22:56
    o nie to zmieniam zdanie mzoe nawet odwołał zime na kwiecień. moze byc???
    nadmienie z ei tak ide na dosc duze ustępstwa

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 22:59
    masz nie odwołać zimy, tylko prawidzą wiosne zaprowadzić!
  • basturk 29.03.04, 23:01
    no dobra bedzie poarwdziwa tyska zima znaczy wiosna..


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 29.03.04, 23:18
    no comment
  • salo 30.03.04, 08:18
    radexior napisał:

    > To trzeba je ocucić!

    Cucenie nic nie da, biedactwo OIOM-u pilnie potrzebuje :(

    --
    Gdy jesteś zły licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij.
  • basturk 30.03.04, 17:03
    i mam andzieje ze respirator nie bedzie potrzebny ani OIOM

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • radexior 30.03.04, 19:06
    Ja myślę, że wystarczy pogłaskać. Przez wszystkich!
  • salo 30.03.04, 21:30

  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 30.03.04, 21:36
    Rozkoszne mruczenie forum...
  • basturk 30.03.04, 23:09
    moje forum coś cieżko oddycha qrde coby to nie malaria???

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: magi IP: *.tsi.tychy.pl 30.03.04, 23:37
    basturk napisał:

    > moje forum coś cieżko oddycha qrde coby to nie malaria???

    Może przysiadłeś forumowi na twarz???? ;)
  • basturk 30.03.04, 23:55
    jejus nawet mnie nie strasz..


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • aralski 31.03.04, 00:19
    dobrze mam
  • Gość: zyta IP: *.tychy.pl / 81.210.89.* 31.03.04, 09:28
  • basturk 31.03.04, 17:16
    no włąsnie... trza je troche z tego znieczulenia wybudzić


    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: zyta IP: *.tychy.pl / 82.160.38.* 05.05.04, 12:10
    Niestety przepowiedniafockx-sa się jednak sprawdza. nie jest to gwaltowna
    śmierć, raczej powolne konanie. Szkoda......
  • katek18 05.05.04, 13:36
    Oj, żeby nie okazało sie że jest to samospełniająca się przepowiednia :-(
  • radexior 05.05.04, 17:58
    Forumowicze, ruszmy d... znaczy palce!
  • Gość: basturk IP: 80.51.254.* 05.05.04, 23:03
  • basturk 08.05.04, 18:25

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: Paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.04, 19:31
  • Gość: Paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.04, 22:02
  • basturk 09.05.04, 22:06

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • Gość: Paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.04, 23:09
    Miałem przypadek pożaru w okolicy domu moich rodziców, więc chciałem
    skontaktować się ze strażą pożarną. Myślę sobie - tyle mówią o tym 112 to
    dzwonię. Tam odbiera ktoś z komendy policji i mówi - Panie, ten numer jeszcze
    nie działa, w drodzę wyjątku przekażę to zgłoszenie do straży pożarnej, ale na
    przyszłość proszę dzwonić bezpośrednio...

    Aczkolwiek jak swego czasu byliśmy (my, pasażerowie "jedynki") świadkami
    wypadku drogowego na kostuchnie to dzwoniliśmy na 112 i wszystkie służby
    zrobiły szybko i sprawnie co do nich należy.
  • basturk 09.05.04, 23:15
    hhe spoko nr nie działa.. koleś na policji odbiera.. ehh
    polska to zakrecony kraj...

    --
    Tychymiasto.fm.interia.pl/

    Płyń z prądem ale trzymaj sie koryta..
  • barbidu 03.05.05, 09:45
    Problemy widac byly już wcześniej
  • radexior 03.05.05, 09:52
    To normalne, że są okresy wzmożonej aktywności i mniejszej na forum.
    Jedynie co mogłoby mieć trwałe skutki to ogólna tendencja, gdzie wszystkie fora tracą zainteresowanie, gdzie pojawi się coś nowego, atrakcyjniejszego.

    --
    Jeśli chcesz zostawić wiadomość musisz powiedzieć "Kocham house"

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka