Chciałbym poradzić się kogoś kto załatwił Bezpłatny Dostęp Do Internetu w firmie AERO2. Wysłałem wniosek wg wytycznych na stronie i czekam. Myślałem, że ta firma potwierdzi wpłynięcie wniosku np. drogą mailową ale nic takiego nie nastąpiło. Wg harmonogramu na stronie SIM powinien dotrzeć do 6.09.2013. Ponieważ w tym terminie wyjeżdżam do sanatorium napisałem email do biura obsługi klienta by uzgodnić sposób odbioru. Odpowiedzi na list brak. Zadzwoniłem na jedyny telefon podany na stronie ale panienka powiedziała, że ona jest recepcjonistką i nie może mi pomóc i mam wysłać email do BOK. Czyli koło się zamknęło. Moja prośba jest taka czy ktoś może jednak uzyskał sposób na skontaktowanie się z BOK w jakikolwiek sposób?
Pozdrawiam
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.