Dodaj do ulubionych

siedzisko, pufa, poduszka do siedzenia

  • 04.04.07, 12:29
    wiem ze to kliny, wiem tez jak wyglada obrany owoc, mam piekny material,
    idealnie nadajacy sie na taka poduche i nie chce go zmarnowac a wiem ze jak
    zaczne kombinowac i wycinac z glowy to zmarnuje material, dlatego moze jednak
    ktos ma taka forme lub wie jak to skroic porzadnie
  • 03.04.07, 16:10
    a co zamierzasz włożyć do środka jako wypełnienie?? bo mi też coś takiego chodzi
    po głowie..
  • 04.04.07, 10:41
    Właśnie zaczynamy budować dom i do ocieplenia podłóg zakupiliśmy taki sypki
    styropian - w centrach budowlanych powinnaś dostać coś takiego - jest bardzo lekki
    i powinien się nadać :)
    --
    pasieka
  • 04.04.07, 15:47
    a ja bez sensu kombinowałabym z jakąś ociepliną..

    super- dzięki za podpowiedź!
    pozdr
  • 04.04.07, 12:33
    tak jak napisala kolezanka ponizej, chce wypchac to styropianem w kuleczkach,
    jest chyba najbardziej odpowiedni do takich poduch
  • 04.04.07, 15:57
    nie martw się, że zepsujesz materiał.. ten obrazek, do którego link podałaś
    wiele wyjaśnia.. faktycznie szablon to jest taka skórka zdjęta z pomarańczy..
    jeśli kliny zrobisz za bardzo wypukłe to najwyżej piłka będzie trochę bardziej
    spłaszczona.. chyba, że zależy Ci na idelnie kulistym kształcie..
    na wszelki wypadek można najpierw wyciąć kliny z papieru i pozszywać..

    a jaki masz materiał?? ja zastanawiam się nad polarem.. jakimś miękkim w każdym
    razie..

    pozdrowienia!
  • 10.04.07, 13:53
    polarek tez jest fajny, na pewno najlepsze do puf sa mieciutkie i przyjemne w
    dotyku materialy, ja mam spory kawalek imitacji futerka jest bardzo przyjemny,
    az chce sie tulic ;) zrobilam szablony wg waszych wskazowek, dzieki dziewczyny,
    teraz tylko uszyc, mam nadzieje ze corci sie spodoba :)
  • 10.04.07, 16:25
    jak uszyjesz to zrób fotkę i podeślij :-))

    powodzenia i pozdrawiam !!
  • 11.04.07, 21:29
    Takie pufy zawsze wychodza fajne - niewazne czy bardziej wypukle czy nie.
    Tez takie rozne szylam i faktycznie wsypywalam do srodka styropian.
    Nawet duze sa leciutkie - czteroletnie dziecko bez trudu je przesuwa.A ja Fanie
    mozna sie bawc na sliskiej podlodze w wozenie sie na pufie!
    A tak serio to sa wygodne takze dla doroslych.

    Ale ten styropian w kulkach byl wszedzie!


    --
    www.magdabojan.fr.pl
    FORUM: MODA DLA PROFESJONALISTÓW
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23054
  • 13.04.07, 20:53
    Styropian sypałaś bezpośrednio do tkaniny, z której była zrobiona pufa czy może
    jeszcze do jakiegoś worka?? Bo faktycznie, w razie małej dziurki styropian
    będzie wszędzie fruwał..
  • 14.04.07, 00:05
    To byly pufy na zamowienie.Szylam z dwoch identycznych wykrojow dwie pufy : z
    taniej tkaniny wsyp i osobno wierzch (wsyp to bylo tanie plotno,wierzch to byl
    kolorowy skaj,sztruks,nierozciagliwe welury)Sypalam styropian przez ogromny
    tekturowy lejek (srednica rury ok.5 cm) przez otwor ktory zostawilam we
    wsypie.Ale i tak styropian byl wszedzie :)
    Potem wsyp zostal zaszyty na amen.A potem wlozylam go do pokrowca wierzchniego -
    mial wszysty zamek pomiedzy czesciami aby mozna bylo wlozyc wsyp.

    Mozna tez uszyc pufy bez wsypu - lepiej wygladaja ,lepiej sie ukladaja ,tylko
    ze nie mozna wyprac pokrowca.

    styropian troche smierdzi (nowy) ale jak zostawisz otwarte worki i co jakis
    czas go troche poruszysz zapach ulatnia sie w dwa dni.

    --
    www.magdabojan.fr.pl
    FORUM: MODA DLA PROFESJONALISTÓW
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23054
  • 14.04.07, 21:43
    a dlaczego nie można wyprać ze styropianem w środku? bo się nie zmieści w pralce
    czy z jakiegoś innego powodu?? bo myślę, że ręcznie to chyba można.. chyba nic
    się nie stanie z tym styropianem..

    świetny pomysł z tym lejkiem- ubawiłam się na maxa :-) ale pomysł słuszny :-)

    pozdrowienia!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.