Dodaj do ulubionych

P E A C H F I E L D

12.12.07, 15:43
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:

www.peachfield.pl/
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY, procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen, zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.

UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce jest w wątkach odpowiednich producentów (np. Panache, Lepel, KrisLine itp.).

Zapraszamy!
Edytor zaawansowany
  • ankh_morkpork 13.12.07, 11:15
    Zamówiłam dwa staniki w sklepie Peachfield 3.12 wieczorem (oba w promocji przedświątecznej). System komputerowy sklepu popełnił drobny błąd i ceny częściowe w e-mailu potwierdzającym były bez zniżki, a suma do wpłaty - jak po promocyjnej zniżce. Następnego dnia już otrzymałam e-mail z wyjaśnieniem i przeprosinami - pierwszy plus :-) Zamówienie opłaciłam przelewem 6.12 wieczorem - i następnego dnia: e-mail z potwierdzeniem, że pieniążki dotarły i paczka została wysłana - drugi plus. Przesyłka doszła błyskawicznie i jeden z zamówionych staników zostaje. Drugi wzięłąm z ciekawości z większymi o rozmiar miseczkami i niestey za duży :( Odesłałam z wypełnionym formularzem wymiany na inny model, droższy - będę musiała dopłacać różnicę. Czy po realizacji wymiany będą następne plusy? Zobaczymy... :-)
  • angis.zvaigzde 13.12.07, 13:13
    zamawiałam w zeszłym tygodniu TangoII na promocji. jak na razie mam
    same pozytywne wrażenia, bo tak jak koleżanka dostałam
    potwierdzenie, że paczka juz poszła, potem czekałam może 4 dni na
    przesyłkę (wliczając weekend), niestety muszę wymienić na mniejsze
    michy, ale mam nadzieję, że będzie tak samo miło i bezproblemowo
  • angis.zvaigzde 13.12.07, 15:21
    Skontaktowałam się z właścicielką sklepu w sprawie wymiany i muszę
    pochwalić. Fajne podejście: zaproponowała, ze przyjrzy się
    wymienianemu stanikowi i temu, który chcę kupić, porówna michy i
    powie mi czy ten czy może inny będzie lepszy. Dopłata po
    konsultacji:D Ogólne wrażenie bardzo sympatyczne, mam nadzieję, że
    rośnie nam miejsce biuściatoprzyjazne:)))
  • ankh_morkpork 20.12.07, 20:07
    Wymiana części zamówienia przebiegła BŁYSKAWICZNIE, a dzięki uprzejmości pani Marii paczka dotarła do mnie jeszcze przed weekendem (to ważne, bo wybywam poza miasto na święta). Jestem zachwycona zarówno faktem kupienia dwóch staników w dokładnie moim rozmiarze, jak i tempem oraz sposobem realizacji mojego zamówienia. Gratuluję, oby tak dalej i czekam z niecierpliwością na nowości w wiosennej ofercie Peachfield (coś mi się na formu obiło o uszy, ze bedą). Duży plus: +++ :D
  • jaagna 13.12.07, 18:59
    Mam niezwykle pozytywne odczucia. Z właścicielką prowadzę bardzo miłą korespondencję handlową ;-) dwa razy wymieniałam niepasujacy staniczek - własnie czekam na (miejmy nadzieję) ostatnią wymianę. Właścicielka szybko odpowiada na pytania, i - tak jak w przypadku angis.zvaigzde - włascicielka porównywała posiadane w sklepie staniczki, by pomóc mi wybrac odpowiedni rozmiar i model.
    Naprawdę duży, DUŻY plus za życzliwe podejście do klienta.
    No i zwrot pieniędzy, będący różnicą pomiędzy pierwotnym zamówieniem, a ostatecznie kupionym staniczkiem już mam na koncie!
  • dadaczka 17.12.07, 04:16
    ja już pisałam: zostalam pierwszą klientą, szybko, sprawnie, bardzo
    sympatycznie, strona mi się podoba (uwagi przedstawiłam w
    odpowiednim wątku). Trzymam kciuki, oby tak dalej!
    --
    :D/D:
  • ungore 01.01.08, 14:15
    SAME POZYTYWNE WRAŻENIA!! Od mniej więcej dwóch miesięcy męczę Panią
    Marysię mailami, pytaniami, prośbami o sugestię w kwestii doboru
    stanika. To dzięki niej nie wpadłam w zakupowy szał po ustaleniu
    rozmiaru tylko odczekałam grzecznie aż piersi ułożą się w pierwszym
    staniku i dopiero.. : ) w niedziele zamówiłam stanik Casablanca i od
    razu dostałam maila, że właścicielka sklepu będzie następnego dnia w
    moim mieście i chętnie się ze mną spotka żebym towar mogła spokojnie
    ocenić i przymierzyć bez konieczności bawienia się w przesyłanie ,
    odsyłanie za pomocą zawodnej Poczty Polskiej. Tak też się stało : )
    Dzięki jej uprzejmości przy okazji dowiedziałam się jakie fasony nie
    są dla mnie i zainwestowałam w super stanik, który aż grzech kryć
    pod bluzką. Pozdrawiam, polecam i dziękuję!
  • ciemnogrodzianka 09.01.08, 06:34
    Chyba pierwszy sklep w ktorym jest w miara dobra instrukcja mierzenia.

    --
    Magda
  • aadrianka 09.01.08, 09:25
    Zamówiłam w weekend Tango. W poniedziałek dostałam maila, że
    zamówienie wysłane zostanie w lutym:( No ale pretensji nie mam, bo
    wyraźnie napisane było, że "dostępność od 14 do 60 dni".
    Tylko że ja chcę juuuuuż:D
    Wrażenia z samego składania zamówienia i przejrzystości informacji -
    bardzo pozytywne.
  • annamariagr 20.01.08, 17:51
    Aadrianko, ja zamówiłam Tango w połowie grudnia i od tamtej pory czekam do lutego! Też chcę już! Ale poza tym bardzo pozytywnie, żeby tylko dostępność była szybsza.
  • annamariagr 24.02.08, 17:47
    Od ponad tygodnia, a może to już dwa tygodnie mam Arabellę, niestety Tango II 34HH okazał się za duży, więc wymieniłam na Elizę 32J, ale Panache to zupełnie nie dla mnie. Pani Maria stanęła na głowie, żebym była zadowolona i wyczarowała mi czarną Arabelkę 32J. Jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona sklepem i polecam Wam gorąco. Świetny i przemiły kontakt. Cieszę się z indywidualnego podejścia do klientek, a jak zaobserwowałam Pani Maria bywa na naszym forum - to świetnie, dzięki temu tworzy sklep, jakiego oczekujemy:) dziękuję
  • aadrianka 23.01.08, 08:39
    Zamówienie zostanie wysłane dzisiaj. Dostałam też pytanie, czy
    przewidywany termin dostawy mi pasuje, czy może wolałabym inny.
    Kolejny duży plus.
  • aadrianka 25.01.08, 16:47
    Paczka doszła dzisiaj:) Po wysłaniu dostałam maila z informacją o
    numerze przesyłki.
    Po raz kolejny wyrazy uznania dla przepływu informacji.
  • marla30 26.01.08, 12:58
    Słuchajcie, to wypada np. w weekend zadzwonić i próbować się umówić na poniedziałek? Na stronie jest informacja, że możliwy jest ogląd całej kolekcji przed zakupem. Czy któraś z Was korzystała z tej opcji, czy to jest sklep domowy czy sklep sklepowy? Jakoś tak mi głupio dzwonić tam w weekend, sama nie wiem, dlaczego ;).
  • marysia103 26.01.08, 15:42
    Zapraszam, nawet w weekend. Niestety na razie to sklep domowy, ale dzięki temu
    nie ma problemu z umówieniem się np w weekend czy wieczorem.

    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • marla30 27.01.08, 09:50
    marysia103 napisała:

    > Zapraszam, nawet w weekend. Niestety na razie to sklep domowy, ale dzięki temu
    > nie ma problemu z umówieniem się np w weekend czy wieczorem.
    >

    Bardzo dziękuję, na pewno skorzystam. Jeszcze sobie w tym miejscu pozwolę zapytać, czy np. oferta Kalyani jest przewidziana w bliższej lub dalszej przyszłości?
  • marysia103 27.01.08, 15:48
    Stopniowo będziemy rozszerzać naszą ofertę, nie mogę jeszcze zapewnić jakie
    marki pojawią się w sklepie, ale na pewno sklep będzie się rozwijał.

    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • konasana 27.01.08, 17:26
    Kupowałam w Peachfield jeden raz. Przemiły kontakt, staniczek szybko
    przysłany (biorąc pod uwagę dostępność). Bardzo polecam!
  • yaga7 29.01.08, 13:50
    Własnie zauważyłam, że rozmiarówka majteczek jest polska typu 40, 42 i jestem
    zielona, jeśli chodzi o przeliczanie na angielską.
    Jeżeli chcę zamówić majteczki UK size 12, to co mam wybrać?
  • kasica_k 29.01.08, 15:55
    www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm
    - polecam do tego typu kalkulacji :)
    UK12 to germańskie 38 i francuskie 40 - co do polskiego, to wydaje mi się, że
    system (o ile można mówić o jakimś "systemie" obowiązującym w Polsce, gdzie co
    firma, to rozmiary) jest zbliżony do francuskiego. Osobiście, nosząc doły 42,
    biorę brytyjskie gacie 12, albo 12-14, albo M.

    --
    Stanikomania!
    Na zakupy - z Piersiówką!
    Biuściaste
  • yaga7 29.01.08, 16:04
    No to moze ja napiszę do Peachfield, bo owszem, kalkulator jest fajny, ale
    niewykluczone, że sklep ma jeszcze inny ;)

    Ja brytyjskie gacie mam 12 lub 14, M lub L, ale nie mam pojęcia jak to się
    przekłada na 40 czy 42.

    To ja do nich napiszę :)
  • hke 29.01.08, 16:39
    Ja już pisałam :) i odpowiedź brzmiała: "Brytyjskie 12 to u nas 38"

  • ganbaja 29.01.08, 16:43
    WOW! to niezły sposób na odchudzanie :-)
    --
    Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a
    jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...
  • yaga7 29.01.08, 16:50
    Dzięki :)

    Tuż przed przeczytaniem Twojego posta napisałam do nich - zobaczymy, czy
    potwierdzą ;)
  • mig_usia 20.02.08, 13:23
    hmmm dziwne bo zawsze brytyjska 12stka byla polska 40stka
    yaga napisz co ci odp
    a moze doly bielizniarskie inaczej wychodza w przeliczeniach...
  • ro-xy 19.02.08, 21:39
    Czy moze ktoś mi napisać jak wygląda zwrot w firmie peachfield, tzn
    jakich trzeba dokonać czynności? Będę bardzo wdzięczna; )
  • ankh_morkpork 20.02.08, 12:57
    W paczce z zamówieniem przychodzi również formularz zwrotu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot części / całości zamówienia, po prostu wypełniasz formularz i odsyłasz go do sklepu razem ze zwracanym towarem i otrzymana fakturą. Oczywiście warto jednocześnie wysłać e-maila do sklepu (bardzo dobry i szybki kontakt). Sama składałam zamówienie na 2 staniki w Peachfield i jeden wymieniałam na inny model - poszło sprawnie i bardzo szybko - polecam sklep z czystym sumieniem :-D
  • joa8 21.02.08, 19:39
    super miła obsługa :-)
    Byłam dziś u pani Marii w domu po odbiór Tanga Jade, który zamówiłam
    rano przez internet.
    Powitała mnie przemiła dziewczyna :-), zachęciła do przymierzenia.
    Przymierzyłam więc sobie dwa rozmiary, dobrałam gatki, obejrzałam
    Harmony.
    Domowa atmosfera, ale pełna profeska :-)
    --
    Mama w Centrum zaprasza!!!
  • wild_orchid 22.02.08, 15:27
    Jestem po pierwszych zamowieniach w Peachfield-zamowilam Rio, ale
    okazalo sie, ze jednak bede musiala dluzej czekac, niz bylo napisane
    na stronie internetowej, Pani wyslala email z przeproszeniem
    proponujac dostawe gratis lub zwrot pieniedzy.Wybralam zmiane
    zamowienia na Tango II. Przesylka przyszla blyskawicznie, niestety
    stanik za duzy.Po wymianie maili Pani zaproponowala rozmiar 75 GG(
    przedtem zamowilam 80G). Dzis odeslalam i czekam na mniejszy
    rozmiar.Zaluje tylko, ze nie mam mozliwosci osobistego odbioru-
    byloby latwiej dla mnie.
    Obsluga szybka, konkretna i mila.Duzy plus dla Peachfield.
  • maith 01.03.08, 14:40
    wild_orchid napisała:

    > Zaluje tylko, ze nie mam mozliwosci osobistego odbioru-
    > byloby latwiej dla mnie.

    Jesteś spoza Warszawy?
    Bo sklep zapewnia taką możliwość, ale w Wawie, skąd jest :)
    --
    Większość Polek nosi źle dobrane staniki
  • wild_orchid 01.03.08, 15:20
    maith napisała:

    > Jesteś spoza Warszawy?
    > Bo sklep zapewnia taką możliwość, ale w Wawie, skąd jest :)


    Tak, czytalam, ze jest taka mozliwosc. Jestem z Wrocka, wyprawa
    tylko po stanik nie wchodzi w rachube, chyba, ze bede z innego
    powodu w Warszawie( na szkoleniu np) to sie umowie.
    Na razie jestem w fazie kupowania, i mam spory dyleamt z Freya
    Maisie...
  • slim.fast 01.03.08, 16:15
    wild_orchid napisała:

    > maith napisała:
    >
    > > Jesteś spoza Warszawy?
    > > Bo sklep zapewnia taką możliwość, ale w Wawie, skąd jest :)
    >
    >
    > Tak, czytalam, ze jest taka mozliwosc. Jestem z Wrocka, wyprawa
    > tylko po stanik nie wchodzi w rachube, chyba, ze bede z innego
    > powodu w Warszawie( na szkoleniu np) to sie umowie.
    > Na razie jestem w fazie kupowania, i mam spory dyleamt z Freya
    > Maisie...

    ja czasami bywam w Warszawie, ewentualnie możemy się razem kiedyś wybrać :)
    jeżdżę z Wrocławia :)

    --
    Tu jest miejsce na twoją reklamę :P
  • wild_orchid 12.03.08, 16:40
    slim.fast napisała:

    > ja czasami bywam w Warszawie, ewentualnie możemy się razem kiedyś
    wybrać :)
    > jeżdżę z Wrocławia :)
    >

    Przepraszam slim.fast dopiero teraz doczytalam :)
    Jak bedziesz sie wybierac do Stolicy-daj mi znac :)

    Dolaczam sie do pochwal Peachfielda- po dlugich poszukiwaniach w
    koncu dotarlam do stanika, ktory mi pasuje. Dziekuje Jaaagna za
    uswiadomienie mnie z ta Maisie.Mam ja na sobie od rana dzis i jakbym
    stanika nie miala-nic nie pije., nie uwiera, a piersi na miejscu.
    Kontakt z pania Marysia wzorowy, nawet jesli nie ma na stanie
    rozmiaru-uczciwie przyznaje a nie wodzi za nos, ze jutro, pojutrze.
    Tylko czemu mieszka w Warszawie???? Nie moglaby we Wrocku?
    Dojechalabym na najwieksze zadupie wroclawskie...
  • akubaga 22.02.08, 20:18
    muszę na nią trochę poczekać (3 tyg.), ale z góry na taki termin się zgodziłam
    jak przyjdzie przesyłka, to napiszę jak przebiegła cała transakcja ;)

    --
    Synuś
    www.suwaczek.pl/cache/862cdf35ca.png
  • akubaga 13.03.08, 17:45
    Już ją mam :) czekałam 2 tygodnie - warto było!
    Sklep warty polecenia, wszystko poszło super :)

    --
    Synuś
    www.suwaczek.pl/cache/862cdf35ca.png
  • magosimi 24.02.08, 14:39
    Po zeszłotygodniowych niespecjalnie owocnych wizytach w sklepach stacjonarnych
    (Chatte, Avocado, Eden, 2 Buduary) wybrałam się do cudownej Pani Marysi z
    Peachfieldu. Rewelacja, rewelacja, rewelacja. Mam humor poprawiony na cały
    przyszły tydzień. Wprawdzie rozmiarowo uświadomiona jestem od dobrych paru lat,
    ale nigdy kupowanie biustonosza nie było tak komfortowe i przyjemne. Zabrałam
    Pani Marysi dobre 40 minut, przymierzyłam tonę różnych modeli w przeróżnych
    rozmiarach i stanęło na Inferno 65F i Arabelce 60FF - oba wspaniałe! Jak
    przyjdzie wypłata muszę dokupić jeszcze co nieco :))

    POLECAM bardzo! REWELACJA!
  • friday133 01.03.08, 11:54
    Ja też byłam osobiście i wyszłam zaopatrzona w Rio 32 E (a
    przysięgałam, że się w 32 nie zmieszczę - jakoś na luzie w nie
    weszłam). Pani Marysia zasugerowała, że z moim obwodem zmierzam ku
    30 ;)
    Super, tylko nie wiem, o co chodzi z rozmiarem. Z kalkulatora mi
    wychodzi 32 FF, przymierzałam (tak mi się wydaje) 32 F, a w domu
    zobaczyłam, że moje Rio jest 32 E. I w dodatku lekko luźne w
    miseczkach przy brzegu, ale to akurat na mały zapas i celowo ;)
    W każdym razie zgodnie z ustaleniami z p. Marysią poczekam jeszcze
    chwilę, aż po pewnym czasie noszenia ustalę jaki faktycznie mam
    rozmiar. I dowiedziałam się, że chyba jednak jestem Freyowa :)
    Zakochałam się w Polyannie, taka zwykła jest, ale taka fajna -
    będzie moim następnym zakupem w Peachfield :)
  • martulka_s 01.03.08, 18:04
    Friday, to dlatego, że Rio jest wielkomiseczkowcem. Należy go brać o 1 miskę
    mniejszy rozmiar, niż normalnie noszony.
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
  • konasana 01.03.08, 16:02
    Teś byłam osobiście, i jestem baaardzo zadowolona. Miła atmosfera,
    pomoc, jeśli się o nią prosi, bez narzucania. Bardzo sympatycznie i
    fachowo.
    Przedtem kupowałam przez net, i też wszystko poszlo super sprawnie.
    Oby tylko asortyment (rozmiarówka) w przyszłości dorównał angielskim
    sklepom, to nic więcej do szczęścia nie będzie mi potrzebna (po
    moich doświadczeniach z Pocztą Polską, tfu!)
  • ammma 01.03.08, 20:41
    zadzwonilam do Pani Marysi za wasza porada, umowilam sie,
    pojechalam, przymierzeylam, kupilam :-) zamowilam kolejny stanik.
    temat zalatwiony szybko, milo i przyjemnie. Polecam wspolprace z p.
    Marysia.
  • anulla1974 01.03.08, 20:56
    Dzwoniłam kilka razy, dowiadując się o modele. Jak już dotarły
    pojechałam, pomierzyłam. I umówiłam się na następną wizytę. Miło,
    kulturalnie, fachowo. Polecam.
  • martulka_s 09.03.08, 13:46
    Realizacja zamówienia szyba, rzetelna i bezproblemowa. Błyskawiczny i bardzo
    miły kontakt mailowy. Jestem zadowolona : )
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
  • ciri1971 10.03.08, 13:30
    Przyłączam się do pochwał! Zamówienie złożyłam w piątek, dziś
    dostałam staniki. Pani Maria doradziła mi również w kwestii
    rozmiaru. Kontakt mailowy na szóstkę. Miło, kompetentnie, szybko-
    oby tak dalej!
  • liluslilus 12.03.08, 15:43
    Ja tez nie napiszę nic nowego. Same plusy dla pani Marysi.
    zadziwiajaco szybka przesyłka,musze wymienić na większa miskę, ale
    juz jest dla mnie odłożona, wiec gonie na poczte odesłać.Goraco
    polecam peachfield:)
  • mundurowa 12.03.08, 16:04
    gdzies czytałam ze mozna sie umowic z wlascicielka sklepu na dobor stanika,
    prawda to? bo jestem z warszawy i w sumie wolalabym gdzies podjechac pomierzyc
    i odrazu kupic niz biegac na poczte i odsyłac kilka razy.
  • jaagna 12.03.08, 16:16
    Można. Wejdź na stronę sklepu, poszukaj numeru telefonu i dzwoń!
  • akubaga 13.03.08, 18:49
    masz tu namiary:

    telefon kontaktowy:
    509 20 30 20

    Gwiaździsta 7b/36
    01-651 Warszawa

    sklep@peachfield.pl

    :)

    --
    Synuś
    www.suwaczek.pl/cache/862cdf35ca.png
  • nanafaza 13.03.08, 00:18
    Jestem bardzo zadowolona i pozytywnie zaskoczona. W poniedziałek wpłaciłam pieniądze dzisiaj mam już staniki na sobie ;)
    Poza tym bardzo dobry kontakt mailowy. Teraz czekam na strój kąpielowy :)
    Szkoda tylko, że tak niewiele biustonoszy o obwodzie 60.
    Szczerze polecam.
  • ganbaja 15.03.08, 18:06
    Udałam sie dziś do Pani Marysi.
    Matko jedyna, jak ata kobieta jest wspaniała, cierpliwa, pomocna i w ogóle :-)
    Chylę czoła, padam do nóg, i DZIĘKUJĘ, za możliwość przymierzenia tylu pięknych
    staników w tylu rozmiarach.
    Gdybym miała to wszystko mierzyć za pośrednictwem poczty zajęłoby mi to z pół
    roku i kupę pieniędzy pochłonęło.
    Teraz już wiem, że Panache to zdecydowanie nie dla mnie. A to już coś.
    Freje jak najbardziej,ale też nie wszystkie.

    Zakupiłam czarne Rio i następnym zakupem będzie Polyanna karmelowa :-)
    Pani Marysiu, jest Pani wielka ! :-)



    --
    Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a
    jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...
  • marysia103 15.03.08, 23:52
    Dziękuję:)
    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • esta69 17.03.08, 13:30
    Chętnie odwiedzę panią Marysię :) Jaki autobus tam jeździ?
    Chciałabym zebrać przydatne informacje bo z czasem u mnie bardzo
    krucho. Nie zabiorę przecież 3-latki do pomieszczenia pełnego
    cudów :)Kiedy już wszystko będę wiedziała, załatwiam nianię, dzwonię
    i pędzę. Acha, mieszkam przy rondzie Babka więc niedaleko. I czy
    posiada Pani tylko te rozmiary, które są dostępne na stronie?
    --
    Igusia

    Tylko dla kobiet?
  • agata.ni 17.03.08, 15:19
    ja też byłam w sobote. i potwierdzam że Pani MArysia jest urocza! :)
    a mozliwość odwiedzin w domu i przymierzenia stanika znacznie
    ułatwia zakupy bo ja jakos wciąż nie mogę sie przekonać do zakupów
    przez internet może głównie dlatego, że dopiero od niedawna nosze
    nowy rozmiar. W każdym razie polecam serdecznie!!
  • marysia103 17.03.08, 15:54
    Zapraszam serdecznie. Proszę dostać się do Placu Wilsona, stamtąd na ul.
    Mickiewicza trzeba wsiąść w autobus 185 jadący w stronę Bielan i wysiąść na
    trzecim przystanku. Proszę zadzwonić 509 20 30 20 lub napisać maila
    sklep@peachfield.pl to umówimy się na konkretny termin.
    Dostępne od ręki mam to wszystko co w sklepie jest dostępne w terminie 24H.

    Pozdrawiam
    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • sybilla777 17.03.08, 16:08
    Ja również jestem b.zadowoloną klientką Pani Marysi. W zeszłym
    tygodniu miałam przyjemność zmierzyć różne modele i rozmiary. Bardzo
    mi to ułatwiło życie, bo dzięki temu zobaczyłam co na mnie pasuje i
    jaki mam rozmiar. Pani Marysia b.miła, serdeczna i pomocna.Gorąco
    polecam, pozdrawiam i dziękuję za udaną transakcję:)
  • zuzaneczka1 20.03.08, 00:38
    Przydałaby się opcja trwalego koszyka...chyba ze jest a ja nie widzę ??
  • szalicja 20.03.08, 11:03
    Mieszkam w Warszawie i dla mnie Peach Field byłoby rajem, gdyby nie
    to, że oferta jest bardzo skromna np. na majteczki czas oczekiwania
    jest od 14 do 60 dni. To strasznie długo! No i za mało wyboru.
    Przymierzałam się już do zakupu, ale zrezygnowałam. Brakuje mi też
    wyboru nie tylko modeli, ale też możliwych kolorów z danego modelu.
    Szkoda. Wiem, że sklep jest od niedawna, ale może jednak poszerzyć
    asortyment?
    Byłabym stałą klientką ;-)
    Co do funkcjonowania strony, to mi nie odpowiada to, że jak nacisnę
    wstecz w przeglądarce to wychodzę ze strony a normalnie powinnam
    przejść do poprzedniego widoku.
    I jeszcze, ponieważ jestem grafikiem od wielu już lat, to muszę się
    przyczepić do wyglądu strony (proszę się nie obrażać). Jak dla mnie
    jest ona trochę ciężka i przegadana. Tak naprawdę to bielizna jest
    tu ważna a nie strzałka, czy inne odzdobne elementy. Za mało
    wyeksponowana jest bieliza na stronie, za bardzo elementy graficzne.

    --
    intelektualista to człowiek,
    który patrzy na kiełbasę, a myśli o Picasso.
  • marysia103 25.03.08, 21:36
    Dziękuję za uwagi.
    Sklep jest na rynku od niedawna i cały czas staram się poszerzać ofertę, już
    wkrótce pojawi się więcej modeli bazowych w pełnej rozmiarówce i w większym
    wyborze kolorów. Niestety zamiary zawsze trzeba mierzyć na możliwości i ja
    właśnie to robię:)
    Co do strony graficznej, to zaufaliśmy grafikowi z dużym doświadczeniem, nam ten
    projekt się spodobał, ale to subiektywna ocena.

    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • bruxelka11 25.03.08, 22:21
    1. Strona ogólnie ok jak dla mnie, ale jak już ktoś zauwazył
    okropnie wkurzające jest to, że po wejściu na konkretny model nie
    można się cofnąć przyciskiem "wstecz" do listy wyszukiwania. Kiedy
    robię "wstecz" wyrzuca mnie całkiem ze strony sklepu i muszę od
    początku wyszukiwać :| Mimo, że o tym wiem za każdym razem odruchowo
    robię "wstecz" i za każdym razem jestem na siebie wściekła,
    że "dałam się nabrać" :)))
    2. Śladowe ilości 60-tek :((((
    3. Dopiero niedawno zauważyłam (jestem mało zauważalska więc może
    tak było od dłuższego czasu), że Pollyanna występuje w jednej
    wersji: 60D do 60G i w drugiej wersji: 60GG do 60J. Nie rozumiem
    skąd ten podział? Na stronie producenta wogóle nie znalazłam
    rozmiarów 60GG do 60J...Czy to znaczy, że w Peachfield będzie można
    przyjśc i przymierzyć na miejscu np. 60GG??? Czy różnią się
    krojem?? :))) Czy mogę się już cieszyć czy tylko mam przywidzenia?
  • marysia103 27.03.08, 08:17
    Ad1) Przycisk "wstecz" zmienimy.

    Ad2) Z 60-tkami w ogóle jest problem, Panache na razie ich nie ma, jak tylko się
    pojawią będą też w moim sklepie. Z Frei mam to, co mogłam zamówić, wkrótce
    pojawi się biała Eleanor w pełnej rozmiarówce. Za ok dwa tygodnie będę też mieć
    pełne rozmiarówki z Arabelli, Pollyanny carmel oraz Rio białe, czarne i
    cieliste. Pollyanna biała, będzie na razie do G, ale wszystkie obwody. Ofertę
    będziemy cały czas poszerzać, niestety na to trzeba czasu.

    Ad3) Pomyłka, bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd, robiłam to późno
    wieczorem i chyba zamęczenie dało o sobie znać. W każdym razie dziękuje za
    zwrócenie na to uwagi.

    --
    Marysia
    www.peachfield.pl
  • mirtos 25.03.08, 15:15
    Serdecznie polecam ten sklep. Świetna opcja zwłaszcza dla mieszkanek stolicy i okolic. Skorzystałam z możliwości przymierzenia i zakupu na miejscu. Z kilku bardzo ładnych biustonoszy wybrałam Pollyannę karmelową. W domu doszłam do wniosku, że lepszy byłby jednak mniejszy rozmiar i po skontaktowaniu się z panią Marią wymieniłam stanik. Duży plus za miłą obsługę:-)
  • ciri1971 26.03.08, 11:38
    Odwiedziłam sklep przy okazji wizyty w Warszawie. I naprawdę
    zazdroszczę warszawiankom! Pani Marysia urocza, bez mrugnięcia okiem
    i bez śladu zniecierpliwienia pokazywała kolejne modele, a trochę
    tego było. Kupiłam wszystko to co zaplanowałam( wreszcie mam
    Arabellę!). Marzę o takim sklepie w moim Toruniu, opanowanym przez
    Triumpha...
  • monika3411 26.03.08, 20:25
    Zamówiłam Pollyannę w sobotę i póki co cisza :-((((( Dziś rano moja
    mama dzwoniła do Pani, którą wychwalacie pod niebiosa i też była pod
    niezłym wrażeniem wiedzy, życzliwości, cierpliwości. Okazało się, że
    dziś ma być dostawa i jeśli zamówiony przeze mnie 70HH nie
    przyjdzie, to dostanę maila, ale generalnie na pewno się doczekam...
    Na razie maila niet, więc mam nadzieję, że moja Pollyanna jest już w
    drodze do mnie... Nie mogę się doczekać, to mój pierwszy zakup w
    nowym rozmiarze....
  • morra111 26.03.08, 21:54
    Bardzo dobry kontakt mailowy. Zamówiłam 2 staniki (Arabelka i Inferno), ale
    niestety oba okazały się nie na mnie...bezproblemowa odsyłka i szybki zwrot na
    konto. No i bezpłatna wysyłka przy zamówieniu ponad 200zł. Z pewnością jeszcze
    skorzystam :)Polecam gorąco!
  • monika3411 27.03.08, 11:33
    Dostałam maila z informacją, że moje zamówienie się opóźni i wyjaśnieniem
    dlaczego :-( Pani Maria zaproponowała mi inny kolor, a potem wymianę jak
    przyjdzie ten, który zamówiłam. Jestem w szoku. Kupowałam w innych sklepach i w
    razie braków nie było żadnej informacji, co się dzieje i dlaczego. Już wiem, że
    będę stałą klientką Pech Field.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka