Dodaj do ulubionych

[Wawa] Zmiany od 3 października

27.09.05, 15:08
Linie 19 i 29 pozostają na dotychczowych trasach zastąpczych (tzn. pozostają
na petli Huta)
Linia 35 - przywrócenie trasy podstawowej (tj. Piaski - Wilanowska)
Linia 46 - utrzymanie zawieszenia.

To początek końca rozkładowo kadbłubkowatej linii 46. Najprawdopodobiejszy
scenariusz, to:
1 - od Okopowej: Towarową, Grójecką do pl. Narutowicza;
32 - od Kercelaka przez Koło na Bemowo
23 - wyląduje za to na Górczewskiej.
--
"Wer Liebe lebt,
wird unsterblich sein.
Wer Liebe lebt
ist niemals allein"
Edytor zaawansowany
  • xkuba89 27.09.05, 17:47
    A co ze zmianami autobusowymi ? Jakieś rozkłady, trasy, nowe linie. Coś
    wiadomo ??
  • wielbicielztm 27.09.05, 21:28
    Jasne, że wiadomo. Zgadnij :-P
  • wielbicielztm 27.09.05, 21:28
    > To początek końca rozkładowo kadbłubkowatej linii 46. Najprawdopodobiejszy
    > scenariusz, to:
    > 1 - od Okopowej: Towarową, Grójecką do pl. Narutowicza;
    > 32 - od Kercelaka przez Koło na Bemowo
    > 23 - wyląduje za to na Górczewskiej.

    Tylko numerki mogą być nieco inne.
  • geograf 27.09.05, 23:25
    Co do Powstancow Slaskich- ostatnio tam bylem i widzialem,ze zafundowali ekstremalnie dlugi przystanek miedzy Conrada, a przystankiem w strone Bemowa (PS POD?)
    Ledwo odjedzie i juz sie zatrzyma...:/

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • wielbicielztm 28.09.05, 00:06
    Tramy zaliczą po 2 razy przystanki na N. Bemowie. To dopiero bezsens. To nawet
    nie jest węzeł przesiadkowy a trzeba będzie stawać co 80m. bo ktoś opracował
    projekt nowego torowiska z zupełnym oderwaniu od tego, co już istnieje.

    Wjazd na pętlę powinien być od przeciwnej strony, bądź należało zrobić zbiorczy
    przystanek dla linii zjeżdżających na pętlę już za skretem (tzn. bliżej
    dyspozytorni).

    Ponieważ "w Warszawie tramwaje nie omijają przystanków ani nie mają przystanków
    na żądanie" będziemy mieli jeden z większych absurdów komunikacyjnych.

    Drugi absurd jest przy Al. Reymonta. Pozostawienie przystanków przed
    skrzyżowaniem rozdzieli linie jadace w stronę Bemowa. Nie tylko Bemowa, ale w
    tym przypadku jest to znaczna uciążliwość.
  • geograf 27.09.05, 23:22
    propozycja "1" o wiele lepsza niz obecne tour de Wola.
    "23" na Gorczewska z obecna czestotliwoscia,czy nastapi zamiana z "13" (albo w ogole reorganizacja)?
    No i czemu nie skrocono 19/29 do Piaskow. Ktos wie?

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • sloggi 27.09.05, 23:38
    19/29 - część pętli jest na Piaskach jeszcze rozgrzebana, a docelowo chyba 29
    wyląduje na Hucie na stałę, potem skręci w Aleję Reymonta i przez Bemowo
    pojedzie na Banacha.
    A 19 ma startować z Bemowa i przez Piaski na Wyścigi.
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Bieliźniarka
  • thomasch 27.09.05, 23:41
    sloggi napisał:

    docelowo chyba 29
    > wyląduje na Hucie na stałę, potem skręci w Aleję Reymonta i przez Bemowo
    > pojedzie na Banacha.

    I z powodu praktycznie całkowitej zmiany trasy prawdopodobnie zmieni numer.

    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • wielbicielztm 28.09.05, 00:03
    Niech zmieni na jakiś niski. Nie ma problemu.
  • wielbicielztm 28.09.05, 00:07
    Nalezy pozapełniać numerację. 5, 11, 14 do wzięcia od zaraz!
  • thomasch 28.09.05, 00:29
    Ja słyszałem o "roboczym" numerze 11.
    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • wielbicielztm 28.09.05, 12:23
    a ja o roboczym numerze "5" :-D
  • thomasch 28.09.05, 13:21
    No to może "28" ;-) Chyba nikt z forumowiczów poza mną i Sloggim nie pamięta
    już linii o tej numerze.
    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • thomasch 28.09.05, 13:26
    Robocze numery mają to do siebie, że rzadko kiedy faktycznie potem funkcjonują.
    Robocze "11" okazywało się potem zmienioną "dwójką", robocze "516" okazało się
    zmienionym "509", a niektóre numery wyciągnięto z kapelusza (np. obecne
    wcielenie 359).
    Ale skoro żonglujemy numerkami, w tym konkretnym przypadku - to może
    będzie "28" ;-) Chyba nikt z forumowiczów poza mną i Sloggim nie pamięta już
    linii o tym numerze. "5" i "11" na pętli Huta już gościły.

    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • d.z 28.09.05, 14:32
    thomasch napisał:


    > Ale skoro żonglujemy numerkami, w tym konkretnym przypadku - to może
    > będzie "28" ;-) Chyba nikt z forumowiczów poza mną i Sloggim nie pamięta już
    > linii o tym numerze. "5" i "11" na pętli Huta już gościły.
    >

    Proszę o uwzglednienie mojej skromnej osoby również.
    11 kiedyś jeździłem a 5 pamiętam jeszcze z czasów sprzed remontu
    Poniatoszczaka :)
  • thomasch 28.09.05, 22:25
    d.z napisał:

    > thomasch napisał:
    >
    >
    > > Ale skoro żonglujemy numerkami, w tym konkretnym przypadku - to może
    > > będzie "28" ;-) Chyba nikt z forumowiczów poza mną i Sloggim nie pamięta
    > już
    > > linii o tym numerze. "5" i "11" na pętli Huta już gościły.
    > >
    >
    > Proszę o uwzglednienie mojej skromnej osoby również.
    > 11 kiedyś jeździłem a 5 pamiętam jeszcze z czasów sprzed remontu
    > Poniatoszczaka :)

    A zatem: uwzględniam :-)

    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • senyszynka 28.09.05, 23:40
    28 też już kiedyś kończyło na pętli huta było to w czasie gdy zlikwidowano
    trasę do młocin.Trasa huta żerań fso przez Pl. Wilsona i most gdański podobnie
    do poprzedniej trasy 6 z kórą to została połączona
  • thomasch 29.09.05, 13:30
    senyszynka napisała:

    > 28 też już kiedyś kończyło na pętli huta było to w czasie gdy zlikwidowano
    > trasę do młocin.

    Tak, ale było to o wiele dawniej niż 11 i 5. (28 zlikwidowano w 1981 r,
    natomiast 11 i 5 w pierwszej połowie lat 90-tych)
    ---
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • zaciszanin 29.09.05, 19:00
    Ja bym to widział tak:
    - 12 wydłużone z Nowego Bemowa na Hutę
    - 35 wydłużone z Piasków na Nowe Bemowo

    Dwie linie na nowej trasie powinny wystarczyć.
  • geograf 29.09.05, 21:48
    mam pytanie.
    czemu Wy (warszawiacy?) tak fetyszyzujecie numerację?!

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • thomasch 29.09.05, 22:32
    geograf napisał:

    > mam pytanie.
    > czemu Wy (warszawiacy?) tak fetyszyzujecie numerację?!

    Magia liczb ;-) Na niektórych też działają czerwone numerki (na mnie akurat
    nie), więc są linie "przyśpieszone", omijające na trasie 3-4 przystanki (np.
    504).
    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • geograf 29.09.05, 23:06
    no dobra,ale jakie ma znaczenie czy linia bedzie miala numer 5, 11, czy 28?
    mam wrazenie,ze dla niektorych to po czesci sprawa honorowa...czy cos:/

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • thomasch 29.09.05, 23:20
    geograf napisał:

    > no dobra,ale jakie ma znaczenie czy linia bedzie miala numer 5, 11, czy 28?

    Żadne.

    > mam wrazenie,ze dla niektorych to po czesci sprawa honorowa...czy cos:/

    Bynajmniej nie dla mnie :-)


    --
    "Wer Liebe lebt,
    wird unsterblich sein.
    Wer Liebe lebt
    ist niemals allein"
  • stront 30.09.05, 16:23
    Kiedyś był taki miły obyczaj, że wolne numery (po likwidacji linii) czekały ok.
    10 lat żeby się potem pasażerom nie myliły ze starymi trasami.
  • geograf 30.09.05, 16:38
    kiedys...
    Przy takium naplywie nowych osob do Warszawy oraz ogolnie nie interesowaniem sie zyciem miasta przez mieszkancow chcialbym wiedziec ile osob, chocby tylko na Brodnie, za rok bedzie pamietalo trase 132 z 2004 roku.

    Ludzie szybko zapominają, nie interesują się. Jeśli mylą się im numerki-ich problem.


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • e-tam 30.09.05, 13:10
    No proszę:
    141 - rozkład bez zmian, wakacyjny
    501 - rozkład bez zmian
    416 - rozkład bez zmian
  • geograf 30.09.05, 16:41
    Już umieszczono zmiany na stronie WWW.
    www.ztm.waw.pl/komunikaty/20051001r.htm#k
    nic, co by mnie interesowało, natomiast na pewnych liniach zmiany są znaczne...

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • xkuba89 30.09.05, 16:51
    A ja mam pytanie w związku z nowym rozkładem 301. Ostatnie kursy jak jadą na
    Okęcie, o z powrotem nie ma nawet zjazdu. Czyżby linię 301 zaczęła obsługiwać
    R7 bądź R11 ??
  • jerzy-j 30.09.05, 17:26
    No 501 to jakiś senny koszmar, m.in. przez taaaaki rozkład tej linii to co się
    dzieje w 519 przypomina tokijskie metro :P

    Dobrze, że chociaż w przypadku 172 poszli po rozum do głowy.

    Ale najbardziej rozbawiła mnie szopka z dodaniem nowego przystanku dla 509 -
    tak cichaczem :))
  • wielbicielztm 30.09.05, 23:44
    Ten przystanek obowiązywał dla 509 i 518 już od kilku tygodni, ale był "tajny".

    Zostanie już na zawsze, bo Kaczyński tak kazał przekabacony przez związki
    zawodowe FSO. Nie głosujcie na tego pana. Zabraniam kategorycznie!
  • wielbicielztm 30.09.05, 23:44
    > Ale najbardziej rozbawiła mnie szopka z dodaniem nowego przystanku dla 509 -
    > tak cichaczem :))

    aha. Zapomniałbym - 518 tez ma.
    Też odtajniono przystanek faktycznie obowiązujący od kilku tygodni.
  • zaciszanin 01.10.05, 10:08
    Kilka słów ode mnie:
    - 105 - konieczność
    - 109 - konieczność
    - 111 - zaczynam się zastanawiać, czy kierowanie 111 Meissnera było warte cięcia
    rozkładu
    - 123 - na pożądaną redukcję liczby kursów w weekendy czekałem od dawna
    - 125 - każdy wysoki dodatek (więcej) na tej linii jest pożadany
    - 130 - bez większego znaczenia dla linii
    - 143 - patrz: 130
    - 167 - przejecie każdej brygady R7 przez inne zajezdnie jest godne pochwały
    - 172 - rozkład lepszy, szkoda tylko, że kosztem R11
    - 181 - wreszcie doczekało się równych taktów w weekendy
    - 184 - patrz: 125
    - 193 - wielka szkoda, miałem nadzieję, że rozkład zostanie po staremu
    - 301 - w końcu właściwa zajezdnia zostanie obsadzona na właściwej linii (mowa o
    R11)
    - 401 - konieczność
    - 409 - wyrównanie wskazane
    - 507 - konieczność
    - 510 - na całe szczeście tylko drobne przesunięcia kursów
    - 525 - konieczność
    - 705 - jak co roku
    - 727 - fajnie, że na linię zawitają niskopodłogowce (może jakieś gnioty?)
  • jerzy-j 01.10.05, 16:08
    "- 193 - wielka szkoda, miałem nadzieję, że rozkład zostanie po staremu

    - 727 - fajnie, że na linię zawitają niskopodłogowce (może jakieś gnioty?)"

    193 - Etam szkoda - i tak studenci się będą w najlepsyzm wypadku sardynkować, a
    często wielu się na Metrze Służew nie zmieści.

    727 - Tu też nie treba gniotów, bo Ikarus z przegubem wygląda jak z
    Mongolii :)) Komunikacja z pierwszego tłoczenia :P
  • zaciszanin 02.10.05, 14:42
    jerzy-j napisał:

    > 193 - Etam szkoda - i tak studenci się będą w najlepsyzm wypadku sardynkować,
    > a często wielu się na Metrze Służew nie zmieści.

    Chyba źle zinterpretowałeś moją wypowiedź. Miałem na myśli, że wakacyjny rozkład
    był optymalny.

    > 727 - Tu też nie treba gniotów, bo Ikarus z przegubem wygląda jak z
    > Mongolii :)) Komunikacja z pierwszego tłoczenia :P

    Z mojego ponktu widzenia (fotografa) gnioty byłyby mile widziane.
  • geograf 01.10.05, 21:17
    510- przesuniecie kursow?
    Ja tam widze, ze chwile przed 6 i po 7 autobusy tej linii z Nowodworow beda
    odjezdzaly co 5 minut, czesciej nic dotychczas;)
    Nawet dobrze- rano bywa tam ciasno...

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • wielbicielztm 01.10.05, 22:29
    > - 123 - na pożądaną redukcję liczby kursów w weekendy czekałem od dawna

    Kpisz czy o drogę pytasz?? :-[

    W sobotę mnóswto ludzi z Gocławia jeździ na zakupy na Wiatrak i Pl. Szembeka.

    > - 111 - zaczynam się zastanawiać, czy kierowanie 111 Meissnera było warte
    cięci
    > a
    > rozkładu

    Ale w DS jest ładny takt.

    > - 409 - wyrównanie wskazane

    I tu tez. Oraz skrócenie czasu przejazdu. Wreszcie. Chyba dopasowanie do 181.
  • geograf 02.10.05, 02:20
    wielbicielztm napisał:

    > W sobotę mnóswto ludzi z Gocławia jeździ na zakupy na Wiatrak i Pl. Szembeka.

    I tu wspomniales kolejny absurd warszawski: brak rozroznienia na rozklad
    niedzielny i sobotni. Mimo wszystko w sobote-choc na niektorych trasach-jest
    naprawde o wiele wiekszy ruch niz w niedziele....

    Tego w Wawie nie rozumiem.


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • zaciszanin 02.10.05, 14:43
    > W sobotę mnóswto ludzi z Gocławia jeździ na zakupy na Wiatrak i Pl. Szembeka.

    To chyba tylko tam.
  • wielbicielztm 02.10.05, 15:51
    To prawda, ale nie mają innej alternatywy.

    W tym przypadku chyba pożądane byłoby rozróżnienie rozkładu sobotniego od
    niedzielnego. Rozwiązałoby to problem.
  • d.z 02.10.05, 20:36
    wielbicielztm napisał:

    > To prawda, ale nie mają innej alternatywy.
    >
    > W tym przypadku chyba pożądane byłoby rozróżnienie rozkładu sobotniego od
    > niedzielnego. Rozwiązałoby to problem.

    Albo uruchomienie kursów 301 w soboty :)
    przydałoby się,
  • wielbicielztm 02.10.05, 21:28
    Tak by było chyba jeszcze lepiej. Jednakże przydałaby się koordynacja ze 143.
    Tę drugą lekko rozrzedzić i już.

    Czyli robimy tak - koordynujemy na Zamienieckiej 123 i 301. 143 (rozrzedzone do
    co 20)puszczamy kilka minut po 123. 301 po objechaniu Gocławie traci nieco
    względem 143, dzięki czemu na Meissnera mamy koordynację dokładną.
    Za to przy Witosa sytuacja jest odwrotna.

    Na Gagarina koordynujemy 301 ze 167. I jest pięknie. :-P

    Tyle, że wprowadzenie takiej koordynacji jak proponowałekm zawiedzie w
    niezdielę, gdy nie będzie 301 a 123 i 143 nie pojawią się na Zamienieckiej
    równo na przemian. Więc i 143 powinno jeździć wg. sobotniego.

    A może po prostu 301-->>168??
  • jerzy-j 02.10.05, 23:36
    CYTAT: 143 (rozrzedzone do co 20)

    Ręce precz od Korei :P
  • zaciszanin 02.10.05, 23:52
    Ehhh... Jaruś. Niepoprawny optymisto!

    Jakbyś się nie gimnastykował, to i tak nie pokoordynujesz wszystkiego ze
    wszystkim, zbyt złożony układ w Warszawie mamy.
  • michael112 08.10.05, 14:57
    wielbicielztm napisał:
    > > - 409 - wyrównanie wskazane
    409?? - W ramach dostosowania komunikacji do metra Pl. Wilsona powinno zostać
    zlikwidowane lub przynajmniej skrócone do Placu Wilsona. Zlikwidowane? Otóż, za
    pl. Wilsona dubluje się z 701
  • pawciod 08.10.05, 22:59
    Akurat 409 spełnia trochę inną funkcję. Dowozówka na cmentarz nie może być tak
    skrócona. Może 242 na 1.11 też chciałbyś tak skrócić z racji metra?
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka