Dodaj do ulubionych

A V O C A D O

19.10.07, 16:37
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:
www.avocado.com.pl/
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych, preferowanych szerokości
ramiączek;) itp.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, koniecznie przeczytaj:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/avocado.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na szczegółowy
opis, jak leży na nas dany biustonosz Avocado, miejsce jest tutaj:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=38496876
Natomiast staniki innych marek (np. Anita, Fantasie) dostępne w Avocado,
omawiamy w wątkach ze Spisu Producentów.

Zapraszam!
Obserwuj wątek
    • butters77 Wszystko OK 25.10.07, 13:38
      W Avocado kupowałam dość dawno, ale wspominam to pozytywnie. Realizacja
      zamówienia przebiegała bez problemów, a i wymiana (która zdarzyła mi się
      kilkakrotnie) odbywała się szybko.

      Cieszy mnie, że w nowej kolekcji (zima 2007/2008) Avocado poszerzyło rozmiarówkę
      wielu modeli (węższe obwody i miseczki sięgające wyższych literek), więc może do
      nich wrócę:)
    • szarsz Re: A V O C A D O 26.10.07, 09:24
      Ja lubię avocado. To pierwszy sklep, w którym nie próbowano mi
      wcisnąć niczego na siłę. Gdy zadzwoniłam z wątpliwościami, czy mój
      nowy stanik dobrze leży - pani po drugiej stronie telefonu
      wysłuchała i zaopniowała, że z tym nic się zrobić nie da i powinnam
      bieliznę odesłać. Szczerze powiedziała, że nie mają dla mnie w tej
      chwili dobrych biustonoszy. Naprawdę duży plus.
    • ganbaja Re: A V O C A D O 27.10.07, 18:45
      Byłam w sklepie już kilka razy. Za sobą ze 3 razy i ze znajomymi.
      Zaobserwowałam dziwną rzecz. otóż u większości osób dziwnie leżą te staniki.
      Jakoś się wpijają krawędzie misek a jednocześnie wewnątrz nich są pustki.
      O co z tym chodzi? Mają tyle modeli a wszystkie tworzą ten sam problem.
      Dziś zaprowadziłam tam znajomą. Szukała swojego pierwszego właściwego stanika.
      NIC nie pasowało ;-(
      Przymierzyła wszystkie 65-tki. Ani jeden fason nie pasował. Wszystkie cięły
      pierś a zarazem pod koronką u góry były duże luzy.

      --
      Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a
      jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...
      • kollii Re: A V O C A D O 27.10.07, 22:07
        juz myslalam, ze to tylko ja mam problem z Avocado
        robilam dwa podejscia i dwa razy wyszlam bez niczego
        wlasnie wszystkie staniki ciely mi piersi na pol
        albo nie bylo rozmiarowki w 65
        niedlugo robie trzecie podejscie - po dostawie - mam nadzieje, ze w
        koncu cos kupie
        • ganbaja Re: A V O C A D O 28.10.07, 11:58
          Ja w Avocado byłam kilka razy. Raz jeden pasował na mnie ichni stanik, Lucy, ale
          z niego wyrosłam i waśnie sprzedałam na allegro.
          Reszta to dramat.
          Byłam tam też ze znajomymi poszukującymi pierwszego dobrego stanika. Załamka.
          Jak miska za mała to tasiemki tną pierś nisko, jak za dużo miska to tną wyżej.
          WSZYSTKIE fasony. Chyba sobie do nich napiszę. Ogólnie wzornictwo bardzo mi
          pasuje. Staniki są śliczne, ale kroje...niestety pomyłka i to jak widzę dla
          wielu osób. Mogliby coś wprowadzić innego. Coś co bardziej obejmuje pierś i się
          nie wżyna.
          --
          Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a
          jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...
          • green_kumak Re: A V O C A D O 31.10.07, 21:57
            Miałam możliwość kilkakrotnego kontaktu z tym sklepem i niestety
            moje wspomnienia nie są za dobre...
            Na odpowiedź dotyczącą doboru rozmiaru czekałam kilka dni po czym
            miła Pani po podaniu dokładnych wymiarów doradziła mi 75F .... przy
            moim rzeczywistym (uwaga) 65GG .
            Może i rzeczywiście starają się wyjść nam biuściastym na przeciw
            wprowadzając większe rozmiary tyle tylko , że nie rozumiem jak można
            prowadzić sklep dla "tych obfitszych kształtem" nie znając
            podstawowych zasad odpowiedniego doboru rozmiaru .
            Ażeby nie wyszło tak pesymistycznie plusik za naprawdę kobiece
            linie ...ale tylko taki mały :)
    • sylwiastka Re: A V O C A D O 27.10.07, 19:53
      Wg mnie to chyba jest najlepsza polska marka produkująca bieliznę,
      która nie pozostaje głucha na sugestie klientek. Systematycznie
      poszerza rozmiarówkę (już ma 60 i miseczki K), poprosili o sondaz w
      sprawie ramiączek i w kolekcji pojawił się model z cieniutkimi
      (rozumiem, że teraz będą obserwować jak się sprzedaje), pojawiły się
      eksperymenty z krojami o ile sie nie myle A - klasyczne, B-
      zabudowny, D-niskizabudowany z pionowym cięciem, nowy H - balkonik.
      Poszerzyli kolekcję o inne marki Emprainte, Freya i Chantelle. Mają
      dwa sklepy stacjonarne ze swietną obsługą. Naprawdę się starają,
      nawet jesli ich kroje albo jakośc materiałow czy wzornictwo nie
      każdemu odpowiadają, to maja w ofercie inne firmy. Wiem, że
      posłodziłam, ale myslę, że warto wspierać rodzime formy :)Jedyne
      czego mi brakuje to staniki z mniejszą ilością haftów,koronek ale za
      to bardziej kolorowe tkaniny, nie tak strojne i bogate biustonosze...
      • zazulla sonda ramiaczkowa 27.10.07, 23:07
        sylwiastka napisała:

        > poprosili o sondaz w
        > sprawie ramiączek i w kolekcji pojawił się model z cieniutkimi
        > (rozumiem, że teraz będą obserwować jak się sprzedaje)

        A czy wsrod bioracych udzial w sondzie nie mial byl wylosowany bon na zakupy w
        Avocado? Czy sobie cos ubzduralam? :)
    • ankh_morkpork Złożyłam zamówienie w Avocado - raport :-) 22.11.07, 18:59
      Pałając chęcią posiadania wygodnej i pięknej bielizny, a nie mogąc jej nabyć (75H) w sklepach stacjonarnych, a nawet niektórych internetowych (np. Bellissima) :D, złożyłam zamówienie w Avocado, 13-go wieczorem (od razu opłacone przelewem). Na mój wczorajszy e-mail sondujacy status dzisiaj otrzymałam już odpowiedź (pierwszy plus). Tak wiec: czas realizacji zamówienia to do 14 dni, moje zamówienie wpłynęło 14-go, paczka zostanie wysłana jutro, czyli 23-go. Podsumowujac: na stronie www.avocado.com.pl/jakkupowac.php jest informacja, że czas realizacji to od 3 do 10 dni. Miałam więc nadzieję, że paczuszka dotrze do mnie przed weekendem, no ale nic z tego :( Cóż, mam nadzieję, że zakup okaże się trafiony i niczego nie będę musiała odsyłać. Ile średnio trwała realizacja zamówienia z Avocado w Waszym przypadku? Pozdrawiam :D
      • charm Re: Złożyłam zamówienie w Avocado - raport :-) 23.11.07, 10:49
        Ja również złożyłam zamówienie w avocado. Zamówienie 9.11, opłacone od razu
        przelewem ("płacę z inteligo").
        Zamówiłam GrandPrix, który jest w promocji.
        W zeszłym tygodniu zadzwoniłam - miła pani przeprosiła mnie, że ponieważ
        biustonosz jest w promocji mają braki magazynowe, i wyślą pod koniec tego
        tygodnia... Dzisiaj zadzwoniłam, i zmieniłam swoje zamówienie (po konsultacjach
        zmieniłam rozmiar...). Dowiedziałam się, że w poniedziałek - wtorek zostanie
        wysłany.
        Przekonam się w środę - czwartek, i mam nadzieję, że już będzie (w czwartek mam
        trening, i dobrze by było, żeby już był - trenowanie w tym, co mam, jest
        koszmarem - mam 75J (GrandPrix zamówiłam 70H, bo ponoć jest bardzo ciasny...
        liczę, że będzie dobry, ewentualnie zwężę...), a trenuję taniec irlandzki, to
        tego rozgrzewki w formie aerobiku... ostatnio tańczyłam trzymając sobie....
        Ale i tak nie przestanę tańczyć ;-)
        Mam nadzieję, że GrandPrix skutecznie mnie unieruchomi...

        Trochę się rozpisałam nie na temat, ale.. poinformuję jak tylko otrzymam
        przesyłkę ;-)

        A potem planuję kolejny zakup, ale już nie z promocji, ciekawe jak będzie z
        czasem zamówienia wtedy ;-)
      • aniazawieja Re: Złożyłam zamówienie w Avocado - raport :-) 23.11.07, 13:22
        jeśli paczka dotrze w ciągu 14 dni, to miałaś WIELKIE szczęście.
        Ja złożyłam zamówienie w pierwszej połowie września (opłacone natychmiast),
        przesyłkę otrzymałam po ponad miesiącu (po mojej interwencji, a jakże). Ponieważ
        stanik podobał mi się średnio i spychał piersi na boki (Bonbon) odesłałam go i
        na kolejną paczkę czekałam... standardowo miesiąc. Odebrałam paczkę dokładnie
        19.11.07 (Dolce Vita).
        Jest w porządku, dobrze leży, chociaż bez rewelacji.
        • ankh_morkpork Re: Czas realizacji 23.11.07, 18:00
          Czytając Twojego posta stwierdzam, że mało optymistycznie to wygląda. Ale skoro sklep w swoim czwartkowym emailu twierdził, że paczka będzie wysłana w piątek, to mam nadzieję, że we wtorek jednak do mnie dotrze...
          • aniazawieja Re: Czas realizacji 26.11.07, 13:58
            ankh_morkpork napisała:

            > Czytając Twojego posta stwierdzam, że mało optymistycznie to wygląda. Ale skoro
            > sklep w swoim czwartkowym emailu twierdził, że paczka będzie wysłana w piątek,
            > to mam nadzieję, że we wtorek jednak do mnie dotrze...


            Trzymam kciuki! Może to tylko ja miałam takiego pecha :(

            P.S. Mam również listonosza biegłego w sztuce "podróży w czasie".
            Przez tydzień codziennie sprawdzam skrzynkę i nic. Nagle w piątek wyciągam
            awizo... z datą środową. Uffff
      • agastrusia Re: Złożyłam zamówienie w Avocado - raport :-) 30.11.07, 10:53
        A ja mam małą przygodę.
        Złożyłam zamówienie za pośrednictwem internetu 25.11 (niedziela). W trakcie
        operacji nastąpił mały problem z mojej strony i musiałam ją przerwać ale mimo to
        na mojej skrzynce pojawiło sie potwierdzenie zamówienia. OK. Jako że nie
        dokonałam jeszcze przelewu próbowałam ustalić nr konta - brak na stronie.
        Wysłałam maila z prośbą o podanie mi nr - odpowiedź po czterech dniach :/.
        Międzyczasie ustaliłam nr konta telefonicznie i od razu przelałam pieniądze
        (26.11 poniedziałek). 30.11 moje zamówienie czekało jeszcze w Avocado na wysłanie :/
        A więc kontakt mailowy oceniam jako słaby - cztery dni czekałam na odpowiedź.
        Mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu będę miała te staniki i okażą sie być
        dobre ;-)
        --
        menopauza - potoczne określenie niedowładu łechtaczki
        Jestem sobie Kacper Bumba
        Kacperek ma już...
      • ankh_morkpork Otrzymałam zamówienie z Avocado - raport :-/ 01.12.07, 17:55
        Paczka wysłana przez sklep 23-go w piątek dotarła do mnie w poniedziałek 26-go. Tak więc jeśli chodzi o czas realizacji, sklep zmieścił się w zakresie 10-ciu dni roboczych - za to PLUS. Niestety to tyle, jeśli chodzi o pozytywy... Ponieważ mam Freyę Millie 75H (idealna!), w oparciu o tabelkę www.avocado.com.pl/dobierz.php zamówiłam Dolce Vita i Jasmin 75H. Są za małe! Dolce Vita ma obwód OK, "w spoczynku" bułkuje minimalnie, przy pochyleniu się lub podskoku niestety już bardzo, nie do zaakceptowania. Jasmin, zrobiony wg opisu z bawełnianego batystu, wygląda jak pogniecione płócienko,a miseczki były obrane w jakieś "paproszko - niteczki". Mimo tego samego rozmiaru (i producenta?), obwód prawie niemożliwy do zapięcia, a miseczki okazały się jeszcze mniejsze niż w Dolce Vita. Biust po prostu wylewał się górą. Dolce Vita zamieniłabym na model o miseczce większej, niestety na stronie sklepu już nie ma go w ofercie, był w promocji. W poniedziałek odeślę oba spowrotem. O tym, jak zwrot zostanie załatwiony przez sklep - dam znać. Pozdrawiam serdecznie :-)
    • ungore Re: A V O C A D O 23.11.07, 16:16
      Na przesyłkę Poznań-Łódź czekałam dokłądnie 7 dni.. Panie bardzo
      pomocne w dobieraniu rozmiaru mailowo i przez telefon :) ogólnie
      bardzo pozytywnie..
    • foamclene lipa fajne staniki tylo na wabia ... 15.12.07, 13:58
      latem zamowilam w warszawie bettine empreinte
      do dzis dnia ani widu ani slychu
      zadzwonili do mnie raz i zaproponowali jakis model "ichniej"
      avoccadwoej produkcji
      niestety te przymierzane na miejscu staniki innych marek dalekie
      byly od tego ktory wybralam, a ktory okazuje sie nieosiagany
      nie wiem dlaczego ciagle znajduje sie w ofercie skoro nie mozna go
      kupic
      a taka bylam rozradowana po wizycie w tym sklpie, ze wreszcie cycki
      uporzadkuje :(


