Dodaj do ulubionych

I N T I M O 4 Y O U

19.10.07, 15:37
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:
intimo4you.com/
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.
Możemy komentować tu również STACJONARNY sklep Intimo4you.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, przeczytaj koniecznie:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/intimo4you.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce
znajduje się w wątkach odpowiednich producentów (np. Freya, Fantasie, Gaia itp.).
Edytor zaawansowany
  • 19.10.07, 15:46
    Obsługa świetna, Pani Joanna bardzo szybko odpowiada na maile :)
    Stanik, który jest akurat na stanie, dochodzi w dwa dni. Na inne
    trzeba niestety trochę poczekać :( Ze zwrotem nie ma żadnych
    problemów. Niestety ceny też troszkę wysokie. Ale ogólnie jestem
    naprawdę zadowolona.
  • 19.10.07, 16:32
    patja12 napisała:

    > Obsługa świetna, Pani Joanna bardzo szybko odpowiada na maile :)

    Pod warunkiem, że zapytanie sie wyśle ze strony sklepu. Kiedy się wysyła
    wiadomość z własnej poczty to już troszkę gorzej.

    > Stanik, który jest akurat na stanie, dochodzi w dwa dni. Na inne
    > trzeba niestety trochę poczekać

    Właśnie zamówiłam swoją pierwszą Arabelke i jako to Nutmag to musze poczekać na
    nią ok. 3 tygodni - przy modelu brak info odnośnie realizacji jak i brak info,
    że niektórych rozmiarów brak.

    :( Ze zwrotem nie ma żadnych
    > problemów. Niestety ceny też troszkę wysokie. Ale ogólnie jestem
    > naprawdę zadowolona.

    Jeśli chodzi o ceny to myśle, że jednak są w miare - takie jak wszędzie indziej.


    --
    menopauza - potoczne określenie niedowładu łechtaczki
    Jestem sobie Kacper Bumba
    Kacperek ma już...
  • 10.02.08, 12:49
    popieram :) kontakt mailowy rewelacyjny, odpowiedź praktycznie po chwili, w
    niedzielę też. pogratulować!!
  • 22.10.07, 19:59
    Nauczona doświadczeniem i lekturą tego forum (różni producenci = różne rozmiary właściwe dla tej samej osoby), przed dokonaniem zakupu chciałam sprawdzić, jaki rozmiar oferowanej bielizny odpowiada moim "gabarytom". Po wybraniu w "Menu główne" zakładki "Tabele rozmiarów" przeczytałam piękne wprowadzenie, niestety po naciśnięciu pd tym tekstem "następny" zobaczyłam tekst w stylu "Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna". CZY TO JAKIŚ ŻART? W jaki sposób dokonywałyście zakupów w tym sklepie? Pozdrawiam serdecznie :-)
  • 22.10.07, 20:11
    Może i nie ma tabeli rozmiarów, ale za to można sobie poczytać o Mambo. Jaki jest Mambo? Mambo jest prosty, oparty na licencji GNU i nie wymaga znajomosci HTML. Do tego działa na wszystkich platformach systemowych.
    Intimo to skarbnica wiedzy niezwykłej ;)
    --
    Zakupy w internecie? To proste!
  • 22.10.07, 20:33
    To "lorem ipsum" to tekst włożony pierwotnie w templatki, takie blebleble, na
    którym graficy widzą od razu, jak im się tekst rozłoży na stronie, taka wersja
    robocza ;) Oczywiście jeśli jakiś element strony jeszcze nie jest zrobiony, to
    trzeba go odłączyć, a nie zostawiać w takiej wersji.
    --
    Większość Polek nosi źle dobrane staniki
  • 22.10.07, 21:02
    ankh_morkpork napisała:


    > W jaki sposób dokonywałyście
    > zakupów w tym sklepie? Pozdrawiam serdecznie :-)

    Ja zajżałam najpierw do forumowej tabelki rozmiarów ;-P Co z tego wyniknie
    przekonam sie w listopadzie.


    --
    menopauza - potoczne określenie niedowładu łechtaczki
    Jestem sobie Kacper Bumba
    Kacperek ma już...
  • 23.10.07, 12:32
    Ja dowiedziałam się, jaki rozmiar upatrzonego modelu stanika jest dla mnie odpowiedni, z tabeli rozmiarów innego sklepu internetowego, który ten sam model ma w swojej ofercie :-D. Jeszcze nie zamawiałam. Ale sam fakt umieszczania jakichś testowych śmieci zamiast konkretnych informacji kiepsko świadczy o profesjonalnym podejściu do sprawy. W końcu strona internetowa to ich główne narzędzie handlu, powinna być przetestowania i dopracowana. Napisałam e-maila do intimo z informacją, co im nie działa, i na razie nie mam żadnego odzewu. Jak odpiszą - dam Wam znać :-) Pozdrawiam serddecznie.
  • 03.11.07, 16:42
    To ja jeszcze pomarudzę w takim razie....

    1. Na litość boską, nie wysyłajcie nazwy użytkownika i hasła mailem! I to
    jeszcze w mailu rejestracyjnym... Teraz zgodnie z wszelką logiką powinnam a)
    zmienić hasło (natychmiast), b) nigdy więcej tamtego hasła nie użyć.

    2. Kliknięcie w link w mailu z potwierdzeniem rejestracji powinno automatycznie
    logować do sklepu.

    3. Mail ostatecznie szedł 20 minut, z czego 19 na serwer wydziałowy - duuużo,
    być może wina była po stronie wydziału, co najmniej raz im się już coś takiego
    zdarzyło.

    4. Tytuł maila - długi, bez sensu, brzmi jak treść marnego pozycjonowania
    skrzyżowana z reklamą. Bardzo spamopodobny, maile mogą za to sporo obrywać od
    programów antyspamowych.

    Domyślam się, że punkty 1,2 i 4 są wynikiem jakichś domyślnych ustawień tego
    systemu, na którym stoi sklep. Boochmenko, może spróbuj w tym poklikać i
    pozmieniać co nieco?

    --
    Cecilia :)
  • 24.10.07, 20:31
    Otrzymałam wczoraj od Intimo odpowiedź na mój e-mail. Pozdrowienia, informacja o przygotowywaniu nowej wersji sklepu i w załączniku plik *.doc z dwiema tabelkami rozmiarów: dla "producentów angielskich (Freya, Fantasie)" oraz rozmiary "podawane przez polskich producentów". Czyli można dać plus za kontakt z klientem i życzyć owocnego tworzenia nowego ulepszonego sklepu. Bo ja chciałabym cały zestaw tabel rozmiarów (dla każdego producenta osobną) i rozbudowane przeszukiwanie (konkretny rozmiar, maksymalna cena, model) :D
  • 24.10.07, 22:56
    ... ale wolę tam robić zakupy niż w co poniektórych sklepach z tabelami
  • 25.10.07, 01:12
    Oczywiście. W końcu - w ostatecznym rozrachunku - tabela jest tylko
    pomocnicza... Jest to oczywiscie wazne dla osob, ktore po raz pierwszy maja
    stycznosc z dana marka i jej rozmiarami, ale jesli sklep potrafi doradzic
    klientowi rozmiar, to nie jest wcale takie niezbedne, zwlaszcza ze nie kazdy
    potrafi wyciagnac z takowej tabeli odpowiednie wnioski (np. wiekszosc z obwodem
    pod biustem 83 cm kupi stanik 85...)

    Swoja droga, w zadnym z brytyjskich sklepow, w ktorych kupowalam, nie bylo tabel
    (Bravissimo, Brastop, Bella Lusso, Curves&Lace...) - chyba nie ma tam takiego
    zwyczaju.

    --
    Stanikomania!
    Na zakupy - z Piersiówką!
    Biuściaste
  • 25.10.07, 09:12
    a w stacjonarnym bravissimo fitterki zdaje się też dobierają stanik
    na oko a nie na miarkę.

    btw, byłam ostatnio w triumfie, no bo jeśli nawracam, to chcę
    wiedzieć, o czym mowię. I tam jak bym w każdej przebieralni wisi
    przepis, że rozmiar miseczki wylicza się odejmując obwód STANIKA pod
    biustem od obwodu w biuście. A kobiety i tak tego nie wiedzą.
  • 25.10.07, 16:44
    brethil7, 11.09.07:

    Na mnie sklep Intimo zrobił bardzo dobre wrażenie:) To moje pierwsze zakupy
    przez internet i własnie czekam na przesylkę. Byłam mile zaskoczona jak szybko
    uzyskałam odpowiedzi na moje pytania (a było to kilka maili) poza tym widać, że
    w tym sklepie klient jest ważny:)
  • 25.10.07, 16:48
    zazulla, 18.05.07:

    Mam problem z zalogowaniem do sklepu. W wiekszosci sklepow netowych jest panel
    klienta na stronie glownej a tu nie wiem gdzie sie zalogowac?

    W pracy zamowilam dwie Arabelki, wtedy widzialam nr konta bankowego, teraz nie
    wiem gdzie tego szukac? Ktos pomoze?

    Poza tym jest jakies niedociagniecie programowe, w pracy cos kliknelam i byly
    adresy do wyboru i widzialam opis m.in kasica praca czy cos w tym stylu ale
    formularz byl pusty. Oprocz kasicy i mojego byly jeszcze jakies dwie pozycje,
    tez puste.

    kasica, 19.05.07:
    Moze napisz o tym do sklepu? Trudno mi cos poradzic z tym logowaniem, bo ja po
    wejsciu na strone od razu jestem zalogowana, widac przegladarka wszystko
    pamieta. Nr konta powinien byc widoczny w czasie skladania zamowienia, a potem
    to tez nie wiem, gdzie...

    zazulla, 19.05.07:
    Po kliknieciu w mailu z zamowieniem "Obejrzyj zamówienie podażając za poniższym
    linkiem.", po lewej na stronie sklepu pojawia sie Zarzadzenie kontem. I tam
    znajduja sie wszelkie dane lacznie z nr konta. I juz mnie loguje automatycznie
    do sklepu ale szczerze mowiac nie wiem jak sie z tego wylogowac w razie czego :)))

    Maila juz wyslalam do nich.
  • 25.10.07, 16:50
    lucy_7, 5.08.07:

    Zamówienie złożone 14 lipca ciągle ma stan "przyjęte do realizaji".
    Co prawda wybrałam opcję zapłaty przy odbiorze więc kasy nie mam zamrożonej ale
    wszystkie trzy staniki miały czas realizaji 14 dni a tu juz minął trzeci tydzien
    a od sklepu nie mam zadnej informacji o wysłaniu.

    Pierwszy raz zamówiłam w sklepie internetowym więc nie wiem czy to normalne i
    mam spokojnie czekać czy też coś jest nie tak i powinnam skontaktować się ze
    sklepem.
  • 31.10.07, 02:08
    To może ja się dopiszę, choć robiłam tam zakupy nie wirtualnie, a stacjonarnie
    ;) Mam to szczęście mieszkać blisko, bardzo nawet :D
    No i narzekać nie mogę - było w czym wybierać i przebierać, a obsługa baaardzo
    miła i pomocna. Także kto może, niech się do Intimo wybierze osobiście :) Nie ma
    to jak pomierzyć na raz kilka modeli i wybrać ten najlepszy.
  • 04.11.07, 20:30
    dawno mnie nie było :(
    ale widzę, że powstały wątki dotyczące różnych sklepów :)

    a moje zamówienie przytoczone przez butters potoczyło się dalej tak:

    Po wysłaniu maila z pytaniem o zamówienie otrzymałam bardzo szybko informację,
    że Pani Joanna czeka jeszcze na jeden z zamawianych staników. Ustaliłyśmy, że
    nie będziemy na niego czekać, a dodatkowo Pani Joanna zaproponowała, że może
    przysłać inny w podobnym rozmiarze (nie byłam pewna swojego rozmiaru więc była
    szansa, że będzie pasował). Dwa dni później odebrałam już przesyłkę z poczty,
    niestety żaden ze staników nie był dobry :( Przesyłkę odesłałam do Krakowa a w
    jej miejsce poprosiłam o przesłanie innych modeli i rozmiarów. Kilka dni później
    miałam już nowe staniki do mierzenia (i to nawet więcej niż zamawiałam :) ).
    Niestety większość stanowiły Arabelki, z którymi okazałem się nie być
    kompatybilna :( Zostało Rio, reszta wróciła do Krakowa, a niedługo później
    pieniążki za resztę staników wróciły na moje konto.

    Ogólnie po początkowym dość długim czekaniu i tak jestem bardzo zadowolona. Pani
    Joanna odpowiadała na moje liczne maile bardzo szybko, poprzymierzałem sobie
    naręcze staników. I udało mi się kupić jeden dobry. Od złożenia zamówienia do
    posiadania dobrze dobranego stanika upłynął niewiele ponad miesiąc - jak na
    pierwsze netowo/stanikowe zakupy uważam ogromny sukces :)
  • 31.10.07, 16:41
    Właśnie mija czwarty tydzień jak czekam na zamówione majtki.
    Dostępne w ciągu 14 dni.
    Na moje pytanie, miła pani odpowiedziała, że przeprasza, ale coś tam.
    Oczywiście zamówienie opłacone.

