Dodaj do ulubionych

jaka maszyna dla początkującej do małych rzeczy

29.01.16, 17:46
witam,
Proszę doradźcie w jaką maszynę warto zainwestować, budżet ok. 1000zł. Jestem amatorką, ale juz za niedługo rozpoczynam kursy szycia i planuję zająć sie tym zawodowo.

Z góry serdecznie dziekuję:-)
Ewa
Edytor zaawansowany
  • autumna 30.01.16, 09:23
    Przy tym budżecie powinno starczyć na któryś model Janome. Marka ma bardzo dobre opinie, doczytaj w internecie.

--
    Demokracja - system, który pozwala ci wybrać, kto będzie tobą pomiatał.
  • kaja500 30.01.16, 21:29
    Singer 4423 podobno mocna i przeszywa grube warstwy. Chwalą też Husqvarnę E10 lub E 20. Janome są dosyć słabe jeżeli chodzi o przeszywanie grubszych warstw.

--
    Teresa
  • kasia_e-tui 21.02.16, 00:01
    to okropne co napiszę, bo ostatnio kupiłam nowa maszynę markową.... po latach korzystania z singera i drugiej no name. Na dzień dzisiejszy kupiłabym starą prostą maszynę. Bez fajerwejków. A skąd ten wniosek? Moja markowa, nowa serwisowana już trzy razy nie potrafi przeszyć tkanin grubszych od bawełny pościelowej. Serwisant tłumaczy, że mimo iż wydałam 1600zł na maszynę to żebym nie liczyła na wiele, bo to chińszczyzna i delikatna.... Maszyna jest do szycia nie do opieki nad nią. Na dziś kupiłabym starą maszynę, która szyje, a nie robi fochy.
  • akamcia 01.04.16, 10:43
    witam, ja również szukam maszyny, nie zamierzam wydać więcej niż 500 zł, macie coś sprawdzonego jest tego tak dożo, że ciężko się zdecydować.
  • linn_linn 02.04.16, 08:51
    Poszukaj w archiwum forum watkow na ten temat: jest ich sporo.
  • gratess 01.05.16, 14:24
    Ja bardzo polecam markę Janome.
    -jeśli wybierzesz maszynę z wahaczem rotacyjnym to z pewnością będzie ona cicha a poza tym to rozwiązanie jest bardzo wygodne w użytkowaniu