    • ankh_morkpork Rozczarowana obsługą przy zwrocie zamówienia :((( 25.12.07, 10:37
      Zwróciłam do Avocado 2 staniki, ponieważ wbrew ich poradom na stronie sklepu "jak dobrać rozmiar" okazały się za małe, a nie mieli większych miseczek w interesujących mnie modelach. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ZWROTU PIENIĘDZY. Musiałam wysłać 2 e-maile, aby uzyskać informację, że moja przesyłka nie zaginęła na poczcie i do nich dotarła. W odpowiedzi na drugi napisali, że pieniądze zostaną zwrócone do ostatniego piątku, czyli CZTERY DNI temu. Nie wiem jak dla nich, ale u mnie 240 zł piechotą nie chodzi! Ileż może iść przelew??? Płaciłam z i oczekuję zwrotu na konto internetowe. Jestem rozczarowana!
      • ankh_morkpork Wreszcie oddali! :/ 03.01.08, 22:35
        Po czterech dniach ROBOCZYCH spóźnienia (wg ich regulaminu) wreszcie wpłynął mi
        przelew ze zwrotem pieniędzy. Gdyby w jakimkolwiek e-mailu napisali mi: "w
        okresie świątecznym niestety możliwe dodatkowe opóźnienia, z góry sorry jakby
        co", nie pisnęłabym ani słowa. Ale tak się nie stało, a każdy może sie domyśleć,
        że w okolicy świąt brak pewnej sumki może być odczuwalny. Za to mam do nich żal
        i więcej nie skorzystam z oferty i tyle :D
    • ewicura Re: A V O C A D O 26.12.07, 18:52
      ogolnie jestem rozczarowana Avocado. na moje 66 cm pod biustem ich
      60-tka coco i creole za szeroka w obwodzie. skrócilam obwod i co
      miseczka okazala sie za mala...a pisza ze rozmiarowka jest podobna
      do frei. to przeciez nie prawda. freyowska miseczka jest wieksza od
      avocado.
      poza tym kiedy zlozylam zamowienie ( mieszkam w holandii) na jego
      odbior czekalam 2 miesiace. nie dostalam zadnego maila z informacja
      o wysylce.
      • maja_sara Re: A V O C A D O 26.12.07, 19:57
        Ja swoje ostatnie zamówienie złożyłam 11 grudnia. Pieniadze
        przelałam na konto błyskawicznie, czyli chwilę po złozeniu
        zamówienia. Poza standarodwoym-automatycznie generowanym mailem
        informującym o złożeniu zamówienia nie dostałam NIC. Zero
        informacji o tym, czy pieniądze dotarły, czy zamówione biustonosze
        są w magazynie.
        19 grudnia wysłałam im mala z pytaniem o wysyłkę. odpisali
        nastepnego dnia, że wyślą mi biustonosze w ciągu 2 dni. paczki nie
        mam do dziś. Zła jestem, bo chciałam miec nową bielizne na świeta.
        Jutro jadę do Poznania, do nich do sklepu firmowego. Bo coś mi sie
        zdaje, że się tych staników nie doczekam do sylwestra...
        • aniazawieja Re: A V O C A D O 26.12.07, 23:05
          to akurat moze być wina poczty, nie sklepu. Ja zamówiłam prezent dla dziecka z końcem listopada, wysłany został przez nadawcę 27 list. (przefaksował potwierdzenie nadania). Paczka nie dotarła do dziś, musiałam kupić drugi prezent. Reklamacja (właściwie dwie: moja i nadawcy) została złożona, poczta rozpatrzy ją ... w ciągu 30 dni!
          Nie wiem skąd jesteś, ale Warszawa jest paczkowo zokorkowana na dobre. Powód: jedna sortownia na całe miasto, a za takie pensje, to nikt u nich pracować nie chce.
    • ewicura Re: A V O C A D O 27.12.07, 16:01
      kiedy zlozylam swoje zamowienie do avocado rowniez nie dostalam
      zadnych informacji o tym czy bielizna znajduje sie w magazynie.
      dopiero kiedy napisalam maila otrzymalam odpowiedz ze jeszcze
      czekaja na majtki do kompletu i to moze potrwac jakies dwa tygodnie.
    • marisella Megarozczarowanie :-( 27.12.07, 18:01
      Jak już pochwaliłam Uplifted to teraz ponarzekam trochę na Avocado.

      Zamówiłam tam, bo miałam pewne obawy co do zamawiania z UK - myslałam, że to
      bardziej skomplikowane i że trwaaaaa... a tu wręcz przeciwnie - w avocado
      zamówiłam, bo realizacja miała trwać 3-10 dni, a chciałam mieć dobrą bieliznę
      przed świętami i Sylwkiem. Zamówienie złożyłam 26go listopada, 28go dostałam
      odpowiedź na e-mail z prośbą o numer konta, a 29go rano zrobiłam przelew.
      Zamówienie nie było małe - zamawiałam po kilka sąsiednich rozmiarów z czterech
      modeli, żeby móc porównać i tylko zwrócić potem niewłaściwe modele/rozmiary i
      nie babrać się z wymianami (miałam na koncie pieniądze z domowego funduszu
      remontowego, które mogłam chwilowo zamrozić), nie lubię tracić niepotrzebnie
      czasu ;-) Przelałam im więc na konto niemal półtora tysiąca złotych (sic!)
      licząć na szybką realizację. Niestety, dopiero gdy w połowie grudnia zaczęłam
      się niepokoić i napisałam do nich dowiedziałam się że czegoś nie było i wyślą we
      wtorek-środę przed świętami. Wysłali 20.12, czyli w czwartek, ale już nawet nie
      ten długi ostatecznie czas realizacji i brak kontaktu mnie tak zezłościł.
      Otóż dziś, po listonoszu z przesyłką z uplifted (zamówioną 3 tygodnie po
      avocado) przyszdł paczkowy z paczką z avocado własnie i chciał ode mnie następne
      półtora tysiąca pln, bo paczka została wysłana za pobraniem! No ręce mi opadły...
      Zadzwoniłam do Avocado przy paczkowym i opisałam sytuację. Powiedziałam, że ok,
      mogę zapłacić następne półtora tysiąca (zależy mi, żeby już przymierzyć te
      biustonosze i skończyć niefortunną przygodę z avocado), ale niech mi to
      pierwsze, wpłacone na konto, przeleją spowrotem, najlepiej jeszcze dziś lub
      jutro, bo średnio usmiecha mi się trzy tysiące złotych inwestować w bieliznę,
      pomimo, że nie są mi potrzebne akurat w tym momencie.
      Ale Pani, z którą rozmawiałam strwierdziła że mam zrobić inaczej - odmówić
      przyjęcia przesyłki, a jak paczka do nich wróci, to oni mi ją ponownie kurierem
      wyślą na swój koszt, już nie za pobraniem. Czeski film - mam staniki, na które
      czekam od miesiąca w domu, ale one muszą jeszcze dwa razy pół Polski
      przewędrować zanim dotrą do mnie ponownie! Paranoja. Nie myślę nawet ile jeszcze
      będę musiała na nie czekać. Myślę nawet czy nie dać sobie spokoju z całym tym
      zamówieniem i nie poprosić po prostu o zwrot kasy. Niech się już nie fatygują z
      tą drugą wysyłką.
      Jestem strasznie zawiedziona (a może się czepiam przesadnie bez powodu? po
      prostu do tej pory sklepy internetowe mnie raczej rozpieszczały...) :-( Mam
      nadzieję, że nikt się nie natnie tak jak ja.

      Buziaki
      mari.
      --
      Moje prace w Pakamerze i
      Wylęgarni
      Moja Kopalnia Srebra :-)
      • scintilla Re: Megarozczarowanie :-( 28.12.07, 21:45
        Kurcze...miałam taką samą sytuację...Czekałam na zamówienie (pierwsze z resztą)
        12 dni, no ale ok 10 roboczych niech im będzie... Przyjeżdża listonosz i za
        zapłaconą paczkę chce kasę! 350 zł...Dzwonię do avocado i pytam co jest grane.
        Pani proponuje odmowę przyjęcia paczki i informuje, że wyslą jeszcze raz. Mnie
        to nie urządza, bo
        a. święta za 2 dni
        b. potem sylwester
        c. potem nie będzie mnie w kraju.

        Mówię, ze zapłacę panu paczkowemu drugi raz a oni niech zwrócą kasę. Ależ
        oczywiście juz zwracamy. To było 21 grudnia. Dziś - 28 - dzwonie, czy przelali
        kasę, bo nie mam. Nie przelali! Jak do poniedziałku kasy nie będzie to się
        wścieknę, bo 700zł te 3 staniki nie są na pewno warte.
        Acha i w ogóle się nie kalkuluje płacić przelewem (zawsze myślałam, że to lepsza
        opcja i dla mnie i dla sklepu) - koszt taki sam jak przy pobraniu a sto tysięcy
        kłopotów przy tym.
      • ankh_morkpork Re: Megarozczarowanie :-( 30.12.07, 11:13
        Ja cały czas czekam na zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie i doczekać się nie
        mogę. Najbardziej mnie wkurza, że piszą coś w stylu "przepraszamy za opóźnienie,
        przelew pójdzie jeszcze dzisiaj", a po 3 dniach przelew na konto internetowe
        jeszcze nie doszedł! Niech już lepiej napiszą "z powodu świątecznej epidemii
        filipinki cała firma na chorobowym, załatwimy sprawę po Sylwestrze". Nie
        przestrzegają własnego regulaminu i tego, co sami w e-mailach piszą. Podejście
        do klienta typu: "mamy Twoją forsę i mamy bieliznę, za którą zapłaciłaś, to
        Ciebie mamy w d..."! Mega rozczarowanie to za mało powiedziane!
        • charm Re: Megarozczarowanie :-( 30.12.07, 11:38
          To ja też ponarzekam na avocado - mój pierwszy i ostatnio wirtualny zakup tam...
          9 listopada zamówiłam grand prixa (płatność-> płacę z inteligo), gdy po dwóch
          tygodniach nie było zadzwoniłam, usłyszałam, że przepraszają za opóźnienia, ale
          już dzisiaj wysyłają. Gdy zadzwoniłam po kolejnym tygodniu usłyszałam "na pewno
          wyślemy na dniach", zmieniłam więc rozmiar biustonosza, bo uświadomiłam sobie,
          że 70G będzie na pewno za małe... usłyszałam "ok, nie ma sprawy, wyślemy na
          początku tygodnia".
          Minęły kolejne dwa tygodnie, a stanika brak, wzięłam telefon, i zadzwoniłam, tym
          razem nie byłam już taka miła... stwierdziłam, że to coś jest nie tak, że na
          stronie podają termin realizacji do 10 dni" usłyszałam "no tak, ale pani
          zmieniała zamówienie" "tak, zmieniałam, ale po kilkunastu dniach, gdy biustonosz
          nie został wysłany, i od tego czasu minęły kolejne dwa tygodnie, a biustonosz
          nawet nie został wysłany, za każdym razem jak dzwonię, to słyszę, że jutro
          będzie wysłany, czy to ma być poważne traktowanie klienta??!!" pani coś mi
          chciała tłumaczyć, mówić o ruchu, czy jakoś tak, powiedziałam tylko, że czekam
          na biustonosz i odłożyłam słuchawkę...
          Dotarł po kilku dniach...
          Z bravissimo zamówienia idą szybciej, mimo przedświątecznego natłoku...
          A w avocado jeśli kiedykolwiek coś kupię (jeden czy dwa staniki mi się
          podobają..), to będzie w sklepie na żywo, o ile kiedyś dotrę, na pewno nigdy
          wiecej w ich sklepie internetowym :-|


          --
          Biuściasty stan umysłu... ;-)
    • joankb Brak kontaktu 05.02.08, 13:00
      Napisałam na maila rozmiarowego z prośbą o pomoc w piątek (01.02) rano. Piątek
      nic, poniedziałek nic. Grzecznie się wczoraj popołudniem wczesnym przypomniałam.
      Głucho. Jest wtorek (po połudnu już) i dalej głucho. Nie chcą klienta? No to nie...
    • lowca.stanikow Re: A V O C A D O 07.03.08, 22:49
      kontakt - przy prośbie o pomoc w doborze rozmiaru najpierw parę dni
      cisza (być może sezon grypowy), ale potem już szybka i konstruktywna
      wymiana maili, dobrze doradzony rozmiar

      płatność - usiłowałam z ich strony przejść do płatności kartą -
      wywaliło mnie, próbowałam wobec tego z ich strony spróbować
      przelewu, też wywaliło, no to próbowałam na własną rękę znaleźć
      numer konta - i NIC! gdybym miała swoje www to numer konta byłby tam
      na pierwszej stronie u góry, żeby każdy chętny mógł wpłacać do woli!
      no ale szybko podali mailem

      realizacja - poprosili o maila z elektronicznym potwierdzeniem
      wpłaty, byłam zdziwiona bo pierwszy raz się z tym spotkałam, ale ok,
      pomyślałam, że może chcą wysłać zanim zdążą zobaczyć na swoim
      koncie - niestety nic z tego :)
      jednak zgodnie z zapewnieniem, że będzie do 10 dni roboczych
      przyszedł 10 dnia roboczego

      ogólnie - ok, chociaż ta ich strona strasznie staroświecka, ale
      liczy się efekt, znaczy stanik, a tym jestem zachwycona :)



      --
      "kobiety są po to, by je kochać, nie rozumieć"
      • jowitak1 Re: A V O C A D O 14.03.08, 12:14
        Zdecydowanie nie polecam ze względu na obsługę.Dzisiaj mija 10 dzień
        roboczy ,a zwrotu pieniędzy na konto nie ma.Po przypomnieniu pani
        odpisała ,że DZISIAJ! przelew zostanie wysłany.Zobaczymy.Ja już nie
        zaryzykuję.
    • fioolkaa Re: A V O C A D O 24.04.08, 22:00
      nic z tego nie rozumiem. wpisuje w wyszukiwarkę 60G i wychodzi mi kilka modeli.
      teoretycznie taki rozmiar jest, ale w praktyce to dostępnego nie ma ŻADNEGO 60G,
      a w jednym staniku nie ma nawet 60. co mnie to obchodzi że oni takie rozmiary
      szyją skoro nawet ich nie można kupić?
      • maja_sara Re: Błyskawiczna dostawa 24.06.08, 21:09
        Jestem w szoku. Pozytywnym. Kupuję w Avocado od wielu, wielu lat,
        ale jeszcze nigdy nie dostałam przesyłki od nich w tak
        błyskawicznym tempie. 4 dni od zamówienia i towar jest u mnie ;-))
        Super!
        --
        Na zawsze to się tylko odchodzi,
        porzuca i znika na zawsze.
        A wszystko inne jest na chwilę...
        • wredulka Grand Prix 08.07.08, 14:13
          Czytam, czytam... i zgłupiałam w pewnym momencie. Od dłuższego czasu planuję
          zakupy w Avocado, ale jakoś zawsze brakowało czasu, żeby usiąść, zastanowić się
          nad rozmiarem itp.
          Chciałam Kupić Grand Prix. Ale słyszę jakieś echo, że już go nie produkują. To
          prawda?
          No i jak poczytałam o tych wszystkich problemach z tym sklepem to sie
          przeraziłam. Naprawdę jest z nim więcej problemów niż radości z zakupów?
          • redvelvet2 Re: ja czekam juz tydzien na stroj kapielowy :( 09.01.09, 23:11
            Od dawna chciałam zamówić z Avocado, biustonosze wyglądają na zdjęciach jak
            misterne cudeńka! Po przeczytaniu waszych opinii stwierdzam, że niestety Avocado
            nie uczy się na swoich błędach... Ja zamówiłam 2.12. dwa biustonosze po
            dokładnym przestudiowaniu opisów modeli i rozmiarówki. Niestety wszelkie moje
            odczucia związane z tym sklepem są negatywne...
            1)jeśli piszą, że realizują w ciągu 3-10 dni roboczych, to możecie być pewni, że
            to będzie bliżej 10,
            2)przesyłka pocztą za 15 zł?? kto to wymyślił?? I to niezależnie od wartości
            zamówienia- zdzierstwo niespotykane w innych sklepach,
            3)nie ma sensu się łudzić, że sklep skontaktuje się z wami w jakiejkolwiek
            sprawie poza potwierdzeniem zamówienia z własnej woli. Chcecie wiedzieć kiedy
            wyślą, czy maja to co zamówiliście- dzwońcie i piszcie, bo oni na pewno sami nie
            wyślą żadnej wiadomości.
            4)jak już doczekacie się przesyłki- nie bądźcie zdziwione, że staniki w tym
            samym rozmiarze z innych modeli będą się różnić co najmniej o dwa rozmiary. Jak
            dla mnie to spore zaskoczenie, bo nie było żadnych uwag w opisach o zaniżonych
            rozmiarach. Noszę 75H, jak dla mnie jeden z przysłanych modeli w porównaniu do
            Panache to 70H, drugi 70F, żaden nie nadaje się do niczego. Poza tym- jakość
            wykończenia, rodzaj koronki, rozwiązania w długości ramiączek- pośredniej
            jakości, niewarte swojej ceny. Plus, za fiszbiny, które wydają się być nieco
            mniej uwierające niż moje ulubione Panache.
            5)jeśli zwracasz biustonosze- nie łudź się, że poinformują cię, że dostali, że
            zwracają pieniądze. Robię dużo zakupów w internecie i w swojej naiwności
            łudziłam się, że to standard. Ja odesłałam swoje zamówienie i czekam na zwrot...
            Mam nadzieję, że nie będę musiała się upominać po 4 razy.

            Podsumowując- nie warto, zwłaszcza, kiedy zależy wam na szybkiej realizacji,
            świadomości statusu zamówienia i nie jesteście pewne jaki rozmiar avocado na was
            pasuje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka