Dodaj do ulubionych

B E L L I S S I M A

19.10.07, 15:32
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu Bellissima:
www.bellissima.com.pl

Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, przeczytaj to:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/bellissima.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce
znajduje się w wątku producenta Panache:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=38510816
W niniejszym wątku dzielimy się ogólnymi uwagami, np. o co warto poszerzyć
ofertę - ale nie zamieszczamy szczegółowych opisów, jak dany stanik na nas
leży:) Zapraszam!
Edytor zaawansowany
  • 19.10.07, 15:56
    Bellissimę skreśliłam z wielkim żalem z moich ulubionych sklepów :(
    Skreśliłam ze względu na obsługę klienta.
    Po pierwsze - niedopuszczalnie długi czas oczekiwania na bieliznę,
    szczególnie tą, której sklep nie ma na stanie. O towar z
    dostępnością 3-5 dni też musiałam się upominać.
    Po drugie - zwrot pieniędzy. Oddawałam niepasujące mi staniki i
    chciałam zwrot pieniędzy (nie miałam cierpliwości, żeby czekać na
    wymianę). Nie dołączyłam do zwrotu faktury, zapomniałam, moja wina,
    fakt. Ale moja paczka przeleżała w bellissimie dwa tygodnie, podczas
    których sprawdzałam nerwowo stan konta. W końcu zadzwoniłam do nich
    i dowiedziałam się, że nie mogą zrealizować przelewu, bo nie
    dołączyłam dowodu zakupu. Nosz %$&$@#&~! A zadzwonić nie łaska?
    Mejla wysłać? Co ja, Harry Poter jestem? Skąd miałam wiedzieć, że
    coś jest nie tak, skoro nie raczą poinformować? A zezłościłam się
    tym bardziej, że wymianę zrealizowali także bez dołączonego dowodu
    zakupu, pierwszą fakturę mam w domu do dziś. Czyli, klientko, jeśli
    wymieniasz, dowód zakupu nie jest niezbędny, ale jeśli chcesz zwrot
    kasy - jest.
  • 19.10.07, 22:35
    No niestety - skłaniam się do opini Szarsz. Czas oczekiwania
    skandaliczny, trzymają moje pieniądze przez 3 (!!!) miesiące.

    Na początku było nieźle, ustalanie rozmiaru itp.Po przysłanym
    staniku próbnym, który był dostępny od ręki, zamówiłam ten który
    chciałam faktycznie, w dobranym rozmiarze - okazał się diametralnie
    nie trafiony, mimo, ze dopytywałam, czy ten rozmiar będzie też ok,
    bo inna firma, bo inny krój stanika itp.
    Odesłałam. I dostałam paczkę z powrotem (po dwóch tygodniach)z
    informacją , że bielizna jest brudna.Patrzę, oglądam i chyba ślepa
    jestem, bo nie widzę!! Zwłaszcza, że stanika nie zdołałam nawet
    założyć, ledwie przyłożyć do ciała, bo był totalnie za ciasny i w
    obwodzie i w misce.
    Pani powiedziała, ze przez 3 lata jej pracy w tym sklepie, był to
    drugi zwrot do klienta z powodu zabrudzenia.Nigdy wcześniej mi się
    to nie zdarzyło, a zamawiałam w różnych sklepach.
    I co ja mam teraz zrobić?? 150 pln w śmieciach:(
    Ktoś zainteresowany białym Panache Porcelain 75E?? :(
    Szkoda gadać:(
    s.
    --
    "Non est bonum esse hominem solum"
  • 27.10.07, 19:37
    sluchaj, a moze oni pomylili zwroty? Tzn, ktos odeslal brudny a oni
    przez pomylke odmowili zwrotu Tobie?
  • 31.10.07, 16:18
    Odradzam!
    Już nawet pomijam czas oczekiwania na przesyłkę.
    Kupiłam biustonosz. Okazał się za duży.
    Więc odesłałam. Wyszedł ode mnie 10 października.
    Do 25 października nie działo się nic, więc spytałam mailem, czy przesyłka do
    nich doszła.
    Dostałam odpowiedź od kogoś podpisanego "Monika - Bellissima", że nie otrzymali
    żadnego zwrotu ode mnie.
    Poprosiłam, żeby sprawdzili, bo jeśli faktycznie go nie ma, złożę reklamację na
    poczcie.
    I cisza.
    Dzisiaj tę reklamację złożyłam. I dzisiaj, znienacka, kasa znalazła się na moim
    koncie.
    Ani słowa wyjaśnienia.
    Błe.

    --
    o Staśku
    Muranów
  • 25.10.07, 17:36
    Dziewczyny, zamówiłam w poniedziałek stanik. Pierwszą w życiu 65-kę. Dostępną w
    3-5 dni i to w promocji. Czekam obgryzając paznokcie, sprawdzam status
    zamówienia co godzinę. Przed obiadem nadal było "potwierdzone przez klienta". A
    teraz mam puste konto, z adnotacją "nie ma zamówień". Któraś tak miała? Co oni
    zrobili z moją Daisy? Napisałam maila, ale odpiszą najwcześniej jutro. A ja
    głupia liczyłam że w tym tygodniu do mnie dojdzie i pójdę w niej w sobotę do
    ludzi...

    --
    Pan Małe P
  • 26.10.07, 12:58
    Dzwoń kochana, dzwoń. Oni na maile odpowiadają z takim samym tempem
    jak robią wysyłki.
    U mnie negatyw za to co i u innych plus wysyłka na mój adres (ulica,
    numer domu) tylko, że w innym mieście... Swoją drogą dziwię się, że
    jeszcze ktoś tam robi zakupy.
  • 27.10.07, 14:43
    Przekazuję kilka słów wyjaśnienia na prośbę firmy:

    "W chwili obecnej staramy sie zrobic wszystko co w naszej mocy, aby poprawic
    sytuacje, ale spoznienia dostaw od producenta oraz odejscie pracownika nie
    pomagaja nam. Jestesmy w trakcie rekrutacji nowego pracownika wiec mamy
    nadzieje, ze pod koniec miesiaca sytuacja ze spoznionymi odpowiedziami na
    emaile, terminowa wysylka produktow dostepnych w okresie 3-5 dni roboczych
    ulegnie poprawie. Aktualnie pracujemy nadgodziny, aby nadgonic zaleglosci.

    Niestety, nie mamy za duzego wplywu na terminowosc dostaw z Panache. Jednakze
    nowe oferty bielizny z kolekcji wiosna-lato 08 beda magazynowane w naszej
    siedzibie dzieki czemu termin oczekiwania znacznie sie skroci do 3-5 dni roboczych.
    W obecnej sytuacji prosimy naszych klientow o wyrozumialosc, gdyz polepszenie
    sytuacji jest naszym priorytetem."

    --
    Stanikomania!
    Na zakupy - z Piersiówką!
    Biuściaste
  • 27.10.07, 19:23
    Ja zamawiałam u nich raz, złożyłam zamówienie na stanik o
    dostępności 3-5 dni, wysłali 4 dnia bo 3 dnia z niecierpliwości
    wysłałam mejla pytając co z tym stanikiem. Następnego dnia rano
    dostałam mejla że go wysłali.
    Przed odsyłka wysłałam mejla z zapytaniem gdzie mam wpisać nr konta,
    odpisali też na następny dzień.
    Na pytanie o rozmiar też odpisali w ciągu jednego dnia.
    Chyba jakaś wyróżniona jestem w takim razie skoro tak szybko mi
    odpisują na mejle :)
    Ciekawe jak będzie ze zwrotem kasy, mam nadzieję że tak samo
    bezproblemowo. :)
  • 01.11.07, 12:50
    Ja czekam już dwa tyg. na stanik w opcji 3-5 dni. Jestem cierpliwa, ale do
    czasu. Szkoda...Pierwszy zakup w tym sklepie i chyba ostatni, bo to totalna
    olewka. Jak się nie ma pracownika to można wziąć kogoś z agencji na tzw.
    zastępstwo. Wystarczy chcieć.
    --
    intelektualista to człowiek,
    który patrzy na kiełbasę, a myśli o Picasso.
  • 02.11.07, 11:37
    Tydzień temu zamowiłam staniki a dzis na maila dostałam od nich
    kilka pytań - być może to jest u nich standardowy proceder ale ja
    nie wiem czy mam się zagłębiać w ten test (głupi jak dla mnie) czy
    nie.
    Jeżeli nie odpowiem na te pytania czy zrealizują moje zamówienie??

    To są pytania które mi przysłali (zamiast tego wolalabym
    staniczki)!!!

    1. W ktorym rozmiarze biustonosza czuje sie Pani najbezbieczniej i
    najwygodniej?
    2. Jak dlugo posiada Pani ten biustonosz o wspomnianym powyzej (pyt
    1) rozmiarze?
    3. Na ktora haftke zapina Pani swoj biustonosz (najluzniejsza,
    srodkowa, najciasniejsza)
    4. Czy biustonosze, ktore Pani nosi stabilnie i dosc ciasno opinaja
    obwod pod biustem i tym samym zapewniaja odpowiednie podtrzymanie
    piersiom?
    Czy tyl stanika jest wypoziomowany na rowni z przodem (czy nie unosi
    sie)?
    5. Czy fiszbiny plasko przylegaja do klatki piersiowej? Czy
    nie "wpijaja sie" w piersi albo ich konce nie koncza sie na bokach
    badz nawet na plecach?
    6. Czy fiszbiny wbijaja sie ? Jesli tak , gdzie ?
    7. Czy czesc srodkowa biustonosza laczaca ze soba dwie miseczki
    gladko przylega do ciala?
    8. Czy piersi calkowicie chowaja sie w miseczkach nie powodujac
    efektu "wylewania sie"? Czy ewentualnie wystepuje marszczenie sie
    miseczek .
    Jesli tak , gdzie ?

    Prosze o podanie obwodu pod biustem ( mierzac ciasno ) i w biuscie (
    w jego najszerszym miejscu , mierzac luzno w biustonoszu ) oraz o
    przekazanie jakiej firmy
    biustonosz opisywala Pani powyzej ( chodzi o to , czy jest on
    polskiej czy zagranicznej marki ) .
  • 04.11.07, 17:00
    Pisałam już wcześniej, że zamówiłam 18-go paź. w opcji 3-5 dni. 1-go listopada
    wysłałam w końcu zapytanie co z moim zamówieniem. Potem sobie zajżałam na pocztę
    a tu wiadomość z 31 paź. (chyba automatyczna), że paczka została wysłana 31-paź.
    i podano mój adres. W piątek, w odpowiedzi na moje zapytanko przyszła wiadomośc
    od Pani Moniki, że paczkę wysłano 25-go października, z zaznaczeniem, ze
    przecież zmieścili się w terminie.
    No i kicha...oczywiście ichnia wpadka. Odpowiedziałam, że chciałabym jednak
    wyjaśnić, czy wysłano 25-go czy 31-go. Ciekawe, co odpwiedzą.
    --
    Dżentelmen to mężczyzna, który potrafi opisać kobietę bez posługiwania się rękami.
  • 08.11.07, 21:15
    Od tego sklepu zaczęłam moje poszukiwanie dobrego rozmiaru, i nie polecam.
    Obsługa jest bardzo miła, profesjonalna i kontaktowa, niestety tą zaletę
    przytłacza ogromna wada - czas dostaw. Przesyłkę wysłano do mnie ostatniego z 21
    dni roboczych (max termin realizacji zamówienia). Oba zamówione staniki okazały
    się nie dobre dla mnie, dziś je odesłałam. Rozważałam wymianę na inny model, ale
    jak sobie pomyślałam,że znowu będę musiała czekać... Z usług tego sklepu raczej
    więcej nie skorzystam, chyba że przy zamawianiu staników dostępnych w 3-5 dni.
    Zobaczymy jak będzie ze zwrotem kasy.
  • 09.11.07, 01:52
    Bellissima podała mi informację, że nie będzie już oferować produktów dostępnych
    w 14-21 dni roboczych. Zostają tylko te dostępne w 3-5 dni roboczych. Dlatego
    teraz oferta się zmniejszyła. Pojawiła się kolekcja Frilly Intimates jesien/zima
    07, na grudzień planowana jest Panache Eliza w fuksji, niebieska Harmony i
    Fiesta kość słoniowa/fuksja. Od połowy lutego będzie Masquerade Aragon i Polka
    oraz nowe Frillys, do tego spodziewane są nowości z Panache Superbra. Ogólnie
    firma zamierza skupić się na towarach sezonowych.

    Mam nadzieję, że to oznacza, że te wszystkie kolorowe nówki będą dostępne w 3-5
    dni roboczych.

    --
    Stanikomania!
    Na zakupy - z Piersiówką!
    Biuściaste
  • 09.11.07, 11:05
    Żeby jeszcze mieli 60,65 bo narazie tylko 70 mają :/
  • 12.11.07, 22:45
    Mam nadzieję, ze te wszystkie kolorowe nowości będą dostępne w większej gamie rozmiarów! Bo w tej chwili sklep z 70HH i 75GG nie ma NIC, a z rozmiaru 75H - jeden kostium kąpielowy... To ma być oferta? :( Wolałabym czekać te 21 dni na np. Carousel albo Tango II, a tak to mogę oglądać obrazki i choćbym nie wiem jak chciała - w Bellissimie nie kupię niczego. Zaraz stracę cierpliwość i dam zarobić konkurencji i tyle :D
  • 12.11.07, 23:08
    a ja mam nadzieję, że nie potwierdzi się plotka że skończyli już ze
    sprzedażą 60 i 65... tym bardziej, że jakoś nie mogę przekonać się
    zo zakupów zagranicznych. Myślę, że sklep rozkręca teraz jakąś nową
    politkę sprzedaży i niedługo dla każdej z nas będzie coś dobrego, bo
    w sposób jak teraz raczej długo nie pociągną...
  • 13.11.07, 23:05
    pewnie pojawia sie w sklepie:)
  • 16.11.07, 12:14
    w ciągu tygodnia od zamówienia wszystko dotarło. Zdecydowana poprawa
    szybkości działania. O wrażeniach o Frilly's napiszę w osobnym
    wątku - tzn w panache, bo widzę, że wątek o Frilly's został skasowany
    --
    :D/D:
  • 21.11.07, 08:34
    Z racji tego, że produktu, który chciałam, nie mogłam dostać w brytyjskich
    sklepach, a w Bellissimie był, zaryzykowałam.
    I jak na razie jest wszystko ok.
    Przelew zrobiłam w poniedziałek, we wtorek mi napisali, że przelew dostali i że
    przesyłkę wysyłają w środę, a teraz dostałam maila, że przesyłka własnie od nich
    wyszła.
    Czyli faktycznie szybko i faktycznie towar dostępny w 3-5 dni.
    Oby tak dalej :)
  • 03.12.07, 16:55
    i już jestem praktyznie po pierwszych zakupach w Belissimie. Wszystko udało sie bardzo dobrze, biustonosze ktore byly wysylane w czwartek doszly do mnie juz w poniedzialek, z wymiana zaden problem. Cala transakcja [2x przyslanie, 1x odeslanie] trwala kolo 3 tygodni w tym 1,5 tygodnia szla paczka ode mnie. Teraz tylko czekam az mi zwroca pieniadze za jeden stanik. a na maile odpowiadali bardzo szybko-w ciagu dnia :) ja jestem zadowolona :)
  • 04.12.07, 12:40
    Zamówiłam u nich po raz pierwszy i jestem mile zaskoczona szybkością działania.
    Zamówione 27.11., zapłacone 28.11, wysłane 30.11., a dziś przyszło.
    Co prawda kontakt mailowy taki sobie, bo dopiero dziś dostałam maila, że
    wysłali, a na jakieś tam moje wcześniejsze pytanie odpowiedzi w ogóle nie było,
    no ale ważne, że obeszło się bez problemów. Próbowałam też do nich dzwonić, ale
    w kółko włącza się sekretarka :/
    Zamówiłam stanik i stringi-thong Frilly Intimates Brooke Blackberry. Z wyglądu
    super, rozmiarowo jeszcze sama nie wiem czy zostawiać czy odsyłać, bo wymieniać
    nie mam na co :( GG nie robią :( Obfocę się potem i dam do galerii, to sobie
    same zobaczycie.
  • 07.12.07, 14:45
    PIERWSZY I OSTATNI RAZ KUPOWAŁAM W SKLEPIE BELLISIMA

    Nawet szybo do mnie wysłano bieliznę, ale... wysłano ją listem zwykłym
    priorytetowym. Jak poważna firma może coś takiego robić. Przecież gdyby
    przesyłka zaginęła to nawet reklamować nie mogę. O odzyskaniu pieniędzy też by
    nie było mowy, bo przecież nie mogłabym im udowodnić, ze przesyłka do mnie nie
    dotarła.

    Ciekawe na co poszło te moje 8zł, które zapłaciłam za przesyłkę.
    Na dodatek stanik jest za mały i muszę go zwrócić.
  • 27.02.08, 23:08
    czy ktoś może ma jakieś "świeższe", ostatnie doświadczenia z Belissimą? czy coś
    się zmieniło, jeśli chodzi o obsługę od tamtego roku? pytam, bo chciałam zamówić
    panache, ale jeśli nadal obsługa jest na takim samym poziomie, to szkoda mojego
    czasu... i nerwów.


    --
    Tu jest miejsce na twoją reklamę :P
  • 28.02.08, 07:53
    Zamawiałam tam sobie fuksjową Elizę na Walentynki i jakoś tak zapomniałam
    opisać. Realizacja w czasie jaki podali na stronie, zmieścili się w 5 dniach.
    Dodatkowy plus za moją sklerozę. Zapomniałam przy zamawianiu wpisać kodu
    promocyjnego. Spłodziłam do nich maila i od razu odpisali, że oczywiście rabat
    uwzględnią. Bez problemu zwrócili różnicę na konto w ciągu kilku dni. Przesyłka
    przyszła w szarym, nie wyróżniającym się kartoniku. Jestem zadowolona z obsługi
    w tym sklepie. A miałam już z nimi wcześniej (rok czy dwa lata temu) nie
    najszczęśliwsze doświadczenia. To chyba dla nich dobrze, że sprzedają tylko
    asortyment dostępny na 'już'. Wcześniej nie ogarniali bałaganu.
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
  • 04.03.08, 22:40
    Pierwszy raz zamówiłam wczoraj późno. Dziś przeczytałam informację o promocji w postaci darmowej wysyłki i od razu z samego rana napisałam, zresztą bez większej nadziei, czy ewentualnie podpadam pod tę promocję. Dziś po południu przyszła tylko informacja o wysyłce (za pobraniem, to się śpieszą). Nawet nie chciało im się napisać: "Pocałuj mnie gdzieś" w odpowiedzi na mojego maila, czy choćby jednozdaniowego wyjaśnienia, że niestety, promocja obowiązuje od rana i nie podpadam. Może przesadzam, ale zwracam ogromną uwagę na takie rzeczy i bardzo się zraziłam ich podejściem do klienta. Nie bardzo mam ochotę zostawiać tam w przyszłości pieniądze. Pomijając, że niewygodny w obsłudze ten sklep jak cholera.
    Nie podoba mi się.
  • 07.03.08, 22:00
    marla30 napisała:
    Nawet nie chciało i
    > m się napisać: "Pocałuj mnie gdzieś" w odpowiedzi na mojego maila, czy choćby j
    > ednozdaniowego wyjaśnienia, że niestety, promocja obowiązuje od rana i nie podp
    > adam. Może przesadzam, ale zwracam ogromną uwagę na takie rzeczy i bardzo się z
    > raziłam ich podejściem do klienta.

    Odwołuję i biję się w piersi, myliłam się - po pierwsze, nawaliła moja onetowa poczta, informację o uznaniu hasła dostałam dwa dni po wysłaniu, na dodatek z kwietniową datą (?). Po drugie, i najważniejsze, uznali hasło, chociaż teoretycznie nie musieli - więc podejście do klienta jak najbardziej właściwe i życzliwe, co nastraja przychylnie od razu, i dziś dostałam przesyłkę, za której transport nie zapłaciłam, tylko za towar. I dlatego chętnie zostawię tam pieniądze następnym razem :). Jednak ta pierwsza transakcja jest cholernie ważna, można się nieźle zrazić albo wręcz przeciwnie.
  • 05.03.08, 09:51
    Ja na Bellissimę mogę tylko ponarzekać. Zamawiałam tam dwa razy i na pewno sklepu nie mogę polecić. Pierwsze zakupy to były również pierwsze zakupy stanikowe przez internet. Miałam trochę wątpliwości i pytań, więc pisałam maile, odpowiedź dostałam na mniej niż połowę z nich. Przy zwrocie prosiłam, żeby poinformowali mnie jak staniki do nich dotrą, obiecali napisać. Oczywiście zapomnieli. Za to ze zwrotem pieniędzy nie było problemu, kasa wróciła na konto w miarę szybko. Ponieważ naczytałam się na forum, że sklep miał przejściowe problemy i już powinno być ok, stwierdziłam, że zaryzykuje jeszcze raz. I chyba nie był to najlepszy pomysł. Nauczona poprzednim doświadczeniem założyłam, że na maile nie ma co czekać, ale nawet dostałam bez proszenia informację o wysyłce. Za to w paczce przyszedł kompletnie inny biustonosz niż zamówiłam. Na fakturze, oczywiście, zamówiony. Miałam się nie połapać czy jak? Żadnego "przykro nam" nie przysłali, dopiero maila, że zwrot dotarł i już wymieniają. Porażka. Wyraźnie sobie nie radzą. Zamawiałam pod koniec zeszłego roku, być może teraz wygląda to lepiej, ale raczej nie zaryzykuję :( No, nie polecam po prostu.
  • 05.03.08, 10:35
    Zamawiałam pierwszy raz i paczkę dostałam w niecały tydzień od złożenia
    zamówienia. Niestety Tango II otrzymałam prujące się w miejscu, gdzie wszyta
    jest metka, o czym tego samego dnia mailowo powiadomiłam sklep. Otrzymałam
    natychmiastową odpowiedź, że zwrócą mi pieniądze lub wymienią na model bez wady.
    Teraz będę zwracać moje zakupy, więc zobaczymy jak szybko zwrócą kasę.Jak na
    razie wszystko w jak najlepszym porządku.
  • 11.03.08, 22:24
    Zastanawiam sie nad tym za każdym razem, gdy trafiam na strone Bellissimy. Kiedy
    bym tam nie weszła i czego bym nie oglądała, zawsze jest tak uboga oferta, z
    jaka się jeszcze w żadnym sklepie nie spotkałam. Mam na myśli w szczególności
    rozmiary - w każdym modelu jest ich ok. 1 - 5. Przeciez to nie jest sklep
    wyprzedażowy, dlaczego oni nic nie mają?
    PS I gdzie tam jest wyszukiwarka po rozmiarze?
    --
    Czuję, że nick, jaki sobie wybrałam, jest odrobinę niepoważny..;)
    ---
    www.foranimals.wroclaw.pl , www.kociezycie.pl
  • 11.03.08, 23:52
    O, dzięki:) Widze, że trzeba było kliknąć w mini-napisik "zaawansowane szukanie";)
    No, faktycznie, cos u Ciebie za dużo wyskakuje, ale tych pasujących masz
    przynajmniej aż dwa modele, ja mam tylko Fieste;)
    --
    Czuję, że nick, jaki sobie wybrałam, jest odrobinę niepoważny..;)
    ---
    www.foranimals.wroclaw.pl , www.kociezycie.pl
  • 16.07.08, 22:59
    i to zupełnie nic???
    a rozmiarze 75G jedna sztuka, 70H -1szt,w 75GG -0!
    co sie z nimi dzieje? wcześniej jak pisałam maila,z pytaniem o rozmiar odpowiedz
    była juz nastepnego dnia i to z linkami do wielu modeli.
    Teraz wysłałam dwa maile,pierwszego z zapytaniem kiedy pojawia sie jakies
    nowości, drugiego po miesiącu kiedy pojawi sie cokolwiek, a odpowiedzi nie
    otrzymałam zadnej:(
    Miałam dobre zdanie o tym sklepie,a teraz.....

    --
    Ania, mojeżabki
  • 11.03.08, 23:43
    Co do oferty, to kiedyś mieli w miarę pełną rozmiarówkę w dostępności 14-21 dni
    roboczych, ale potem to czasami szło w grube miesiące z dostarczaniem (wiem z
    własnego doświadczenia) a z wymianą i zwrotem to już nawet nie ogarniam czasowo
    : / Nie wiem dlaczego mają teraz okrojoną rozmiarówkę dostępną na już, może
    mieli dużo skarg i nie chciało im się użerać. Trudno powiedzieć : / Ale w
    porównaniu z wcześniejszą obsługą teraz jest super ; )
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
  • 17.03.08, 20:16
    Tak się zastanawiam, czy to się nie kwalifikuje bardziej do wątku o najgłupszych
    tekstach ekspedientek, ale chyba tutaj się bardziej przyda. Otóż wymarzyłam
    sobie jednoczęściowy kostium kąpielowy Grace Panache, ale postanowiłam
    profilaktycznie zapytać, jaki rozmiar ma toto "od dołu" (bo przecież z 70J w
    biuście można mieć w biodrach zarówno 100, jak 120). Oto, jak mi odpisano:

    Witam,

    Link, który Pani podała jest do stroju Sw0193 Grace.
    Dół tego stroju jest w jednym uniwersalnym rozmiarze-jest to strój
    jednoczęściowy.
    Wszystkie rozmiary, które posiadamy dostepne są na stronie.

    Pozdrawiamy
    Zespół Bellissima

    Niniejszym dowiedziałam się, że kobieta w jednoczęściowym kostiumie ma
    uniwersalny tyłek...
  • 17.03.08, 23:37
    Jeśli masz dostęp do galerii, to tam są zdjęcia pandziksy w grace czerwonym. Ona
    ma tam rozmiar 30J i przy 110 w biodrach wygląda super. Nic nie pisze o
    rozciągliwości dołu. Coś rozjaśniłam? Bo odpowiedź ze sklepu chyba nie bardzo ; )))
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
  • 18.03.08, 08:03
    Dzięki, bardzo rozjaśniłaś! Do galerii wprawdzie dostępu nie mam, ale za to w
    biodrach mam 110, więc jest to bardzo dobra wiadomość.
    A do Bellissimy wysłałam pytanie, jakie w takim razie wymiary w biodrach i talii
    ma rozmiar uniwersalny. Ciekawe, co mi odpowiedzą...
  • 18.03.08, 08:44
    mam pytanie czy ten sklep funkcjonuje jako normalny sklep - czy można jechać do
    malborka i tam poprzymierzać i zakupić - był ktoś?
  • 18.03.08, 08:55
    nie, tylko internetowo

    --
    Niezmiennie jest mi przyjemnie,
    gdy świat sobie radzi beze mnie
  • 19.03.08, 11:25
    szkoda!
  • 08.04.08, 19:25
    Bellissima nie wysyła już mailowo potwierdzenia złożenia zamówienia? Bo
    kliknęłam dziś u nich Masquerade Aragon, płaciłam kartą i potwierdzenia
    płatności przyszły, a jako takiego potwierdzenia zamówienia nie mam. W panelu na
    ich stronie jest, ale na mailu cisza. W spamie też nie ma, sprawdzałam.
  • 15.04.08, 16:53
    A ja potwierdzenie dostałam, i informację o wysyłce, zaraz w południe następnego
    dnia (zamawiałam po nocy), ale stanika nie ma już tydzień od daty wysłania. Czy
    oni to wysyłają priorytetem? Martwię się, bo z intimo zamówienie przyszło w 2
    dni, a i zwrot dotarł do nich natychmiast (poinformowali), a tu 8 dzień mija i
    nic. Mam już psychozę listonoszową i słuch mi sie wyostrzył...
  • 15.04.08, 17:13
    rybescu napisała:

    > A ja potwierdzenie dostałam, i informację o wysyłce, zaraz w południe następneg
    > o
    > dnia (zamawiałam po nocy), ale stanika nie ma już tydzień od daty wysłania. Czy
    > oni to wysyłają priorytetem? Martwię się, bo z intimo zamówienie przyszło w 2
    > dni, a i zwrot dotarł do nich natychmiast (poinformowali), a tu 8 dzień mija i
    > nic. Mam już psychozę listonoszową i słuch mi sie wyostrzył...
    Ja potwierdzenie w końcu dostałam na drugi dzień chyba, łącznie z informacją o
    wysyłce. Stanik dofrunął wczoraj, a został wysłany w środę poleconym
    priorytetem, także chyba jakieś opóźnienia są. Zresztą dziś usłyszałam na
    poczcie, że od poniedziałku ma być strajk :/
  • 15.04.08, 17:26
    Dziękuję za pocieszenie, bo to ostatnia Antoinette 65 FF i jak gdzieś po drodze
    zaginie to popodrzynam tętniczki. A tymczasem nadal się muszę pakować w 75E :(
  • 17.04.08, 21:52
    Bardzo mi przykro, ale ja też nie mam pozytywnych skojarzeń ze sklepem
    Bellissimy. Choć wszystko przebiegło zgodnie z zapowiedzią, przyszedł mail
    potwierdzający zamówienie, potwierdzono wysłanie, ale cóż z tego kiedy w
    zamówieniu pisało Tango nude 3251, a w rzeczywistości wsadzili mi Tango nude
    owszem ale tragiczne PLUNGE. Przez telefon pani poinformowała mnie, że nastąpiła
    pomyłka w podanej rozmiarówce i tak naprawdę tego stanika, który chciałam w tym
    rozmiarze i kolorze nie ma, ale jest różowy...no i klapa, bo mogła ta pani
    chociaż maila przed wysyłką napisać. Tak jestem do tyłu o 10 zł, nie było mowy o
    zwrocie za wysyłkę - nie wiadomo czemu,no bo w końcu to nie moja wina że co
    innego mi wysłali niż zamówiłam. A choć mail potwierdzający zwrot przyszedł, to
    gotówka wróciła w umówionym 6 dniu, jakby nie można było wcześniej...Porażka nie
    polecam sklepu, wpychają towar, który im nie schodzi...
  • 03.06.08, 11:59
    Dostałyście maila z informacją, mają Konfetti Panache do miseczki
    K :-) ? Ja się cieszę z tego faktu baaardzo. Właśnie zamówiłam i
    teraz pozostaje mi tylko czekać na kuriera :-)
    --
    Martwi jesteśmy, to tylko krew w nas płynie.
    Życie to zupełnie co innego.
  • 23.07.08, 16:13
    W nocy 21/22.07 zlożyłam zamówienie w tym sklepie, od razu wpłaciłam kaskę przelewem. Dziś zadzwoniła do mnie przemiła pani. Okazało się, że na stronie mój rozmiar był wyświetlony jako dostępny, a nie powinien, bo już go nie mają, jakieś niedopatrzenie. Pani przepraszała gorąco i zaproponowała zamianę na ten sam model w innym kolorze, bądź inny model.

    Czym zaplusowali:
    - szybka reakcja
    - z tym innym kolorem - poprosiłam panią, żeby sprawdziła, czy jest to kolor raczej jasny czy ciemny, więc wyjęła stanik z pudełka i przekazała mi swoją opinię
    - zapytała mnie o moje wymiary, żeby upewnić się, że wybrałam dobry rozmiar
    - zrobiła pogadankę o szkodliwości zbyt luźnych obwodów, że to obwód ma trzymać, nie ramiączka, że kobiety mają różną budowę i tym podobne.
    - sprawdziła, z jakimi obwodami szyją dany model, bo akurat miałam życzenie to wiedzieć
    - bardzo nie chciała, żebym się zraziła do ich sklepu, bo to moje pierwsze u nich zamówienie.
    - ogólne wrażenie z rozmowy bardzo pozytywne. Więcej takich uświadomionych i pomocnych sprzedawczyń! Nawet się nie gniewam, że dostanę stanik w innym kolorze, niż początkowo chciałam :)

    Mam teraz nadzieję, że go szybciutko wyślą.

    Pozdrawiam.
  • 30.07.08, 23:43
  • 14.09.08, 00:05
    Jakoś w początkach sierpnia, w nocy z niedzieli na poniedziałek zamówiłam tam dwa biustonosze w sąsiadujących rozmiarach, za pobraniem. W środę zadzwoniła do mnie pani z Bellissimy z przeprosinami, że niestety ktoś kupił jeden z tych staników przede mną. Zamówiłam więc ten rozmiar w innym kolorze. Wysłano je tego samego dnia - doszły w piątek i ostatecznie oba zostały u mnie.

    Mimo tej małej w sumie wpadki jestem bardzo zadowolona - zostałam szybko poinformowana o zaistniałym problemie i zaoferowano mi pomoc w rozwiązaniu go. Obsługa jest miła i kompetentna. Pani sprawdziła również, czy dobrze dobrałam rozmiar. W dodatku towar przyszedł w tym samym tygodniu, w którym go zamawiałam, porządnie zapakowany w tekturowe pudełko.

    A najlepsze z tego jest to, że ten alternatywny kolor okazał się o niebo ładniejszy od pierwotnie przeze mnie wybranego :)
  • 23.09.08, 18:14
    W Bellissimie zakupy robiłam tylko raz i w sumie niby OK, ale...
    20 sierpnia w południe złożyłam zamówienie i zrobiłam przelew.
    21 po południu dostałam maila: Informujemy, że Twoje zamówienie nr .... zostało właśnie wysłane na adres:.....
    Jednak na stemplu pocztowym jak byk data 22.08. (na dodatek godz. 18)!
    Wiem, to drobiazg, czepiam się, biustonosz przyszedł naprawdę szybko, ale chodzi mi o zasadę.
    Po co wysyłają nieprawdziwe informacje?
    Pozostał lekki niesmak.
  • 29.09.08, 21:54
    Nie to, że ich bronię (następny post), ale z datami może być różnie.
    Pracuję w dużej firmie i poczta przekazywana dzisiaj jest fizycznie
    wysyłana z jutrzejszą datą.
    Chociaż mając na uwadze specyfikę sklepu internetowego, opierającego
    się na wysyłkach pocztowo/kurierskich sprawa fizycznej wysyłki
    powinna mieć zdecydowany priorytet.
  • 29.09.08, 21:48
    Mojego Pierwszego Zakupu dokonałam w sklepie Bellissima gnana
    oczywiście niecierpliwością :)
    Przeczytałam na forum wiele, niestety nie dotarłam do tego wątku. A
    szkoda.

    Szczegóły:
    zamówienie: 16 września (Panache Tango Candy)
    mail z potwierdzeniem wysyłki: 17 września
    przesyłka odebrana 19 września

    Zastanowił mnie jednak baaaardzo różowy kolor stanika. Ale cóż,
    roztrzepana jestem i kliknęłam nie tam gdzie trzeba....

    Dzisiaj, przeczytawszy cały wątek sprawdziłam wszystko: okazuje się,
    że na zamówieniu oraz na fakturze figuruje Tango Candy - 3256.
    Przy opisie różowego zaś na stronie powyższego sklepu Tango Candy -
    3251.

    Jednym słowem chyba wysłano mi po prostu kolor, który mieli na
    stanie i który im się nie sprzedaje? (Rozumiem, że numery oznaczają
    kolory...)
    Jeżeli tak, to nie polecam tam zakupów, ja również w przyszłości nie
    skorzystam, a teraz piszę do nich mail'a z zapytaniem.
  • 29.09.08, 22:17
    Różne numery przy Tango oznaczają różne kroje staników: balkonik i plunge, kolor mają ten sam, nazwany przez producenta candy. Chyba po prostu nie mieli zdjęcia, bo na ich www przy tango candy plunge widnieje fotka białego stanika o tym samym kroju (zresztą w opisie zwracają na to uwagę). Na szczęście oba staniki i majtki do nich są wyświetlane zawsze razem, więc łatwo zobaczyć, jaki ma kolor (oczywiście, biorąc pod uwagę fakt, że monitor czasami przekłamuje).
    Ten kolor to, jak pani w sklepie ładnie określiła, arbuzowy. Dla mnie to taki budyniowy róż, ale ja w odcieniach mocna nie jestem :).

    --
    69/94 => 65G
  • 30.09.08, 02:36
    Ups! Jednak zdecydowanie za mało poczytałam <zawstydzony>
    Dziękuję i czytam dalej :)))
  • 30.09.08, 11:14
    A bo każdy sklep oznacza te staniki po swojemu. Ja też nie mogłam się w tym połapać, szczególnie, że to były moje pierwsze zakupy internetowe. W panice sprawdzałam co godzinę, czy się zgadza kolor, krój, numer stanika, numer domu, itd. Teraz mogę być ekspertem od kupowania Tango Plunge w Bellissimie ;)
    --
    69/94 = 65G?
  • 30.09.08, 12:16
    :) Co nie zmienia faktu, że trzeba czytać dokładnie! - to do mnie :)
    Ale jak to się mówi pierwsze koty za płoty.
    Bardzo dziękuję za słowa wsparcia :))

    Błyskawicznie dostałam odpowiedź wyjaśniającą ze sklepu, grzecznie
    prostującą moje "gapiostwo".
    Dziękuję bardzo.
    Czyli generalnie wszystko ok, załatwione szybko i sprawnie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.