Dodaj do ulubionych

Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła

IP: *.adsl.inetia.pl 02.01.09, 19:22
Podziękujcie Koplowi i jego kolesiom. Co on zrobił w tym temacie? odpowiedzcie
sobie, a wtedy na pewno już na niego nie zagłosujecie!! To najbardziej
arogancka w ostatnich latach ekipa rządząca miastem! Mają wszystkich głęboko w
du...e, tylko swoich interesów pilnują. Może faktycznie kupił sobie domek w
pobliżu 12-ki i mu przeszkadzał hałas?
Edytor zaawansowany
  • Gość: mirek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 19:30
    Mądry polak po szkodzie. Szkoda, że losy linii 8 i 25 nie nauczyły pasażerów,
    że obietnice KZK i tak nie są spełniane. Może trzeba było bardziej się
    postarać przed likwidacją, a nie mieć na to olew?
  • Gość: eleonora IP: *.domainunused.net 02.01.09, 20:24
    Tramwaj lini 12 przeszkadzal kolesiowi Kopla ktory posiada przy
    drodze lini tramwajowej posiadlosc w tym stary szyb nazywany
    Zameczkiem, a jak wiadomo Kopel jest przewodniczacym zgromadzenia
    GOP, zreszta caly ten urzad to jedno wielkie kolesiostwo ktorym
    powinien sie zajac CBA i ABW !
  • Gość: amen IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.09, 20:40
    to chore, tyPOwo liberalne POlskie POdejście do komunikacji
    publicznej - musi na siebie zarabiać. Nikt nie bierze POd uwagę, że
    powinna być dofinansowywana i że po to państwo pobiera podatki by to
    robić ułatwiając m.in. dojazd do pracy - płacącym podatki i szkoły -
    dzieciakom, których rodzice płacą podatki, również z mniejszych
    miast i dzielnic.
    A po to się chodzi do pracy, żeby zarabiać na te podatki m.in.,
    mobilne społeczeństwo to więcej kasy z podatków.
  • Gość: kusto IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 22:09
    Podobnie jest w Gliwicach. Już nad pętlą tramwajowa wiszą czarne chmury.
    Najwyższy czas przegonic tych darmozjadow,co to na wszystkim chcą zbijac dla siebie kase, a to co nie przynosi krociowych zyskow chcą zlikwidować.
    Oni psie syny dojada wszedzie, bo na własnych samochodzach za diety z naszych podatkow stać ich, a kiedy morde schleją jeden z drugim, to ich zawiozą radiowozem albo nawet karetka pogotowia.
    To co zrobiono z PRL to kontynuacja parti kolesiow, "płatnych zdrajców pachołków Rosji"!
  • Gość: wqrw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 20:46
    Kopel to debil. Podobnie jak ta cała zgraja idiotów z KZK GOP.

    NIGDZIE NIE BYŁY UPUBLICZNIONE WYLICZENIA, KTÓRE BY POTWIERDZAŁY
    SLOWA, TEGO IDIOTY KOPLA - ŻE DOFINANSOWANIE TEJ LINII WYMAGA
    MILIONA.

    TO JEST KŁAMSTWO, KTÓRE MA UKRYĆ PRAWDZIWĄ PRZYCZYNĘ LIKWIDACJI -
    LINIA nr 12 PRZESZKADZA MIESZKAŃCOM REZYDENCJI POŁOŻONYCH PRZY PARKU.

    A wy, z GW potraficie tylko powtarzać to co wam powie panii Alodia i
    Kopel. Dupy wołowe, nie dziennikarze.

  • Gość: Beata Górka IP: 85.219.190.* 02.01.09, 23:13
    Autobus 663 WCALE nie jeździ tak jak tramwaj 12! Pomyślcie o
    ludziach, którzy wsiadali na przystankach "mijanka" i "plac
    Alfreda"! Teraz żeby dojechać do pracy w Chorzowie musze iść na
    autobus pod wieżę telewizyjną! Z mojego domu do wieży droga zajmuje
    mi ok.20 minut, juz nie wspomne o tym, że wieczorem wracając z pracy
    muszę przejść obok Lasku Bytkowskiego a to ani przyjemne ani
    bezpieczne nie jest! Nie ma ani jednego autobusu , którym można z
    Chorzowa dojechac na Tuwim, może ktoś o tym pomyśli?
  • Gość: Seb IP: 83.143.98.* 03.01.09, 01:13
    Bogaci Państwo z willi wybudowanych tuż przy (a może nawet i na terenie) WPKiW
    już nie będą słuchali dudnienia tramwaju o 5 rano.
    A, że ktoś będzie musiał jeździć do Chorzowa i z powrotem w 50 minut zamiast
    20 ? Niech se auto kupi i nie narzeka !

    Wiwat KZK GOP
    Wiwat Prezydent Kopel
    Wiwat Aglomeracja !

    Wiwat!Wiwat!Wiwat!
  • Gość: Seb IP: 83.143.98.* 03.01.09, 01:27
    Tak chyba powinno brzmieć nowe hasło reklamowe tego związku.
    Zamiast zatłoczonymi,brudnymi autobusami, które jeżdżą "na około" kup sobie za
    kilka tysięcy własny samochód, który zawiezie cię szybko tam gdzie chcesz.
    Benzyna potaniała więc wyjdzie to tak drogo.

    To jest chyba jedyny taki przypadek w Europie gdzie organizacja komunikacji
    publicznej zmusza ludzi do zaprzestania korzystania z niej.
  • Gość: Hann-a IP: *.centertel.pl 03.01.09, 08:37
    Razem z Koplem działa tez i nasz katowicki sołtys Uszok, temu to
    dopiero sa obce interesy mieszkańców
  • Gość: mirek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.09, 10:22
    Już i tak jest tragicznie. Polecam poniższy film:
    pl.youtube.com/watch?v=L5plqNmsrDk
  • Gość: dg IP: *.mikolow.net 03.01.09, 12:03
    Czym Wy się przejmujecie. Polecam historie linii 37 Katowice dw. PKP- Mikołów
    przez zarzecze. Do piotrowic jest obładowany ale potem przez zarzecze do
    Mikołowa jeżdżą tylko nieliczni. Efekt? 'Mieszkańcy' skarżyli się na jakość
    autobusów(Zagozda)- a więc wspaniały Uszok nowo nabyte busy(odzysk z niemiec ale
    i tak o niebo lepsze od tamtych) skierował na tą właśnie linie a 653 jeżdżący
    najkrótszą drogą do Mikołowa często obsługują najstarsze rzęchy kzggop i
    problemu oczywiście nie ma. NIe ważne że jeździ nim znacznie więcej ludzi.
    Przyspieszoną linie 810 już zlikwidowali. No ale przecież najważniejsze są
    'odpowiednie ' dzielnice. Wasza 12 na tych zdjęciach jest w porównaniu do tego
    busa przeładowana. No ale ktoś miał interes żeby ją zlikwidować.
  • e.day 03.01.09, 18:55
    czekam, bardzo niecierpliwie czekam aż się UM Mikołów dogada z PKP i uruchomią
    pociągi Mikołów - Katowice. Z ogromną przyjemnością zrezygnuję z usług KZK GOP,
    bandy idiotów, zdzierców, bezmyślników i pajaców.
  • magister_rafal 03.01.09, 11:43
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • holtze 03.01.09, 17:14
    wyobrazcie sobie ze mer londynu ktoregos dnie mowi: northern line jezdzi czasami
    pusta (a jezdzi, tak jak kazda linie metra po godzinach szczytu) wiec trzeba ja
    zlikwidowac i zastapic tanim autobusem.
    na drugi dzien mer londynu nie bylby juz merem londynu...

    kopel ktory doprowadzil do upadku euro 2012 na gornym slasku i wiele innych
    niszczy kolejny dorobek pracy pokolen...

    trudno zwalac to na goroli, akurat najwieksi niszczyciele gornego slaska w
    ostatnich latach to uszok, kopel i inni...rodowici slazacy narobili wiecej szkod
    niz gorole przez 40 lat...

    magister_rafal napisał:

    > tak bydzie jak sie gorolom daje rzondzic !
    >
    > dla mie to szopka bo niby 663 jedzie co 15 minut ale ino 2 kursy dojadom do
    > centrum Siemianowic reszta jedzie na Wezłowiec pentla na bytkowie szkoda slow n
    > a
    > goroli
  • Gość: Hann-a IP: *.centertel.pl 03.01.09, 21:02
    a od kiedy to Uszok jest gorolem?
  • Gość: Tarnowitz IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 18:05
    Może mi to ktoś wytłumaczyć, jak to jest z tą ekonomią?
    Może nie o tramwajach, ale kilkanaście lat temu z tego samego powodu
    próbowano zlikwidować autobus nr 112 łączący Tarnowskie Góry z
    Gliwicami. Bo nie ekonomiczne, bo same straty itd.
    Problem w tym, że ta linia była tak przeładowana, że już po 3
    przystanku kierowca miał problemy z domknięciem drzwi a ludzie
    próbowali oknami wchodzić, aby się dostać do środka autobusu. Dodam,
    że większość ludzi jechała do końca, do Gliwic.
    Na szczęście, po -zdaje się- tygodniu przestoju i po protestach
    pasażerów przywrócili linię z powrotem.
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 03.01.09, 20:24
    pewnie duża część pasażerów jeździła na gapę
  • Gość: Tarnowitz IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 20:51
    może w Lublinie duża część jeździ na gapę. Więc uważaj, bo niedługo
    z tego powodu zlikwidują u ciebie wszystkie autobusy.
    Na takich trasach, gdzie większość ludzi jedzie praktycznie od
    początku do końca, są najczęściej stali pasażerowie. Tacy nie jeżdżą
    kilka lat, dzień w dzień na gapę. Pomyśl trochę a nie bredź. Na
    gapowiczów zwiększa się ilość kontroli biletów a nie likwidację
    linii.
  • Gość: misiek IP: *.domainunused.net 03.01.09, 23:06
    Ja przez 5 lat na gapę jeździłem 840 z Chorzowa do Gliwic na polibudę, 2
    (słownie : DWA) razy dostałem mandat, łącznie 170 zł. Gdybym kupował przez całe
    studia miesięczne bilety, to wydałbym 4000 zł. Wiem, że chluby mi to nie
    przynosi, ale po prostu nie stać mnie było na bilety.
    Kobucha w KZK GOP to można spotkać tylko między Rondem a Rynkiem w Katowicach. I
    gość ma rację, 95% pasażerów jeździ na gapę, stąd nieopłacalność linii. Bo po co
    kasować bilet jak szansa, że go ktoś sprawdzi wynosi zero. A nawet jakby to
    można dać 2 dyszki w łapę i sprawa załatwiona, albo po fakcie kupić sobie bilet
    trzydniowy i wyjaśnić to w KZK GOP że niby się zapomniało.
    Na szczęście od 4 lat mam samochód, jak sobie przypomnę ten syf to ciarki mnie
    przechodza. Współczuję tym którzy muszą jeździć tymi klamorami.
  • Gość: Tarnowitz IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 23:49
    Na tej trasie przez pewien czas jeździł konduktor na stałe i KAŻDEMU
    wsiadającemu sprawdzał bilet. A jak nie jeździł, to prawie co
    dziennie wsiadali kontrolerzy po trasie i sprawdzali. Najczęsciej
    było to na trasie mijanki z powrotnym autobusem, że bez problemu po
    kontroli 1 autobusu wsiadali w następny autobus i znowu
    kontrolowali. Gapowicz nie miał szans.
    I w dalszym ciągu nie rozumiem argumentacji z gapowiczami. Gdyby 95%
    ludzi jeździło bez biletów, to musieliby zlikwidować wszystkie
    połączenia a nie tylko wybrane. I dlaczego akurat ta linia, a nie
    inna, równie przepełniona? Rzucali monetą?
  • Gość: HH IP: *.silesiamultimedia.com.pl 04.01.09, 00:07
    Ale to typowy przykład polaczka! Kradnie i jeszcze się tym chwali!
    Durny naród to i durni rządzący.
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 04.01.09, 06:51
    w Lublinie owszem dużo osób jeździ na gapę, a likwidacja MPK byłaby
    bardzo dobrym rozwiązaniem
  • Gość: miro IP: *.telpol.net.pl 03.01.09, 23:50
    A widzieliście jakikolwiek film ze Stanów???
    Tam w autobusie nigdy nie ma wiecej niż 15 pasażerów!!!
    I to sie im opłaca???
    P.S.Tramwaji tam nie ma bo większosc lini wykupil Henry Ford, by
    później wszystkie je zlikwidować i napędzić sprzedaż swych
    samochodów. Teraz jednak coraz czesciej mysli sie tam o ich
    powrocie, pomimo mocno rozbudowanego metra.
  • Gość: jontek IP: *.sileman.net.pl 03.01.09, 21:05
    No i dobrze. Kto dzisiaj jeszcze jeździ jakimiś tramwajami czy autobusami? Te
    pieniądze które są wyrzucane na komunikację publiczną należy przeznaczyć na
    budowę dróg. Byłem na Ukrainie i w Rosji, tam ludzie śmigają własnymi
    samochodami, nawet 30 letnimi Ładami i są zadowoleni. Komunikacją miejską nikt
    sobie nie zawraca główy
  • Gość: pawel IP: *.domainunused.net 03.01.09, 23:14
    Abstrahując już, że Ukraina i Rosja to biedniejsze kraje od Polski, i że benzynę
    mają 3 razy tańszą, ale i tak np. tamtejsze pociągi biją nasze na łeb. Ukraińcy
    w KILKU swoich miastach mają metro (nie mówiąc już o sieci metra Moskwie), w
    Polsce jest pół linii które budują od 40 lat.
    A 30 letnią Ładę sam sobie kup, na takim mrozie jak dziś to spali chyba z 10
    litrów zanim się zagrzeje :)
  • Gość: KK IP: *.silesiamultimedia.com.pl 04.01.09, 00:09
    Jesteś taki głupi, czy takiego zgrywasz?
    Jak przybędzie w Rosji czy na Ukrainie samochodów w takiej ilości na łebka jak w
    Europie to będą mieli takie same korki jak w Polsce.
    Acha, byłem w Moskwie i korki tam nie mniejsze niż w Berlinie więc nie fandzol
    głupot!
  • Gość: miro IP: *.telpol.net.pl 03.01.09, 21:22
    Na zachodzie wyremontowaliby torowisko, zmniejszyli ilosc busów,
    zakupili nowe tramwaje, puściliby nowe torowisko przez osiedle
    wezłowiec przed wieżą tv(w miejscu gdzie teraz powstaje osiedle
    małych domków) i ludzie sami wybierali by ten rodzaj transportu niz
    zdezelowane autobusy czy wlasne samochody !! Ale po co?? :-(
    Boże kiedy ten bajzel w tym Chorzowie sie skończy?? Kiedy ludzie
    zmadrzeją i zaczną chodzic na wybory?? Bo na razie to na te wybory
    chodzą sami pracownicy UM i MOPS-u wraz z rodzinami! Niestety! :-(
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 03.01.09, 22:00
    w Polsce procentowo więcej ludzi korzysta z komunikacji zbiorowej
    niż na zachodzie

    np. w Niemczech jest średnio 500 samochodów na 1000 mieszkańców, u
    nas niecałe 400. Chyba Niemcy nie kupują samochodów po to żeby stały.
  • Gość: miro IP: *.telpol.net.pl 03.01.09, 23:17
    To prawda... lecz Niemcy dużo by dzisiaj dały, by mieć taki wskaźnik
    jak my!!! (jedna z paru dobrych rzeczy ze spóścizny komuny)
    A my go mając za wszelką cenę musimy go marnować???
    Po za tym na zachodzie w przeciwienstwie do naszego kraju spora
    czesc ludzi pokonuje znaczne odleglosci do swojej pracy...
    autobahna.... 100km..--1h ja to rozumiem .U nas większość ma zakład
    pracy w sąsiedztwie....niestety bedzie sie to zmieniać...i z tak
    rozwiniętą kounikacją miejską bedziemy mieć niedługo wskażnik
    700/1000mieszkańcow!!!!!!!
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 04.01.09, 06:47
    nie przesadzaj. Przemysł samochodowy to oczko w głowie Niemców i
    jedna z rzeczy z której są dumni. Nie chwalą się za granicą swoimi
    tramwajami, tylko Mercedesami, Audi i BMW.
  • Gość: ... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.09, 11:47
    chwala się, może nie tramwajami, a pociągami, widziałem na Travel
    Chanel program o Niemczech, jak to zwykle bywa takie programy są
    formą reklamy kraju i dany kraj często za to płaci. Prowadząca chyba
    z 10 minut pokazywała niemiecki pociąg dofinannsowywany oczywiscie
    przez państwo niemieckie, żeby mi tu nikt nie gadał, ze tam jakaś
    niewidzialna ręka rynku i inne bzdury.
  • Gość: aron IP: *.lublin.enterpol.pl 04.01.09, 11:55
    w jakichś niszowych stacjach niby te pociągi pokazują, ale cały
    świat kojarzy Niemcy z Mercedesem, Audi i BMW.
  • kontener22 04.01.09, 13:59
    o boze , to jest kanał podróżniczy, w podróżniczych kanałach mają
    pokazywać fabrykę samochodów?

    Niszowy tak samo jak Discovery czy National Geographic, czyli
    dostępny we wszystkich kablówkach w Europie.
  • yasmin_ch 06.01.09, 00:45
    Gość portalu: aron napisał(a):

    > w Polsce procentowo więcej ludzi korzysta z komunikacji zbiorowej
    > niż na zachodzie

    co za bzdura
    chyba nigdy nie byles na Zachodzie skoro tak twierdzisz
    np. w Niemczech komunikacja miejska ma sie dobrze, autobusy, tramwaje,
    metro,rozne udogodnienia aby tylko po miescie jezdzic wlasnie komunikacja
    miejska a nie samochodem.
  • Gość: dred IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 22:16
    ciekawe kiedy zarząd tramwajów poda ile to ludzi odeszło z pracy
    zwolniłem sie z tej firmy w 2007 r po 10 latach pracy i nie żałuje decyzji
    gdybym jeszcze miał wene do pisania książek to byłby to bestseler na Śląsku :D
    oj sporo bym miał do przekazania sporo
    pzdr
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.09, 22:50
    transport publiczny ma przynosić zyski? Ludzie pokrzywdzeni przez los, ślepi
    lub niedowidzący nie są w stanie dojechać do swojej siedziby. Młodzież z
    Siemianowic dojeżdżająca do szkół w Chorzowie, emeryci z osiedla Tuwima
    dojeżdżający do Parku WPKiW są bez znaczenia dla tych siedzących i na stołkach
    decydujących o połączeniach. Bez serc bez ducha to szkielety ludzi
    podejmujących decyzje o likwidacji linii tramwajowej na rzecz jakiegoś
    śmierdzącego autobusu w korkach ulicznych, który na dodatek nie jedzie po tej
    samej trasie. Tylko debil mógł podjąć taką decyzję.
  • Gość: hajnel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.09, 23:01
    Dobrym komentarzem do tego co wyprawia KZK GOP i p.Kopel jest
    dzisiejszy wpis na blogu Janusza Wojciechowskiego (tego z PSL-u)
    pt. „Największy polski problem w 2009 roku”. Dotyczy on sytuacji
    ogólnej, a nie w tym konkretnym przypadku, ale trudno się z tą
    opinią nie zgodzić. Oto wybrane fragmenty:
    „Największym problemem Polski AD 2009 jest arogancja i bezduszność
    władzy.(…) Dziś w Polsce jest tak, że jak się urzędasy na kogoś
    uwezmą, to po nim. Tylko sobie palnąć w łeb. Nie ma nic gorszego,
    niż złośliwy cymbał na urzędzie. Taki zrobi wszystko, co w jego
    mocy, a nawet jeszcze więcej, żeby człowiekowi zaszkodzić. Bywa, że
    jest to w dodatku cymbał skorumpowany, który wyżywa się władzą w
    obawie, że ją straci (Jon Steinbeck pisał, że korumpuje nie sama
    władza, lecz obawa jej utraty). Taki będzie odwracał przepisy,
    wykręcał kota ogonem, kluczył, kombinował, żeby tylko zrobić na
    złość człowiekowi. I jeszcze w sposób uczony będzie to uzasadniał,
    bo jak z kolei pisał Lichtenberg, ogromne błędy wymagają zazwyczaj
    wielce uczonego uzasadnienia.(…) Zagalopowałem się w poprzednim
    akapicie. Jest coś gorszego, niż złośliwy cymbał na urzędzie. To
    jest brak nad nim kontroli. Wtedy dopiero jest prawdziwy problem. A
    w Polsce jest to problem powszechny. Nad władzami samorządowymi
    kontroli nie ma praktycznie żadnej. Tryb badania skarg jest czysto
    formalny. Są kontrole izb obrachunkowych i NIK-u, ale one tyle co
    majstrowi ze skeczu Kobuszewskiego z Gołasem i Michnikowskim – mogą
    staroście czy wójtowi skoczyć. Nie słyszałem, żeby któremu włos
    spadł z głowy. Prezydent miasta musi zgwałcić pół ratusza, żeby go
    nareszcie odwołali.”
  • Gość: pawel IP: *.domainunused.net 03.01.09, 23:22
    Skręćcie sobie w tą uliczkę na wysokości mijanki. Kiedyś tam był park, teraz
    stoją tam luksusowe rezydencje osób, z którymi Kopel robi interesy. Chałupy jak
    z bajki, a pod każdą po 3 mercedesy, więc po co im tramwaj?
  • Gość: Seba IP: 83.143.98.* 04.01.09, 00:34
    "więc po co im tramwaj?"

    To, że niepotrzebny to trudno, ale to, że w domach za kilka milionów słyszą
    dudnienie tramwaju to już jest niewybaczalne. Pan Kopel wybawił ich od tego kłopotu
  • Gość: ml IP: *.adsl.inetia.pl 04.01.09, 09:09
    "Częstotliwość kursów została zwiększona do co 15 minut w dni robocze, w godzinach szczytu. " Hmmm właśnie sprawdzałem rozkład jazdy ( ważny od 01,01,2009) i ni jak nie panimaju ;) Gdzie te kursy co 15 min. Wprawdzie noszę okulary ale właśnie je wymieniłem na nowe więc problem nie w moim wzroku;) Kiedyś pracowałem w Chorzowie i codziennie jeździłem tym tramwajem ( nawet nocnymi kursami ) - a takich jak ja jest wielu. Przy okazji z pętli pod hutą wiele osób jechało do pl.Alfreda i tam przesiadało się na tramwaj 13 , 14 lub na autobus na bliskim przystanku - bo po prostu tak było im wygodniej.
  • Gość: Bart IP: *.stk.vectranet.pl 04.01.09, 09:12
    Nawet najlepsze kampanie reklamowe nie przyciągną ludzi z aut do autobusów,
    jeśli KZK GOP nie potrafi wprowadzać żadnych zmian na lepsze, a tylko na gorsze.
    Mnie osobiście poczynania przewoźnika - z szopką biletową na czele - zmotywowały
    do pilnego zrobienia prawa jazdy i zakupu samochodu. A jeszcze w zeszłym roku
    jako pasażer zostawiłem w kasie przewoźnika ok 1200 zł za bilety miesięczne i
    kwartalne. W tym tez kontekście wszystkim pracownikom i planistom KZK GOP życzę
    udanego 2009 roku.
  • Gość: Sfinx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.09, 11:24
    Żenada i jeszcze raz żenada. Tramwaj "12" zlikwidowano dlatego że
    Kopel się uparł i tyle. A dla KZKGOP w to graj - tylko likwidować
    umieją. Bo autobusy korzystają z ulic, a nie z wydzielonych torowisk
    które trzeba utrzymywać. Tylko że :
    1. Ulice remontowane są z pięniedzy samorządów czyli płacimy wszyscy
    podatnicy, a to nie zostało wliczone do kosztów którymi mydlą nam
    oczy.
    2. Od likwidacji tramwajów nie zmiejszą się korki na ulicach a wręcz
    przeciwnie. Polecam osobom odpowiedzialnym za likwidację "12"
    przejażdżkę przez Bytków w godzinach szczytu.
    3. Autobusy 663, 664 i 665 niesamowicie kopcą spalinami. Gdzie tu
    troska o ekologię ?
    Najpierw przez wiele lat z premedytacją linia tramwajowa nie była
    remontowana, a teraz słyszę że stan linii jest fatalny i trzeba ją
    zamknąć. Założę się, że torowisko zostanie zaraz rozkradzione lub
    zdemontowane, a potem KZKGOP będzie wylewał krokodyle łzy, że linii
    12 przywrócić się już nie da. Modernizacja = likwidacja.
    Jeśli podobnie ma wyglądać metropolia Silesia to ja dziękuję. Mam
    nadzieję, że wyborcy wam tego nie zapomną, a wybory już niedaleko.
  • kacprzakowa 04.01.09, 17:30
    Pan Kopel powiedział w prasie (identycznie jak papuga powiedziała w
    telewizji jego rzeczniczka Gabriela Kardas), że jest ogromnym
    zwolennikiem trakcji tramwajowej, a zaoszczędzone na pasażerach 12-
    tki pieniądze przeznaczy na wyremontowanie linii 11. Zarówno
    pierwszą część wypowiedzi jak i drugą możemy włożyć między bajki.
    Jest takim zwolennikiem komunikacji tramwajowej pokazał jak popierał
    likwidację chorzowskiej zajezdni. Pracownicy wylecieli na bruk lub
    zostali przeniesieni do Katowic czy Bytomia. Jedyną korzyścią dla
    miasta było to, że przeprowadziła się na zajezdnię dyrekcja i
    podatki idą teraz do miejskiej kasy. Kasy, którą tak uwielbia. Dla
    tego Kopla liczą się tylko i wyłącznie pieniądze!
  • theirons 04.01.09, 23:05
    "W KZK GOP przyznają, że trasa zlikwidowanego tramwaju tylko
    częściowo jest zgodna z drogą kursowania autobusu 663"

    --- No wlasnie - co maja robic ludzie ktorzy mieszkaja wlasnie na
    odcinku od wiezy, az po petle... mozna sobie pospacerowac albo w
    strone Bytkowa (dla wiekszosci duzo dalej ale by krocej jechac
    autobusem) albo do Centrum (i stamtad dodatkowe 40 minut GRATIS
    spedzic w autobusie!!!)

    Wlasciwie nie ma zadnej innej mozliwosci, chyba ze z przesiadkami w
    innych miastach:((( lub 22 zrobic sobie jeszcze ciekawszy objazd...

    BRAWO!!!
    WIELKIE BRAWO!!!
    jestescie k...a kochani!!!
    Za to nienawidze tego kraju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kopel raus...
  • michu76 05.01.09, 18:34
    Widać,że cwaniaki rządzą Śląskiem i wszystkim tym czym można.Dziwie się jednak
    dlaczego mieszkańcy nic w tej kwestii nie zrobili(jakieś
    protesty,blokady,wywiezienie na taczkach tego Kopla czy jak mu tam i jego
    bandy).Skoro nie bylo glośnych i skutecznych protestów to widocznie tak
    większości ludzi odpowiada.To teraz może teleturniej zgaduj-zgadula:jaka linia
    następną do likwidacji będzie?
  • tasiorek1448 30.01.09, 11:20
    Każdy szuka jakiegoś ciekawego rozwiązania problemu, że niby zameczek należy do
    kolego Kopla dlatego zlikwidowali 12, lub ze było mu to nie na rękę...
    Linia nr 12 została usunięta bo była NIERENTOWNA (dla idiotów: nie opłacało się
    jej utrzymywać). Tez nie przepadam za koplem i uważam ze jego rządy są do du*y
    ale sami go wybraliśmy i możemy mieć pretensje tylko do siebie!!
    Jest nowy bus 190 zamiast tej przeklętej 12tki!
  • ukochanykraj 02.02.09, 09:54

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka