Dodaj do ulubionych

Co sądzicie o Hilton Foods ??????

04.10.07, 11:48
Proszę o opinie na temat firmy Hilton Foods na terenach
przemysłowych, praca, atmosfera, i wszystko co mogłoby zainteresować
osobę, która nic o tej firmie nie wie (tylko tyle, że zajmuje się
produkcją mięsa) dziękuję za każdą informację :)
Edytor zaawansowany
  • bamus76 24.07.08, 09:51
    pracuję w tej firmie około 1/2 roku,jestem zadowolona z tej
    pracy,liderzy są osobami kompetentnymi ,podchodzą do pracowników
    umiejętnie, to samo sądzę o brygadzistach
  • spyrool 24.07.08, 15:19
    A jak z zarobkami?
    Ile mozna tam zarobic na poczatek np. jako wozkowy?
  • gadzik3 24.07.08, 20:16
    Mi proponaowali jako operator 4 miesiace temu 1500 zl netto + nadgodziny
  • kara_28 09.09.08, 17:12
    Ja mieszkam w Tychach , ale pracuje na Hiltonie w Anglii i nie
    narzekam . Pracuję po 13 godzin dziennie i czasami niedziele . Muszę
    pracować tylko 3 dni tygodniowo , reszta to nadgodziny - własna
    wola . Czas w pracy szybko leci , ludzie wporządku - sami polacy !!!
    A zarobki O.K. Za 3 dni , które musze przepracować na rękę mam 200
    funtów tj. 800 zł. a jak przepracuję tydzień to dostaję ok. 1600-
    1700 zł. - NA TYDZIEŃ . Pracuje tu pół roku , chcę odłożyć troche
    kasy , a gdzieś za 2 lata zjechać do Tychów i tam przyjąć się na
    HILTON ... Myślę , że nie będzie problemów z przyjęciem >>>
  • karolcca 23.10.09, 08:04
    przez agencje 12zl na godzinę przez hiltona 2200 + 500 na próbnej, ale są 2
    różne miejsca na które możesz się dostac. itek - przyjmowanie, skladowanie i
    wydawanie miesa na produkcje tam głównie jezdzi sie wozkami bocznymi lub dispach
    streczowanie pikowanie i ładunek na wysyłke tam raczej zadko się jezdzi
    widlakiem jedynie na nockach. mysle ze na iteku jest latwiejsza praca i mniej
    sresujaca niz na dispachu.
  • karolcca 23.10.09, 08:14
    karolcca napisała:

    > przez agencje 12zl na godzinę przez hiltona 2200 + 500 na próbnej, ale są 2
    > różne miejsca na które możesz się dostac. itek - przyjmowanie, skladowanie i
    > wydawanie miesa na produkcje tam głównie jezdzi sie wozkami bocznymi lub dispac
    > h
    > streczowanie pikowanie i ładunek na wysyłke tam raczej zadko się jezdzi
    > widlakiem jedynie na nockach. mysle ze na iteku jest latwiejsza praca i mniej
    > sresujaca niz na dispachu.

    a jezeli chodzi o produkcje to niemam zielonegopojecia jak teraz sie tam zarabia
    po podniesieniu sredniej krajowej bo szczeze na produkcje wola przyjmowac przez
    agencje a jak to przez agencje 9 zl za godzine.
    na produkcji sa tylko 2 zmiany najczesciej tylko na 2 zmianach sa nadgodziny i
    sa platne 100%. na dispachu i iteku raczej niema nadgodzin ani na myjce, moze
    jedynie jak sie swiet zblizaja :P.

    Co podoba mi się w tej firmie.
    jeżeli wykazujesz zainteresowanie i się rozwijasz jest duze prawdopodobieństwo z
    dostaniesz lepsze sanowisko i podwyzke.
  • spyrool 24.06.09, 22:57
    Moze ktos kto np. tam pracuje napisac jakie tam sa zarobki i system pracy? Tzn. ile wyciaga sie na reke, ile robi sie miesiecznie nadgodzin i jak sa one platne.
    pzdr
  • tripes 16.10.10, 22:56
    Praca na produkcji jest obrzydliwa, polega ona na pakowaniu do tacek wnetrzności świn lub krów tj: flaki, nerki, wątrobe itp. nietrudno się domyśleć jak to wszystko śmierdzi.
    Do tego LS karzą pracowniką agencji sprzątać tzw. ściągaczką krew z podlogi i to co pospadało.
    Od tego są sprzataczki, ale oni wolą wykorzystywać pracowników agencji.
    Do tego brygadzisci i operatorki są bardzo chamscy, złosliwi traktuja ludzi w poniżajacy sposób.
    Brygadzistami i operatorami na Hiltonie są często ludzie po podstawówkach lub zawodówkach.
  • organista_pl 18.10.10, 07:24
    Odezwał się Pan magister który zna całą sytuacje na Hiltonie ale za bardzo pracować się nie chciało co???
  • tripes 26.10.10, 00:01
    Odezwał/a się magister LS haha. Nie ma jak kumoterstwo i kolesiostwo na Hiltonie co?
  • tripes 16.10.10, 23:32
    Hilton Foods Tychy czysty mobbing i wyzysk ludzi zatrudnionych przez agencje.
    Lz czyli operatorzy i brygadziści, traktują tam pracowników agencji jak śmieci, wrzeszczą na nich jak by oni byli właścicielami bandy niewolników, jak nie dasz sobą pomiatać to długo niepopracujesz w Hiltonie.
    Agencja oferuje 9zł brutto/h i umowe tygodniową na pół etatu.


    Praca dobra dla desperatów finasowych.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka