Dodaj do ulubionych

F I G L E A V E S

19.10.07, 16:28
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:
www.figleaves.com/uk/home.asp
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, koniecznie przeczytaj:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/figleaves.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce
jest w wątkach odpowiednich producentów (np. Gossard, Fantasie, Naturana itp.).

Zapraszamy!
Edytor zaawansowany
  • 25.10.07, 13:24
    Bardzo szybka wysyłka, jeżeli może się troszkę przesunąć, to sami się kontaktują
    i tłumaczą, ale generalnie w tydzień paczka jest na miejscu :)
    --
    Większość Polek nosi źle dobrane staniki
  • 16.11.07, 16:01
    Jeszcze dwa tygodnie temu napisalabym, ze sa super...
    Zwrocilam biustonosz, dostalam te automatyczny e-mail, ze przyjeli itd. Na
    formularzu zaznaczylam, ze prosze o zwrot kasy. Na stronie internetowej przez
    kolejen 4 czy 5 dni nic sie dzialo, znaczy nawet nie bylo zarejestrowane, ze
    RETURND. W takim razie pomyslalam sobie, ze skorzystam i jednak cos sobie
    zamowie. Wyslalam wczoraj maila (przez ich strone) i nic. Choc obiecuja, ze w
    ciagu 24h sie odezwa. Dzis wyslalam tego samego maila jeszcze raz. Zobaczymy...
    Ogolnie jestem na tak, bo pierwsze zamowienie dostalam bardzo szybko (w 4 dni).
    I wtedy tez odpowiedzieli na mail w ciag 2-3h...
    Ach, co mnie jeszcze denerwuje. Mieszkam w Danii, wiec nie wiem, czy tak samo
    jest w PL; pierwsze zamowienie zawsze dostaje po prostu do skrzynki, ale po te
    koleje (po zwrocie) musze chodzic na poczte :(
    --
    Det er ved Guds godhed, at vi i dette land har de 3 utroligt vigtige ting:
    talefrihed, trosfrihed - og klogskab til aldrig at bruge nogen af dem.
  • 16.11.07, 16:22
    Skorzystalam ostatnio z promocji -20% i zamowilam 2 biustonosze -
    byly w skrzynce po 4 dniach. Faaajnie :) Dla mnie przeciwienstwo
    Brastopu, na przesylke z ktorego czekalam miesiac.
  • 16.11.07, 16:30
    Ja tez sie skusilam na promocje -20 procent i zamowilam Just Peachy. Niestety
    nie maja w magazynie, chyba sie "szyja" dopiero ;) i nawet jeszcze kasy z karty
    nie sciagneli. Dostalam maila, ze sciagna pieniadze jak tylko staniki beda na
    stanie. Czekam juz od niedzieli czyli niedlugo tydzien minie. W kazdym razie
    czytalam pozytywne opinie o tym staniku low cost i mam nadzieje, ze sie
    sprawdza. Jednakze 10 funtow razem z przesylka za nowy stanik to naprawde dobry
    interes ;)
    --
    Nadzieja pozwala klęsce przeczyć z uśmiechem.
  • 27.11.07, 19:17
    Moj stanik low cost Just Peachy juz do mnie idzie. Powinnam go dostac pt lub so,
    a najpozniej w pn. Dowiedzialam sie, bo jak sciagali kase z karty to sms
    przyszedl, ale figleaves przyslali tez maila, z info, ze stanik zostal wyslany.
    Oczywiscie zmieniono takze statutus - jestem bardzo zadowolona. Na "uszycie" ;)
    czekalam 2 tygodnie. Mam nadzieje, ze stanik bedzie pasowal, trzymajcie kciuki.
    --
    Nadzieja pozwala klęsce przeczyć z uśmiechem.
  • 04.12.07, 21:42
    Witajcie :)

    Odebralam dzis paczke z figleaves, to moje pierwsze zakupy, wiec mam
    watpliwosci, jak mam wyslac te staniki, ktore chce zwrocic. Napisali, zeby bylo
    "traceable method", czy paczka wyslana Poczta Polska sie kwalifikuje? Na stronie
    poczty nie moge znalezc uslugi sledzenia przesylek, a wyslanie firma kurierska
    bedzie kosztowac tyle co jeden stanik :( Jak Wy wysylalyscie?
  • 04.12.07, 21:48
    Chodzi im pewnie o to, zebys miala dowod wyslania przesylki. Ja odsylalam moje
    staniki listem poleconym, o wiele taniej niz paczka, a dowod nadania dostalam
    ;). Nie wiem ile stanikow musisz odeslac - jesli da sie je spakowac do
    babelkowej koperty to ja bym wyslala jako list polecony.
    --
    Nadzieja umiera ostatnia...
  • 04.12.07, 22:01
    Niestety, do babelkowej koperty nie wejda - sa usztywniane. Ale i tak licze, ze
    uda sie wyslac jako list polecony, bo pudelko wazy zaledwie 350 gramow. Tylko
    mnie zastanawia jak to wyslac, raczej nie chodzi im o dowod nadania, o tym pisza
    w nastepnym zdaniu. Mam nadzieje, ze jeszcze znajdzie sie tu ktoras z
    biusciastych, ktora skutecznie odeslala stanik do figleaves.
  • 04.12.07, 22:25
    Ja odsyłałam w pudełku (tym, co przysłali) listem poleconym priorytetem.
    Nigdy nie było problemów.
  • 04.12.07, 22:41
    Dzieki wielkie za odpowiedz, tak wysle :)
  • 04.12.07, 22:33
    Odsyłałam staniczek listem poleconym - w białej kopercie bąbelkowej. Poszukaj naprawdę dużej koperty, takiej w formacie ok. A3. Są przecież takie (we Wrocku na pewno ;-). Albo włóż w pudełko, zawiń w szary papier i nadaj jako list polecony (przesyłki do 2 kg mogą byc traktowane jako listy). Jakby sie czepiali na poczcie, to powiedz, ze w puudełku są dokumenty.
  • 04.12.07, 22:45
    Koperta odpada, bo nie chce, zeby sie uszkodzily, te staniki maja miseczki
    usztywnione, zdecydowanie wygodniej im w pudelku :) Ale jestem pewna, ze nie
    bedzie problemow z nadaniem tego jako listu poleconego, zastanawialam sie tylko
    jak z ta opcja traceable. Juz wszystko wiem, dzieki dziewczyny :)
  • 05.12.07, 22:26
    Jak skorzystać na listkach z tej 20% procentowej promocji? W koszyku
    mam pole, żeby wpisać jakiś kod... Jaki kod?

    Bo jak rozumiem, cena teraz podawana przy Inferno jest jeszcze bez
    obniżki?
  • 06.12.07, 06:46
    Jest jeszcze tajemne hasło na 20% na wszystkie produkty w pełnej cenie
    NOVGIFT20, ważne do 10 grudnia (wczoraj działało :)). Do mnie to przyłazi w
    newsletterze, nie wiem, czy na stronie gdzieś jest.
  • 06.12.07, 07:58
    Ja niby też jestem zapisana na newsletter - nawet na dwa różne maile, ale nic do
    mnie nie przychodzi ;(

    Hke, czy mogłabyś wpisywać te kody promocyjne w wątku gdy je dostaniesz? :)
  • 06.12.07, 09:53
    yaga7 napisała:
    >
    > Hke, czy mogłabyś wpisywać te kody promocyjne w wątku gdy je dostaniesz? :)
    No do mnie aż za często przychodzi, aż się zastanawiałam, czy się nie wypisać ;)
    Będę się starać :)
  • 06.12.07, 10:40
    Muszę spróbować hasła pofdanego przez Hke, bo "Dazzling" dało mi
    zniżkę tylko na Lepela, a dwa Inferna dalej bez zniżki... Dziwne.
  • 06.12.07, 10:59
    Dzięki, dziewczyny!

    NOVGIFT20 dało mi 40 funciaków do przodu! teraz tylko modlę się,
    żeby do świąt dotarła przesyłka!
  • 06.12.07, 11:33
    Cieszę się, że działa.
    Ja wczoraj zamówiłam i to, co mieli na składzie, dziś wysłali, więc liczę, że do
    świąt dojdzie spokojnie i spacerkiem :)
  • 11.12.07, 13:07
    10% zniżki do 17 grudnia na kod LUXURY07
  • 12.01.08, 07:48
    Po kilku dniach oczekiwania, po złożeniu zamówienia, okazało się, że mojego St Tropez Padded Bra nie ma jednak w sprzedaży - przeprosili i dostałam jednorazową zniżkę na następne zakupy.
  • 16.01.08, 20:38
    wybranych i upatrzonych staników? Analogicznie jak w bravissimo?

    Pomóżcie proszę, bo taki duży zwrot muszę zrobić. Zła jestem na to
    Mimi Holiday (czy jakkolwik to zwał) jak nie wiem co. Zwłaszcza w
    kontekście tego, co maith napisała o hearts bra, w którym pokładałam
    niejakie nadzieje :(
    --
    :Da/D:a
  • 20.01.08, 09:19
    Nie wiem, czy Tobie się jeszcze przyda, ale napiszę dla potomności, jakby co.
    Nie ma możliwości rezerwacji, niestety. Przynajmniej nie było na początku
    stycznia, bo wtedy się pytałam.
  • 17.01.08, 07:00
    ..tym sklepem, w 6 dniu od złożenia zamówienia paczka była u mnie:))
    choć w międzyczasie pisali, że oczekują na majtki od kostiumu w
    zamówionym przeze mnie rozmiarze:)) REWELACJA!!! , paczka super
    zapakowana, od razu wydrukowany adres zwrotny w razie odsyłki:)))
    Ogólenie: jestem pod wrażeniem:)
    --
    fotoforum.gazeta.pl/3,0,397116,2,1.html
  • 11.02.08, 17:59
    Zamówienie złożyłam ok 18, o 23 dostałam maila, że już wysłali. Po 6 dniach
    przesyłka była w skrzynce. Jeden stanik wymieniałam - wysłałam do nich poleconym
    priorytetem w piątek, w pon dostałam maila, że jest już u nich, w środę, że mi
    już wysłali nowy. Przyszedł po 5 dniach. Formularz zwrotu jest moim zdaniem
    bardziej czytelny niż ten z Brastopu.
    Minus za kontakt - pisałam do nich z pytaniem, czy można rezerwować stanik, nie
    doczekałam się odpowiedzi.
  • 19.01.08, 09:36
    Zaginęła mi przesyłka z Figleaves; opisałam im problem i dostałam odpowiedź, bym najpierw poszukała na poczcie lub u sąsiadów. I tu mam pytanie: czy oni wysyłają to listem zwykłym czy poleconym? Po poleconym musi byc jakiś ślad.. a jeśli nadali zwykłym, to moja różową Elizę i szorty z kompletu nosi jakas wredną baba (a żeby ją koronki w cycki i du*ę gryzły!), a ja nic nikomu nie udowodnię... ;(
    Czy tez miałyscie kiedyś takie problem? Co zrobiłyście? Acha, czy moze macie adres sklepu, który zazwyczaj widnieje na przesyłce? W jakiej kopercie/pudełku wysyłają przesyłki? - będzie mi łatwiej podpytać listonoszkę.
  • 19.01.08, 11:47
    Jaaagna, mnie zginęły CZTERY różne przesyłki - i to naprawdę zginęły, nie są opóźnione, tylko ukradzione (licząc z październikowym Amazonem pięć). Aż się wierzyć nie chce. Ja dzis założę u Was topik na temat moich bojów z pocztą - w skrócie, przegrana sprawa, w poniedziałek wybieram się na policję, skargi wenątrzpocztowe okazały się stratą czasu, niestety. Aha, nie jesteś przypadkiem z Warszawy, z okolic bielańsko-chomiczowskich?
  • 19.01.08, 14:00
    TO moja pierwsza zagubiona zagraniczna przesyłka... Z eBaya czy innych staniczkowych sklepów dochodziło wszystko w normalnym czasie, stąd obawiam sie, ze przesyłka naprawdę zaginęłą, a nie zawieruszyła się.
    Jestem z Wrocławia; nie wiem, czy tu też tak często giną przesyłki...
  • 19.01.08, 13:17
    Wysyłają zwykłym. Ja dostałam ostatnią przesyłkę w jasnoszarej, prawie białej
    folii (takiej, jak zwykle przesyłki z UK), na tym była naklejona kartka z moim
    adresem, jakimś kodem kreskowym (?!), nadrukowanym pseudoznaczkiem i małą
    czcionką na górze:

    If undelivered please return to:
    Figleaves.com, Building B, Homefield Road,
    Haverhill, Suffolk, CB9 8QP United Kingdom

    Jeśli chcesz, to mogę gdzieś wrzucić zdjęcie tej pseudokoperty.

    --
    "Therefore do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself.
    Each day has enough trouble of its own"
  • 19.01.08, 13:43
    Ja natomast ostatnia przesyłke dostałam w pudełku, ale przyszły 2 staniczki. Pudełko oczywiście nie mieściło sie w euroskrzynce i musiałam ganiać po nie na pocztę.
    --
    Zakupy w internecie? To proste!
  • 19.01.08, 14:03
    Ale to musiał byc polecony, jeśli biegałaś na pocztę? Czy dostałąś awizo na zwykły list?
  • 19.01.08, 14:07
    Nie, to nie był polecony. Był wysłany jako small packet czyli zwykła przesyłka. Jednak listonosz ani nie zastał mnie w domu, ani nie zmiescił tego pudełeczka do skrzynki, więc zostawił awizo.
  • 19.01.08, 14:03
    Jeśli moje zamówienie poszło listem zwykłym, to nie mam na co czekać... Nie ma po nich najmniejszego śladu... ech...
    Jakbyś mogła wrzucić zdjęcie koperty - byłabym wdzięczna. Może się przydać.
    I dziekuję za podanie adresu - pokażę listonoszce.
  • 30.01.08, 16:05
    Piszą o tym, żeby zwracać w orginal packaging - czy to dotyczy tych foliowych
    torebeczek, w które jest każdy stanik zapakowany? Bo nie dało się ich otworzyć
    inaczej, jak siłą i są lekko naddarte:-/.
  • 30.01.08, 23:13
    Oni czasami wysyłają w pudełkach i chyba o nie chodzi. Ja im
    zwracałam albo w pudełku, w którym otrzymałam, albo w bąbelkowej
    kopercie, gdyż jest mniej podatna na rozerwanie niż zwykła. W
    przesyłce powinna być nalepka z adresem zwrotnym do naklejenia na
    kopertę.
  • 08.02.08, 17:14
    Bathilda, a prosiłaś ich o przesyłkę rejestrowaną czy ryzykujesz zwykłą? - rejestrowana to 20 funciorów (FedEx)...
  • 17.02.08, 12:44
    Czyli oni nie wysyłają drugiej przesyłki, jak Bravissimo, w razie zaginięcia,
    tylko delikatnie każą spadać? Zamówiłabym u nich stanik, a nawet dwa (jest teraz
    20% taniej), ale chyba się wykończę nerwowo, zanim one przyjdą. A 20 funtów za
    plecony to lekka przesada.