    --
    o Staśku
    Muranów
  • 31.10.07, 19:32
    U mnie termin mija z końcem tego tygodnia. Mam nadzieje, że nie będą przedłużać
    mimo, że mam za pobraniem.
    Czy ktoś wie czy zmienia się status zamówienia kiedy przesyłka zostaje wysłana?
    --
    menopauza - potoczne określenie niedowładu łechtaczki
    Jestem sobie Kacper Bumba
    Kacperek ma już...
  • 31.10.07, 19:50
    Tak, zmienia się. Zamiast "Przyjęto do realizacji" jest "Wysłano",
    dodatkowo informują Cię o tym w mailu.
  • 03.11.07, 16:22
    Czy mi się dobrze wydaje, że u nich nie można płacić kartą? Szkoda :(

    Dwa - mail z potwierdzeniem przy rejestracji. Błagam, piszcie wielkimi literami,
    że takie coś jest, bo ja mam zwyczaj podawać w takich miejscach konto gazetowe,
    które ma różnorakie narowy i maile potrafią iść kilka godzin albo i dni. A konto
    w sklepie zakłada się w momencie składania pierwszego zamówienia, czyż nie? Tym
    razem coś mnie tknęło i podałam porządną skrzynkę, ale maila nadal nie widać (po
    kilkunastu minutach). Antyspam go zjadł?! :(

    --
    Cecilia :)
  • 03.11.07, 16:52
    W intiomo na zamówienie odpowiada żywy człowiek, a nie automat. Poczekaj trochę,
    a otrzymasz maila z informacją o złozonym zamówieniu i które staniki z tego
    zamówienia są dostępne od ręki,a na które musisz poczekać i ile mniej więcej
    oraz parę innych ważnych informacji.
    Brak możliwości płacenia karta wynika prawdopodobnie z archaiczności ich strony
    internetowej.
  • 03.11.07, 17:46
    > W intiomo na zamówienie odpowiada żywy człowiek, a nie automat.

    Limonka, nie wmówisz mi, że maila z prośbą o potwierdzenie rejestracji też
    wysyła żywy człowiek. W każdym razie - mail doszedł, spoko, już wyżej napisałam
    co myślę o jego formie i treści. Mail z potwierdzeniem zamówienia też przyszedł
    i też wygląda na wygenerowany. Do tego ma kodowanie znaków ISO-8859-1
    (zachodnioeuropejskie), więc się polskie literki pozamieniały na pytajniki. I
    pozostawały kawałki tekstu w wersji anglojęzycznej.

    > Brak możliwości płacenia karta wynika prawdopodobnie z archaiczności ich strony
    > internetowej.

    Szczerze - nie wierzę. To jest jakiś gotowy sklep internetowy i chyba nie
    przedpotopowy. Nie wyobrażam sobie, że nie ma zaimplementowanej opcji "płatność
    kartą przy pomocy wybranego centrum rozliczeniowego", spora szansa, że jest
    chociaż PayPal. Ale biorąc pod uwagę to wszystko, na co tu narzekam, to chyba
    nie odważyłabym się tam zapłacić kartą. Nie to, że podejrzewam właścicielkę o
    przekręty, ale o nieznajomość podstawowych zagadnień bezpieczeństwa w sieci
    niestety już tak. Zaczynam być przeciwnikiem "pudełkowych" sklepów internetowych
    stawianych bez pomocy informatyka :(

    --
    Cecilia :)
  • 03.11.07, 17:55
    To fakt, że takie "wizytówki" sklepu nie robią dobrego wrażenia na klientach.
  • 04.11.07, 00:39
    kasiamat00 napisała:

    > Szczerze - nie wierzę. To jest jakiś gotowy sklep internetowy i chyba nie
    > przedpotopowy. Nie wyobrażam sobie, że nie ma zaimplementowanej opcji "płatność
    > kartą przy pomocy wybranego centrum rozliczeniowego", spora szansa, że jest
    > chociaż PayPal. Ale biorąc pod uwagę to wszystko, na co tu narzekam, to chyba
    > nie odważyłabym się tam zapłacić kartą. Nie to, że podejrzewam właścicielkę o
    > przekręty, ale o nieznajomość podstawowych zagadnień bezpieczeństwa w sieci
    > niestety już tak. Zaczynam być przeciwnikiem "pudełkowych" sklepów internetowyc
    > h
    > stawianych bez pomocy informatyka :(

    Płatnośc kartą to dodatkowe 3% do transakcji, które pokrywa sklep. Aby je
    realizować musi podnieść ceny lub obniżyć marże. Do tego, w celu realizacji
    transakcji kartami płatniczymi sklep musi zainwestować w platformę do
    bezpiecznych transakcji z protokołem SSL. PayPala nie spotkałam w polskich sklepach.
    Zgodze się z Tobą w jednym: bez informatyka nie ma co się brać w dzisiejszych
    czasach za stawianie w pełni funkcjonalnego sklepu interentowego. I to dobrego
    informatyka.
  • 04.11.07, 01:06
    > Płatnośc kartą to dodatkowe 3% do transakcji, które pokrywa sklep. Aby je
    > realizować musi podnieść ceny lub obniżyć marże.

    Ależ oczywiście. Pytanie - czy wersja "naziemna" Intimo ma płatność kartami?
    Przecież tam też ta opłata jest.

    > Do tego, w celu realizacji transakcji kartami płatniczymi sklep musi zainwestować
    > w platformę do bezpiecznych transakcji z protokołem SSL.

    Kiedyś w życiu pisałam (a raczej rozwijałam) sklep, który miał płatność kartami
    i własnego certyfikatu to on nie miał. Po prostu łączył się z jakimś centrum
    kart (do nich wysyłał tylko kwotę transakcji i jakiś swój identyfikator), ta
    strona szła już oczywiście po SSLu, tam następowała autoryzacja karty i cała
    reszta, a potem to centrum ponownie przekierowywało na stronę sklepu z
    informacjami czy transakcja się udała, czy nie. Działało bezproblemowo.

    Inwestowanie we własny certyfikat (podpisany przez coś wiarygodnego), to
    rzeczywiście "trochę" za duży wydatek.

    A co do informatyków - wygodne jest po prostu pójście do jakiejś firmy, która za
    pieniądze zajmuje się utrzymywaniem takich serwisów. Koszty dużo mniejsze niż
    zatrudnienie kogoś u siebie (bo administrowanie jednym sklepem to nie jest
    zajęcie na cały etat, ani nawet na pół), wygoda też duża.

    --
    Cecilia :)
  • 07.11.07, 12:15
    Właśnie zamówiłam u nich Zete 60DD :) Mam nadzieję, że szybko ją
    dostanę i że będzie dobra, albo nawet ciut przyluźna, bo jak mi się
    cycki pozbierają to będzie ok :)
  • 07.11.07, 14:15
    Jakiś czas temu zamawiałam w Intimo pięć biustonoszy. Ponieważ
    ciągle jestem na etapie poszukiwania własnego rozmiaru i wygodnego
    fasonu wzięłam trzy Arabelki, dwa Margo i Antoinette. Opisałam swoje
    wymiary oraz rozmiary i modele posiadanych już biustonoszy prosząc o
    sugestie rozmiarowe. Odpowiedź otrzymałam niemal natychmiast.
    Zamówiłam, przyszły, pomierzyłam, niepasujące odesłałam.
    Podsumowując: bardzo dobry i miły kontakt z obsługą sklepu, dzięki
    Paniom z Intimo już prawie wiem w jaki rozmiar powinnam celować,
    przesyłka przyszła bardzo szybko (wybierałam biustonosze, które były
    na stanie), pieniądze za zwrócone staniczki zostały przelane niemal
    natychmiast (od momentu złożenia zamówienia do chwili całkowitego
    rozliczenia się ze mną przez Intimo minęło niecałe 10 dni
    roboczych). Ogólnie jestem bardzo zadowolana z obsługi i czasu
    realizacji. Jedyne czego mi brakuje w tym sklepie to wyszukiwarki
    odpowiedniego rozmiaru i tabeli rozmiarów.
  • 07.11.07, 14:19
    O kurcze, zamówiłam biustonosz ok 12 a właśnie dostałam mejla że
    został wysłany :D Super, szkoda że mają tak mało towaru dostępnego
    od razu. Już się nie mogę doczekać :)
  • 08.11.07, 15:38
    Zamówienie złożone 15.10 realizowane było przez 3 tyg - sklep musiał dopiero
    zamówić moją Arabelle Nutmag. 2.11 towar został wysłany, a otrzymała staniczki
    dziś ;-). Niestety oba do zwrotu bo nie ten rozmiar :/
    --
    menopauza - potoczne określenie niedowładu łechtaczki
    Jestem sobie Kacper Bumba
    Kacperek ma już...
  • 08.11.07, 16:16
    Ja też mogę sklepowi dać jak najbardziej pozytywną ocenę. Wszystko szybciutko i
    sympatycznie. Przesyłka została do mnie wysłana natychmiast po wpłaceniu
    pieniędzy i na dodatek szła tylko dwa dni:) No i na wszystkie pytania
    dostawałam prawie błyskawiczne odpowiedzi i za to duży plus
  • 11.11.07, 16:01
    Wysłali mi Zetę w środę i jeszcze jej nie dostałam, a spodziewałam
    sie listonosza w piątek :/ Jak jutro jej nie dostanę to się zacznę
    martwić, że mi ją gdzieś po drodze na poczcie wcięło :/
    W końcu ile czasu może iść paczka z krakowa do warszawy? Macie
    jakieś doświadczenia w tym temacie?
  • 11.11.07, 16:07
    Do mnie średdnio idzie przez tydzień więc jeszcze nie czas, żeby sie
    martwić moim zdaniem
  • 12.11.07, 11:59
    Przyszłam moja Zetka :)
  • 13.11.07, 17:57
    Dlatego nie lubię tego sklepu nawet odwiedzać siedząc na fotelu. Brak
    wyszukiwarki po rozmiarach dyskwalifikuje w moich oczach sklep. Jest to
    cholernie niewygodne. Poza tym te maluśkie obrazeczki....nic nie widać i tez
    zmusza do otwarcia każdej pozycji. A mnie się taaak nie chce klikać bez sensu.
    --
    Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a
    jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...
  • 16.11.07, 12:37
    plusy: bardzo miły kontakt z p. Joanną, wszystko można uzgodnić i
    wyjaśnić - jak to ktoś tu napisał, w Intimo mamy do czynienia z
    żywym człowiekiem, a nie z maszyną :-)

    minus: strona sklepu: nie można się wylogować, nie ma dobrej
    wzsyukiwarki, termin realizacji zamówienia (14 dni) zwykle nie
    odpowiadają rzeczywistości i są raczej nieprzewidywalne.

    Ogólnie na plus, jestem i mam zamiar zostać klientką tego sklepu :-))
    --
    :D/D:
  • 16.11.07, 14:37
    Sklep jest super. Zamówiona Zeta przyszła w ciągu paru dni, musiałam
    ją wymienić. Zadzwoniłam do nich i pani Joanna zgodziła się wysłać
    mi staniki na wymianę nie czekając na Zete, tzn umówiłyśmy się, że
    ja wysyłam jej a ona mi. To było w środę a dzisiaj już mam
    stniczki :D tzn leżą narazie na poczcie bo listonosz mnie nie
    zastał, ale już doszły.
    Duży plus, szkoda że tak mało jest takich sklepów :)
  • 25.12.07, 13:54
    czy któraś z Was wie, jak (i czy w ogóle) Intimo na Wysłouchów jest czynne w czwartek i piątek? ten między Świętami a Nowym Rokiem?
    dwie kobiety z rodziny namówiłam na zakupy, a nawet tego nie sprawdziłam....
  • 25.12.07, 14:32
    Bardzo dzięuję, totalna gapa ze mnie
    ja tez sie wybieram, udanych zakupow
  • 12.01.08, 21:17
    czy intimo stacjonarne jest zawieszone? czy to stara informacja na
    te stronie?
    pozdrawiam :)
  • 12.01.08, 22:09
    A gdzie to jest napisane? Nie znalazłam tej informacji...
    Jest za to napisane o sklepie stacjonarnym:
    "Zapraszamy do naszego sklepu firmowego przy ul. Wysłouchów 3/1 w Krakowie. Posiadamy w swojej ofercie bieliznę znanych firm - Freya, Fantasie, Lisca. Pomożemy również prawidłowo dobrać rozmiar"
    I tyle
  • 12.01.08, 22:18
    hej:)
    napisane jest, jesli klikniesz na "napisz do nas"
    Stąd moje pytanie.
  • 13.01.08, 00:03
    To napisz do nich! ;-)))
    Może to zapomniany wpis po przeprowadzce? Jeśli na pierwszej stronie jest zaproszenie do sklepu stacjonarnego, to chyba działa. Napisz do boochmenki, serio.
  • 13.01.08, 13:36
    Kupowałam tam w sylwestra :), mogę podejść i sprawdzić :) to rzut beretem od
    mojego bloku :)
    --
    BARTOSZEK

    KACPEREK
  • 13.01.08, 13:57
    to zerknij jak będziesz przechodzić :)a jak nie to zapytam w mailu:)
    Dzięki!!!
  • 13.01.08, 17:00
    Godziny otwarcia sklepu - pn-pt 11-18, soboty 11-13.
    Zapraszam
    --
    Intimo
  • 18.01.08, 21:46
    Jest już nowa strona sklepu, z wyszukiwarką po rozmiarach, kolorach i
    producentach! :)
  • 18.01.08, 22:36
    Gratuluję refleksu!
    --
    Intimo
  • 18.01.08, 23:06
    Z regulaminu zniknęła wzmianka o bezpłatnej wysyłce przy zamówieniu powyżej 150
    zł. To przypadkiem;) czy na stałe?
  • 18.01.08, 23:36
    tylko prosze o korekte mojego rozmiaru: 75G jest zapisane jako
    75G75 ;-)

    Pozdrawiam serdecznie
    --
    :Da/D:a
  • 18.01.08, 23:44
    acha: i jeszcze cos obrazki po lewej stronie (pod koszulka daisy w
    promocji) nawalaja (ale to moze u mnie?) i nadal nie mozna sie
    wylogowac!! Albo nie wiem jak..
    --
    :Da/D:a
  • 21.01.08, 12:02
    Wyszukiwarka jeszcze nawala. W zaawansowanych pozwala wybrać rozmiar, pokazuje
    modele. A po kliknięciu w konkretny model już za cholerę nie można wybrać
    rozmiaru. I w końcu nie wiem - jest czy nie ma? No i zamówić bez wybrania
    rozmiaru też się chyba nie da.
  • 21.01.08, 12:04
    Aby wybrać rozmiar przy konkretnym produkcie, należy najpierw wybrać kolor...
    --
    Intimo
  • 21.01.08, 12:38
    Ok, zmyliło mnie to, że niektóre przecież "od urodzenia" mają tylko jeden kolor.
  • 29.02.08, 10:44
    już chyba ten sklep, a nawet nie zrobiłam jednego zakupu.
    A drażni mnie, bo wczoraj w ciągu dnia zrobiłam zamówienie i cisza.
    Miał przyjść e-mail w celu potwierdzenia zamówienia i nic. Rano
    napisałam e-mail o co chodzi i czy przyjęto zamówienie i też nic. A
    mam e-katrę i mogłam zamówić w zagramanicznym sklepie. Tyle, że tak
    często piszecie o kradzieżach paczek, że się zniechęciłam. A
    miałabym bieliznę w przeciągu tygodmnia ;-(
    --
    Dżentelmen to mężczyzna, który potrafi opisać kobietę bez
    posługiwania się rękami.
  • 29.02.08, 11:19
    Mail został do Pani wysłany 3 godziny po złożeniu zamówienia...


    --
    Intimo
  • 29.02.08, 11:27
    O! A nic nie doszło. Nic a nic.
    --
    Matyś (32tc, 1300g, 23.08.05)
  • 29.02.08, 11:30
    Poproszę może jeszcze raz.

    --
    intelektualista to człowiek,
    który patrzy na kiełbasę, a myśli o Picasso.
  • 29.02.08, 11:31
    Czasami korespondencja ze sklepów interentowych jest identyfikowana
    jako spam i automatycznie wrzucana do tego folderu. Nie raz juz
    musiałam przywracać u siebie maile z Bravissimo czy Figleaves.
  • 29.02.08, 11:44
    W mojej skrzynce jest specjalny folder na SPAM. I tam trafiają
    wszystkie, które są potraktowane jako spam. Tak więc nie ma opcji,
    aby gdzieś się "schowały" lub zostały odrzucone przez serwer z
    powodu podejżenia o spam. Czasem wiadomości nie dochądzą i tyle a
    może Intimo ma problem z pocztą. W każdym razie ulga, że wszystko
    ok, tylko chciałabym już potwierdzić zamówienie bo mi ślinka cieknie
    na myśl o Polyannie carmelowej ;-)
    --
    Dżentelmen to mężczyzna, który potrafi opisać kobietę bez
    posługiwania się rękami.
  • 29.02.08, 11:45

    --
    Dżentelmen to mężczyzna, który potrafi opisać kobietę bez
    posługiwania się rękami.
  • 29.02.08, 11:54
    Sprawdziłam w profilu, w adresie był błąd. Poprawiłam już.
    --
    intelektualista to człowiek,
    który patrzy na kiełbasę, a myśli o Picasso.
  • 29.02.08, 12:46
    Ja wczoraj pytałam mailowo o to, co aktualnie mają na sklepie z mojego rozmiaru,
    którego tak naprawdę jeszcze nie znam (między 65 a 70 J/K), ale już doszłam do
    tego, że trzeba zaznaczyć "dostępne w ciągu 24 ha" i wyskoczy wszystko, co jest
    do przymierzenia :)))

    Ale fakt faktem, że odpowiedzi nie dostałam, niestety... A chcę się wybrać
    specjalnie z Wrocławia do Karkowa, bo jakoś wolę na miejscu poprzymierzać,
    dopasować, ewentualnie później już, znając odpowiedni rozmiar, przez internet
    zamówić :)

    Mam nadzieję, że w końcu coś znajdę na siebie, naprawdę WIELKĄ, wielką nadzieję :)))

    --
    Tu jest miejsce na twoją reklamę :P
  • 29.02.08, 13:23
    Opóźnienia w odpowiedziach wynikają najczęściej z tego, iż np dostawa jest w
    drodze i czekam na dane co tam "idzie".
    Pozdrawiam
    --
    Intimo
  • 29.02.08, 14:16
    Już wszystko wiem i bardzo dziękuję za odpowiedź.
    :)


    --
    Tu jest miejsce na twoją reklamę :P
  • 11.03.08, 16:13
    dziewczyny, jak długo czekałyście na przesyłkę do Warszawy, bo ja zamawialam w
    czwartek i nadal nic... Z UK już dawno przyszła, a z Krakowa nie... nienawidze
    Poczty
  • 26.03.08, 21:51
    Zamówienie przez internet - szybko i sprawnie, paczuszka była u mnie już po paru
    dniach. Stanik niestety okazał się zły (swoją drogą moje pierwsze zamówienie w
    nowym rozmiarze;)a innego rozmiaru na mnie aktualnie nie było. Zwrot kasy szybko
    i sprawnie. Rozsądne koszty przesyłki. Super kontakt mailowy. Polecam!

    Wizyta w stacjonarnym - jeszcze lepsze wrażenie :) Najbardziej sympatyczna
    atmosfera jaką spotkałam w jakimkolwiek sklepie, nie mówiąc o sklepach z
    bielizną... Po paru minutach czujesz się zupełnie swobodnie i bez skrępowania
    latasz po sklepie w nowoprzymierzanym staniku (pomimo całkowicie przeszklonych
    drzwi ;) Nie czujesz żadnej presji ze strony sprzedających, w przymierzalni
    można spędzić choćby pół dnia. Na dzień dobry dostajesz tyle staników do
    mierzenia że nie wiesz od którego zacząć ;) Rzetelne porady i pomoc dobraniu
    stanika - satysfakcja gwarantowana. Jakbym miała bliżej do Krakowa, to byłabym
    tam częstym gościem ;) Poza tym super miejsce do stanikowego uświadamiania
    innych :D

  • 01.09.08, 11:13
    ojej. to ja chyba byłam w innym sklepie. Czy na Wysłouchów 3 jest jeszcze jeden
    sklep z bielizną?
  • 27.03.08, 14:39
    po wizycie nie-internetowej muszę napisać, że przydałyby się takie sklepy w każdym mieście. bardzo miło, kolorowo i przede wszystkim fachowo. przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie. wreszcie sklep, gdzie pani potrafi doradzić odpowiedni rozmiar.
    dziękuję :)
  • 30.03.08, 21:38
    Niedawno oddawałam stanik, bo nie pasował. Zwrot znalazłam na koncie błyskawicznie, bez żadnego zbędnego przetrzymywania, a na dodatek znalazłam w poczcie miły mail, informujący o zwrocie i wyrażający nadzieję, że następne zakupy będą bardziej udane. Miła odmiana po Bellissimie, która długo twierdziła, że zwrot jeszcze nie nadszedł, i równie długo (acz ustawowo, bo jest 10 dni na to podobno) zwracała należność.
    Byłoby tylko jeszcze fajniej, gdyby przesyłka od jakiejśtam sumy nic nie kosztowała ;). Albo gdyby była jakaś zachęta do wymiany zamiast do zwrotu, nawet jeśli przesyłka nie całkiem na koszt sklepu, to np. częściowo. No, ale to tylko moje sugestie, pomarzyć można.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.