Dodaj do ulubionych

Speed Gaz - co o nich sadzicie???

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.12.07, 21:16
ja jestem,bardzo ,ale to bardzo niezadowolony! zlewaja klienta i jesli sie
przy nich nie stoi to auto bedzie stalo tydzien i nikt sie nim nie
zainteresuje. marni fachowcy ! nie polecam
Obserwuj wątek
    • blue_zboczona Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? 23.12.07, 15:58
      są w porządku,najgorszą prawdę powiedzą,kiedyś szyba z przodu w
      dolnym rogu im pękła prawie niewidocznie a i tak się przyznali ze
      ich wina,dostałem za to od nich rabat 300Zł na montaż lpg.autko już
      roczek chodzi lepiej na lpg jak na benzynie,a spalanie jest bardzo
      podobne jak benzyny.
            • Gość: Krzys Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.messagelabs.net 05.11.08, 09:51
              Za każdym razem trzeba się umawiać 2-3 tygodnie wcześniej, ale kto ma
              tyle czasu aby czekać jak samochód musi jeździć, dodam tylko że w
              ciągu 3 miesięcy byłem tam 3 razy(czyli samochód nie był w pełni
              sprawny przez ok. 1,5 miesiąca) i cały czas ten sam problem -
              kontrolka silnika, nierówna praca silnika, większy apetyt na gaz itp.
              Po tych wizytach odpuściłem, gwarancję olałem i pojechałem do innego
              serwisu gdzie na samym początku wyciągneli wtryski wyregulowali je,
              następnie pod kompa, trasa, komp, trasa, komp i teraz wszytko chodzi
              jak w zegarku! Do tego stwierdzili ze reduktor który mam zalożony to
              juz nawet producent który go nie produkuje (info na stronie: wycofał
              sie z produkcji tego modelu bo cechuje go niestbilnośc ciśniena. Tak
              że gorąco odradzam ten serwis.
              • Gość: Krzys Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.messagelabs.net 15.01.09, 10:24
                Panowie i Panie, wczoraj to się już totalnie załamałem, ale niestety
                tak to jest jak chce się parę złoty zaoszczędzić na instalacji i
                jedzie się do partaczy....(notabene gdybym zakładał ją w tym serwisie do którego teraz jeżdżę to zapłacił bym tyle samo albo nawet parę
                złotych mniej). Tak jak wcześniej opisałem miałem założony reduktor taki a nie inny, więc postanowiłem go zmienić. Pojechałem do serwisu
                i Pan podczas wymiany zapytał mnie gdzie jest filierek gazu przed
                reduktorem (aby reduktora nie zajechać i tym samym nie skrócić jego
                żywotności, tj w moim przypadku 40tyś. km), po wnikliwej analizie wnętrzności mojego samochodu okazało się że takiego filierka podrostu nie ma - ZAPOMNIELI O NIM!!!! Żenada to co się w tej firmie dzieje,
                nie dość że reduktor był do dupy, ale wytrzymałby jeszcze trochę
                gdyby umieścić głupi filtr przed nim który by zatrzymał wszystkie
                nieczystości będące w gazie, butli przewodach!!! Dlatego teraz
                rozumiem zdziwienie fahofca (dobrze napisałem, bo w Speed Gazie nie
                ma fachowców) gdy byłem po 10 tyś. na przeglądzie i wymianie filtrów, gdy zamiast dwóch znalazł jeden, ale nawet wtedy nie
                wspomniał o pomyłce, zaniedbaniu czy jak to nazwać! Skoro się już
                rozpisałem to dodam dodatkowo że wtryski były tak zamontowane że
                uszkodziły wtyczkę elektryki(złamały) znajdującą się pod nimi więc
                trzeba było ją kleić, na razie jest Ok, zobaczymy jak długo. I
                jeszcze jedno, po montażu instalacji miałem przez dwa tygodnie
                problem z wrzucaniem biegów i nie widziałeme co jest grane a na pewno nie łączyłem tego z gazem, na szczęście kumpel miał kanał, sprawdził
                co się dzieje i wyjął 15 cm śrubokręt (zostawili go fahofcy, spadł i
                blokował przeuw prowadnic)....
                Pozdrawiam Wszystkich Klientów firmy Speed Gaz i życzę krótkiego
                oczekiwania na swoje kolejkę w serwisie ( bo to że będziecie stać to
                pewne i nawet Mikołaj ani Gwiazdka na to nic nie pomogą, ale za to
                może podrzucą im kalendarz w który będzie się bardziej sprawdzał i
                dla klientów będzie bardziej przystępny tj. czas oczekiwania krótszy
                niż 2 dni!!!!)
      • Gość: Michu Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.messagelabs.net 15.01.09, 11:34
        Witam. Gaz zakładałem rok temu. problemy były od samego początku.
        samochod palił 40% więcej gazu niż benzyny ( a przed zakładaniem
        twierdzili, że będzie podobne zużycie). dodatkowo wiecznie świecąca
        się kontrolka "check engine" ( ich zdaniem tak ma być). dodatkowo-
        człowiek umawia się z miesięcznym wyprzedzeniem a gdy przychodzi
        jego kolej to ma dodatkowo czekać pod garażem bo tam są rozebrane 4
        samochody? ( pewnie nie wiedzą jak je złożyć).Robią sztuczny tłum,
        że niby tyle klientów mają, a to tylko ci sami ludzie na reklamacje
        przyjeżdzają. JEDYNA RADA TO ZMIENIĆ SERWIS. ja tak zrobiłem i
        spadło spalanie, kontrolka nie świeci. ale nic za darmo musiałem
        zapłacić 350 zl za nową listwę wtryskowa, bo partacze zamontowali
        jakąś najtańszą, a do mojego auta taka nie pasuje.
          • Gość: gosc Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.09, 15:58
            ja napisze tak,mialem kiedys skode okctavie 1,6,chcialem zalozyc do niej gaz ,
            okazalo sie wchodzi w gre jedynie sekwencja bo auto bylo na wtrysku no i do tego
            jeszcze z plastikowym kolektoem,cudaki z tego pseudo warsztatu chcieli wyspawac
            jakis tam kolektor po swojemu no i poprawic fabryke(no bo kto zaklada plastikowe
            kolektory)po tym wszystkim kazalem im sobie mozgi przespawac , pojechalem do
            siedleszan do niejakiego pana Bańki,zalozyl mi sekwencje za 3300 owczesnych
            pln-enow,i autko smigalo ponad rok bez jakichkolwiek ingerencji pozniej nie wiem
            bo sprzedalem a i do ilosaci spalania to mozecie mi wierzyc jaki i nie ,ale na
            benzynie chlapala octavka 10L w miejscu przy delikatnej jedzie a na gazie
            dostawala rowno w du.e i nie wziela wiecej jak 12L
            tyle opowaiadan,dla mnie te oszolomy to sie nienadaja do niczego , zastawili
            caly plac GS-u ze sie wjechac nie da,
            ja smialo polecam ańke z siedleszczan ,
            ps.instalacje miale BRC sekwencja
              • Gość: opel Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.04.09, 12:42
                Witam, mialem w sluzbowym aucie zakladany gaz u Pana Mroczkowskiego,
                kiedy to jego warsztat miescil sie za UM. Po zamknieciu zakladu
                szukalem zakladu ktory wyreguluje moja instalacje (bylo to jakies 2
                lata tem). Niestety nikt nie mial wymaganego oprogramowania.
                Trafilem do firmy SpeedGaz i tam otrzymalem informacje, ze moga
                podjac sie tego zadania. Umowilem sie na wizyte, przyjechalem,
                jednak panowie nie mieli czasu i przelozyli naprawe na inny termin.
                Nastepnym razem po przybyciu w wyznaczonym terminie sytuacje sie
                powtorzyla. I tak kilkakrotnie. Wsciekly postanowilem, ze wole
                jezdzic na benzynie niz miec do czynienia z tymi ludzmi.
                Na szczescie spotkalem Pana Mroczkowskiego ktory zakladal moja
                instalacje i polecil mi udac sie do swojego brata, ktory zajmuje sie
                instalacjami gazowymi w Mokrzyszowie. Po wizycie tam problem zostal
                rozwiazany. W miedzy czasie zakupilem nowe auto do ktorego
                zakladalem gaz rowniez w Mokrzyszowie i powiem Wam, ze jak narazie
                zadnych problemow. Dodam, ze zrobilem juz od sierpnia 2008r 35000 km
                i jak narazie wszystko ok. Nie chce tu za bardzo zachwalac pana
                Mroczkowskiego, poniewaz zaraz znajdzie sie ktos, kto bedzie
                twierdzil, ze to reklama, ale naprawde zadko spotyka sie w handlu i
                uslugach tak slownych i sumiennych ludzi.
                Dlatego wszystkim znajomym i nieznajomym goraco polecam uslugi Pana
                Mroczkowskiego z Mokrzyszowa, natomiast radze omijac szerokim lukiem
                firme SpeedGaz, jesli chcecie zachowac zdrowe nerwy.
                • Gość: a Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.04.09, 14:29
                  czytam to i sie smieje,ale nie dziwie. bo to co zrobili u mnie to juz szczyt
                  wsystkiego! do nowej corsy zalozyli instalacje taka jaka zaklada sie w starych
                  samochodach z gaznikiem !!! nie musze mowic co uslyszalem w serwisie opla... !
                  spalil sie glowny komputer w samochodzie i cos tam jeszcze. wtedy jeszcze opel
                  uznawal gwarancje jesli gaz zakladalo sie w firmie czakram - teraz nie wiem jak
                  z tym jest. koszt naprawy wyniosl serwis ponad 5 tys zlotych !!! i co wy na
                  to??? bo mi rece opadaja
                  • Gość: uli Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.04.09, 14:36
                    ja meczylem sie z nimi przz ponad rok. co miesiac bylem u nich bo byly problemy
                    z gazem. musialem przyjezdzac, prosic sie o naprawe, kazali mi przyjezdzac
                    nastepnego dnia itd. najbardziej wkurzalo mnie to zwodzenie. bylem umowiony na
                    godzine , przyjezdzalem zostawialem auto , a jak przyszedlem po niego wieczorem
                    to bylo nietkniete. i tak za kazdym razem ! zreszta co chwile ktos podjezdzal ze
                    ma problem z gazem , a oni latali od smochodu do samochodu nie wiedzac za co sie
                    zabrac. postanowilem nie meczyc sie juz z nimi i kozystam od roku z innego
                    warsztatu. ostatni raz jak tam bylem to pan wlasciciel otwieral obok stolarnie.
                    hmmm ciekawe zainteresowania tego pana... instalacje gazowe i stolarka haha
                    samo to swiadczy o proesjonalizmie wlasciciela i tej firmy...
                    • Gość: Lolek Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.tkk.pl 26.04.09, 11:06
                      A dobrze Wam tak, zakładacie instalację gazową do samochodów nie przystosowanych
                      do jazdy na gazie i macie tego konsekwencje. Ja Was nie żałuję, a "firma"
                      SpeedGaz złapała "frajerów" i ich "goli" haha.
                      Kupujecie auta fabrycznie przystosowane do jazdy na benzynie, a później się
                      dziwicie że nie chcą tak samo jeździć na gazie.
    • Gość: bolo young Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 212.244.108.* 29.04.09, 12:32
      "speed gaz" powiem tak drugi raz już nigdy do nich bym nie pojechał! ci
      specjaliści wychodzą z założenia kupiłeś, założyłeś to spie.....j! nie można się
      do nich dostać niedawno byłem już trzy razy i za każdym razem ta sama gadka nie
      mają czasu! nawet jak się umawia człowiek telefonicznie na konkretną godzinę to
      jak się przyjeżdża to trzeba oczywiście czekać pod garażem (jak już ktoś
      wspominał wcześniej)zanim ktoś łaskawie podejdzie, żenada można się nabawić co
      najwyżej nerwicy.a teraz co do samej instalacji którą zakładałem jakiś rok temu
      bez przerwy problemy ze spalaniem 20 litrów gazu na 100 km silnik 1.6 nie mogli
      wyregulować albo brak mocy albo spalanie na w/w poziomie, wymiana nowych
      wtryskiwaczy wizyty i totalna olewka, w końcu po wielu próbach i problemach coś
      się udało zrobić. chyba też dam sobie spokój z ta gwarancją u nich i poszukam
      kogoś innego. miałem założyć instalke u kogoś innego ale u nich było taniej o
      300 zł i się naciąłem niestety. nie polecam tego zakładu z czystym sumieniem.
      pozdr.
      • Gość: BOLO Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.adsl.inetia.pl 02.05.09, 20:17
        Witam
        Powinni miec w szyldzie "najwięksi partacze. Założenie gazu do Suzuki kosztowało
        mnie u nich 1500 zł tylko ,że nie dało się jeździc ani na gazie ani na benzynie
        . zamiast założyc mikser wywiercili mi da otwory w przepustnicy - powinni sobie
        we łbie wywiercic może by im się mózg dotlenił Doprowadzenie do stanu
        używalności kosztowało mnie 600 zł. Oni twirdzili że wszystko jest w porządku
        mimi że rury rzygało niespaloną mieszanką a obroty na gazie dochodziły do
        2000.Jeszcze chwilę a szlag by trafił katalizator.
        Omijajcietych fachowców z daleka.
        • Gość: tankpad Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 195.93.223.* 01.06.09, 14:39
          Speed gaz to banda partaczy bylem u nich regulowac gaz zepsuli regulacje wiec
          pojechalem ponownie w odpowiedzi uslyszalem ze lepiej nie bedzie to nie jest
          porsche taka padla odpowiedz wiec kazalem mu zamknac maske i tyle mnie widzieli
          teraz jezdze do pana MROCZKOWSKIEGO do mokrzyszowa i nie zawiodl mnie w niczym
          jeszcze zawsze sluzy rada i pomoca w dodatku jest slowny i uczciwy oby wiecej
          takich specjalistow na rynku
          • Gość: olka Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.09, 10:11
            Ja również niestety miałam zaszczyt korzystać z "usług" tych
            partaczy.
            Niestety miałam przez nich założony gaz i do tej pory ( a już mija 2
            lata) gaz chodzi do bani...
            Nie dość że jak przyjeżdzałam to olewali klienta i wiecznie mówi za
            chwile albo przyjedz jutro i tak w momencie jak czekałam na nowa
            częś do komputera to zajęło im to 4,5 miesiąca a przypuszczm
            dlatego że zagroziłam sądem i pokazałam im wypełniony wniosek..
            Poza tym samochód chodzi mi katastroficznie a oni oczywiście nie
            widzą co mu jest i że to nie ich wina..
            Po prostu każdemu odradzam z tymi panami współpracę....
            • Gość: Antonie Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.06.09, 22:25
              Mam gaz pierwszy rok przy montażu gazu tak mi spartaczyli w aucie pokrywę od
              filtra powietrza ,że klapa się nie zamykała oddałem auto
              spowrotem aby zlikwidowano usterkę wmówiono że to moja sprawka że ja to zepsułem
              no cóż to jeszcze nic po 5 m-sc oddałem auto do specjalisty okazało się że w
              instalacji gazowej brakuje połowe części o wartości 600 zł reduktor jest
              niedobrany a na dodatek stary przełożony od innego auta czujnik lambda
              zepsuty....kontrolka od mieszanki nie powinna świecić (zła mieszanka)a
              świeci..... !!!!!!!!!NIE POLECAM!!!!!!!!!
              • Gość: ktoś Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.09, 21:18
                wiecie co jak czytam te posty to żal mi się robi .. i nie
                właścicieli Speed gazu tylko właścicieli samochodów ... goście ze
                Speed gazu rżną Was na kasie aż miło bo taki ich fach ;) a wy się
                dajecie na to wszystko nabrać ... chcecie jeździć tanio ??? kupcie
                sobie auto z silnikem diesla a nie montujecie instalację
                gazową ...fakt różnica w cenie paliwa na stacji jest i to spora ...
                ale później szybko wydacie to co zaoszczędziliście ....
                • Gość: anty Ktoś Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.messagelabs.net 16.06.09, 12:36
                  Kolego, mi się żal robi ale Ciebie bo nie umiesz czytać ze
                  zrozumieniem jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie
                  odzywaj bo to forum nie jest poświęcone wyższości diesla nad LPG ale opinii o konkretnej firmie.
                  A odnośnie Speed Gazu - jeżeli chcecie uniknąć problemów unikajcie
                  tan serwis jak najdalej. I jedyne co Kolega Ktoś mądrego napisał -
                  oni jednie co dobrze robią to "rżną" na kasę. I jedyne czego żałuję
                  to to że odpuściłem tym niby specjalistom gwarancję (po zmianie
                  serwisu musiałem zainwestować kolejne 700zł ale teraz śmiga aż miło)i
                  nie zakończyłem sprawy w sądzie może po kilku takich przypadkach zamknęli by tą firmę i oszczędzili by ludziom nerwów, straty czasu bo
                  pieniądze są w tej chwili najmniej istotne.
      • Gość: klient Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.06.09, 15:17
        Nie pisze zlosliwie i byc moze za szybko i za to przepraszam. Ale
        faktem jest ze ci (z malego ci) goscie robia po prostu partactwo. I
        dla Ciebie anty Ktoś wlasnie pisze. Bylem wlascicielem nowego Seata
        prosto z igly i zalozylem gaz za dawna policja - i tu zaczyna sie
        totalne nieporozumienie. Z czasem samochod sie starzeje ale
        instalacja jeszcze szybciej: naprawa krokowki, wymiana parownika,
        ustawienia i nigdy nie bylo konca. Jeden rok do tylu stalem sie
        posiadaczem niezlego disla sprowadzonego ... I pech chcial ze
        wysiadla turbinka. Wiec podjazd do Speed Gazu i wlaczenie w komputer.
        Gosc zarznal mnie poczatkowo biegloscia jezyka angielskiego i
        wszystkie bledy na komuterze ktore wyszly przetlumaczyl mi na nasz
        krajowy ziomski jezyk. Wszystko OK jade kupuje czesc za 500-700 zl i
        sam wymieniam po czym jade i podlaczamy komputerek i dalej
        jedziemy... Ale takiej czesci w sklepach motoryzacyjnych nie ma wiec
        pojechalem do serwisu gdzie znowu podpiolem samochodzik do kompa. I
        co po pol godzinie samochodzik sprawny wymiana wezyka od turbinki
        koszt 10zl +100 zl wpiecie a w Speed 50zl za wpiecie i nic z tego
        nie wyszlo.A byc moze i wyszlo -tzn niezle bym przeplacil...
        A co do diesla pali mi dzisiaj 7-mke w miescie a po za miastem ok.6
        i niezle mu przyciskam (nie chodzi o rozwijanie szybkosci lecz o
        przyspieszenia) a na gazie seacik wzial 11-12l LPG nie mowiac o
        benzynie na rozruch. Chyba zem sie za bardzo rozpisal ale w kazdym
        badz razie z wlasnego doswiadzczenia niestety odradzam ta firme.
        • Gość: ananim partacza number one IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.12.09, 13:58
          JEŻELI KTOKOLWIEK WYBIERA SIĘ TAM DO SPEED GAZU TO NIECH ZASTANOWI SIĘ 100 RAZY.
          GORĄCO ODRADZAM TEN ZAKŁAD PONIEWAŻ MIAŁEM OKAZJĘ DOŚWIADCZYĆ ICH SERWISOWYCH
          USŁUG. ZOSTAŁEM POTRAKTOWANY JAK ŚMIEĆ.
          NIE POMOGLI, ZEPSULI I NAPRAWIĆ NIE MOGLI, A KULTURA TYCH OSÓB POZOSTAWIA WIELE
          DO ŻYCZENIA. NIE DAJCIE SIĘ LUDZISKA OSZUKIWAĆ.
        • Gość: ananim partacze number one IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.12.09, 14:00
          JEŻELI KTOKOLWIEK WYBIERA SIĘ TAM DO SPEED GAZU TO NIECH ZASTANOWI SIĘ 100 RAZY.
          GORĄCO ODRADZAM TEN ZAKŁAD PONIEWAŻ MIAŁEM OKAZJĘ DOŚWIADCZYĆ ICH SERWISOWYCH
          USŁUG. ZOSTAŁEM POTRAKTOWANY JAK ŚMIEĆ.
          NIE POMOGLI, ZEPSULI I NAPRAWIĆ NIE MOGLI, A KULTURA TYCH OSÓB POZOSTAWIA WIELE
          DO ŻYCZENIA. NIE DAJCIE SIĘ LUDZISKA OSZUKIWAĆ.
      • Gość: krzys Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 83.1.119.* 27.11.09, 19:51
        Jezeli chcecie wywalic w błoto 2-3 tys pln.jedzcie do spier-gazu.
        Jezeli chcecie zarznąc samochód(silnik,skrzynie, most itp.)jedzcie
        do speed czy spier-gazu.
        Jezeli chcecie zeby jakis .....a powyzywał sie waszym samochodem-
        jedzcie na regulacje do speed-gazu.
        Świadczą kompleksowe ww.usługi. !!!GRATIS!!! zostaniecie
        olani,wydojeni,a jak będzie wam mało mogą zrobic z was kompletnego
        idote,mozliwe unieruchomienie samochodu na blizej nie okreslony
        okres czasu.
        jezeli ktos zdecyduje sie załozyc im sprawe za jakies uchybienia z
        checią sie dołoze ,Pozdrawiam i NIE polecam
        • Gość: klient Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 188.33.21.* 28.09.09, 07:35
          Na przeciwko speed gazu wcale nie jest lepiej serwis oponiarski to jedna wielka
          porażka , kupiłem opony które mają bicie , nie da się jężdzić właściciel firmy
          montuje takie dziadostwo , jak zwrócisz uwage to zamontuje inne aż byc może się
          uda dlatego natychmiast zmieniłem serwisanta opon , dodaje to ten z lewej
          (garaż) nie polecam!!!!
        • Gość: daniel Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 80.48.174.* 30.09.09, 10:59
          Nabić klime, powtarzam NABIĆ, to potrafi nawet praktykant któremu
          się wcześniej powiedziało kiedy ma przycisnąć przycisk albo dało
          poczytać książke. A zepsuć to tu naprawde nic nie mogli, bo się nie
          da. Porównanie godne dopompowania koła, też sie nic zepsuć nie da
          chyba że przesadzisz z ciśnieniem no to opona pęknie. Umów się tam
          na naprawe czegoś, albo na montaż gazu, to zobaczysz. Jak się
          umawiasz to kultura że aż miło, a jak jest problem to stoisz jak
          ciul w kolejce licząc że może łaskawy Pan dziś pomoże, bo przecierz
          byliśmy umówieni. Jak to przedziesz to wtedy się rozpisuj na forum.
          Ja tam osobiście już nigdy nie pojadę nawet koła dopompować, choć by
          tam mieli ostatni kompresor w mieście.
          • Gość: dada Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 213.172.181.* 29.12.09, 15:50
            totalna porażka, nie wiem co na to szef, ale pracownicy sa do bani
            olewaja klienta. Mialem problem z gazem zostawilem im auto rano,
            powiedzieli ze zobacza do niego jeszcze tego samego dnia, po calym
            dniu gdy pojechalem po auto okazalo sie ze nie tkneli nawet palcem.
            Nie wiem czy moze trzeba dawac im łapówki zeby sie zajeli twoim
            autem??? na szczescie sa inne warsztaty i moja noga tam wiecej nie
            postanie skoro maja gdzies klienta i łaske robia ze cos naprawia.
            NIE POLECAM!!!!
            • Gość: ceko Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 83.1.119.* 02.01.10, 13:51
              jesli ma ktos problem z gazem polecam pojechac do stalowej woli,
              zapomnialem jak nazywa sie ten warsztat, ale miesci sie na dzielnicy
              piaski (przed tesco w lewo w strone rozwadowa, caly czas prosto
              przez przejazd kolejowy i przed samym kosciolem w lewo) naprawde
              chlopacy znaja sie na rzeczy, naprawa szybka i solidna, potrafia
              dobrze wytlumaczyc klientowi na czym polegala usterka, a czas
              oczekiwania na na prawe nie dluzej niz godzine. Naprawde POLECAM
    • Gość: niko Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 109.243.92.* 09.01.10, 09:23
      Zgadzam sie z opinia goscie traktuja klienta jak smiecia dwa razy
      zostawilem auto do naprawy rano i mialem odebrac poznym popoludniem.
      Okazalo sie ze nie zdazyli zrobic a miedzy czasie zrobili kilka
      innych (bylem umowiony kilk dni wczesniej)ok jakos to
      zniosłem.Umowilem sie ponownie za kilka dni i stalo sie to czego sie
      nie spodziewalem zostawilem samochod rano wpadam wieczorkiem a
      samochod jak stal tak stoi.Pytam szefa a szef odsyla mnie do
      pracownika , a pracownik mowi ze on nic nie wie o tym samochodzie
      wiec ide spowrotem do szefa a szef znowu odsyla mnie do
      nastepnego .Nigdy wiecej tam nie zawitam. Po tym jak mnie
      potraktowali to nie moge o nich mowic w superlatywach tylko pseudo
      fachowcy za usluge nie dostaje sie zadnego pokwitowania ani paragonu
      nie polecam.!!!!!
      • Gość: mechanik a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: *.chello.pl 09.01.10, 23:15
        Powitać wszystkich forumowiczów..
        Jestem bardzo zadowolony z usług które swiadczą w SPEED_GAZ i nie
        zgodze sie z waszymi opiniami :)

        Ludzie zadowoleni z usług Speed-Gazu nie myślą o tym zeby wystawiać
        pozytywne komentarze tylko Ci co ich krew zalewa bo pewnie mają
        stare wraki nienadające sie do zagazowania juz :)Z tego co
        zaobserwowałem bo czesto u nich bywam mają całą rzesze klientów i
        dlatego trzeba uzbroić sie w cierpliwość. Gdyby byli tacy partacze
        nie mieliby tylu klientów.
        Fakt długo sie czeka to duży dyskomfort. Pozdrawiam tych co im wózki
        chodzą i tych co mają wraki nie do jazdy.
          • Gość: klijent. Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: *.chello.pl 10.01.10, 15:51
            Z czystej ciekawoći zajrzałem na foum, gdyż szukałem płytkarza w
            tbg. i napotkałem link o speed gas, także tam zajrzałem.Co do
            montażu instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń robią to estetycznie i
            sprawnie jak zauważyłem już w nie jednym aucie,faktycznie czeba się
            oczekać jak w naszej służbie zdrowia zanim wykonają usługę.Lecz
            będąc tam nie raz jestem godny podziwu dla ludzi tam pracujących
            ponieważ człowiek nie ma czasu się po dupie podrapać a co dopiero
            kawy wypić, także ja ich rozumiem, gdyż sami nie byli byśmy lepsi w
            ich przypadku.
            Tak jak kolega pisze mechanik w przedostatnim postcie, gdyby byli
            partaczami to by nie mieli tyle klijentów, albowiem są w stanie
            naprawić i ustawić każdą instalację gazową to i dlatego wszyscy tam
            przyjeżdżają nawet z innych miast.Ja z zawodu jestem psychologiem i
            dokładnie rozumiem dwie strony, winą tego wszystkiego to brak czasu
            aby wszystkich zadowolić,bywałem tam w zakładzie i nie raz czekałem,
            lecz rozumiem że się nie rozdwoją , co innego gdyby stali lub robili
            coś co można odłożyć na inną porę, poprostu ludzie spokoju im nie
            dają co chwile ktoś przychodzi i się pyta byle o pierdołe- cytat:
            Proszę Pana proszę poświęcić tylko 2 min. może to tylko kabelek się
            urwał., Takich klijentów dziennie mają masę. Moim zdaniem Powinni
            skupić się na klijentach umówionych wcześniej i nie wychodzić do
            ludzi mających nagłą awarię, lub nie umówionych, błąd jest taki że
            chcą wszystkim pomóc a tak się nie da.Z perspektywy czasu widać że
            ludzi im przybywa,także ile ludzi tyle opinii, lecz faktycznie
            człowiek zadowolony z ich usług nie napisze w forum a ten który nie
            jest zadowolony to go szlak trafia że nadal mu auto nie chodzi i
            wyładowywuje całą agresję no speed gas.
            Reasumując moją wypowiedż jestem zadowolony, oraz jak najbardziej
            polecam sobie oraz innym ten warsztat.
            Pozdrawiam.
              • Gość: Diesel Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: 188.33.85.* 11.01.10, 17:02
                Wszystkich niezadowolonych odsyłam po prostu do pana Mroczkowskiego w
                Mokrzyszowie , jestem jego klientem mimo że jeżdzę dieslem ,tam nie raz
                widziałem zawsze zadowolonych z jego fachowości klientów człowiek jest tani i
                niema do niego kolejek ja u niego auta serwisuje już od 5 lat speed nie dorasta
                mu do pięt , a jak nie wierzycie to sami się przekonajcie jest tańszy i lepszy,
                pozdro
                • Gość: kierowca Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: *.chello.pl 11.01.10, 22:45
                  Ciekawe szykanowanie diesel, coś mi się tak wydajeże bardzo zależy
                  komuś na zepsuciu opini speed, osobiście jestem ich klijentem i mam
                  masę znajomych,których sam poleciłem oraz oni polecali i tak dalej,
                  powiem nie słyszałem złego słowa na ten zakład, a o ile mi wiadomo
                  to właśnie oni poprawiają po innych zakladach, albowiem mają duże
                  doświadczenie w tym co robią.Czytając te forum od początku mam
                  wrażenie że szykanują jedne i te same osoby he he he.
                  A jak nie to faktycznie jak klijent napisał macie wraki z którymi
                  nic się nie da już zrobić tylko oddać na cmentarz do Pazia- auto
                  złom.

                  Pozdrawiam klijentów speed i nie dajcie się zwieść baranom.
                  • Gość: titina Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.01.10, 20:01
                    do wszystkich psychologow ,mechanikow ,zadowolonych i
                    niezadowolonych .Jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim
                    dogodzil .Ja zrobilem juz 80 tys na gazie , 2 razy wymieniali mi
                    filter , raz czyscili reduktor auto chodzi. Gazu nie da sie zle
                    zalozyc .Za usterki odpowiedzialni sa producenci czesci, a jesli
                    ktos ma do nich zal to czemu nie pojedzie i nie powie zeby mu go
                    zdemontowali .Moze znajdzie lepszych montazystow . daj BOZE.
        • Gość: opel Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: *.chello.pl 11.01.10, 23:02
          Montowała siostra tam auto, jest zadowolona 2- gi rok auto chodzi
          bez zastrzeżeń, mało spala,osobićie jeżdżę dizlem korzystam też z
          ich usług diagnostyki silnika i klimy, jestem zadowolony i mimo
          waszych uwag zawsze będę polecał ten zakład innym kierowcą.
          Na marginesie wydaje mi się że ktoś specjalnie ich negatywnie opisuje
          może konkurencja lub jakiś klijent któremu ewentualnie zaszli za
          pazury. To co pisze na tym forum wcale nie jest do nich podobne.
        • Gość: gość Re: a ja jestem bardzo zadowolony :) IP: 91.188.120.* 13.05.10, 22:52
          Twierdzi pan że oni są dobrzy,wobec tego myli się pan bardzo,ponieważ oddałem do nich auto do założenia gazu i niestety nie mam w tej chwili czym jeździć,ponieważ zepsuli mi auto i od trzech tygodni u nich stoi i go nie naprawili,a jak się do nich jedzie lub dzwoni to tylko zbywają,wobec tego jak pan jest taki zadowolony z ich usług,to może poradzi mi pan co mam zrobić żeby odzyskać od nich sprawne auto,bo ja już do nich nie mam siły,zapłaciłem za założenie gazu a oni spieprzyli je i nie wiedzą nawetco z nim jest,jak to pan wytłumaczy.Rozgoryczony klient.
    • Gość: jarek Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 83.1.120.* 16.05.10, 16:14
      A ja trochę odchodząc od tematu gazu, ale wciąż pozostając w sferze
      zainteresowania tą firmą mam pytanie:
      Potrzebuję zrobić przegląd klimatyzacji (właściwie wszystko:
      konserwacja, czyszczenie, ozonowanie, napełnianie nowym czynnikiem i
      olejem). Byłem u nich i powiedzieli mi że koszt to 170 zł i w tym
      mam cały kompletny przegląd, z tym że samo ozonowanie trwa tylko 5
      minut, a cały proces ok. pół godziny. Z kolei naprzeciwko nich też
      mają ozonowanie, ale tańsze 120 zł i trwa nieco dłużej (podobno 30
      minut) - którą z tych firm wybrać? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
      Niby wydatek nie jest wielki ale po co mam dwa razy jeździć jak coś
      źle zrobią. A może polecacie w Tarnobrzegu lub okolicach jakiś inny
      warsztat fachowo zajmujący się serwisowaniem klimatyzacji?
      Z góry dzięki za poradę.
      • Gość: K Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 83.1.122.* 17.05.10, 22:44
        Klimatyzację serwisowałem w serwisie naprzeciwko Speed Gazu, w tym
        serwisie wymieniają też szyby. Bardzo fajna obsługa, wszystko na czas
        i zgodnie z ustaloną ceną (płaciłem coś ok. 120 zł w jednym
        samochodzie i 180 w drugim ale tylko ze względu na dodatkowy serwis
        ponieważ instalacja była nieszczelna, cena bez ozonowania).

        PS. Z tego co się orientuję to ozonowanie powinno trwać ok. 30
        minut... i jeżeli serwisują klimatyzację tak jak wstawiają i
        serwisują gaz to podziękuj tym panom...
      • Gość: Edward Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.chello.pl 12.06.10, 22:51
        Witam a ja powiem ze sa solidni i rzetelni.. zawsze miła sympatyczna
        obsługa i nie ma usterki co by nie naprawili.
        Faktem jest ze zabiegani wiecznie ale to o czymś swiadczy chyba.
        Kolejka do serwisu z wyprzedzeniem 3 dniowym.
        Jedzta do Pana Bańki i porównajcie ruch rotacyjny klientów.
        Regeneracja reduktora u Bańki ponad 200zł a w spidzie u chloptasiów
        120zł!
        Ja polecam.
      • Gość: gość Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: 213.76.178.* 11.08.10, 14:50
        Partacze, nie polecam, nie maja pojęcia oczywiście założą instalacje ale jak
        przyjdzie do naprawy to nie wiedza co zrobić bo bylem u nich parę razy i za
        każdym razem przyjezdzalem po 5 tys km bo auto palił więcej pojechałem w końcu
        do innego serwisu to od razu powiedział mi co było nie tak nie polecam możne
        zakładają tanio ale jak przyjdzie do naprawy to partolą robotę i zlewają cie jak
        najdalej !!!!!!!!!!
      • Gość: drago Re: Speed Gaz - co o nich sadzicie??? IP: *.flash-net.pl 29.07.13, 17:19
        speed gaz to jakas totalna porazka nie warsztat.... gdybyscie widzieli jak oni "testuja" auta po naprawach to by wam "kopara" opadla... zapier.. po tych dziurach tam dokola GS ile fabryka autu dala...nie szanuja tego auta wogole! wciskaja jakis bajery ze to tamto siamto.... a nie potrafia powiedziec dokladnie co jest... i trzeba sie prosic zeby auto wkoncu wiechalo na podnośnik nawet po wczesnijszym umowieniu... zostawilem u nich auto pierwszy i ostatni raz... Opowiadania kolegow co widzieli jak to oni sprawdzali jak to autko chodzi byly bezczenne....
        Polecam warsztat w Mokrzyszowie [kolo stadionu] bodajrze na ul.grzybowej gosć tam robi solidnie i nie katuje aut w ramach testu czy dobrze smigaja na gazie. i powie co i jak otwarcie i nie trzeba sie go prosic zeby popatrzyl w to auto. Mowi otwarcie za ile mozna sobie przyjechac i przyjezdza sie i jest gotowe.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka