Dodaj do ulubionych

decapeptyl depot

19.04.07, 14:49
Czy któraś w Was brała co miesiąc zastrzyki Decapeptyl depot? jeżeli tak, to
po jakim czasi od ostatniego wstrzyknięcia dostałyście miesiączjkę?
Edytor zaawansowany
  • barbra25 20.04.07, 10:29
    ja właśnie przyjęłam pierwszy zastrzyk... i nie mam jeszcze żadnych skutków
    ubocznych. Ciekawi mnie kiedy się pojawią, a może wcale?-taką mam cichą nadzieję...
  • allure10 20.04.07, 10:40
    ja po pierwszym zastrzyku normalnie dostałam miesiączkę, ale już kolejny
    zatrzymał ją na parę ładnych miesięcy. W tej chwili czekam na miesiączkę od
    listopada (zaznaczę,że miałam trzy zastrzyki co 28 dni) Jeżeli chodzi o
    dolegliwości to miałam okropne, najgorsze to chyba to że, budziłam się w nocy
    cała zlana potem a w ciągu dnia straszne uderzenia gorąca. Aczkolwiek
    słyszałam, że nie każda tak to przechodzi więc nie martw się może Ty takich
    objawów mieć nie będziesz.
    Pozdrawiam
  • barbra25 20.04.07, 12:08
    To już ponad 4 m-ce czekasz...a co na to gin? Dziękuję za odpowiedz. A pamiętasz
    może kiedy pojawiły się u Ciebie pierwsze uderzenia gorąca?
  • allure10 20.04.07, 12:49
    gin powiedział, że to normalne. Pierwsze objawy pojawiły się po drugim
    zastrzyku.
  • allure10 20.04.07, 12:53
    zapomniałam napisać, że ostatni zastrzyk wzięłam 24.01.07
  • reniusia80 29.12.07, 16:47
    Cześć Kobietki:)
    właśnie wykupiłam zastrzyk...mam debiut przyjęcia go w poniedziałek. Stresuję
    się! Przed Wigilia wyszłam ze szpitala, operacyjnie usuwano mi z obu jajników
    torbiele (jedna śladowa, a druga aż 6cm). Teraz zaczynam walkę z chorobą, a za 6
    mieś. o dzidziusia. Damy rade!!!Pozdrawiam ciepło:)
  • barbra25 13.07.07, 12:46
    allure10 no i jak u Ciebie? Pojawiła się @? Ja jestem po czwartym zastrzyku, mam
    uderzenia gorąca, ale da się to znieść. Wolę to niż ból w podbrzuszu przez
    większą część cyklu. Pozdrawiam!
  • allure10 13.07.07, 13:28
    miesiączkę dostałam w maju ale tak późno ponieważ w między czasie zrobiła mi
    się torbiel naczyniowa czy jakoś tak i brałam orgametril przez jakieś 15 dni.
    Torbiel się wchłonęła i po odstawieniu orgametrilu za 4 dni dostałam miesiączkę
    która była bardzo skąpa. za jakieś 2 tygodnie dostałam normalną miesiączkę i
    tak jest do dziś. Z każdym miesiącem drżę czy to paskudztwo mi nie powraca.
    Narazie zaczęliśmy z mężem staranka o dzidzisia ale 2 m-ce i nic. lecz nie
    tracę nadziei. pozdrawiam
  • coldsong 14.07.07, 12:11
    allure10, trzymam kciuki za dzidziusia! Ja jestem po piątym zastrzyku, został
    jeszcze jeden na początku sierpnia, a potem czekanie na okres. Tez bardzo
    chciałabym zajść w ciążę zaraz po terapii, mam nadzieję, że to będzie możliwe.
    Dlatego z całych sił trzymam kciuki za Ciebie, ja jeszcze przed terapią
    całkowicie straciłam nadzieję, ale teraz zaczynam ją powoli odzyskiwać.
    Chcialabym zobaczyc Twoj post za jakis czas (niedlugi!) z radosna informacja.
    Pozdrawiam!
  • allure10 16.07.07, 09:30
    dzięki coldsong, ale pomimo że to dopiero drugi m-c staran to czasami tracę
    nadzieję, gdyż niestety należe do osób widzących wszystko w czarnych kolorach.
    Pozdrawiam i też będę trzymać kciuki za Ciebie
  • wiu 06.01.08, 17:12
    Allure,

    Ostatni zastrzyk z Decapeptylu wzięłam 19.09.2007 r. Początkowo
    czekałam na okres, zakładając, że wcześniej niż po miesiącu to się
    raczej nie pojawi. Po ok. 2 miesiącach miałam wizytę u ginekologa,
    który powiedział, że poziom leku w organizmie tak się skumulował, że
    jego działanie jeszcze się utrzymuje. Przepisał mi Cyklo-Progynovę
    (na wywołanie) którą brałam od 5 grudnia do 25 grudnia, przez 21
    dni. 3 dni po wzięciu ostatniej tabletki Cyklo-Progynovy dostałam
    okres - początkowo brązowy, potem czerwono-brązowy, wreszcie
    normalny "pełnowymiarowy" czerwony. Trwał krócej niż te sprzed maja
    2007 (wtedy miałam ostatni). Bólu nie czułam, co najwyżej lekki
    dyskomfort/ćmienie rozłożone równomiernie w środku brzucha,
    obrzmienie. Teraz jestem w 10 dniu cyklu. W środę 9 stycznia mam iść
    na wizytę "w środku cyklu", podejrzewam, że lekarz sprawdzi czy są
    oznaki owulacji. Ale lekkie ślady działalności wydzielniczej
    śluzówki zauważam na bieliźnie... mam tez większa ochotę na seks,
    chociaz to akurat może być spowodowane "od strony psychicznej".
    Bardzo chciałabym zajść w ciążę, ale akurat mąż jest w delegacji i
    to jeszcze przez 2 tygodnie. Zostawiam sobie więć ten cykl "na
    odpoczęcie dla organizmu i wyregulowanie się". Po 7 latach starań, 3
    poronieniach, 2 laparoskopiach, 2 histeroskopiach i najróżniejszych
    badaniach już wiem, że nie ma co tracić nerwów na napięte czekanie,
    bo "te sprawy" nie dzieją się szybko.

    Pozdrawiam wszystkie Dziewczyny - uszy do góry!
  • ajax-26 26.03.08, 23:59
    Witajcie kobietki z endo:-)
    Jestem po dwóch zastrzykach.
    A przede mną jeszcze jeden. Czy to wystarczająca ilość te 3 zastrzyki Decapeptylu? Mój gin po 5 tygodniach od ostatniego zastrzyku zalecił mi przyjmować antykoncepcję doustną Microgynon 21 z zastosowaniem 7 dniowych przerw. czy to normalne. Nie kazał czekać na to aż @ sama sie pojawi tylko po 5 tygodniach przyjmować anty.
    czy Wy też miałyście przyjmować anty czy czekałyście aż @ sama się pojawi. Ja juz z tego nic nie wiem - jeden gin mówi tak a drugi siak:-(
    Pozdrawiam.
  • allure10 27.03.08, 08:27
    Ja przyjmowałam przez 3 miesiące i później nie brałam żadnych
    tabletek bo starałam się o dzidzisia niestety do dzisiaj
    bezskutecznie a mija już prawie rok. Z tego co dziewczyny piszą na
    forum to często jest tak że po zastrzykach bierze się tabsy żeby to
    cholerne endo tak szybko nie wróciło. Mnie niestety znowu dopada!
  • ajax-26 27.03.08, 13:30
    Aluure 10 - przykro mi, że Wasze starania nie przyniosły jeszcze owocu ale bądź dobrej myśli to pomaga.

    My z mężem też mamy zamiar starać się o dzidziusia po tej kuracji bo jeszcze nie mamy dzieci:-(

    Jednak niepokoi mnie fakt, że lekarz nie chce poczekać aż @ mi się sama pojawi tylko po 5 tygodniach od ostatniego zastrzyku zaleca mi zacząć przyjmować Tabsy tak jakby ja chciał przyspieszyć.
    A mnie martwi czy te 3 miesiące bez @ ( bo tyle ich będzie) wystarczą aby uśpić te nowe guzki?
    Na forach dziewczyny pisały, że przez kilka m-cy od ostatniego zastrzyku czekały na @. A ja ją mam wywołać po co?
    No a te tabsy gin uzasadnił, że one pozwolą wejść mojemu orgaizomowi na pełne obroty - gdy je odstawimy - aby mież większe szanse na dzidzi. Mi zostało pół jajnika - niestety - więc nie wiem jak to będzie z naszym potomstwem.
    Pozdrawiam swszystkich serdecznie.
  • ekokotek 30.05.08, 16:06
    Witam

    a propos decapeptylu, mam do odsprzedania tanio 21 ampułek Decapeptyl 0,1 mg.
    Dostałam do procedury invitro ale okazało sie po pierwszym zastrzyku,że nie moge
    go brać bo mam alergie. Do apteki nie można zwracać leków w zastrzykach. Jeśli
    komuś sie przyda to prosze o telefon 502906069

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka