Dodaj do ulubionych

Undercover Experience - problem z zamówieniem

10.04.14, 10:10
skuszona promocją wyprzedażową maskaradek zamówiłam dwa komplety i jeszcze dwa inne staniki w Undercover Experience - razem sześć sztuk bielizny.
po dwóch tygodniach status zamówienia ciągle był taki sam - in progress czy jakoś tak.
napisałam, pani mi odpisała, że na coś jeszcze czeka z tego mojego zamówienia, ale że będzie w następnym tygodniu (tym 31.03-04.04). wyraziłam chęć poczekania ten tydzień.
status zamówienia - customer notification. wklejona korespondencja ze mną.
w niedzielę wieczorem (6.04) wysłałam maila z pytaniem co i jak. nie dostałam odpowiedzi.
dzisiaj wysłałam maila, odpowiedzi też jeszcze nie ma (ale to ranek jest, więc daję czas)

czy macie takie doświadczenia obecnie? czy mam pecha?

dodam, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, wszystkie wcześniejsze były realizowane w znośnym czasie i z fajną obsługą mailową (rezerwacje towaru na wymianę itepe)
--
Wiedźmy gotują!
Edytor zaawansowany
  • 31.10.16, 13:42
    Obecnie chyba zwijają biznes i chcą jakąś kasę wyciągnąć. Także NIE POLECAM NIC ZAMAWIAĆ. Moje zamowienie zaakceptowali superszybko i tak samo szybko ściągnęli kasę z konta. A od miesiąca cisza - nie ma ani zamowienia, ani kasy, ani odpowiedzi na maile. Poszperałam w necie i jest więcej babek w takiej sytuacji. :(

    Zamawiałam tam kilka lat temu i działali bardziej opieszałe niż bravissimo czy brastop, ale jednak zamówienia dochodziły.



    --
    przecietnobiusciasta.blogspot.com.es/-> Fanaberie Kształtów Blog

    www.facebook.com/FanaberieKsztaltow -> Na Facebooku!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.