    --
    Czuję, że nick, jaki sobie wybrałam, jest odrobinę niepoważny..;)
    ---
    www.foranimals.wroclaw.pl , www.kociezycie.pl
  • 17.02.08, 13:34
    Wysyłają, wysyłają. Najpierw tylko dostaje sie takiego maila, by poszukac zaginionej przesyłki w najbliższym otoczeniu. :-0
    Spróbuj może popytać o przesyłkę "signed for" - napisz, ze boisz sie, by nie zaginęła. Zaznacz, ze nie chcesz FedEx (bo to rzeczywisćie 20 funtów kosztuje). Moze coś wykombinują.
    Jeśli jesteś z Wrocławia lub okolic - lepiej sie zabezpiecz... ;-)
  • 17.02.08, 13:40
    Kociątko, nie bój się. Oddają bez problemu - mnie od nich dwie przesyłki zginęły, za obie mi oddali pieniądze bez żadnych komentarzy (niezgodnych z prawem zresztą), że w przyszłości nie oddadzą (napisali jedynie, że na tamten adres już nie wyślą, że proszą o inni, aha, i że oficjalnie składają zażalenie na pocztę). Więc nawet niesygnowanej nie musisz się bać, jeśli będą robili Ci problemy (ale nie będą), napiszesz do Europejskiej Federacji Konsumentów.



    Aha, ja też poprosiłam o sygnowaną - olali mnie całkowicie i wysłali niesygnowaną, ale doszła (na ten inny adres).
  • 17.02.08, 14:23
    Marla30, dzięki za słowa otuchy:) Jaagna, a o co chodzi z tym Wrocławiem? Tylko
    Bajgli przecież zginęły przesyłki, czy komuś jeszcze z Wrocławia też? Jestem
    akurat z Wrocławia, dotarła do mnie jedna przesyłka (testowe gacie;)) z
    Undercover, ale to malutka kopertka była.

    --
    Czuję, że nick, jaki sobie wybrałam, jest odrobinę niepoważny..;)
    ---
    www.foranimals.wroclaw.pl , www.kociezycie.pl
  • 17.02.08, 14:25
    Boże, Jaagna, Ty też jesteś z Wrocławia. Czyli we Wrocławiu kradną. Ekstra.
    Te sklepy to rzeczywiście niedługo przestaną wysyłać do Polski;(

    --
    Czuję, że nick, jaki sobie wybrałam, jest odrobinę niepoważny..;)
    ---
    www.foranimals.wroclaw.pl , www.kociezycie.pl
  • 18.02.08, 11:25
    Do Warszawy przyszło 4tego dnia od momentu wysłania potwierdzenia
    wysłania i ściągnięcia pieniędzy z karty.
  • 29.02.08, 01:38
    A jaki kod trzeba wpisać zeby było te 20% taniej?Mozesz napisać?

    Pozdrawiam
  • 19.02.08, 11:39
    Właśnie wysyłam pierwszy swój zwrot...
    Odsyĸłam jeden stanik, więc w kopercie bąbelkowej.
    Ale co z formularzem zwrotu? w porównaniu z innymi sklepami jest jakiś taki....
    krótki....
    Dołącza się tylko ten mały kawałek strony gdzie pisze "returns form"?
    Czy może jeszcze coś?

    --
    Biuściasty stan umysłu... ;-)
  • 19.02.08, 11:47
    Tak, ja odrywam ten kawałek i odsyłam.
    Nigdy nie było problemów.
  • 19.02.08, 11:51
    yaga7 napisała:
    > Tak, ja odrywam ten kawałek i odsyłam.
    > Nigdy nie było problemów.

    Dziękuję :-)
    --
    Biuściasty stan umysłu... ;-)
  • 19.02.08, 14:07
    Tak się zastanawiam, dlaczego listki mają taką dziwną wyszukiwarkę?
    W wyszukiwarce nie ma nawet do wyboru rozmiarów powyżej G przy obwodzie 28... a
    w sklepie są, np harmony...
    Dziwne to trochę...
    Przecież wyszukiwarka powinna być po wszystkich rozmiarach... Rozumiem już
    sytuację, że jest w wyszukiwarce rozmiar, którego w sklepie nie ma, ale sytuacja
    odwrotna...?


    --
    Biuściasty stan umysłu... ;-)
  • 22.02.08, 15:20
    Wyslalam dzis swoje zamowienie spowrotem do listkow.
    Czy powinnam mailem ich zawiadomic wysylajac scan dowodu nadania?
    Pomozcie raczkujacej niedojdzie.
  • 22.02.08, 16:22
    Ja ich nie zawiadamiam.
    Za to oni mi wysyłają maila, że dostali mój zwrot.
  • 22.02.08, 16:27
    yaga7 napisała:

    > Ja ich nie zawiadamiam.
    > Za to oni mi wysyłają maila, że dostali mój zwrot.

    Jak dlugo to trwa? Wyslalam priorytetem poleconym?
  • 22.02.08, 17:00
    Wiesz co, nigdy na to nie zwracałam uwagi, ale na pewno od nas do nich idzie
    dłużej niż od nich do nas.
    Też wysyłam priorytetem i wydaje mi się, że na pewno ponad tydzień.
  • 09.03.08, 15:02
    Jeśli chcę wymienić staniki mam im po prostu wpisać modele i rozmiary, na które
    chcę wymienić? Jeśli wartość wymienionych staników jest niższa, niż tych
    zamówionych jako pierwsze, to mi zwrócą różnicę?

    Z góry dziękuję za pomoc. To moje pierwsze zagraniczne zamówienie.
    --
    www.agrohaft.com.pl
  • 11.03.08, 22:44
    a to jest 28 dni normalnych, kalendarzowych, cyz roboczych?
    bo właśnie chyba sie spóźniłąm z wymienieniem rio 30dd :/
  • 10.03.08, 18:06
    Przeglądałam dzisiaj stronę Figleaves, konkretnie oglądałam Freye i zauważyłam, że niektóre modele są rozdzielone na wersję zwykłą i wersję "for larger cups". Rzuciły mi się w oczy na zdjęciach obie wersje Arabelli i zaczęłam się przyglądać bliżej. Na stronie z wynikami wyszukiwania, bywa że są takie same zdjęcia, na przykład przy Eleanor, ale na powiększonych wersjach zdjęć przy opisach modeli widać już różnice. Nie wygląda to jeszcze idealnie, no i nie badałam sprawy głębiej, ale wydaje mi się, że i tak to krok w dobrym kierunku. Było już tak wcześniej, czy to nowość?
    --
    Przymierzałam...
  • 17.03.08, 23:42
    Moje wymiary to 87 w biuscie i 68 pod.Jaki powinnam nosic stanik z
    tej oferty?A moze ktos ma takie wymiary jak ja i juz na tej stronie
    kupowal?Bardzo prosze o rade
  • 17.03.08, 23:59
    Figleaves to tylko sklep sprzedajacy rozne marki, roznych producentow, wiec nie
    da sie ustalic jaki masz rozmiar w tym sklepie :)
    Wpisz sie w watek rozmiarowy
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=77117973 a potem poczytaj watki
    producentow i mneij wiecej bedziesz wiedziala od czego zaczac. Nie jest to
    latwe, ale za to przyjemne i owocne :)
  • 24.03.08, 14:17
    W lutym zamówiłam stanik. Do dziś nie doszedł. napisałam przed świętami do nich
    i odpisali mi, że prześlą albo nowy stanik, albo zwrócą kasę na konto. to się
    nazywa serwis. Poprosiłam o przesyłkę rejestrowaną .Napisali, że wyślą
    FedEx-em(20 funtów, prawie tyle co moja zagubiona różowa Millie po rabacie).
    Miałyście takie sytuacje?
    k
  • 24.03.08, 15:05
    Tak, miałam podobną sytuację. Na początku stycznia zaginęła mi przesyłka z kompletem Eliza Panache. Druga przesyłka przyszła FedExem (na ich koszt) w ciągu chyba dwóch dni.
    Już nie będę zamawiała z Listków - właśnie ze wzgledu na wysoki koszt przesyłki rejestrowanej (bo wysyłają taką tylko FedExem za 20 funtów), a zwykłej to już sie boję...
  • 02.04.08, 21:04
    A jeśli chce wymienić stanik z tej powtórnej przesyłki, to wymiane dostane zwykłą pocztą czy Fedex-em?
  • 01.04.08, 15:27
    Pytanie może głupawe, ale mnie nurtuje. Jeśli zwracam powiedzmy 4
    sztuki - 2 staniki i 2 pary fig, to przy wymianie mogę zamówić
    dowolną ilość bielizny, czy też tylko 2 staniki i 2 pary fig, tylko
    w innych rozmiarach? W regulaminie o tym nie wspominają.
    --
    Klusia ma już
  • 02.04.08, 15:14
    bo chciałabym złożyc zamówienie, nawet 5% by sie przydało :P
  • 02.04.08, 15:15
    Skąd się w ogóle bierze te kody? Przychodzi do mnie newsletter, ale
    tam nic nie ma :(
    --
    Klusia ma już
  • 02.04.08, 16:09
    spróbuj sky20 - było ważne do końca marca, ale mi jeszcze działa.
  • 03.04.08, 08:26
    dziekuję yaga, niestety dzisiaj już nie działa, chlip...
    czy te kody czesto się zdarzają?
    bo mam 1 dobry stanik, który noszę z przerwą na suszenie i marzę o
    ciut wiekszych zakupach, ale z kasą krucho :( więc może warto
    poczekać??
  • 03.04.08, 09:25
    Na tej stronie są wiadomosci o nowych kodach:
    www.wow-coupons.co.uk/view-merchant.php?Id=46
    Poprzedni 20% mniej działał na cały luty, ten, który ja podałam, na cały marzec,
    więc może wkrótce coś będzie na kwiecień :)
  • 03.04.08, 20:14
    a jak to jest z ta przesylka. zarejstrowalam sie, wpisalam ze jestem z Polska ;-), no i jak dodaje stanik do koszyka i chce placic to mam napisane "Uk delivery: 2". No to mam zaplacic 2 funty, jak wszedzie jest napisane ze koszta wysylki to 4 funty? Tak zawsze jest? Czy oni sobie potem sciagaja dodatkowo 2 funty? Na brastopie liczy mi od razu.
  • 04.04.08, 09:18
    a tu Ci liczy w momencie składania zamówienia w nie w czasie dodawania do koszyka.
  • 04.04.08, 17:36
    czyli mam sie nie przejmowac kwota 28 funtow +2 za przesylke? No bo
    juz doszlam do momentu wpisywania danych z karty i nadal bylo 30
    funtow. dlatego sie zestresowalam.
  • 11.04.08, 07:26
    Mnie doliczyli normalnie 4 funty, jak się przyjrzysz to o oni maja tam opcje
    najpierw dla UK a potem dla reszty świata gdzie pisze 4 funty,
    Standard - Worldwide delivery
    United Kingdom: £2.00 . 3-5 working days
    Rest of world: £4.00 . 5-10 working days
    Tak więc poprostu dolicz sobie do kwoty te 4 funciaki i po kłopocie:)
  • 08.04.08, 08:24
    Prawie zrobiłam moje pierwsze zakupy w figleaves i jestem jak na razie
    zadowolona. Zamowilam staniczki, ale okazało się, że moja karta nie nadaje się
    do transakcji elektronicznych i dostalam maila informującego o tym. Napisalam,
    czy moge podac inny numer karty i odpisano mi, że oczywiście jest taka możliwość
    i mam się z nimi skontaktowac telefonicznie bo mailem jest niebezpieczne. Ze
    wzgledu na koszty połączeń z UK poprosiłam o anulowanie transkacji i napisałam,
    że spróbuję ponownie:)Od razu transkacja została anulowana i mogę zaczynac od
    poczatku:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.