• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

VIACOM tarnobrzeg - totalne dno!!!!

  • IP: *.chello.pl 19.11.08, 21:31
    Odradzam wszystkim!!! Radze unikac tego sklepu jak ognia. Panowie generalnie dbaja tylko i wylacznie o wlasne interesy, klienta i jego problemy maja daleko w... powazaniu. Za krzty dobrej woli. Do tego jeszcze klamia, probuja zrobic wszystko zeby tylko oddalic od siebie klienta z problemem. Opieszali. Kombinuja jak tylko sie da, wymyslaja przepisy ktore nigdzie nie istnieją!!! To byly opinie, teraz fakty: gwarancja na komputer minela, lecz nie uplynelo jeszcze dwoch lat od daty kupna, wedlug ustawy sprzedawca nadal odpowiada za wady wynikle podczas uzytkowania i ma obowiazek na wlasny koszt usunac usterke, panowie w Viacomie odeslali mnie z kwitkiem twierdzac ze gwarancja roczna minela a oni nie maja z tym nic wspolnego i moga naprawic, ale na moj koszt. Dopiero po przedstawieniu panom ustawy konsumenckiej zaczelo sie cos dziac. Sprzet psul sie 4 razy, i to glowna jego czesc. Panowie na moje prosby oddania pieniedzy nie reagowali, na zlozona przeze mnie reklamacje odpowiedzieli po przeszlo miesiacu... i malo tego dalej swoje, wciskaja mi sprzet na sile. Kiedy dochodzimy juz do porozumienia, idąc na kompromis panom nagle sie odmienia i zmieniaja zdanie!!! Zachowuja sie co najmniej smiesznie. Totalna niekompetencja. Jestem niestety zmuszony skierowac sprawe do sadu. Odradzam bardzo gorąco!!!!!!!!!!!
    Edytor zaawansowany
    • 19.11.08, 21:38
      Miejski Rzecznik Praw Konsumentów w Tarnobrzegu

      ul. Kościuszki 32
      pokój nr 100

      polecam wycieczkę do tej instytucji :)
      --
      - kuwa, niech juz Sylwia wraca
      - brudno?
      - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
      • Gość: ff IP: 83.1.114.* 19.11.08, 22:32
        a tam glupoty gadasz. ja polecam, nigdy sie nie zawiodlem.
        Na dodatek maja najlepsza www w miescie - www.viacom.pl
      • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 19.11.08, 23:13
        dzięki już bylem... mozna powiedziec wspolpracujemy na bierząco :)
        • 19.11.08, 23:25
          tak z ciekawości, to uzyskałeś jakaś pomoc?
          --
          - kuwa, niech juz Sylwia wraca
          - brudno?
          - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
          • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 19.11.08, 23:34
            kompletną i profesjonalną ;)
        • Gość: reniks IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.07.09, 22:31
          już mówie jak się ma sprawa gdyż jako,że często sprzedaje części komuterowe tej
          "firmie"-są to częsci,które z racji że już były używane maja prawo ulec
          uszkodzeniu z tąd roczne czy mniejsze gwarancje dorabiaja jak się da -niestety
          to nie idzie w parze z jakością usług
          • Gość: Klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.09, 15:08
            Ja to się dziwie ze macie tak duże ale do tego serwisu . Viacom to przecież
            jeden z najlepszych serwisów złożyli mi tam o wiele lepszy komputer niż w innych
            serwisach komputerowych . Nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi klienta fajni
            ludzie tam pracują rozmawiałem z kilkoma poradziłem się co i jak w danych
            sprawach i jest naprawdę OK. Jeżeli chodzi o naprawę komputerów są tam także
            wporzo ludzie Pan Wojtek zwłaszcza wykazuje wyrozumiałość podczas porad oraz
            naprawy gdy naprawiają komputer czy inny sprzęt chcą mieć pewność ze będzie
            działał dobrze czasami trzeba czekać ale dla chcącego nic trudnego :P
      • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.09, 21:06
        moje odczucia z wizyty w tym sklepie to nieuprzejma obsluga panowie
        laza po sklepie nie wiadomo za czym A TY KIENCIE STOJ LUB
        EWENTUALNIE POPROS nawet jak sie prosi to nie zwracaja uwagi
        NIE POLECAM!
    • Gość: Solvik IP: 213.172.181.* 19.11.08, 22:40
      Przecież już jest taki temat
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=329&w=78175899&a=78175899
      Po co nowy ?
    • Gość: viacom IP: 80.48.174.* 19.11.08, 23:38
      To fakt notebook CA psuł się 3 razy, 3 razy był w serwisie
      producenta. Za 4 razem 2 tygodnie temu kiedy ponownie sie popsuł
      odesłalismy go do producenta z warunkiem wymiany lub zwrotu gotówki.
      W odpowiedzi na nasze pismo producent niezwłocznie wymienił komputer
      na nowy o lepszych parametrach technicznych od tego który pozostawil
      klient.( Warto zaznaczyc że kupił Pan ten komputer prawie 2 lata
      temu.)jak tylko dotarł do nas nowy komputer powiadomiliśmy Pana oo
      tym natychmiast a w ramach problemu jaki zaistniał wokół tej
      transakcji zaproponowaliśmy drobny upominek w postaci torby na w/w
      notebooka, jak Pan sam twierdzi dochodzimy do porozumienia, i tu
      nagle wymaga Pan od nas abyśmy dodali od siebie nowego notebooka,
      torbe ,kamerę internetową i kontroler bluetooth- to okazało się dla
      nas za wiele ...i odmówiliśmy-Sugerowałbym dokładnie zapoznać sie z
      ustawą na którą Pan sie powołuje,a według naszego przekonania
      błędnie interpretuje.
      • Gość: `` IP: *.chello.pl 20.11.08, 00:08
        w Pana wypowiedzi są pewne niejasności, mianowicie pisze Pan że bezinteresownie
        zaproponowaliście w ramach upominku torbę a następnie że klient wymaga torby
        etc. To jak to jest w końcu...?? ;>
        • Gość: john IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 00:16
          apetyt rośnie w miarę jedzenia ;-)
          • Gość: oldboy IP: *.zchsiarkopol.pl 20.11.08, 09:39
            A ja tam kupiłem sprzęt dla siebie i rodziny - 2 kompy, 4 monitory,
            różne akcesoria. Wszystko chodzi bez zarzutu, obsługa kompetentna i
            przyjazna. Myslę, że gdy się wie, czego chce, to nie ma problemów.
            Poza tym może "Jak Kuba Bogu - tak Bóg Kubie"?
            A że jesteśmy narodem pieniaczy? Trudno.
            Viacom nie jest temu winny.
    • Gość: babylon IP: *.chello.pl 19.11.08, 23:52
      heh bracie na nich to witki opadają szkoda gadać lenie tylko kase by chcieli
      trzepać też się przejechalem na nich. nie odpuszczaj popieram cie, wiele ludzi
      juz z nimi w sadzie wygrao
      • Gość: emi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 00:24
        Totalne dno?? to chyba bardzo łagodne stwierdzenie, ale nie będę używała
        niecenzuralnych określeń i zniżac się do poziomu tych Panów ze sklepu... Brak
        słów. Ja też się z nimi użerałam tyle, że chodziło o mniejszą sprawę i
        odpuściłam bo wystarczająco dużo nerwów mi napsuli. Ten sklep będę omijała
        szerokim łukiem!!!! A za Ciebie trzymam kciuki daj im popalic!! Podpisuje się
        pod tym obiema rękami!! Daj znac czy wygrałeś.
        • Gość: Nina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 06:53
          No nie fajne chłopaki zawsze dobrze doradzą moze i jakies mankamenty
          sie trafią jak wszędzie .Tak nawiasem to bym po godzinach zamkniecia
          z dwoma z nich została na zapleczu :)
          • 20.11.08, 07:48
            to sa oszolomy jakich w tbg nie ma,no chyba ze magistracie sa wieksi
            • Gość: zniesmaczona IP: *.chello.pl 20.11.08, 09:31
              ja tez juz nigdy wiecej tam nie kupie nic!!!co za ludzie tam pracują to ja nie
              wiem, zamiast ułatwić klientowi sprawę, pomóc to wręcz przeciwnie:///
              • Gość: mercy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 09:59
                Głupoty opowiadacie!!! Nigdy nie spotkałam się ze złą obsługą czy
                nieuprzejmością. Zawsze jestem bardzo dobrze obsłużona i
                potraktowana. A ci którzy wypisują takie głupoty może poprostu im
                zazdroszczą że sie czegoś dorobili swoją pracą???
                • Gość: Olaf IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 10:11
                  Czasami tam kupuję, wszystko ok,
                  może rzeczywiście są trochę powolni ale każdy lubi jak się nad nim pochylą i dlatego to trwa.

                  W takim biznesie zawsze zdarzy się jakaś wpadka, czasami to jest zła wola a czasami przypadek który nieoczekiwanie przekształca się w poważny konflikt. Jeżeli moge coś doradzić, to lepiej unikać ekalacji, na koniec obie strony są przegrane.
                • Gość: matiiiii IP: 83.1.121.* 20.11.08, 11:33
                  Popieram! Popieram!!!! Zal im dupsko sciska!!!!
      • Gość: dorota IP: *.zone3.bethere.co.uk 21.11.08, 00:28
        co za bzdury opowiadasz koles!moze nie masz pojecia o kogo chodzi albo
        pleciesz, co ci slina na jezyk przyniesie.Pomysl troche zanim kolejnym razem
        palniesz jakas glupote.(babylon)
    • Gość: maniak07 IP: 83.1.121.* 20.11.08, 11:24
      Koleś coś ściemniasz i kombinujesz! Nie rozumiem? Kolesie dają ci nowego
      notebooka z lepszymi parametrami, (bo jak wiadomo elektronika idzie na przód i
      takiego kompa jak miałeś już nie robią), dostajesz do tego jeszcze torbę a tobie
      dalej nie pasuje?! Ja tam bym chciał co by mój komp się zepsuł i żebym dostał
      nowego! z radości bym skakał! Ale jak widać pazerność się odzywa :) napisz jak
      ci tam rozprawa pójdzie i jakie koszty procesu poniosłeś i czy ci się to
      opłacało? hehehe! pozdro!!!!
      • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 14:38
        VIACOM = SYF.........
        • Gość: Nudziasz IP: 83.1.116.* 20.11.08, 15:21
          Znam Viacom(na Kopernika) od 8 lat.Zawsze można się dogadać. Tylko
          idąc do tego typu sklepu-firmy trzeba konkretnie wiedzieć czego się
          chce. Co do obsługi(niektórych pracowników sklepu czy serwisu) to
          czasem faktycznie mogłbym mieć wielkie halo!!(są tam by obsługiwać
          klienta jak dupa od srania).Dlatego idąc do sklepu lepiej wcześniej
          zaopatrzyć się w odpowiednią wiedzę.To nie świerze bułeczki, a i
          mąąądrego muła też czasem przygasić jest przyjemnie.Trzeba wiedzeć z
          kim rozmawiać i wjaki sposób.A o prawo zawsze się oprzeć można o ile
          samemu jest się OK i ma się odpowiednią dokumentację sprzętu
          zakupionego u nich.Można zawsze spróbować w innej firmie.
          Ja takie próby robiłem i wróciłem do Vi....
          Czasem faktycznie nerwy puszczały ale jak wspomniałem to kwestia
          dogadania się.
          • 20.11.08, 17:06
            skunaskun,kolego blad,powinno byc
            SYF-VIACOM
            • Gość: agh IP: *.ds14.agh.edu.pl 20.11.08, 20:10
              Wg mnie to najlepszy sklep, napewno najtaniej i najszybciej czesci zalatwiaja.
              • Gość: qweszxc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 20:20
                @grijalva, coś tak nagle zamilkł?
                Czyżby chłopaki z Viacomu mieli rację?

                Ps Od lat tam kupuję i nie narzekam; zawsze jakiś drobny upust
                dostaję :)
                • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 20:24
                  Spoko chwalcie sobie viacom podszywający się pracownicy...
                  • Gość: mercy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 09:41
                    SKUNASKUN weź ty się nie wypowiadaj bo naprawdę tobie wszystko i w
                    każdym temacie na tym forum nie pasuje!!!!! Depresję masz jakąś czy
                    co???? Lecz się człowieku a nie wypisuj wszędzie bzdur.
              • Gość: Solvik IP: 213.172.181.* 20.11.08, 20:24
                Oczywiście że to w tym momencie najlepszy sklep komputerowy w Tarnobrzegu.
                Wielokrotnie tam kupowałem i nie miałem żadnych problemów z obsługa jak i
                sprzętem. Te bzdury co piszą przeciw to wyssane z palca brednie. Zazdrośnicy.
                • Gość: Solvik IP: 213.172.181.* 20.11.08, 20:29
                  Dodam jeszcze że gdybym był na miejscu chłopaków z Viacomu chętnie zaprosiłbym
                  "poszkodowanych" w celu wyjaśnienia. Sam kiedyś prowadziłem sklep komputerowy i
                  poprosiłbym tych cwaniaczków internetowych aby przyszli osobiście ze swoimi
                  żalami. Ciekawy który z dzieciaków by się odważył.
                  • Gość: mktwkr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.08, 20:01
                    nie mow tylko, ze to Inter Chata?
                    bo ja z tym sklepem mialem przeprawy... oj mialem...

                    natomiast o Viacomie zlego slowa nie powiem - jedynie co meczy
                    to fakt, ze podczas obslugi klienta czesto pozwalają
                    sobie odebrac telefon, ktory odrywa ich od obslugi
                    na 2-4 minuty - to moze przeszkadzac.

                    ale za to ceny na poziomie i towar z dnia na dzień.

                    pozdrawiam.


                • Gość: -- IP: *.chello.pl 20.11.08, 20:44
                  polonez w garażu maluchów też najlepszy... ale nigdy nie bedzie ferrari ;]
                  • Gość: gbur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 21:15
                    Żałosne ciulaski. Jak ktoś prowadzi działalność to potrzebuje
                    zarobić na pracowników i na siebie. Chcesz mieć na miejscu, od ręki
                    i jeszcze popyskować kupuj w lokalnych sklepach. Ale nie, filozofia
                    jest inna - na miejscu obejrzę sprzęt, zadam setkę pytań, pomarudzę,
                    uznam sprzedawców za głupków i w końcu kupię na allegro, bo 50zł
                    taniej. Później udaję mądralę, że mnie sklep źle pouczył, ale nie
                    przyznam, że kupiłem gdzie indziej i mnie wyruchali.
                    Niestety naród jest otumaniony, jeszce trochę a w mieście będzie
                    można tylko zaciągnąć lichwiarski kredyt (same pseudo banki) albo
                    się napić. W Viacomie może i są trochę melony (z wyjątkiem dobrego
                    serwisu) ale to lokalne melony.
                • 20.11.08, 21:09
                  zazdrośnicy? a czego niby ludzie mieliby im zazdrościć?
                  --
                  - kuwa, niech juz Sylwia wraca
                  - brudno?
                  - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
      • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 20.11.08, 21:05
        więc Drogi "Kolesiu": 1. nie dają mi nooteboka z lepszymi parametrami tylko chcą
        mi wcisnać dokladnie taki sam szajs jaki generalnie mialem, jestem zrażony
        zarówno do tego modelu jak i do marki. 2. Kwestia torby jest niesamowicie
        śmieszna, spytalem o gratisa w postaci torby, panowie powiedzieli ze go nie
        dostanę... widocznie zmienili zdanie i zapomnieli mnie o tym fakcie
        powiadomić... a moze to kolejne z ich gierek ;] 3. 4 razy siadla plyta glowna,
        zgodnie z ustawą konsumencką mam prawo domagać się zwrotu calości kwoty i
        zamierzam z tego prawa skorzystać dlatego, że Szanowni Panowie z V... nie
        zrobili nic żeby dojść do konsensusu, obrali sobie jedną jedyną ścieżkę którą
        twardo i z uporem idą po drodze chwytając się krętactw, klamstw i mataczeń aby
        tylko osiągnąć swój cel a klienta za przeproszeniem zrobić w... ;] Swoja drogą
        pozdrawiam Panów gorąco, wiem że na bieżąco śledzicie forum, biorąc aktywny
        udzial w dyskusji zmieniając tylko nazwy autorów ;)
        • Gość: viacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 12:26
          Jeżeli chodzi o sprzęt który Pan u nas kupił 2 lata temu to przede
          wszystkim dysk 60GB pamięć 512MB i słaby procesor notebook który
          wymieniliśmy na nowy to min dysk 160GB pamięć 2 GB i szybszy
          procesor bez wątpienia jest to sprzęt o wyższych parametrach
          technicznych na nowszej płycie głownej z pełną 2 letnią
          gwarancją.Nie wciskamy Panu sprzętu na siłę on jest Pana własnością.
          Ja rozumiem że może Pan się zrazić do firmy CA i że nie chce Pan
          tego notebooka, mamy w ofercie ponad 500 innych modeli nie widzę
          problemu wymiany na inny ale sam Pan rozumie że powinien do nich
          dopłacić a nie wymagać telefonicznie że to się należy wg ustawy.Nie
          wybraliśmy też jednej wybranej ścieżki jak Pan twiedzi, nie w naszym
          interesie jest rodzić konflikty i spory w naszym interesie jest
          dobro naszych klientów a Pan jest nadal jednym z nich, w naszym
          interesie jest rozwiązanie tego problemu czy to na drodze sądowej
          czy też nie. Jeżeli ma Pan jakieś propozycje co do rozwiązanie Pana
          problemu na drodze przedsądowej prosze pisać na tomek@viacom.pl w
          przeciwnym razie proszę o skierowanie sprawy do odpowiedniej
          instytucji.
        • Gość: wielbiciel viacomu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.08, 14:47
          Drodzy państwo!
          Od 3 lat kupuję w viacomie począwszy od RJ45 przez kable skończywszy na stacjach
          roboczych.
          Ile razy przyjadę z problemem tyle razy problem został usunięty.
          Uważam że jak się Panu takie coś zdarzyło to mógł to pan dla siebie zachować a
          nie robić z tego sensacji bo niech pan pójdzie do Gambitu czy podobnego sklepu w
          Tarnobrzegu. W Viacomie mówisz chcesz płyte taka i taką i masz ja nasz ja po
          uzgodnionym terminie ze sprzedawca, lecz pójdź do np. Gambitu powiedzą nie mamy
          proszę przychodzić i pytać nowy towar będzie w następnym tygodniu to może będzie
          interesujący pana towar.
          Narzekacie na ten sklep bo Was nie widać i możecie sobie ponarzekać, podpisujcie
          sie a nie robicie wielkie halo bo sie podszywacie pod jakims IP.
          Po drugie powiedzieć wam czemu narzekacie??
          Bo wam zal, że w tego nie macie. Ze w Tarnobrzegu jeden sklep co dobrze mu idzie
          to za przeproszeniem nasr... na niego obrazu.

          Chłopcy o ile mi wiadomo współpracują z firmą Action S.A największa na świecie
          firmą serwisowa i dostarczająca sprzęt IT. Do tego posiadają autoryzacji
          większości produktów.
          Pamiętam było to tego roku na wakacjach przyniosłem komputer z Perfektusa
          (sklep: Media Exspres)właśnie do Viacomu.
          Wcześniej zaniosłem go do w/w sklepu powiedzieli ze wyślą do serwisu, o czekałem
          sie ponad 27 dni prawie cały miesiąc odbieram telefon i mowią ze ma pan komputer
          no ale niestety nie udało sie go naprawić. Usłyszałem w Leliwie ze jest
          autoryzowany sklep - zanosze komputer do Viacomu dostaje jak każdy potwierdzenie
          przyjęcia sprzętu czas oczekiwania 7 dni. Po 3-4 dniach panowie z Viacomu
          dzwonią mówią ze do wymiany jest to i to podaja koszt i pytaja czy robimy czy nie??
          Oczywiście zadowolony odpowiadam tak. Po 4 - 5 dniach komputer odbieram z Viacomu.
          Jeśli ty wiesz o co ci chodzi to oni wiedzą co moga zaoferować ale jesli robisz
          problem z czegos to oni robią to sam.
          I tutaj nasuwa sie przysłowie jak Kuba - Bogu tak Bóg- Kubie.
          Jestem gotowy do rozmowy w 4 oczy z tym panem od tego wielkiego problem!!
          • Gość: majkel IP: 83.1.120.* 06.12.08, 19:55
            diagnoza komputera 4 dni???

            żenada...
          • Gość: pan od problemu IP: 83.1.112.* 09.12.08, 22:49
            i co będzie próbował Pan wmówić mi że Viacom jest dobry?? Nie widzę sensu tej
            rozmowy ale chętnie się z Panem spotkam ;] Pozdrawiam
    • Gość: Klient IP: *.gprs.plus.pl 20.11.08, 20:54
      Fakt jest taki: jak ktoś nie wie czego chce to z tego wynikają problemy. Osobiście uważam ten sklep za najlepszy w mieście. Zawsze idzie sie dogadać. Wszystko co u chłopaków kupiłem działa do dziś. Kiedyś zdarzyło mi się kupić wadliwy sprzęt - wina producenta akurat a nie sklepu czy obsługi. Bez gadania dostałem nowy. Co do obsługi: nie mam zastrzeżeń, zawsze mili i uprzejmi. Z dwoma chłopakami miałem do czynienia na lekcjach w szkole do której chodzili, więc mogę co nie co o nich powiedzieć. Każdy ma kiedyś gorszy dzień i każdy ma prawo do pomyłek. Ciekawy jestem czy ten pieniacz, który tak bardzo narzeka na firmę Viacom jest taki idealny i taki od kreski do kreski.
      • 20.11.08, 21:04
        Gość portalu: Klient napisał(a):

        > Fakt jest taki: jak ktoś nie wie czego chce to z tego wynikają problemy. Osobiś
        > cie uważam ten sklep za najlepszy w mieście. Zawsze idzie sie dogadać. Wszystko
        > co u chłopaków kupiłem działa do dziś. Kiedyś zdarzyło mi się kupić wadliwy sp
        > rzęt - wina producenta akurat a nie sklepu czy obsługi. Bez gadania dostałem no
        > wy. Co do obsługi: nie mam zastrzeżeń, zawsze mili i uprzejmi. Z dwoma chłopaka
        > mi miałem do czynienia na lekcjach w szkole do której chodzili, więc mogę co ni
        > e co o nich powiedzieć. Każdy ma kiedyś gorszy dzień i każdy ma prawo do pomyłe
        > k. Ciekawy jestem czy ten pieniacz, który tak bardzo narzeka na firmę Viacom je
        > st taki idealny i taki od kreski do kreski.
        a swistak siedzi i zawija sobie w sreberka
        • Gość: zazuzizazuzaj IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.11.08, 09:23
          "a swistak siedzi i zawija sobie w sreberka"

          No toś se popisał, żałosny jesteś.
      • 20.11.08, 21:14
        Z dwoma chłopaka
        > mi miałem do czynienia na lekcjach w szkole do której chodzili,

        i wszystko jasne, po znajomości byli dla Ciebie ok <lol>
        --
        - kuwa, niech juz Sylwia wraca
        - brudno?
        - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
      • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 20.11.08, 21:21
        "Co do obsługi: nie mam zastrzeżeń, zawsze mili i uprzejmi. Z dwoma chłopaka mi
        miałem do czynienia na lekcjach w szkole" - generalnie dla mnie kumple ze
        szkolnej lawy sa zawsze mili i uprzejmi... Pana opinia akurat jest bardzo
        subiektywna ;] Nazywa mnie Pan pieniaczem tylko dlatego ze chce dojść swoich
        praw i nie chce zostać kolejną osobą... lagodnie mówiąc wykiwaną przez V... ? A
        ciekawość to pierwszy stopień do piekla, za przeproszeniem nie Pańska sprawa czy
        jestem pod kreską czy pod nią ;] Pozdrawiam.
        • Gość: qweszxc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 22:27
          >nie dają mi nooteboka z lepszymi parametrami tylko chcą mi wcisnać
          >dokladnie taki sam szajs jaki generalnie mialem, jestem zrażony
          >zarówno do tego modelu jak i do marki.

          @grijalva, a ocb?
          Ten, który "chcą ci wcisnąc" w ramach wymiany, działa? Sprawny? Więc
          w czym problem? To tak, jakbym kupił malucha, reklamował go potem,
          bo wada jakaś tam, i chciał w zamian toyotę.
          Przyznasz, że to nierealne roszczenie.
          Jeśli zaś chodzi o model i markę, to... widziały gały, co brały, Nie?
          PS. Nie jestem pracownikiem/właścicielem w/w sklepu.
          • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 20.11.08, 22:39
            tylko ze ja nie chce nic w zamian, dlaczego sugerujesz ze oczekuję czegoś
            lepszego?? ;> Po prostu chcę zwrot pieniędzy za wadliwe urządzenie.
            • 20.11.08, 22:51
              Mozesz podac linka do tej ustawy, @grijalva?
              • Gość: grijalva IP: *.chello.pl 20.11.08, 23:12
                niestety dysponuję tylko wersją pisana. Miejski Rzecznik Praw Konsumentów w
                Tarnobrzegu, wtorek, środa od rana :)
              • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.11.08, 21:18
                co się dziwko podszywasz?
    • 21.11.08, 08:29
      Nie zgadzam się z tytułem, choć jeden z ludzi potraktował mnie upokarzająco.
      Kupiłem tam niedawno drobny element USB za równie drobne pieniądze. Próbowałem
      to zainstalować ale były z tym problemy. Zadzwoniłem do Viacomu i jakiś
      pracownik kazał mi z tym przyjść bo może dostałem uszkodzoną płytę ze
      sterownikami. Poszedłem tam i już inny Pan zniecierpliwił się na moje uwagi a
      kiepskiej jakości sprzętu i zaczął mnie publicznie uczyć jak mam to robić.
      Oczywiście jego rady były dokładnie takie same jak wcześniej sam to robiłem i
      nic z tego nie wyszło. Zadzwoniłem więc do serwisu firmy, która też rozprowadza
      takie elementy. Tam mi powiedziano, że jest to sprzęt z dolnej półki i z
      instalacją są problemy. Doradził mi bym:

      1. spróbował na innym komputerze
      2. zainstalował Win od nowa
      3. wymienić kontroler USB

      Próba na innym komputerze się udała więc zainstalowałem na innej partycji nowy
      windows XP i wszystko poszło więc nie musiałem wymieniać kontrolera USB. Piszę
      tak obszernie by odstresować upokorzenie, którego doznałem w czasie publicznego
      "szkolenia" przez gościa, który z triumfującą miną mi udowodnił, że na jego
      komputerze się instaluje więc ja pewnie nie umiem tego zrobić a sprawa jest
      banalna. Byłem klientem tej firmy od dawna i polecałem ją innym. Teraz się
      zastanowię czy w przyszłości jednak nie pójść np. do Gambitu, gdzie nigdy ani
      właściciele ani w serwisie nie zakładają a przynajmniej nie pokazują klientowi,
      że jest od nich gorszym fachowcem a przecież ma prawo tak być. Ja po
      jednorazowym niemiłym doświadczeniu w Viacomie co najmniej będę unikał tego
      "instruktora".
      • Gość: Nudziasz IP: 83.1.116.* 21.11.08, 09:06
        Coś podobnego miało miejsce właśnie też w moim przypadku.
        Dlatego też napisałem wcześniej, że trzeba rozmawiać z odpowiednimi
        osobami. Szefostwo Viacomu powinno bardziej starannie szkolić lub
        dać do zrozumienia swoim niektórym zatrudnionym pracownikom jak się
        powinni oni zachowywać w stosunku do klientów. To oni zbierają "co
        łaska" a nie klient. I klient powinien wyjść ze sklepu zadowolony
        nawet gdy nic nie załatwił(taka stara zasada stosowana przez
        handlarzy pewnej narodowości wszędzie się pleniącej).
        Trzeba raz lub kilka pójść z np czasopismem komp. lub stroną
        internetową danego modelu żeby uświadomić, że ja-klient wybieram, a
        Pan możesz mi doradzić i nawet musisz Pan to zrobić. Inaczej "to na
        drzewo! liście do słońca obracać".
      • Gość: proboszcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 10:15
        dziwny jesteś.

        Chcieli pomóc - a nie musieli.
        Poświęcili czas - a nie musieli.

        Kupujesz jakiś tani badziew, o którym sam producent nie ma najlepszego zdania a
        potem oczekujesz od sprzedawcy, który zarobił na tym 5zł aby przeprowadził
        szkolenie z instalacji i może jeszcze kurs obsługi?
        • Gość: czytam to forum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 10:43
          >Totalne dno?? to chyba bardzo łagodne stwierdzenie, ale nie będę >używała
          >niecenzuralnych określeń i zniżac się do poziomu tych Panów ze >sklepu... Brak
          >słów. Ja też się z nimi użerałam tyle, że chodziło o mniejszą >sprawę i
          >odpuściłam bo wystarczająco dużo nerwów mi napsuli. Ten sklep będę >omijała
          >szerokim łukiem!!!! A za Ciebie trzymam kciuki daj im popalic!! >Podpisuje się
          >pod tym obiema rękami!! Daj znac czy wygrałeś.

          to cytat z góry
          Panowie z viacomu nie podbijajcie już tego tematu, już ktoś na to zwrócił uwagę.
          Były tematy najlepszy kebab i.t.p. , dajecie plamę.
          Rozumię że chcecie zwrócić na siebie uwagę, rozwijając pozytywne wątki (nie
          tylko na tym forum), ale ja tu nie chcę czytać reklam. To świadczy o waszym
          poziomie i pozycji na rynku. OSOBIŚCIE NIE POLECAM !!!
          • Gość: klient IP: *.zone3.bethere.co.uk 21.11.08, 11:13
            "totalne dno"?moze niektorzy chcieliby zeby tak bylo.swietny profesjonalny sklep
            i mila kompetentna obsluga,kupuje tam od dawna i znajomi tez,czesto tam
            jestem,wiec obserwuje jak ludzie sa obslugiwani,wszystko jest ok,a ty mi
            wygladasz na niezlego naciagacza,wstyd!
        • Gość: aa IP: 83.1.113.* 21.11.08, 11:16
          Ty proboszcz jak zwykle jesteś mądrzejszy niż 100 głupich. Klient kupił coś w
          Viacomie, czyli firmie komputerowej. To oni powinni mu powiedzieć, że to jest
          badziewie a nie sprzedawać coś co w jednym komputerze działa a w innym nie, to
          oni są od tego a nie klient. Klient dowiedział się o tym, że to jest byle co
          dopiero jak sprawdził po zakupie. Jeśli jednak sprzedają gówna to muszą klientom
          pomagać a nie z nich drwić. Nie każdy jest takim wielkim fachowcem jak proboszcz.
          • Gość: proboszcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 11:21
            nie każdy potrafi zrozumieć, że w życiu nie ma nic za darmo.
          • Gość: Freddydurke IP: 87.118.104.* 21.11.08, 12:17
            Panie - bredzisz.

            Sklep komputerowy nie istnieje po to by wciskać kit klientom. Nie jest też po to
            by gratis szkolić niedouczonych klientów.

            Jeśli użytkownik ma problem to powinien skontaktować się za sklepem - i zrobił
            to. Sklep potwierdził, że sprzedany towar jest sprawny - co twoim zdaniem ma
            więcej zrobić sprzedawca? Pojechać do domu do klienta i mu zainstalować?

            Z całym szacunkiem, ale sklep komputerowy nie może odpowiedać za to jaki
            komputer klient ma w domu i czy dana część pasuje do tego komputera czy też nie.
            To klient przychodzi i mówi czego mu potrzeba, a sprzedawca może jedynie pomóc w
            wyborze i sprzedać.

            Śmiac mi się chce z tej "afery" z Viacomem. Rozumiem argumenty, że niektórzy
            sprzedawcy mogą być albo niekompetentni albo leniwi. Ale takie marudzenie jest
            żałosne.
          • 22.11.08, 21:31
            Gość portalu: aa napisał(a):

            > Ty proboszcz jak zwykle jesteś mądrzejszy niż 100 głupich. Klient kupił coś w
            > Viacomie, czyli firmie komputerowej. To oni powinni mu powiedzieć, że to jest
            > badziewie

            A skąd niby mają to wiedzieć? Przecież nie testują tego sprzętu. Co miesiąc
            pokazuje się na rynku jakieś nowości na rynku komputerowym, nikt już nie jest w
            stanie tego ogarnąć. :-)
            W przedziale do 3000 zł jest ok. 100 laptopów, myślisz, że ktoś jest to w stanie
            przetestować w jakimś rozsądnym czasie? :-)
            A poza tym weź pod uwagę, że producenci stosują różne triki, np. jeden laptop HP
            ten sam typ ma 3 różne matryce (różnych producentów), 2 producentów dysków
            twardych (na jaki trafisz to loteria), pamięci wkładają jakie mają akurat na
            "składzie". :-)

            --
            Nie próbuj świni uczyć śpiewać, nie dość, że swój czas zmarnujesz to jeszcze
            świnię zdenerwujesz. ;-)
      • Gość: viacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 11:58
        Dzień dobry
        Pana uwagi są dla mnie bardzo cenne i obiecuję że wyciągne z
        zaisniałej sytuacji stosowne wnioski.Mam nadzieje że tego typu
        praktyki nie będą już stosowane w moim sklepie i był to odosobniony
        przypadek, a ze swojej strony chciałbym Pana sedecznie przeprosić.
        Pozadrawiam
        • Gość: szachmat IP: *.chello.pl 21.11.08, 21:48
          jak widać na forum nie odosobniony ;]
          • Gość: Mr X IP: *.assat.pl 21.11.08, 23:02
            Cwaniaki, obiecują gruszki na wierzbie na forum, a w rzeczywistości dalej robią
            w konia. A jak okaże się, że to oni błednie rozumieją prawo, to będą przepraszac
            i może jeszcze wcisną Ci drugiego laptopa gratis, żebyś tylko nie obrobił im
            tyłka w sądzie.
            • Gość: qweszxc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.08, 23:29
              "Właściwe jest ograniczenie w czasie okresu, w ciągu którego
              sprzedawca jest odpowiedzialny za wszelki brak zgodności, który
              istnieje w terminie dostawy towaru; Państwa Członkowskie mogą
              również zapewnić ograniczenie okresu, w ciągu którego konsumenci
              mogą egzekwować swoje prawa, pod warunkiem że taki okres nie
              wygaśnie przez upływem dwóch lat od daty dostawy; tam, gdzie w
              ustawodawstwie krajowym czas, w którym rozpoczyna się bieg okresu
              przedawnienia nie jest datą dostawy towaru, łączny czas trwania tego
              okresu zapewniony przez prawo krajowe nie może być krótszy niż dwa
              lata od daty dostawy." To fragment unijnej dyrektywy.

              Zwracam uwagę na sformułowanie 'sprzedawca jest odpowiedzialny za
              wszelki brak zgodności' Nie ma tu mowy o gwarancji :(
    • Gość: Irmina Ka.... IP: 83.1.121.* 21.11.08, 23:47
      Wiecie co? żałośni jesteście!!!! Jestem z tbg, ale już od paru lat mieszkam w kraku. Jak można było się domyśleć ludzie wypowiadający się na tym poście są żałośni, zawistni i zazdroszczą że ktoś ma renomę i powodzi się mu lepiej w tbg bo wy nie!"Biedactwa"!!!
      Ludzie opanujcie się i zacznijcie się szanować! Każdy, który tu pisze znając życie napisze swoje i tak poleci do tego sklepu. Jeśli tylko jestem w tbg i mam możliwość kupuję w tym sklepie i jestem bardzo zadowolona, a że czasem trzeba swoje wystać...to tylko znaczy, że dobry sklep i ma klientów. Za alkoholem to byście stali pól nocy i gdyby wam dali przeterminowanego jabola to i tak byście wypili, wytarli mor...bródkę i poszli dalej.
      Wstyd mi......za was...
      P.S. Znając życie będą odp. że jestem z viacomu! Mylne bedzię to spostrzeżenie!
      Pozdro tbg! będę na święta i na 100% odwiedzę ten sklep komputerowy
      • 22.11.08, 00:07
        a słoma z butów zawsze wyjdzie mimo że w Kraku się mieszka
        --
        - kuwa, niech juz Sylwia wraca
        - brudno?
        - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
        • Gość: Irmina Ka.... IP: 83.1.121.* 22.11.08, 00:56
          Do lacido!!!! Dobrze się czujesz???
        • Gość: Irmina Ka.... IP: 83.1.121.* 22.11.08, 01:02
          A! moze zaczniesz sie leczyc??? Przydalo by sie!

          P.S.
          - kuwa, niech juz Sylwia wraca
          - brudno?
          - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|

          PROSTAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • Gość: śledczy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.08, 01:46
            właściwie to kto Ty jesteś: maniak, mati , irmina ?
          • 22.11.08, 16:22
            Skarbie, to jest sygnaturka wpisz w google to się dowiesz co to znaczy :)))

            stawiasz innym zarzuty a sama obrażasz i rzucasz wyzwiskami wiesz w ogóle co to
            jest szacunek?
            --
            - kuwa, niech juz Sylwia wraca
            - brudno?
            - formy zycia, ktore wyewoluowaly na naczyniach w zlewie wynalazly kolo :|
      • Gość: Irek S. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.09, 11:46
        Przyłączam się w 100 %.
    • 22.11.08, 21:16
      Następnym razem zamów komputer na sieci i "bujaj się" miesiącami nie wiadomo z
      kim. :-)

      Dla pocieszenia mogę Ci powiedzieć, że HP daje na laptopy tylko 1 rok gwarancji,
      a na głośny wentylator procesora u mojego kumpla odpisali, że hałas jest w
      normie. :-)

      Poza tym nie należy mieszać sprzętu z oprogramowaniem, dużo problemów to czysto
      softwerowe problemy. Zainstaluj sobie darmowy comodo antyvirus a później spróbuj
      zainstalować jakąkolwiek drukarkę HP, życzę powodzenia. ;-)

      --
      Nie próbuj świni uczyć śpiewać, nie dość, że swój czas zmarnujesz to jeszcze
      świnię zdenerwujesz. ;-)
    • Gość: klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.11.08, 09:00
      A ja polecam, zrobiłem w tej firmie kilka zakupów.
      Z wymianą HD na gwarancji nie miałem problemów.
      • Gość: gość IP: 83.1.120.* 08.12.08, 14:25
        Polecam są bardzo dobrzy.
        • Gość: gość 2 IP: 83.1.112.* 09.12.08, 22:45
          odradzam są beznadziejni.
          • Gość: go sc IP: 83.1.120.* 10.12.08, 14:47
            Są super.
            • 10.12.08, 17:14
              ni h...a , padaczka jak nic
              • Gość: anna IP: 83.1.121.* 10.12.08, 20:29

                SUPER FACHOWCY a najbardziej Pan WOJTEK
                • 10.12.08, 20:34
                  chyba bez portek
                  • Gość: anna IP: 83.1.114.* 10.12.08, 22:35
                    sa zajebisci ;>
                  • Gość: Atka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.08, 11:49
                    Personalne przytyki to sięganie dna.
                  • Gość: Morderca IP: 80.48.174.* 04.07.09, 20:50
                    Tam było i jest dno kupa oszustów i banda frajerów
    • Gość: Slawek Partyka IP: 83.1.121.* 12.12.08, 22:50
      Najlepszy sklep w mieście !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kupuje tylko u nich !!!!!
      • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.08, 17:56
        WIDOCZNIE JESTEŚ GŁUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Gość: Slawek Partyka IP: 83.1.121.* 13.12.08, 19:10
          Gratuluje poziomu dyskusji !!!
      • Gość: ;] IP: *.chello.pl 13.12.08, 20:28
        żalisz się czy chwalisz...?? ;]
    • Gość: zadowolony klient IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.12.08, 20:08
      Przeczytałem ten temat na forum dokładnie i muszę zająć głos, gdyż
      nie znoszę zakłamania. Prowadzę firmę, którą zaopatruję od kilku
      ładnych lat w VIACOMIE, w sprzęt komputerowy. Sam prywatnie też
      czynię zakupy w tym sklepie i nigdy nie mogłem słowa marnego
      powiedzieć o pracownikach, a tym bardziej o właścicielach. Zawsze
      służą poradą, zawsze pomogą ze sprzętem. Sprzętu ONI niestety nie
      produkują, tylko go sprzedają i czasem może być problem, ale to
      tylko elektronika. Zawsze tak działają, żeby klient był zadowolony.
      Że czasem trzeba poczekać, proponuję sprawdzić każdemu malkontentowi
      ila sam czasu zajmuje jak zasiądzie na stołku jako klient i zadaje
      często bzdurne pytania, oczekując zwykle "mercedesa" w
      cenie "malucha" .
      Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i VIACOM
      • Gość: niezadowolony klie IP: *.chello.pl 17.12.08, 14:33
        Również przeczytałem ten temat na forum dokładnie i też muszę zająć głos, gdyż jeszcze bardziej nie znoszę zakłamania!! Nie prowadzę firmy, którą zaopatruję w VIACOMIE w sprzęt komputerowy lecz sam prywatnie czyniem zakupy w tym sklepie i nigdy, NIGDY nie mogłem słowa dobrego powiedzieć o pracownikach. Zawsze coś sp..., zawsze pokręcą coś ze sprzętem, patrzą jak tu tylko pozbyć się problemu i klienta i jeszcze obedrzeć go z pieniędzy. Sprzętu oni Bogu dzięki nie produkują, tylko go sprzedaj. Zawsze tak działają, żeby sami byli zadowoleni.
        Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
        • Gość: Sam IP: *.gprs.plus.pl 17.12.08, 17:16
          "sam prywatnie czyniem zakupy w tym sklepie " - (pisownia oryginalna). Nasuwa
          się pytanie: to po jaką cholerę tam w ogóle wchodzisz i robisz te zakupy, skoro
          tak się nie znają na swojej pracy? Po prostu zmieniasz sklep i już! Ale nie,
          najprościej wejść na forum i wypisywać durnoty świadczące tylko i wyłącznie o
          Twoim poziomie.
          • Gość: Irek S. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.09, 11:44
            Dokładnie tak :)
            Jeżeli komuś sklep nie odpowiada to po co do niego chodzi na zakupy???
            Czy to objaw .... ???

            :)

            Ja nawet po 1 płytkę pójdę lub podjadę do Viacomu, a nie innego sklepu
            komputerowego jak np. Gamb..., gdzie przeważnie przy braku klientów panowie
            ignorują cię przez pierwsze 2-3 minuty myśląc chyba, że przychodzisz ich
            pooglądać (no i ceny mają z kosmosu).
    • Gość: Jaro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.12.08, 15:22
      Viacom to najlepszy sklep w komputerowy w sklepie, ale fakt ze czeka sie u nich na gwarancje bardzo dlugo i lubia odkladac rozne sprawy... pozatym polecam
    • Gość: mario IP: 80.48.174.* 18.02.09, 12:26
      dno to za mało powiedziane
      • Gość: mar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.06.09, 12:37
        bardzo dobry sklep oni tylko sprzedają większość produktów ma gwarancje
        producenta i problem jest właśnie po tamtej stronie
    • Gość: debi IP: *.xdsl.centertel.pl 05.07.09, 18:18
      Czy ja wiem...Ja zawsze chodzę do Viacoma...Więc jest OK!
      • Gość: Majkel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.09, 16:10
        Niektórzy chodzą do kościoła. Niektórzy mają konto w PKO BP. Swoich oddanych
        klientów mają również Provident jak i domy publiczne. Czy samo to dowodzi, że to
        dobre firmy i należy je wspierać? Każda sroczka swój ogonek chwali. :P
        • Gość: ela IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.09, 21:12
          nieuprzejma obsluga zajmuja sie soba nawzajem a nie kientem
          Masz stac i czekac zadanie kupujacego az sie sprzedawca zlituje
          • Gość: Irek S. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.09, 11:38
            Jeżeli sierotka wchodzi do sklepu to może i w markecie przy kasie czekać, aż jej towar przyniosą :) - klient ma wiedzieć gdzie stanąć i podejść.
            W sklepie stoisz przy mrożonkach i czekasz na skasowanie za towary w koszyku???

            Ja tam obsługę Viacom uważam, za profesjonalną i jeżeli klient czeka to tylko dlatego, że tylu ich jest, że nie ma gdzie stanąć.
            Mam już 4 komp. stacjonarny i 1 notebook z VIACOMU i jestem zadowolony z każdego z nich, a wszelkie moje prośby i uwagi co do funkcjonowania sprzętu są szybko wyjaśniane w serwisie VIACOM-u.

            Nawiązując do tematu głównego to za głupotę i pazerność się płaci, bo dobry sprzęt kosztuje, a jak ktoś chce kupić maszynę do pisania może odstąpię swój pierwszy komputer - commodore 64 :)

            To klient ma we własnym interesie wszystko sprawdzić, a jeżeli czegoś nie wie to w VIACOM-ie obsługa udzieli mu wyczerpującej opdowiedzi na każde pytanie (dot. oczywiście zakupu i sprzętu , nie np. ciągników rolniczych).

            Dla mnie Viacom to potęga na rynku, pełny profesjonalizm i kompetentne osoby.

            Gorąco Polecam VIACOM wszystkim zainteresowanym zakupem sprzętu komputerowego i nie tylko :)

            Pozdrawiam wszystkich czytelników FORUM
            Irek S.


            • Gość: Ka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.09, 11:59
              Strasznie dużo tu emocji, rozwlekania problemów i tym podobnych a do spraw tego typu trzeba podchodzić raczej spokojnie i rzeczowo.
              Co do sklepu nie będę się wypowiadał bo znam go od nie dawna i dopiero zaczynam poznawać jego ofertę. Za to co do sprawy to trochę niezrozumiałe to wszystko. Skoro chce się pan sądować polecam zasięgnąć rady adwokata który z całą pewnością wyjaśni niuanse tej ustawy o której pan mówi i raz na zawsze rozwieje wątpliwości czyja interpretacja jest właściwa. Poza tym przed kolejnym zakupem polecam zapoznać się z opiniami rynku na temat sprzętu i nie działać w takich sprawach zbyt gorączko. Naprawdę pochwalam postawę dochodzenia swoich praw jako konsumenta ale spytam czy jak komuś popsuje się sprzęt to wychodzi na ulice i krzyczy że sklep w którym kupił jest taki i siaki ? Bo to mi właśnie przypomina ta sytuacja. Naprawdę uważam że to już lekka przesada. Na koniec jeszcze raz proszę o kierowanie się rozsądkiem a nie emocjami w tej sprawie.
          • Gość: tak to leciało IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.09, 13:41
            na marginesie tego co napisała "ela" warto przypomnieć, zwłaszcza młodszym internautom, definicję SKLEPu, podaną przez Smolenia i Laskowika, w 1981 roku, w kabarecie "TEJ" - słowo SKLEP to jest skrót od wyrażenia: Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś!
    • Gość: Maria Dąbrowska IP: 83.1.122.* 12.09.09, 13:45
      bez przesady, kazdy dba o swoje wiadome i tak zostanie wszędzie.To jeden
      przypadek na kilkadziesiat ,nie zgodze sie z tym "faktem"....
      • Gość: Ziomek10000xDD IP: *.stalowa.pilicka.pl 10.11.09, 14:27
        Powiem wam że po prostu zazdrościcie im że jeden Hummerem jeździ a drugi
        Chryslerem 300c , panowie są bardzo mili, służą serwisem w sklepie a nawet w
        domu, A może to wy nie jesteście dla nich mili? Poprostu coś za coś
        • Gość: smalec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.11.09, 14:57
          a niech jeżdżą nawet lektyką i mają swój harem!

          nie zmienia to faktu, że nie są w stanie zaspokoić każdego.
          bo nikt nie jest w stanie.

          ja np nie lubię kupować we viacomie, pclandzie, gambicie a lubie w wiko. nie
          wiem, może sklep mniejszy, przytulniejszy. może rzeczywiście obsluga jakby
          lepsza i mająca dla klienta wiecej czasu? może kolejek nie ma? a może wszystko
          na raz.

          apeluję - Ziomku - nie oceniaj kogokolwiek za to że pisze o swoich przeżyciach.
          może rzeczywiście zostal tak potraktowany? może sprzedawca liczy, że klient nie
          wie czym jest rękojmia? czy trzeba od razu bezsensownie bić w dzwon zazdrości o
          auto? skad Ci to do głowy przyszło?

          • Gość: Klijent VIACOMu IP: *.ip.telfort.nl 29.11.09, 02:45
            To chyba jeszcze nie wiesz jak ludzie potrafią być zazdrośni, a ten
            kiep co chce sie z nimi sondować mysli ze zna pare ustępów z kodeksu
            praw konsumenta to natrzepie kasy (mógł brać co dawali i sprzedać jak
            mu nie pasowało, a nie szukać problemów i pisać bzdury w internecie)
            Jak sie ktoś świnią urodził to słowikiem nie zdechnie... :|
            • Gość: skala pomiarowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.09, 21:38
              Zwłaszcza, że dzisiaj sondowanie już nie polega na wyrzucaniu za burtę cebrzyka na lince z zawiązanymi co parę yardów węzłami (chociaż nadal prędkość jednostek pływających podaje się w węzłach) ani kawałka żelaza z zawiązanym co parę sążni węzłami podczas pomiaru głębokości i chyba dlatego wyników tego pomiaru już nie podaje się w stopach ani sążniach.
        • Gość: łaaaał IP: *.smsiarkowiec.pl 04.12.09, 20:37
          to ich ten chrysler?!!!!!!!!!!!! o mamo. przepraszam a pan wlasciciel auta na
          które zawsze patrze z okna, i nawet staje jak przechodze obok niego..to jest
          wolny?;)

          ;)
        • Gość: antviacom IP: 109.243.187.* 18.02.10, 17:16
          A może ty im laski robisz a oni tobie co?
      • Gość: michoo IP: *.tsm.tarnobrzeg.pl 15.06.13, 12:04
        ja tam wszystko kupuje z elektroniki w internecie dwa lata temu kupowalem kompa i monitor monitor na allegro 19 lg lcd kupilem za 230 z wysylka i dziala do dzis u nas w sklepach byl po 400 kompa kupilem za 700 jako ze nie gram w gry i chodzi super do dzis
    • 29.11.09, 03:18
      a wy dalej ciągniecie ten temat? nie znudziło się wam??? dajcie ludziom żyć!!!!!!!!!!!
    • 30.11.09, 00:40
      Kupuje się części i sie składa samemu komputer.A uprzednio nalezy zaczerpnąć rad
      na FORUM komputerowym.
      NIEWIEDZA ZAWSZE prowadzi do kłopotów i narzekań.
      Jak się nie znasz na komputerach to po cholere się bierzesz za kopowanie czegoś
      o czym nie masz pojęcia.Myślisz że sklep komputerowy to poradnia gdzie ci będą o
      wszystkim opowiadać?
      Serwisanci zawsze mają na uwadze że masz jakąś wiedzę i przychodzisz z czymś
      • Gość: Monia IP: *.smsiarkowiec.pl 04.12.09, 20:35
        szczerze powiem ze śmieszy mnie to ze sprawa na tym forum toczy sie juz...rok? :)
        po drugie, polecam viacom bardzo gorąca, panowie zawsze są mili

        chcialabym wiedziec jak rozwiązala sie cala ta sytuacja;)
    • Gość: qqq IP: 212.160.172.* 07.12.09, 08:02
      ???
      a ja kupilem u nich laptopa dla syna. Obsługa ok, cena też,
      dorzucili gierkę. A jak się zepsuł klawisz naprawili bez problemów...
      • 09.12.09, 19:32
        w sklepie viacom 2500zł,na allegro TO SAMO 3 razy taniej a nawet i za 100zł
        kupisz netbooka o minimalnych wymaganiach.

        Dlatego mówię NIE sklepom komputerowym
        • Gość: Rocky IP: 109.243.41.* 30.01.10, 10:28
          Ty jak ci tam ejakis tam jak w polsce cos o takich samych parametrach np komputer moze byc 3 razy tanszy na allegro to tak jak by w jednym kantorze placili za dolary po 2 zl a w drugim po 5 zal mi cie!!!!!!!!!1
      • Gość: Ja IP: 83.238.199.* 22.02.10, 19:35
        >???
        a ja kupilem u nich laptopa dla syna. Obsługa ok, cena też,
        dorzucili gierkę. A jak się zepsuł klawisz naprawili bez problemów... <

        Wydaje mi się że pograli sobie chłopcy z VIACOM-u na komputerze stąd wysiadł
        klawisz i niższa cena.
        Jak ktoś ma zaufanie do różnych punktów usługowych to chyba nie pamięta dawnych
        punktów usługowych naprawiających radia i telewizory jak ZURT czy UNITRA. Tam
        siedzieli tacy kombinatorzy-magicy którzy kombinatorstwem przewyższali
        niejednego iluzjonistę.
        Dzisiaj sprzęt RTV rzadziej się psuje a kombinatorstwo zaczęło się w takiej
        dziedzinie jak informatyka i związanymi z nią komputerami. Nie ufam nikomu.
        Wciskają klientowi kit licząc że nie zauważy. Jesteś naiwny ufając jakimś osobom
        pracującym w usługach
    • Gość: Meg IP: 83.1.120.* 22.02.10, 18:49
      Ja się z Tobą nie zgodzę. Miałam duże problemy z kompem spowodowane
      wadami technicznymi i nie zostałam odesłana bez pomocy. Wszystkie
      usterki zostały naprawione na koszt Viacom'u. Jestem zadowolona z
      ich usług i niejednokrotnie tam wracam po nowe zakupy...jak również
      moi znajomi.
    • 22.02.10, 19:26
      g... prawda, jeśli cię skrzywdzili to do biura chrony konsumenta,
      czytać dobrze gwarancje, według mnie pełny profesjonalizm w
      najdrobniejszej sprawie pomogą, posiadam wiekową drukarkę nigdzie
      tuszu w TARNOBRZEBU nie mogłem kupić wszędzie mnie wyśmiano
      mówiąc:nikt już na takim sprzęcie nie pracuje w VIACOM sprowadzili
      na drugi dzień, korzystałem z tego sklepu wiele razy i zawsze byłem
      zadowolony, mój kolega jest "molem" komputerowym i tylko tam się
      zaopatruje w sprzęt
      • Gość: Morderca IP: 188.33.27.* 16.03.10, 18:11
        Ale numer te dziwolągi z vicomu piszą o sobie pozytywne posty bronią się leszczyki ha ha ha.
    • Gość: wojo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.06.13, 23:10
      Uwaga na pracowników Viacom, szczególnie tego łysego!. Oszukuje przy wydawaniu pieniędzy. Jak dostanie większy banknot to umiejętnie zagaduje, następnie po otrzymaniu 200 zł wydaje ze 100zł... Ja zostałem oszukany, niestety zorientowałem się po wyjściu. Przestrzegam kupujących, dokładnie patrzcie ile płacicie i ile wydaje!!
      • Gość: . IP: *.tktelekom.pl 15.06.13, 15:02
        Taki sam trick z wydawaniem pieniędzy stosuje Pani w sklepie na ul. Dekutowskiego ( niska ciemne włosy) tj sklep spożywczy Piekarni Turbia obok przystanku PKS .
        • Gość: oszcczerstwa IP: 93.154.163.* 11.08.13, 00:25
          Ja kupiłem tam już kilka komputerów i nikt tam nie oszukuje jest ok, serwis też mają i nawet laptopy naprawiają, dla mnie spoko firma, po za tym i nawigacje wsio mają, osobiście polecam. Mój komp spokojnie działa sprawnie (jak widać:) polecam ta firme
          • Gość: gość IP: 93.154.163.* 11.08.13, 00:28
            też myślę że jest najtaniej
            • Gość: oszcczerstwa IP: 93.154.163.* 11.08.13, 00:31
              po za tym VIACOM istnieje już kilka lat więc chyba jest komu zaufać
    • Gość: . IP: *.tktelekom.pl 15.06.13, 14:58
      A ja mam bardzo pozytywne zdanie o pracy Viacomu. Zawsze mili KOMPETENTNI...
      Pan Kazimierz zawsze służy profesjonalną pomocą . DLA MNIE TEN SKLEP JEST OK !
    • 11.08.13, 00:54
      Przez ostatnie lata kupiliśmy od nich mnóstwo sprzętu i nigdy z ewent reklamacjami problemów nie było .
      W Tarnobrzegu WIECZNIE narzekających na wszystko nie brakuje.
      • Gość: gość IP: *.tsm.tarnobrzeg.pl 11.08.13, 21:24
        Kiepska próba autoreklamy wyciągając post, który powinien być już dawno w archiwum.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.