Dodaj do ulubionych

B R A V I S S I M O - 2

02.08.08, 21:38
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:
www.bravissimo.com/Default.aspx
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, koniecznie przeczytaj:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/bravissimo.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce
jest w wątkach odpowiednich producentów (np. Fantasie, Kalyani, Panache itp.).
Natomiast o topach i ubraniach marki Bravissimo piszemy tu:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=62098224&a=62098224
STARSZY wątek o Bravissimo:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=70771916
Prosimy NIE PISAĆ w starszym wątku - powoduje to problemy techniczne.

Zapraszamy!

--
Stanikomania!
Na zakupy - z Piersiówką!
Biuściaste
Edytor zaawansowany
  • 06.08.08, 23:28
    No i się znów zbiesiłam na Bravissimo.

    Ponoć przesyłki signed for nie są dodatkowo płatne, ale jak to jest z wymianą?
    Wymieniałam trzeci raz stanik na inny i poprosiłam o przesyłkę signed for. I co?
    I doliczyli mi do kosztów całe 4 Ł za "przesyłkę specjalną". Czy to jest
    normalne i ja się czepiam? Czy któraś z was już tak z nimi miała?

    Jeśli zrobili mnie na szaro, to ja oświadczam, że to było moje ostatnie
    zamówienie u nich. No chyba, że to standard?


    --
    LATO w pełni
  • 06.08.08, 23:38
    Moze cos zmienili.
    Ja dostalam dodatkowo - ponowna przesylke,
    prosilam o signed for i nic nie musialam za to placic - przyslali ja
    za darmo.

    Moze zbyt wiele osob prosilo o taka opcje i sie zorientowali,
    ze generuje to spore koszta...

    --
    hobby? bycie anty
  • 07.08.08, 15:28
    Chyba jednak napiszę do nich o wyjaśnienia, jak dotąd nie doszłam do tego, aby
    ktoś miał u nich podobne problemy z przesyłką signed for. :///


    --
    LATO w pełni
  • 21.08.08, 13:05
    Mnie kiedys doliczycli koszt przesylki przy wymianie, napisalam do nich maila
    jak to jest skoro wymiana miala byc z bezplatna wysylka. Odpisali, ze to ich
    pomylka i przelali kase na karte. Tak wiec napisz do nich, zeby wyjasnili sprawe.
  • 09.08.08, 10:44
    jak bylam tam w zeszlym tyg mowily babki ze za dwa tygodnie. w
    sklepie syacjonarnym nowosci juz sa (ale nie mialam czasu ich
    dokladnie poogladac) na stronie chyba jeszcze bez zmian
    --
    Ninja 250R... marzenia sie spelniaja, a wiec i to sie wkrotce
    zisci :)
  • 09.08.08, 11:57
    Ja robiłam u nich zakupy niecałe dwa tyg.temu i porosiłąm o signed for - nie
    było żadnej dopłaty. Ogólnie kontakt bardzo miły, błyskawiczna realizacja i
    szybciutka wysyłka. :)
    --
    Córeczka 21.05.2006 i Synuś 26.08.2007 :)
  • 19.08.08, 20:23
    Po 2 paczkach z Bravissimo moge powiedzieć, że spisują się bez
    zarzutu. Przesyłka idzie do nas ok. 4-6 dni. Podobnie do nich
    wysłany od nas zwrot listem lotniczym. Jakiekolwiek problemy
    wynikały po stronie naszej poczty, ktora przetrzymała mi pierwsza
    paczke ...2 tygodnie.
    Na wszystkie maile odpowiadają po ok. 2-4 dniach, wyczerpująco.
    Zaskoczenie: minęło aż 8 dni od momentu odebrania przez nich zwrotu
    (potwierdzili mailem) do jego zarejestrowaniai kolejne 2 do wysyłki,
    tak że w sumie wymiana dotarła do mnie po 19 dniach od wysłania im
    zwrotu.
    Zwrot wyslalam w tym samym pudełku, w którym przysłali, po oderwaniu
    wszystkich nalepek i zaklejeniu ewentualnych notatek urzędu
    pocztowego. Adres - wystarczył ten nadrukowany przez nich.
    Z duszą na ramieniu wysłałam zwykłym listem lotnicznym, bez
    potwierdzenia odbioru, ale wszystko szczęsliwie doszło.
  • 21.08.08, 00:04
    Na stronie mają napisane, że nie przyjmują zwrotów jeżeli przesyłka wymaga
    podpisu. To jakim cudem te paczki do nich dochodzą??? Przepraszam - wkurzona
    jestem na pocztę...

    Czy wysyłacie zwykłą przesyłką i nie ginie? dochodzi bez problemu?
    --
    68/86
  • 21.08.08, 00:16
    Zawsze wysyłam listem poleconym priorytetowym, zawsze.

    --
    LATO w pełni
  • 21.08.08, 12:37
    Kulki odsyłasz poleconym, ale BEZ POTWIERDZENIA ODBIORU. Oni wtedy odbierają
    paczkę i masz dowód nadania.
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
    69/101 : )
  • 02.11.08, 21:50
    Ale odebranie przesyłki wymaga podpisu odbiorcy!
    --
    Uwaga! Nie używam e-maila Gazetowego.
    Korespondencja na wydawnictwo[@]verbariusz.pl
  • 02.11.08, 22:25
    z tego, co dziewczyny zaobserwowały, to za granicą nie...
    --
    It's better to burn out than to fade away
    65/95 = 60GG/65G
  • 02.11.08, 23:21
    Evolet - nie tylko za granicą, w Polsce też nie, dlatego możliwe jest (za
    pisemną zgodą) wrzucanie listów poleconych od razu do skrzynki. Co innego
    polecony za potwierdzeniem odbioru - wtedy do listu przykleja się taki żółty
    kartonik, który podpisuje odbiorca (tak to wygląda w przesyłkach krajowych, nie
    wiem, jak zagraniczne). Tylko że to jest inna usługa pocztowa, oczywiście droższa.
    Bravissimo zwraca uwagę na to, by nie pomylić rodzajów przesyłek i wysłać taką,
    która nie wymaga podpisu. Ja odsyłam przesyłką rejestrowaną bez podpisu odbiorcy
    i zawsze dochodzi.
  • 08.11.08, 18:56
    Uff, uspokoiłyście mnie.

    Swoją drogą - czemu B. odmawia przyjęcia przesyłki z podpisem? Że ileś takich
    paczek to czas zmarnowany na podpisy?
    --
    Uwaga! Nie używam e-maila Gazetowego.
    Korespondencja na wydawnictwo[@]verbariusz.pl
  • 08.11.08, 20:37
    Oni po prostu mają skrzynkę na przesyłki. Żadna konkretna osoba ich pojedynczo
    nie odbiera, tylko opróżnia skrytkę na poczcie. Podpisywanie odbioru wykluczone : )
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
    69/101 : )
  • 11.09.10, 21:28
    Odsyłałam już kilka razy, zwykłym listem bo po co dopłacać, zawsze dochodziło.
  • 21.08.08, 12:52
    Po pierwsze - strasznie wolno aktualizują past purchases. Na stronie moje
    ostatnie zamówienie jest z początku lipca, w tym czasie zdążyłam je wymienić i
    odesłać do wymiany połowę tego wymiennego zamówienia.
    Po drugie - w obu przypadkach (i pierwszego odsyłania i drugiego) nie dostałam
    maila z informacją czy doszło, ani czy wysłali.
    Na mail z prośbą o to, żeby zamówienie wymienne było signed for nie doczekałam
    się odpowiedzi.
  • 26.08.08, 18:26
    Jestem w szoku, zamówiłam w czwartek, w piątek wysłali a dzisiaj
    rano we wtorek dostałam zamówiony staniczek. A jeszcze przecież był
    weekend. Przesyłka oczywiście Signed for.
    --
    -68/92-
    (poszukuję majtki Tasmania pink 8)
  • 30.08.08, 14:02
    teraz jest u nich wyprzedaż.czy kupując z wyprzedaży mogę zwrócić gdyby stanik nie pasował?
  • 03.09.08, 11:28
    tzn.czeka do wysyłki?
    Dziewczyny bardziej oblatane z angielski mam prośbę, umieście gdzieś(może byś w wątku tłumaczeniowym lub przy opisie sklepu) tłumaczenia wszystkich statusów pojawiajacych się w zamówieniach Bravissimo.Znacznie ułatwiło by nam -nie znającym angielskiego-czytanie ich odpowiedzi.
    z góry dziękuję
  • 04.09.08, 05:00
    1. Czy jest jakaś kwota powyżej której sklep wysyła paczkę gratis? bo nigdzie u nich na stronie nie doczytałam takowej informacji?

    2. Gdzie mam poprosić o Singn for (bo robimy zbiorcze zamówienie i szkoda by lepkie łapki naszych pocztowców dobrały się do niej)?

    3. Czy ten sklep nie ma Żadnych kodów promo jak np. Brastop?

    PS> I mam nadzieję, że zaakceptują moją debetową mBanku, bo to moje pierwsze podejście do Bravissimo :-)
  • 04.09.08, 06:06
    co do 2. chyba wysłać maila po złożeniu zamówienia
    --
    It's better to burn out than to fade away
    65/95 = 65G
  • 04.09.08, 08:03
    akceptują karte debetową mbanku - sprawdzone :)
  • 04.09.08, 08:52
    yo_anka napisała:

    > 1. Czy jest jakaś kwota powyżej której sklep wysyła paczkę gratis? bo nigdzie u
    > nich na stronie nie doczytałam takowej informacji?

    Nie ma. Ale warto napisac do nich, jesli faktycznie zamowienie jest duze.

    > 2. Gdzie mam poprosić o Singn for (bo robimy zbiorcze zamówienie i szkoda by
    lepkie łapki naszych pocztowców dobrały się do niej)?

    Ja zawsze odpisuje na ich maila z potwierdzeniem zamowienia. Jesli w historii
    zamowien od razu pojawia sie jego nr, mozesz napisac przez formularz kontaktowy
    podajac nr zamowienia.

    > 3. Czy ten sklep nie ma Żadnych kodów promo jak np. Brastop?

    Nie ma.
  • 04.09.08, 09:39
    Witam!
    W poniedziałek zrobiłam po raz pierwszy w życiu w zagranicznym sklepie
    (Bravissimo), dostałam od nich maila z numerem zamówienia. Na stronce w
    myBravissimo jest status "in progres" od samego początku. Na koncie mam
    zablokowane pieniążki za zamówienie, ale nie mam jakby że była taka operacja
    (BZWBK) - chodzi o to że saldo mam razem jakby bez zakupu a wolne srodki juz po
    pobraniu za zakup.

    Moje pytanie: czy pieniążki zostały już pobrane przez sklep i kiedy to
    zaksięgują??? (Czy ktoś już tak miał????)
    Czy mój zakup jest już wysłany??? Czy może napiszą, że już wysłali?
    Kiedy się mogę spodziewać zakupu?

    Trochę się po prostu niepokoję...
    Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczna.
  • 04.09.08, 10:22
    ja miałam tak samo, z tym, że w mBanku. Zaniepokoiło mnie to, bo bałam się,że
    sklep nie będzie mógł pobrać kasy. Ale pani z infolini mBanku wyjaśniła mi, że
    na konto pobranie wejdzie, jak sklep już zabierze pieniądze z mojego konta. Ma
    na to, bodajże 2 tygodnie. Po dwóch dniach pojawiło się na koncie, że sklep
    wziął pieniądze. Aha, nie wiem, czy jest taka możliwość w Twoim banku, ale u
    mnie mogłam sprawdzić w zakładce "zablokowane", że ta kwota pieniędzy czeka
    sobie, aż sklep się nią zajmie.
  • 04.09.08, 10:35
    Oj, dzięki wielkie! Już się bałam, że będą jakieś kłopoty :)
  • 04.09.08, 10:57
    A co do "in progress"; Moje zamówienie już jest dawno zrealizowane i
    nawet odesłałam im wymianę dwa tyg. temu a nadal wisi "in progress".
    Niestety to jest minus dla Bravissimo, że nie aktualizują danych na
    stronie.
    --
    intelektualista to człowiek,
    który patrzy na kiełbasę, a myśli o Picasso.
  • 06.09.08, 18:46
    Mam konto w mBanku, przejrzałam cała stronę i nigdzie nie widze tej
    zakładki. Możesz mi napisać gdzie się znajduje? Dzięki
    --
    Moje oczy są nadal zielone, a w moim oknie wciąż kwitnie nadzieja
    i...
    69/94 30G/GG
  • 04.09.08, 18:43
    Sluchajcie, czy miałyście kiedyś tak, że za połowę zamówienia ściągnęli Wam
    kasę, a druga połowa ma status in progress?
    Ściągnęli mi kasę za dwie bluzki, a trzecia ma status in progress - nie było jej
    w magazynie i ściągali ją ze sklepu. I nie jest zapłacona na razie.
    Czy oni najpierw wyślą te dwie, czy jednak będą czekać na tę trzecią?
    Nigdy tak nie miałam, więc nie wiem :)
  • 07.09.08, 19:45
    mnie ściągneli całość płatności,chociaż 2/3 zamówienia jest dostępne od razu ,a 1/3 zamówienia termin 10-14 dni.Całość u nich wisi:oczekuje na wysyłkę.Dziś minęło 8 dni, nic jeszcze nie przyszło.Nie wiem nawet czy już skompletowali całość i wysłali, czy też wysłali 2/3 zamówienia a status wisi bo zapomnięli zmienić.
  • 04.09.08, 19:58
    Dziewczyny, ponieważmiałam wątpliwości co do tego jak załatwić by
    przesyłki z Bravissimo przychodziły do mnie jako listy rejestrowane,
    napisałam do nich maila by mnie poinformowali jak mam takie cos
    załatwiać (w końcu w formularzu zamówienia nie ma mozliwości wyboru
    opcji wysyłki). Wspomniałam o tym, że nie ufam poczcie i obawiam
    się, że przesyłka zginie etc... Odpisano mi, że zapisali sobie ta
    prośbę w moich danych i od teraz każde moje zamówienie będzie od
    nich wychodziło jako international registered letter :)
    Warto do nich pisać - nie trzeba się potem martwić czy odebrali
    prośbę o wysłanie listem rejestrowanych, czy wysłali zwykłym.
  • 05.09.08, 07:35
    Kiedy ja do nich pisałam jakieś pół roku temu w tej sprawie, dostałam odpowiedź,
    że 'niestety nie ma takiej możliwości'. Dobrze wiedzieć, że to uległo zmianie.
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
    69/101 : )
  • 23.09.08, 13:26
    Ale super!
    Też do nich napisałam, ale na razie nie odpowiadają :(
    --
    68/86
  • 05.09.08, 11:59
    Zamówiłam komplet Eleanor staniczek z majtkami, ale zamiast majtek
    przysłali stringi :(
    Wypisywać mam teraz formularz zwrotu? Nie wiem co mam zrobić, buuu,
    zawsze było ok, a teraz :(
    --
    -68/92-
  • 05.09.08, 14:57
    Najlepiej napisz do nich, wyjaśnij sytuację i zapytaj co w związku z tym masz
    teraz zrobić.
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
    69/101 : )
  • 05.09.08, 15:07
    Napisałam już w wątku tłumaczeniowym z prośbą o przetłumaczenie.
    Jeszcze nigdy nic nie zwracałam, a teraz w sumie zwrot nie z mojej
    winy i w sumie problem.
    --
    -68/92-
  • 06.09.08, 17:51
    Napisałam do nich maila i odpisali, że oczywiście przepraszają za
    pomyłkę i proszą o odesłanie, wiedzą że odesłanie będzie mnie
    kosztowało i mam im napisać ile.
    Napisali mi numer wymiany, na który mam się powołać.
    Ogólnie wzorowe podejście do klienta :)
    --
    -68/92-
  • 07.09.08, 19:37
    Proszę pomóżcie, gdzie wpisać numer wymiany, wysłali mi maila z
    numerem na który mam się powołać, bo odłożyli dla mnie gatki, a nie
    wiem teraz gdzie go mam wpisać????
    --
    -68/92-
  • 24.09.08, 11:16
    Oni chyba są przez tą wyprzedaż naprawdę zakręceni, zamawiałam gacie
    Eleanor XS, przysłali XS ale stringi. Odesłałam, a teraz otwieram
    kopertę i są gacie .... ale M, a na formularzu zamówienia XS.
    No żeby ich szl.. trafił, zaraz mnie poniesie.
    Taki porządny sklep a tutaj głupich gaci nie umieją włozyć w kopertę.
    --
    -68/92-
  • 05.09.08, 18:18
    Zamowilam 29 sierpnia 3 bluzeczki plus dol od stroju. Wszystko bylo dostepne w
    ciagu 3-5 dni. Polecony wyslali 3 wrzesnia - dzisiaj juz odebralam. Rewelacja.

    Pudelko standartowo uszkodzone, ale inaczej niz zawsze. Opis bluzeczek w
    odpowiednim watku.
  • 07.09.08, 21:32
    Chcę kupić Mamie coś ładnego:)
    Ale mieszkamy na 2 końcach Polski i nie chcę bawić się w podwójne wysyłanie.
    Jak w Bravissimo dać znać o zmiane adresu?
    Zmienić main adress chwilowo na adres Mamy, czy jakoś potem w opisie (dawno nie
    zamawiałam, więc nie pamietam jak tam było, ale z tego co pamiętam to mój adres
    się dublował w 2 polach)
    --
    Nasz Ssaczek Amelia:-)
  • 08.09.08, 07:14
    w billing adress wpisz swoj, a w delivery - mamy:)
    --
    Ninja 250R... marzenia sie spelniaja, a wiec i to sie wkrotce
    zisci :)
  • 08.09.08, 14:13
    zamówiłam na wyprzedaży stanik-okazał się za mały.Jak zarezerwować (tylko mailem?) inny rozmiar na wymianę.Nie chciałabym aby mi ktoś wykupił wiekszy.
  • 09.09.08, 10:48
    napisz maila.
  • 09.09.08, 10:40
    Złożyłam zamówienie w poniedziałek - 1.09, kasę mam niby pobraną 2.09, status z
    4.09 - avaiting dispatch. Kiedy w przybliżeniu mogę się spodziewać mojego zakupu?

    I jeśli nie wzięłam tego "signed for" to jaka to przesyłka? List
    ekonomiczny/polecony czy przesyłka ekonomiczna/polecona/priorytetowa? Mam gonić
    listonosza czy znajdę paczkę w skrzynce?
  • 09.09.08, 11:27
    ZAWSZE bierz signed for - kosztuje w Bravissimo tyle samo, a raczej nie ginie.
    Przesyłka Bravissimo jest traktowana jako list ekonomiczny i po prostu znajdziesz ją w skrzynce (pudełeczko, ale jest traktowane jak list).
    Czeka sie zazwyczaj tydzień od złożenia zamówienia, choć niektóre dziewczyny dostały szybciej (inne później).

    --
    o czym myśli dziewczyna, gdy dorastać zaczyna...
    81/105 - 70GG a może nawet 70H
  • 09.09.08, 11:33
    a do niektórych (do mnie na przykład) nigdy nie przychodzi do skrzynki, zawsze
    mam awizo i muszę chodzić.
  • 23.01.09, 16:50
    Do mnie też poczta postanowiła nie przynosic, ale sie wykłóciłam i
    już raczej przynoszą (pracuję z domu to wiem czy naprawdę próbowali
    doręczyć, czy nie). Inna sprawa, że do euro-skrzynek nijak paczka
    nie wejdzie, więc jeśli nie ma nikogo w domu to zostawiają awizo.
  • 09.09.08, 14:51
    nathd ja złożyłam zamówienie 2.09, tak jak ty od 4.09 miałam status Awaiting
    Despatch i dziś dostałam paczkę:)
    Wypatruj swojego listonosza- kartonik nie zmieścił się do mojej skrzynki, więc
    przyniósł go do domu:)
  • 23.01.09, 16:52
    Ja zawsze zamawiam normalną przesyłkę, na 4-5 zamówień 1 przyszło w
    ciągu 6 dni, przeciętnie czekam 12-14 dni, ale z moją pocztą to i
    nawet 3 tyg się zdarzyły.
  • 09.09.08, 11:59
    Dziewczyny wpisujecie na formularzu zwrotu nr karty i issue no.? A jak ktoś
    niepowołany się do tego dobierze? Czy to bezpieczne?
    --
    Córeczka 21.05.2006 i Synuś 26.08.2007 :)
  • 09.09.08, 12:12
    Płacę eKartą mBanku (też ma swój numer) i nic na formularzu nie wpisuję. Zwracają wtedy pieniadze na kartę, z której pobrali pieniadze. Na razie działa to u mnie bezproblemowo.
    --
    o czym myśli dziewczyna, gdy dorastać zaczyna...
    81/105 - 70GG a może nawet 70H
  • 09.09.08, 13:08
    Jak robicie zwrot/wymianę to towar ma być z metkami i orginalnie zapakowany. Czy
    to znaczy, że mam odsyłać rzeczy w tych ślicznych szeleszczących, porwanych już
    papierkach? :)
    --
    Córeczka 21.05.2006 i Synuś 26.08.2007 :)
  • 09.09.08, 13:15
    Nie, papierki możesz sobie zostawić ;-) nawet jeśli sie nie porwały.
    Mają mieć metki i foliowe opakowania - jeśli takie oryginalnie miały.
    --
    o czym myśli dziewczyna, gdy dorastać zaczyna...
    81/105 - 70GG a może nawet 70H
  • 09.09.08, 14:10
    Jaagna dziękuję! :) A papierki łądne są ;) Folii nie było :)
    --
    Córeczka 21.05.2006 i Synuś 26.08.2007 :)
  • 10.09.08, 15:28
    Dziś przyszedł do mnie strój :) Pan listonosz dał mi osobiście (chyba nie chciał
    pchać kartonika do skrzynki). Wrażenia: kartonik lekko pognieciony, ale raczej
    nikt nie zaglądał do środka. Śliczny woreczek. Jakaś ulotka :) Strój pachnie
    nowością :) Czyli zamówiłam w poniedziałek 1.09, 2.09 ściągnęli kasę (u mnie na
    koncie transakcja pojawiła się 4.09), dziś 10.09 strój już u mnie :)
    Rzeczywiście szybka wysyłka (nie wzięłam signed for), tylko status nie odświeżany.
    O samym stroju napisze we właściwej kategorii.
    Mój pierwszy zakup zagraniczny - bardzo pozytywne wrażenia (w przeciwieństwie do
    La Bonity)
    --
    74/100 (65H - 70G )
    Nie mam poczty gazetowej. Korzystam z nathd@wp.pl
  • 23.01.09, 16:53
    także polecam, bez pudła jak dotąd (4 lub 5 zamówień, 2 zwroty -
    wszystko bez problemu).
  • 23.01.09, 17:02
    Jestem po czterech zamówieniach, jak na razie bardzo polecam. Przykładowo
    ostatnie zamówienie - 19.01, dzisiaj dostawa.
    Także jeżeli chodzi o wybór wzorów i rozmiarów, to jednak polskie sklepy nie
    bardzo mogą stawać w szranki - tak mi się przynajmniej wydaje z mojego krótkiego
    doświadczenia (od październikowego uświadomienia).
    --
    I'm a humanist, which means I'm an atheist, the trouble with being an atheist is
    that it lets God off the hook. You really want someone to blame - T. Pratchett
  • 16.09.08, 17:00
    Przekopiuje z wątku Bogemy o kradzieży.
    Nie wiem czy już powinam się zacząć denerować, czy jeszcze mam poczekać? Chłop
    mi zrobił
    prezent i zamówił mi ciuchy z Bravissimo pod koniec sierpnia przed swoim
    wyjazdem. Nic mi nie powiedział, a 10 zadzwonił i pyta sie czy doszły. No i
    nie doszły , zamowił zwykłą przesyłke, nie wiedzial o signed for.Mowi,że
    zamwówienie złozył 29.08, z karty ściągneli mu kasę 03.09. A ja nic nie
    dostałam. Wcześniej jak coś sama zamawiałam to dochodziło w przeciągu tygodnia.
    I co , na te ciuchy ktos się też połakomił? Czy jeszcze dojdą? I jak to jest ,
    bo w Brastopie wysyłaja jescze raz paczkę, albo oddaja kasę , a jak jest w
    Bravissimo? I co ja mam teraz zrobić, wyslałam im maila z pytaniem kiedy
    wysłali, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Buuuuuuu, nie cierpię takich
    ''niespodzianek''.
  • 17.09.08, 10:29
    Witaj,
    na Twoim miejscu poczekałabym jeszcze chwilę. Sama też złożyłam
    zamówienie 29 sierpnia, 3 września ściągnęli mi pieniądze i wysłali
    paczkę, a listonosz dostarczył ją dopiero dziś. W międzyczasie
    zdążyłam już nakręcić się na pocztę, wykonać kilka telefonów do
    urzędu pocztowego i zaplanować awanturę, którą urządziłabym, gdyby
    paczka nie doszła do końca tygodnia :)))) Jak się okazuje zupełnie
    niepotrzebnie. Mam nadzieję, że Twoja paczka również dotrze w
    najbliższych dniach. Pozdrawiam, Małgorzata
  • 18.09.08, 10:03
    Wczoraj wieczorem ja dostalam, a raczej sama odebralam z poczty. Poszlam tam z
    awantura, bo czekam oprocz tej na jeszcze 3 inne z wysp przesylki i okazalo sie
    ,ze jest. Listonosz niby zostawil mi dzien wczesniej awizo na ta plus 2 inne,
    tylko jakos w skrzynce go nie bylo i najsmieszniejsze jest to ,ze w tym czasie
    bylam w domu ,a na paczkach ''awizowano drzwi zamkniete''.
  • 23.01.09, 16:57
    z moją pocztą zdarzało się, że od pobrania kwoty z konta do
    otrzymania paczki mineło 16 dni. Ale to zdaje się sprawa lokalnego
    urzędu pocztowego bardziej.

    Generalnie dłużej trwa jeśli robię wymianę. Czasowo szybciej
    wychodzi po prostu zwrot oraz zakup nowych rozmiarow, jeśli ktoś
    dysponuje finansami oczywiście.
  • 18.09.08, 00:04
    TO było moje pierwsze zamówienie w Bravissimo
    I jestem zadowolona z poziomu obsługi - świetny kontakt mailowy!

    2008-09-04 - złożyłam zamówienie
    tego samego dnia napisali że mają problem z obciążeniem mojej karty.
    Co było dziwne bo środki były, limit też i w TUE poszło bez problemu. (Mam
    debetową mBanku aktywowaną do płatności internetowych)
    No to ja do mBanku, a oni, że nie był żadnej próby obciążenia karty i żebym
    próbowała złożyć zamówienie raz jeszcze. CO też napisałam do Bravissimo, dnia
    następnego czyli:

    2008-09-05 a przy okazji domówiłam jeszcze jedną kiecką
    Oni że wciąż nie mogą obciążyć karty. To ja wścieklica z 5 rozmów z 5 różnymi
    niekompetentnymi osobami w mBanku odbyłam a w końcu złożyłam reklamacje i
    dopiero ktoś z VISY do mnie zadzwonił i rzekł w te słowa:
    "Czy Pani ma aktywowaną możliwość transakcji MO-TE?" czy coś w ten deseń -
    chodzi o transakcje telefoniczno - mejlowe dodam wyjaśniając ten slang bankowy.
    O rzesz kurcze! a te kilka matołków w mBanku na to nie wpadło przy tylu
    rozmowach, twierdząc uparcie, że wszystko z ich strony jest ok i to bravissimo
    wina na pewno ?!?!?
    Już od dawna mam o nich kiepskie zdanie, zgubili pierwszą moją umowę, nie
    przesyłali nowej, zawsze trafiam na niekompetentne osoby (to temat rzeka albo ja
    mam do nich wyjątkowego pecha....)

    W każdym razie posiadaczki debetowych z mBanku sprawdzicie czy macie tą opcję
    aktywną bo jak widać Bravissimo robi innymi sposobem obciążenia niż TUE,
    traktowane są jako zlecenie obciążenia telefonicznego . hmmm.....

    I tegoż samego dnia drgnęło i od razu zablokowali środki. Poprosiłam oczywiście
    o przesyłkę rejestrowaną za co nie musiałam nic dopłacać i napisali że zapisali
    sobie tą informację w moich ustawieniach i na przyszłość też będą przesyłać mi
    poleconymi! :-)

    2008-09-06 Pani odpisała, że wysyłają moją paczkę i tegoż dnia ściągnęli kasę z
    konta. (W sobotę - SIC!) A miła Pani dodała że nie dojrzeli mojej prośby o
    dodatkowe zamówienie i zapomnieli dołożyć kiecki, ale się poprawią i w
    poniedziałek wyślą bez żadnych dopłat do mnie! TO JEST OBSŁUGA!!!

    2008-09-08 w poniedziałek zdjęli mi kasę tylko za kieckę, jako obiecali, bez
    transportu

    2008-09-11 w czwartek przyszła pierwsza przesyłka

    2008-09-15 w poniedziałek przyszła druga paczuszka.

    Obie w kartonikach zgrabnie zapakowane, szły około tygodnia - 5 dni roboczych!

    Wrażenia opiszę w wątkach tematycznych
    Będę do nich wracać - z takim poziomem obsługi zaskarbili sobie moje względy!!!
  • 18.09.08, 09:46
    Mogłabyś skopiować to zdanie po angielsku, gdzie piszą o dopisaniu o
    informacji o przesyłce rejestrowanej do danych, poszukam sobie w
    swojej korespondecji, czy do mnie też tak nie napisali. Dzięki
    --
    -68/92-
  • 19.09.08, 00:54
    Kurcze,w szukam tego zdani w kilkunastu mailach które z nicmi wymieniłam, ale znalazłam teraz tylko:
    As requested I have added an international signed for service to your order.
    Co znaczy że dodali moją prośbę o przesyłkę rejestrowana do tego (konkretnego) zamówienia.
    Może już usunęłam tego maila, ale dałbym sobie rękę uciąć ze napisali coś w stylu:
    We add this information to your account, in a future ?!?! Coś tak jakoś szło chyba
  • 19.09.08, 08:57
    Dzięki, poszukam teraz czegoś takiego u siebie, bo może u mnie też
    dodali Signed for na stałe, a ja taka oblatana w angielskiem
    (hahaha), że nawet nie wiem.
    --
    -68/92-
  • 18.09.08, 18:27
    Miałam taki sam problem z obiciążeniem karty, tyle że panienka od
    razu wpadła na to, że może chodzić o transakcje telefoniczne.
    Z tym, że jak sobie aktywowałam kartę do płatności internetowych,
    wiedziałam już, ze niektóre sklepy traktują to jako płatność przez
    telefon i ustawiłam tez limity na transakcje telefoniczne. No chyba,
    że mi się wydawało/zapomniało.
    U mnie to był chyba pierwszy miniproblem z mBankiem, a mam u nich
    konto od 7 czy 8 lat.
  • 18.09.08, 18:58
    Dostałam obsesji na punkcie ciuchów z Bravissimo, pierwsze co robię
    po włączeniu komputera, to sprawdzam co się pojawiło :)
    Wiem, że ostatnio dużo nowych rzeczy rzucili, a czy w trakcie roku
    stale dorzucają dane modele, czy robią to hurtowo w okresach
    wyprzedażowych?
  • 18.09.08, 20:35
    Ja mogę tylko powiedzieć, ze też z chęcią się dowiem odpowedzi na Twoje pytanie
    ;) Ja też stale tam zaglądam i chciałąbym już wszystkie ich bluzki ;)
    --
    Córeczka 21.05.2006 i Synuś 26.08.2007 :)
  • 19.09.08, 10:28
    Chciałam tylko poinformować, że Bravissimo pewnie albo nie wyrabia z
    zamówieniami, albo im się nie chce aktualizować zamówień klientów na stronie.
    W każdym razie nie martwcie, jak coś ma status in progress - bo równie dobrze
    jak ściągnęli kasę z konta, mogli to wysłać.
    Nie martwcie się, jak w zamówieniu na stronie nie ma Waszych produktów, bo to
    wcale nie oznacza, że ich nie ma - równie dobrze mogli je wysłać...
    Itp.
    Mam własnie taką sytuację - zamawiałam kilka ciuchów, potem rezygnowałam, potem
    domawiałam kolejne, potem czegoś nie było i w końcu zebrali wszystko to, co
    chciałam ostatecznie, kasę ściągnęli, ale zamówienie na My Bravissimo jest dalej
    niezaktualizowane i niezgodne ze stanem rzeczywistym ;)
  • 19.09.08, 14:42
    Moje poprzednie zamówienie z 23 CZERWCA do dziś ma status Awaiting Despatch ; )
    --
    "Mało ludzi myśli, ale każdy chce mieć swoje zdanie."
    69/101 : )
  • 19.09.08, 15:41
    Ja też mam takie jedno, które się wysyła, a dostałam się parę miesięcy temu ;)
  • 19.09.08, 14:49
    Gdzieś tu przeczytałam, że zwykła wysyłka jest free. Chciałam kupić
    sobie gatki na wyprzedaży za 3 funty i naliczyli mi 5,5 funta za
    opłatę pocztową. Zrezygnowałam. To w końcu ile kosztuje ta wysyłka?
  • 19.09.08, 15:36
    Przesyłka kosztuje 5,5 funta, bezpłatna, czyli bez dopłat jest rejestrowana,
    trzeba o nią poprosić mailowo.

    --
    86/121
    również jako jelonka_k

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.