stacje paliw Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • co sadzicie o obsłudze na stacji ,,bliska'' w Tarnobrzegu??????
    • Gość: aaa IP: 83.1.113.* 09.12.08, 07:03
      Tankuję tam od początku istnienia tej stacji i uważam, że jest wystarczająco
      profesjonalna. Byłem ostatnio w Warszawie i zwracałem uwagę na ceny Pb95. Na
      Bliskiej w Tbg są w tej chwili najniższe, choć np. na Bliskiej w Odolanowie koło
      Ostrowa Wlkp są jeszcze niższe.
    • Gość: Zbigniew IP: 83.1.123.* 09.12.08, 07:24
      Ajent do wymiany,albo niech się nie odzywa-bo jak coś walnie to .........
      • Gość: szofer IP: *.zchsiarkopol.pl 09.12.08, 07:54
        Intelektualne kontakty ze sztuka zapewnia Barbórkowa Drama
        Teatralna. Stacja paliw sprzedaje paliwo, akcesoria, materiały
        eksploatacyjne i wódę. Jest OK.
        • Gość: pa IP: 80.51.159.* 09.12.08, 13:06
          ja tankowalem tam jak jeszcze byla stacja Valdi tam byla fajna
          obsluga czuc bylo swoisty klimat a teraz na "bliskiej" szkoda gadac
          szef beznadziejny burak potrafi byc bezczelny i co jest tam
          lepszego? ze sprzedaj kanapki czy hot-dogi? do tego paliwo
          beznadziejne co z tego ze taniej jak samochod słabiej jezdzi lepiej
          zatankowac 10 gr drozej i pojezdzic- dla mnie osobiscie Bliska to
          PORAZKA
        • Gość: qweszxc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.08, 21:08
          > Intelektualne kontakty ze sztuka zapewnia Barbórkowa Drama
          > Teatralna. Stacja paliw sprzedaje paliwo, akcesoria, materiały
          > eksploatacyjne i wódę. Jest OK.

          @szofer zebeściak :)

          A kto tam jest ajentem? Jędruś...? bo go widywałem przelotnie.
          • Gość: olo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.08, 20:59
            Jest dobrze, ta stacja spuściła cenę paliw w Tbg na bardzo niski i bardzo miły poziom. Tak trzymać

            Paliwo ok, obsługa mniej, przydałyby się tam ze dwie ładne dziewczyny.


            • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 19:23
              konkrencja leży i piszczy,
              :)
              dziś kolejka - szok !
            • Dokładnie, tankuję tam od początku istnienia, paliwo jest ok, zresztą
              orlenowskie, a ceny wiadomo - najtańsze, dzisiaj Euro95 kosztuje tylko 3,11 PLN
              :) Dla mnie bomba, już nie pamiętam kiedy ostatnio tankowałem pełny bak za ok.
              150PLN.

              Jeśli chodzi o "Waldi" na początku było ok, ale u schyłku działalności na tym
              ich paliwie nie dało się po prostu jeździć - nic dziwnego, że dał sobie siana i
              sprzedał stację.
              --
              ________________
              "Nie żałować niczego - to początek wszelkiej wiedzy." - Max Born
            • Gość: ??? IP: *.flash-net.pl 15.01.09, 12:37
              masz racje obsługa do dupy jestem osobą niepełnosprawną i nie ma
              szans zeby zatankowac samochód nie trąbiąc na obsługe bo stoją
              debile za kasą i sie patrzą po co ten człoweik tam przyjechał moze
              postac !!!!!! Pajace łaske mi robią ze zatankują za moje pieniadze
              nigdzie tak nie ma w Europie chyba jak w polsce - za granicą
              podjezdza sie pod dystrybutor i gosc tankuje a miedzy czasie myje
              szybe i nie ma chodzenia do kasy płacić - płacisz odrączki przy
              dystrybutorze.Polska chory kraj
              • Gość: kaziuk66 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.01.09, 21:23
                To Twój kraj wiec trochę szacunku dla niego.
              • Gość: bywalec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 23:38
                Chyba za granicą nie tankowałeś....
                nie masz pojęcia ale tak samo jak w polsce wygląda tankowanie za
                granicą!
              • Gość: kasjer IP: *.maxnet.66.pl 16.09.09, 14:19
                Prosze sie najpierw zapoznac z regulaminem jaki jest na stacjach paliw.
                Pracownik stacji nie ma rentgena w oczach i nie wie czy pod dystrybutor
                podjechala osoba niepelnosprawna. Na mojej stacji jest na dystrybutorze
                informacja dla takich klientow zeby uzyli klaksonu wtedy podejdzie obsluga i
                zatankuje auto. A poza tym szanowny Gosciu jak powinienes wiedziec to do
                kazdej transakcji wydawany jest paragon lub faktura.Wyobrazasz sobie pracownika
                tankujacego wszystkie auta przy dystrybutorze i biegajacego do kasy? Bo ja nie.
              • Gość: CZARNA IP: *.internetia.net.pl 11.06.13, 07:48
                Wiesz co to Ty jesteś pajac bo wyzywasz ludzi od debili Jakbyś przeczytał dokładnie historię stacji Bliska to wiedziałbyś ,że na w/w stacjach NIE MA OBSŁUGI NA PODJEŹDZIE !!!!!!!!!!!!!!A Ty przez swoje kalectwo uważasz ,że kim jesteś? i co jeszcze wszyscy mają koło ciebie skakać-DAREMNY JESTEŚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                • mijam tego typu stacje, maja kiepskie paliwo, wolę tankować na mniejszych za nieco mniejszą stawkę najlepsze według mnie paliwo ma www.dargaz.pl/stacja-paliw.html stacja paliw nowa, ale bardzo nowoczesna no i wiadomo, kazdy obsługuje sie teraz sam
    • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.09, 10:31
      Za to co zrobiła ta stacja w Tarnobrzegu - wielki szacun!!!!
      Nareszcie ktoś przerwał tą drozyzne na stacjach, ona po prostu
      masakruje konkurencje. I wiem co mówie, bo inaczej dzis benzyna
      kosztowałaby jakies 40 groszy więcej niz obecnie. I na wszystkich
      stacjach tak samo;)
      • Gość: Rysio z klanu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.01.09, 11:40
        To od shella wychodzi kazda obnizka cen - inne stacje dostosowuja swoje ceny do
        shella, A bliska ma byc z zalozenia tansza o 5 gr./l - podziekujcie
        niezorientowani shellowi. Dzieki stacji shell mamy jedne z najnizszych cen w
        Polsce - niedowiarki zapraszam na www.cenypaliw.pl
    • Gość: ??? IP: *.flash-net.pl 26.01.09, 11:05
      i podejscie do klienta na Bliskiej - bo jest beznadziejnie - chamy
      i debile i nic wiecej , kierownik burak a reszta co tam robi to
      istne mondzioły , dzien dobry nie umią odpowiedzieć
    • Gość: Orlen IP: *.flash-net.pl 26.01.09, 11:07
      teraz mogą się schowac z takimi cenami :)) niedługo panowie na
      bezrobocie uczyć się kultury a jak tego sie nauczycie to moze ktos
      do was przyjedzie bęcwały
    • Gość: izoo IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 30.01.09, 21:24
      lubię tankować na tej stacji(Bliska)a przedewszystkim chciałbym
      podziękować bardzo miłej pani -blondynce-za miłą obsługę i pomoc.to
      chyba jedyna pani na tej stacji która zna się na olejach i dodatkach?
      więcej takich-.
    • Gość: koko IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 30.01.09, 21:33
      masz rację kolego? ta pani ma wiedzę o olejach bo miałem okazję się
      sam przekonać-pozatym jest miła i ładna bo jest tam jeszcze taka
      czarna wysoka pani z dużymi oczami-nie lubię jej -poprostu nie da
      się lubić .bardzo przemądrzała i zero miłej obsługi.
      • Gość: GOŚĆ IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 09.02.09, 01:10
        DO TEJ PORY TANKOWAŁEM NA SCHELLU,ALE SIĘ ZAWIODLEM.
        TANKUJĘ TERAZ NA BLISKIEJ I JESTEM ZAWSZE ZADOWOLONY Z MIŁEJ I
        PROFESJONALNEJ OBSŁUGI.
        • Gość: benny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.02.09, 08:17
          objeździłem w ostatnich dniach okolice Krosna i Nowego Sącza. Gaz
          najtańszy w Tarnobrzegu, z benzyną róznie. Nie narzekajmy zatem.
          • Gość: aaa IP: *.flash-net.pl 12.02.09, 11:02
            z kartą najtaniej na shelu gaz po 1.56 :))) Bliska się chowa ze
            swoimi cenami i kulturą obsługi
            • Gość: misiek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.02.09, 11:41
              tankuję na bliskiej bo jest taniej niz na shelu. Obsługa sprawna i
              miła, nie wiem czego sie czepiasz. Patrzę na ceny wystawione na
              słupie a nie jakieś karty i odłupiające punkty. Programy
              lojalnościowe typu stosowane przez shell opisane sa w książce
              Wańkowicza z jego podróży przez USA w latach 60-tych.
              • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.09, 10:06
                nie polecam odradzam stacje Statoil w Sielcu szef to mały chyba
                niedowartościowany kretyn bo krzyczy na pracowników przy klientach (jestem
                świadkiem), ceny paranoja i ta czarna starsza kobitka rozmowa z klientem
                rzygowiny nie pomoc!!!!!!!!!!
                • Gość: SEKAL IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.09, 21:02
                  GDZIE ZNAJDZIESZ TAKIE DOBRE I TANIE PALIWO JAK NIE W SIELCU !!GAZ
                  NA STATOIL JEST NAJLEPSZY!!!.A OBSŁUGA FAJNA.
              • Gość: iiii IP: *.flash-net.pl 21.02.09, 13:29
                na słupie na Shelu jest wystawione 1.66 dajesz karte i płacisz 1.56
                wiec jest najtaniej w TBG a bliska moze miec nawet po 1.00 i tak tam
                nie zatankuje niech sie kultury nauczą
    • Gość: skunaskun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.09, 12:56
      lachowski i syn hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha i ich franczyzowy
      statoil komedia porażka paranoja i hołota ....
      • Gość: mietek IP: *.ghnet.pl 21.05.09, 13:58
        zajrzyj do słownika i sprawdź pisownie ignorancie ortograficzny
        teraz z ciebie jest jedno wielkie cha cha cha !!!!!!!!!!!!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.