Dodaj do ulubionych

MegaStanik do karmienia

01.11.05, 21:55
Drogie współtowarzyszki doli czy niedoli proszę polećcie mi jakies staniki do
karmienia-rozmiar na poczatku 3 trymestru 75F czasem G!!!Nie wyobrażam sobie
nosiż babcinych staników "z rynku",stanik bez fiszbin tez jawi mi się jako
koszmar!!!Jestem zrozpaczona!Nie mam przez to wogóle ochoty karmic
piersią,zwłaszcza,że nie wiem jak to będzie później-oklapną???Pocieszcie
przyszłą mame i doradźcie!Interesuja mnie sklepy w Poznaniu i Warszawie!
Obserwuj wątek
    • kasper68 Re: MegaStanik do karmienia 02.11.05, 10:03
      No, nie wiem gdzie ty dostaniesz taki stanik do karmienia. Jak ja szukałam dwa
      lata temu, były góra małe D i to takie, że usiąść i płakać - na cienkich
      ramiączkach i bez paska pod biustem. Czyli do biustu a la silikon, a wiadomo
      jak to w naturze bywa. Ja w końcu kupiłam normalny stanik. Ale może dobrym
      pomysłem będzie kupienie zwykłego stanika rozpinanego z przodu.
    • joa8 Re: MegaStanik do karmienia 04.11.05, 10:02
      W marks&specncer widziałam ostatnio duże i ładne staniki do karmienia.
      W warszawie w sklepie Pępek Świata na Galerii Mokotów sprowadzają niemieckie
      staniki Anita, niektóre modele mają miski do H, zobacz sobie na stronie, jest
      tez angielska wersja. Oczywiście najładniejszy model jest najdroższy, kosztuje
      180 zł, no ale warto. Miałam i byłam bardzo zadowolna.
      poniżej linki do tych co ja miałam:
      www.anita.com/de/en/148,1,104,1480,39177__products-detail.htm
      www.anita.com/de/en/148,1,104,1480,39180__products-detail.htm
      --
      mój Antoś
    • annkier Re: MegaStanik do karmienia 11.11.05, 01:42
      ja kupiłam w Triumphie 80E dla mamy karmiącej i w HM 80D ale w pierwszych
      miesiacach był za mały, oraz 2 sztuki odziedziczyłam po kolezance, ktora ma
      podobna rozmiarówkę
      z tego 1wszego byłam najbardziej zadowolona, wygodny, duży i praktyczny

      co do rozmiarówek to nie wiem czy były większe bo maz go kupował jak lezałam na
      porodówce

      moje wyjsciowe piersi to 75 C i nigdy bym nie przypuszczała że dojadą do 80E
      ale natura potrafi zaskoczyć

      napewno potrzebne są conajmniej 2 sztuki, czesto przeciekają i brudzą się od
      mleka


    • drzazga1 Re: MegaStanik do karmienia 11.11.05, 18:31
      Proponuje wyprawe do ATUTA na Grochowskiej 83 (chyba, nie jestem pewna numeru,
      jadac od centrum po prawej stronie przed salonem Hondy - czyli tuz przed
      skrzyzowaniem z Tarnowiecka), tam na pewno znajdziesz odpowiedni stanik, a pani
      Hania (postac kontrowersyjna;), ja akurat jestem jej wielbicielka odkad pare
      lat temu dobrala mi suuper wygodny stanik) oprocz dobrania stanika doradzi jak
      biust pielegnowac.

      Staniki Feliny (specjalizuje sie w takich rozmiarach jak nasze) mozna kupic tez
      w stoisku w centrum handlowym Land (stacja metra Sluzew), ale niestety nie
      wiem, jaki jest wybor takich do karmienia, na wszelki wypadek zadzwon przed
      wizyta tel.: 549 91 91 (przy okazji zapytaj jaki numer ma to stoisko, bo oni
      sie przenosili), bardzo mila pani sprzedawczyni tam jest:)

      I nie zalamuj sie tak, ja bez zadnej ciazy mam 75F...duze F, praktycznie G.
      Z tym da sie zyc, choc nie ukrywam, gdybym miala taka mozliwosc to polowe
      tego "dobra" oddalabym i jeszcze sporo doplacila.

      --
      Dziekuje za zainteresowanie, ale oferta jest juz nieaktualna
    • chom2 Re: MegaStanik do karmienia 11.02.06, 10:24
      Ja kupiłam z Anity. 85G. Jest rewelacyjny, nic się z nim nie dzieje, chociaż
      nosze go i karmię piersią już od 8 miesięcy. Dobrze trzyma biust, jest
      nieoceniony przy karmieniu. Miałam jeszcze jeden, zwykły, ale po dwóch praniach
      nie nadaje się do użytku. Warto zainwestować w droższy model. Anitę musiałam
      sprowadzać przez internet, nie miałam wówczas pojęcia o istnieniu tego forum.
      Aha, mój model jest bez fiszbin. Ma odpinane ramiączka. Odradzam, zwłaszcza po
      porodzie, staniki z fiszbinami. Piersi są bardzo wrażliwe, właściwie to
      przeszkadza wtedy każda bielizna
    • kubek_w_kubek Re: MegaStanik do karmienia 07.07.06, 21:17
      > koszmar!!!Jestem zrozpaczona!Nie mam przez to wogóle ochoty karmic
      > piersią,zwłaszcza,że nie wiem jak to będzie później-oklapną???

      To pewnie sprawa indywidualna, ale mnie nie tylko oklapły, ale i zmniejszyły
      się. Niby zawsze narzekałam, że takie duże (75 E przed ciążą, w ciąży i po
      ciąży; tylko obwód w ciąży mi się zmienił na 80). Już 6 miesięcy karmię i
      niestety co najmniej 1 rozmiar misek mi zjechał. Wszystkie staniki sprzed ciąży
      za duże :-( Szykuje mi się wymiana garderoby. Moja siostra zawsze miała duże D,
      po ciąży i wykarmieniu dziecka zjechała o dwa rozmiary! Niby należy się cieszyć,
      bo na mały biust łatwiej kupić ładny stanik, ale... ;-)
      • veev Re: MegaStanik do karmienia 08.07.06, 01:41
        Ja mialam kupione w Niemczech Anity (85G), ktorym w sumie trudno bylo cos
        zarzucic poza, hmm, brakiem powabu i fiszbin ;) W sumie uzywalam ich glownie do
        spania, a w dzien nosilam normalny, duzy stanik (przede wszystkim rozciagnieta
        Gaie Maddalene 80F - jest miekka, nie ma gryzacych koronek i ma na tyle
        elastyczne miseczki, ze mozna biust wyciagnac gora w razie potrzeby).

        Mozna sprobowac poszukac na ebay.de (stanik do karmienia to po niemiecku Still
        BH), jest mnostwo duzych rozmiarow, nawet do K i L, a moze da sie znalezc cos z
        wysylka do Polski z mozliwoscia placenia przez PayPal - zreszta przelewy do
        Niemiec tez nie musza byc astronomicznie drogie, wszystko zalezy od banku. W
        ostatecznosci mozna przez kogos znajomego z Niemiec sciagnac...

        Pozdrawiam :)

        v.


    • salomea_ Re: MegaStanik do karmienia 06.08.06, 15:23
      Najpierw to serdecznie Ci współczuję. Ja teraz karmię piersią (5 miesiąc) i mam
      75F. Kupując staniki do karmienia ledwo sie nie popłakałam z kilka razy.

      Noszę teraz triumpha 80E. Biust ciężki, więc porozciagały się ramiączka na maxa,
      dzisiaj sobie własnie skracałam (tzn. obcinałam, bo skrócone były już na ful).
      Ma sympatyczne zapięcie, ale bluzki na ramiączkach czy z większym dekoldem nie
      da się założyć = udręka w upały. Acha, triumph nie ma większego rozmiaru niż E!

      Przez internet zamawiałam alles ten łądny w kwiatki,c o ktoś tu wspominał - nie
      rpzysłali, chyba sie rpzechwalali, że mają duży rozmiar, nie mówiąc, ze dla
      Ciebie za mały.

      Drugi raz zamawiałam w hindiance - przez internet. Ci przysłali. Spróbowałam aż
      dwa staniki. Wpadłam w furię, jak je przymierzałam. Z rozmairówki na stronie
      wynikało, że mam 80E, ale zamówiłam 75E. Oba za małe. Jeden to był na maxa C!
      Drugi poprzerabiałam na wszystkie strony i nie jest najgorzej. Musiałam:
      - wyciagnąć fiszbiny (były głupie i jeszcze za długie)
      - zszyć na srodku, bo pod biustem za dużo i piersi rozłaziły sie dodatkowo na boki
      - skrócić ramiączka.
      Wyglądam teraz jak w push-upie i trochę się dziwnie czuje, ale meżowi sie podoba ;)

      Podsumowujac:
      - w sklepach w realu pewnie nie znajdziesz takiego stanika
      - w internecie zamawiaj co najmniej numer większy stanik i żeby miał mniej pod
      biustem o rozmiar

      Krzyż na drogę...

      Acha, tyle powiem, że ja przy pierwszym dziecku w ciąży miałam stanik numer
      większy, w czasie połogu o 3 numery większy, potem o 2, a na koniec zmniejszył
      mi się o numer ;)

      A jeszcze parę rad na oklapnięcie. Mi oklapły, ale na szczęście nie tak bardzo,
      moze dlatego, ze krótko karmiłam piersią (1 miesiąc). Co można robić:
      - szorstka gąbką myć piersi, zeby skóra zachowywała jędrność,
      - nosic dobrze podtrzymujacy piersi stanik (a może rozejrzysz sie za gorseciarką?)
    • metalowiec77 Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 12.12.06, 18:12
      co prawda nie chcę pytać o Mega stanik, ale innego wątku nie znalazłam.
      Zostałam obarczona realizacją zakupu pt. biustonosz dla kuzynki w ciąży. Drogie
      ciężarówki, czy to prawda, że lepiej kupić bez fiszbin? Mówiąc szczerze,
      praktycznie wszsytkie są taaaakie brzydkie:( Z fiszbinami znalazłam fajniejsze,
      ale nie wiem, czy da sie to nosić? Nie pytam obdarowywanej, bo to prezent.
      • veev Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 12.12.06, 18:50
        ja nosilam glownie z fiszbinami, tez bez fiszbin takie mi sie wydaja jakies
        bezksztaltne i babciowate (mialam takie staniki Anita, specjalnie do karmienia).
        zle sie w nich czulam, tak rozlazle (nie mylic bynajmniej z rozwiezle). wiem, ze
        w roznych miejscach mowia i pisza, ze stanik ciazowy powinien byc bez fiszbin,
        bo uwieraja i uciskaja, ale wydaje mi sie, ze jesli jest dobrze uszyty i nie ma
        za malej miski, to wcale uwierac i uciskac nie musi. zreszta mnie w ogole ciezko
        bylo zaakceptowac te obowiazujaca w pewnych kregach konwencje, ze matka karmiaca
        musi nosic koniecznie szlafrok albo workowaty dres rozchelstany na biuscie,
        toporny stanik i tluste wlosy w kitke, niby ze tak wygodnie i ze szkoda czasu na
        dbanie o siebie. no ale to juz dygresja nie na temat :)

        nie wiem, o jaki rozmiar chodzi, ale skoro nie musi byc "mega", to polece
        staniki Alles Mama - ladne, niebabciowe, niekoniecznie tylko biale, cena znosna,
        a dziewczyny z "mojego" forum mamowego (Maj 2005) sobie te firme chwalily (dla
        mnie niestety miseczek nie stalo, bo sie numeracja konczy na E). Mozna kupic np.
        tu: www.szafamamy.pl/ (tak, robie reklame sklepu, bo kupowalam tam pare
        razy ciuchy i sa naprawde fajne, a do tego obsluga jest przemila).

        pozdrawiam,

        v.
          • metalowiec77 Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 11:49
            dzięki za porady. Wyobraźcie sobie, że chyba tylko tutaj spotkałam się ze
            zdaniem, ze z fiszbinami lepiej. Byłam w 4 sklepach, pytałam dwie kiedyś
            karmiące znajomwe, i wszystkie twierdzą, że bez. Być może wśród sprzedawczyń to
            jest ten sam fenomen, co z rozmiarami powyżej D. Wszystkie noszą bez fiszbin
            więc dlaczego mam sprowadzać z fiszbinami. I być może brak fiszbin nie jest
            problemem przy mniejszym biuście. ja kupuję na 80 E (biuściastą się stała w
            ciazy, wcześniej 75 C), więc chyba kupię jednak z fiszbinami. Pomyślałam sobie,
            ze jeśli jej sie nie spodoba, to wymienię, a ten poczeka na mnie:))
            Ale znowu mam dylemat uświadamiać czy nie.... Swierzbi mnie ręka żeby wziąć 75
            F albo G, ale wiecie jak to jest.... Przekonam sie po sprezentowaniu, bo dawno
            nie widziałam tej osoby, może jakimś cudem podała właściwy rozmiar:)

            Spodobał mi się jej tekst "tylko nie czarny i nie w żywym kolorze, bo nie chcę
            straszyć dziecka" DDDDDDD
            cóż, takie przemyślenia jeszcze przede mną:)
            • anna-pia Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 12:00
              metalowiec77 napisała:

              > dzięki za porady. Wyobraźcie sobie, że chyba tylko tutaj spotkałam się ze
              > zdaniem, ze z fiszbinami lepiej. Byłam w 4 sklepach, pytałam dwie kiedyś
              > karmiące znajomwe, i wszystkie twierdzą, że bez. Być może wśród sprzedawczyń to
              >
              > jest ten sam fenomen, co z rozmiarami powyżej D. Wszystkie noszą bez fiszbin
              > więc dlaczego mam sprowadzać z fiszbinami. I być może brak fiszbin nie jest
              > problemem przy mniejszym biuście. ja kupuję na 80 E (biuściastą się stała w
              > ciazy, wcześniej 75 C), więc chyba kupię jednak z fiszbinami.

              Ale czemu 80? Utyła? IMO obwód po porodzie wraca do rozmiaru przedciążowego. Ale
              się nie znam, dopiero 2 ciąże za mną ;)

              >Pomyślałam sobie,
              >
              > ze jeśli jej sie nie spodoba, to wymienię, a ten poczeka na mnie:))
              > Ale znowu mam dylemat uświadamiać czy nie.... Swierzbi mnie ręka żeby wziąć 75
              > F albo G, ale wiecie jak to jest.... Przekonam sie po sprezentowaniu, bo dawno
              > nie widziałam tej osoby, może jakimś cudem podała właściwy rozmiar:)

              IMO powinnaś wziąć większy - ale: ile ma dziecko? Jak 3 mies. i więcej, to
              rozmiar raczej się nie powiększy, jak jest jeszcze w ciąży, to numer więcej niż
              się wydaje.
              >
              > Spodobał mi się jej tekst "tylko nie czarny i nie w żywym kolorze, bo nie chcę
              > straszyć dziecka" DDDDDDD
              > cóż, takie przemyślenia jeszcze przede mną:)

              ???? Tylko nie biały, bo ohydnie potem wygląda, mleko zostawia plamy.
              :DDD


              --
              T.u. mogę być miła ;p
              stanik dla biustu, nie na odwrót
              Puchatki
              • veev Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 12:13
                > Ale czemu 80? Utyła? IMO obwód po porodzie wraca do rozmiaru przedciążowego.

                Mnie wrocil do rozmiaru przedciazowego dopiero po poltora roku. Ale ja utylam w
                ciazy niestety.

                A co do kolorow: ja przy karmieniu nosilam staniki czarne i czerwone oraz (jak
                zwykle) mnostwo czarnych ciuchow, Mlodej nie robilo roznicy. Noworodki w ogole
                slabo rozrozniaja barwy, wiec im raczej wszystko jedno, czy stanik w zywym
                kolorze czy nie.

                v.
              • metalowiec77 Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 12:29
                80 bo 1.utyła, podobno naprawdę sporo (ja jej dawno nie widziałam),
                2. ma jak sądzę stereotypowe wyobrazenie o rozmiarach, bo zwykle 75 C, i sama
                zasugerowała mi, że nosi teraz 80 DD, więc ja od razu podchwyciłam, że E, to
                niechętnie się zgodziła. Gdy zapytałam, czy może od razu F, to zapewniała mnie,
                ze nieeeeee, absolutnie nie. Problem w tym, że ja wiem, że prawdopodobnie
                potrzebny bedzie jej F, skoro __już teraz, z własnej inicjatywy___ określa swój
                rozmiar jako DD. Ale wiecie jak to jest z niechcianymi prezentami.... Nie chcę
                się narzucać i moralizować, tym bardziej, ze nie byłam w ciaży. Aha, do porodu
                jeszcze ok.2 miesięcy.

                Veev, ja wiem, że noworodki nie rozróżniają barw, to był tylko taki sposób
                powiedzenia, jaki kolor woli. Ale nie wiem, czy ona zdaje sobie sprawę, że one
                nie rozróżniają.
                • veev Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 13:07
                  > zasugerowała mi, że nosi teraz 80 DD, więc ja od razu podchwyciłam, że E, to
                  > niechętnie się zgodziła. Gdy zapytałam, czy może od razu F, to zapewniała nie,
                  > ze nieeeeee, absolutnie nie. Problem w tym, że ja wiem, że prawdopodobnie
                  > potrzebny bedzie jej F, skoro __już teraz, z własnej inicjatywy___ określa wój
                  > rozmiar jako DD.

                  Rany, co jest z tymi babami, ze tak sie strasznie bronia przed wieksza
                  miseczka?? Boja sie, ze wyjda na grube, czy co? Chyba fajniej jest powiedziec,
                  ze sie nosi 75F (= jestem calkiem szczupla ale mam duzy biust - to na przyklad
                  ja ;) ) niż 85D (= jestem z tych pulchniejszych i biust mam proporcjonalnego
                  rozmiaru)?

                  Ale moze ja jestem dziwna jakas...

                  v.
                  • anna-pia Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 13:10
                    veev napisała:


                    > Rany, co jest z tymi babami, ze tak sie strasznie bronia przed wieksza
                    > miseczka?? Boja sie, ze wyjda na grube, czy co? Chyba fajniej jest powiedziec,
                    > ze sie nosi 75F (= jestem calkiem szczupla ale mam duzy biust - to na przyklad
                    > ja ;) ) niż 85D (= jestem z tych pulchniejszych i biust mam proporcjonalnego
                    > rozmiaru)?
                    >
                    > Ale moze ja jestem dziwna jakas...
                    >
                    > v.

                    Może kompleksy z podstawówki - wiesz, jak się ze mnie koleżanki śmiały, bo w 8
                    klasie miałam małe B? "Taaaaaaaaaaaaaaakie wielkie cycki" :DDD To przecież wstyd
                    i hańba ;ppp

                    --
                    T.u. mogę być miła ;p
                    stanik dla biustu, nie na odwrót
                    Puchatki
                    • charm Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 04.01.08, 10:27
                      anna-pia napisała:
                      > Może kompleksy z podstawówki - wiesz, jak się ze mnie koleżanki śmiały, bo w 8
                      > klasie miałam małe B? "Taaaaaaaaaaaaaaakie wielkie cycki" :DDD To przecież
                      wstyd i hańba ;ppp


                      Noszę stanik od 6 klasy podstawówki... Najpierw jakiś nie wiadomo co - różowy,
                      kupiony przez moją mamę jak byłam jeszcze mała, wiadomo, że kiedyś nawet o taki
                      stanik było bardzo trudno (jakby teraz nie było.. ale teraz niby jest pełno,
                      tylko rozmiary nie te...), pochodziłam w tym 2-3 tygodnie... a potem 70C przez
                      kilka miesięcy, i 70D jeszcze w podstawówce...
                      Aczkolwiek na głupie komentarze odpowiadałam w stylu "przynajmniej sukienki z
                      dekoltem ładnie wyglądają :P" i wypychałam dumnie piersi do przodu ;-)
                      --
                      Biuściasty stan umysłu... ;-)
                  • besame.mucho Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 13:26
                    Też się nad tym zastanawiam czasem. Wolę mówić, że mam 70F, niż 80D. (i oczywiscie wolę nosić 70F na biuście i plecach, niż 80D na karku i pępku). Ostatnio chudnę, więc nie wiem czy jak tak dalej pójdzie, to nie będę musiała przerzucić się za jakiś czas na 65G i nadal będę wolała podawać prawdziwy rozmiar niż wymyślać sobie duże obwody, żeby tylko nie przyznać się, że mam więcej niż D :-).
                • anna-pia Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 13:09
                  Jak zacznie płakać, że nie ma wielkiego biustu na F, to jej powiedz, że to jest
                  taki super stanik do karmienia, tylko że mają dziwną rozmiarówkę, bo aż do L :)
                  I że ich F to tak naprawdę D ;)
                  A jak jej podpasuje F, to zasze możesz zacząć sączyc jej jad w ucho o stanikach
                  w rozmiarach G i wyżej ;D

                  Taka poporodowa dziewczyna ma prawo do wahań nastrojów, a jak jeszcze utyła, to
                  już w ogóle - znaczy, się nie przejmuj.

                  --
                  T.u. mogę być miła ;p
                  stanik dla biustu, nie na odwrót
                  Puchatki
                  • metalowiec77 Re: Stanik do karmienia - fiszbiny czy nie 13.12.06, 13:36
                    anna-pia napisała:

                    > Jak zacznie płakać, że nie ma wielkiego biustu na F, to jej powiedz, że to
                    jest
                    > taki super stanik do karmienia, tylko że mają dziwną rozmiarówkę, bo aż do
                    L :)
                    > I że ich F to tak naprawdę D ;)
                    > A jak jej podpasuje F, to zasze możesz zacząć sączyc jej jad w ucho o
                    stanikach
                    > w rozmiarach G i wyżej ;D
                    >
                    > Taka poporodowa dziewczyna ma prawo do wahań nastrojów, a jak jeszcze utyła,
                    to
                    > już w ogóle - znaczy, się nie przejmuj.
                    >

                    tak jest!!! podoba mi się takie podejście:)) podejśc przeciwnika w chytry
                    sposób i całkowicie obezwładnic:)) powiem jej, że to takei małe F, właściwie
                    DD, ależ podoba mi się ten pomysł:)) a potem może już da sie nawrócić na inne
                    miseczki bo nie wiadomo, w jakim stanie będzie jej biust po karmieniu.

                    dzięki za porady
    • metalowiec77 ma-ma 02.01.07, 12:07
      oto raport:)
      Zakupiłam stanik firmy Ma-ma, 75 F, za 40 zł. Jak na stanik dla karmiących,
      jest bardzo ładny, tzw. plaster miodu; bawełniany.
      Nie wiem na 100% czy prezent okazał się trafiony, bo mimo moich nalegań, okazał
      się to rzecz jasna temat tabu. Tzn. nie stanik sam w sobie, ale fakt, że
      nastraszyłam 'delikwentkę', że może jednak jest za mały. No i cisza..... Cóż,
      ja noszę F 70, stanik ten był na mnie dobry, bo rzecz jasna przymierzyłam:)
      Delikwentka natomiast ma zdecydowanie większy rozmiar, wg. mnie. Oceniłabym na
      75 G. Ale i tak czuję, że misja spełniona; zamówienie było na 80 DD.
      Aha, stanik mięciutki i rozciągliwy, miseczka ok, ale obwód, co za
      niespodzianka!!!, z rozciągliwej gumy. Sądzę więc, że nie jest to stanik na
      długo.
    • agus122 Re: MegaStanik do karmienia 05.09.07, 16:01
      kochana ja mam taki rozmiar jak ty, tez miałam w 3 trymestrez taki
      rozmiar stanika i nigdzie nie mogałm dostac fajnego do
      karmienia.dostałam anna cecilia.cudny....sparwdził sie superrrr, do
      konca ciazy...i jak urodziłam wiadmo piersi sie pwoiekszyły wiec
      zamówiłam 90G..pasował idalenie.nie wiem czy bys chciała ale na
      razie nie zamierzam miec drugiego dziecka wiec jak chchesz moge ci
      odsprzedac.Teraz rok po ciazy mam roizmiar 80F.Bedzie dobrze
      kochana, choc z karmieniem u nas kleska, wkoncu przeszłam na
      butelke, bo jak to lekazr powiedział, zadowolona mama to zadowolone
      dziecko, a tak oboje ryczelismy dlatego pamietaj o tej zasadzie.
      moje gg6654084 aga
      --
      Moja Myszka
      • anna-pia Re: MegaStanik do karmienia 05.09.07, 21:14
        agus122 napisała:

        > kochana ja mam taki rozmiar jak ty, tez miałam w 3 trymestrez taki
        > rozmiar stanika i nigdzie nie mogałm dostac fajnego do
        > karmienia.dostałam anna cecilia.cudny....

        Widziałam ten stanik, i pozwolę sobie napisać, że wiele można by o nim
        powiedziec, ale "cudny" to on na pewno nie jest, IMO urodą zdecydowanie nie
        grzeszy.

        > sparwdził sie superrrr, do
        > konca ciazy...i jak urodziłam wiadmo piersi sie pwoiekszyły wiec
        > zamówiłam 90G..pasował idalenie.nie wiem czy bys chciała ale na
        > razie nie zamierzam miec drugiego dziecka wiec jak chchesz moge ci
        > odsprzedac.Teraz rok po ciazy mam roizmiar 80F.Bedzie dobrze
        > kochana, choc z karmieniem u nas kleska, wkoncu przeszłam na
        > butelke, bo jak to lekazr powiedział, zadowolona mama to zadowolone
        > dziecko, a tak oboje ryczelismy dlatego pamietaj o tej zasadzie.
        > moje gg6654084 aga


        --
        <*>
        Zabudowany biustonosz, łomatko. Jak mnie prawnuki ubiorą do trumny w coś takiego, to będę je straszyć po nocach.
        by Mary_lu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka