Dodaj do ulubionych

[Wawa] Zmiany w komunikacji tramwajowej od 17.10

14.10.05, 18:45
Od dnia 17.10.2005r.
-przywrócona zostaje podstawowa trasa linii:
linia 19 - WYŚCIGI - PIASKI
linia 29 - BANACHA - PIASKI
-utrzymuje się zawieszenie kursowania linii 46
-na pętli HUTA dla linii 6, 15, 17, 27 zamiast przystanku HUTA 22 obowiązywać
będzie przystanek HUTA 21.

Rozkład 29 zaczyna być minimalistyczny (odzwyczajanie pasażerów od tego
połączenia?)
www.ztm.waw.pl/baza/20051017/29/TP-PIA.HTM
Za to 16 i 19 oraz 36 mają rozkłady "dubeltowe":
www.ztm.waw.pl/baza/20051017/16/TP-FSO.HTM
www.ztm.waw.pl/baza/20051017/19/TP-PIA.HTM
www.ztm.waw.pl/baza/20051017/36/TP-BAN.HTM
--
"z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma./T.Dołęga-Mostowicz/"
<a href="forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16112"
target="_blank">Warszawa-Bródno<
Edytor zaawansowany
  • michael112 14.10.05, 21:40
    No cóż, z 46 możemy się raczej pożegnać (podobnie jak z forum ZTM). Już dawno
    istniały plany likwidacji 29, i może faktycznie chcą powoli odzwyczaić
    pasażerów od tej linii. Zresztą na trasie wydłużonej była taka sama
    częstotliwość (www.ztm.waw.pl/baza/20051012/29/TO-HUT.HTM)[ten adres
    może być niedługo nieaktywny-nie odpowiadam za to] Dubeltowe rozkłady wynikają
    ze skrócenia 19 i 29 do Piasek i nieprzywrócenia 46. A zresztą, co ci
    przeszkadza częsztsza 19-przejezdża koło mojego domu:-)
    P.S. Jak otworzą linię Piaski-Bemowo, to niech przedłużą tam 19 lub 35-
    przejeżdżają przy moim domu
  • e-tam 14.10.05, 21:57
    Bardzo dobry ten rozkład 19! Wreszcie sensowne połaczenie całego ciągu Al. JP II
    z Dolnym Mokotowem (przesiadka przy M. Politechnika).
  • geograf 15.10.05, 01:35
    Czesciej jezdzace linie po JPII to jeden wielki plus.
    29 ma cienki rozklad, bo i 19 wzmocnili, wiec odpada synchronizacja.
    Ktos wie po co wzmocnili 36?:|

    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • wielbicielztm 15.10.05, 11:13
    36 jest związane z 15 na Filtrowej. Tam trochę kulało wzajemne dopasowanie rozkładów i w dni powszednie był cholerny tłok przez studentów jeżdżacych z różnych wydziałów Polibudy do akademików na Ochocie.
  • geograf 15.10.05, 22:26
    czyli dla-mimo wszystko-krotkiego odcinka w znaczny sposob zwiekszono ilosc kursow na dosyc dlugiej trasie?
    skoro juz walczymy z pospiechamy na Andersa i Marszalkowskiej, to moze jednak tylnymi drzwiami nie wzmacniajmy innych naziemnych linii, hm?


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • wielbicielztm 15.10.05, 23:07
    Nie zgadzam się. Linie tramwajowe nad metrem powinny być mocne jako że spełniają funkcje lokalne. Zarówno 15 jak i 36 na brak pasażerów nie narzekają a zwiększenie podaży miejsc w tychże liniach ułatwi wycięcie pięćsetek. Zresztą może się okazać, że "4" jednak wybędzie z Marymontu i co? A tak już grunt pod to częściowo przygotowany.
  • geograf 16.10.05, 10:41
    Gdyby 4 zostala na Potockiej po otworzeniu Marymontu bylaby to jeszcze wieksza glupota, fakt.
    Grunt przygotowany-tzn.?Skret na Prage?


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • wielbicielztm 16.10.05, 22:22
    Grunt, tzn. wzmiacniane są inne linie tramwajowe nad metrem.
  • geograf 17.10.05, 22:02
    skrocono jeszcze godziny kursowania 45...
    teraz tylko do 20.
    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • pawciod 17.10.05, 22:30
    Któraś gazeta (nie pamiętam która) się popisała i stwierdziła, że skrócenie 19 i
    29 to udogodnienie. Nie wiem dla kogo.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • geograf 18.10.05, 19:04
    Hm.
    Obcieto rozklad "4", nareszcie jest takt dwuminutowy na Marszalkowskiej.
    Podobnie na JP II.
    Hm.
    Niezle.


    --
    "...mój gród-to Łódź,/To moja kolebka rodzinna,
    Niech sobie Ganges,Sorrento,Krym
    Pod niebo inni wynoszą,/A ja Łódź wolę."
    Tuwim.
  • pawciod 18.10.05, 20:13
    z tewgo co widzę,. to ztm po cichu i pomału wprowadza swoją koncepcję
    uporządkowania tras tramwajowych.Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale mam pewne
    obawy. 19+29+33 puste nie były przy łącznym takcie 4 minut w szczycie, a za
    chwilę 9po domniemanej likwidacji 29) zostanie tylko 5. To jest różnica 3 kursów
    na godzinę, czyli całkiem sporo.
    --
    ZTM broni
    ZTM radzi
    ZTM nigdy nas nie zdradzi!
  • wielbicielztm 18.10.05, 22:11
    Tak. Było w ten sam sposób postepować z liniami autobusowymi, to już byśmy 520 nie mieli a i na Andersa więcej by się ścięło. Myślę, że ZTM albo jest skazany na półtajne i sukcesywne wprowadzanie zmian, albo potrzebuje lepszych ludzi od marketingu do przekonywania, ze taki a nie iny kształt KM jest lepszy.
  • jerzy-j 19.10.05, 00:45
    > Myślę, że ZTM albo jest skazany
    > na półtajne i sukcesywne wprowadzanie zmian, albo potrzebuje lepszych ludzi
    od
    > marketingu do przekonywania, ze taki a nie iny kształt KM jest lepszy.

    Bardzo ładnie to ująłeś. Powyższe dowodzi tego co zawsze powtarzam - w obecnym
    kształcie instytucja zwana ZTM nadaje się tylko do likwidacji czyli mówiąc
    bardziej poetycko rozpędzenia na cztery wiatry...

    Albo ZTM ma kreować i organizować transport publiczny w Warszawie czyli np.
    ustalać trasy, dobierać wykonawców usług przewozowych, dbać o infrastrukturę;
    albo... mamy to co obecnie.
    Czyli niekompetencja i biurokracja - odnoszę wrażenie, że do wycofania się
    ZTM'u z jakiegoś dobrego pomysłu wcale nie potrzeba silnego lobby, a wystarczy
    jedna przysłowiowa krzykaczka...
    Tak to wygląda. Transport publiczny choć musi uwzględanić potrzeby lokalne,
    musi być tworzony autokratywnie!
  • wielbicielztm 20.10.05, 00:17
    Uważam, ze obecne realia prawne pozwalają ZTM-owi robić, co im się podoba. Mozliwości blokowania przez dzielnice niektórych pomysłów są potrzebne. Gdyby nie to, już kiedyś pożegnalibyśmy wiele dobrych linii.

    Tyle tylko, że ludzie pracujący w ZTM do niczego się nie nadają. Poza nielicznymi wyjątkami. Najgorzej jest w marketingu. Marketing w ZTM nie istnieje. To właśnie ci ludzie powinni umieć przekonać sceptyków, negocjować z nimi. A tego nie robią? PR? Nie istnieje. Przynajmniej połowę cięć wilsonowskich dałoby się wprowadzić, gdyby się do tego lepiej zabrać.
  • zaciszanin 24.10.05, 23:44
    Co by nie było, to jednak przesadzacie. ZTM powoli, ale konsekwentnie zmienia
    wizerunek, czemu dowodzi częściowa wymiana kadry trasowej.
  • jerzy-j 25.10.05, 18:19
    > ZTM powoli, ale konsekwentnie zmienia
    > wizerunek

    O tak. W moich oczach jest on coraz gorszy...

    --
    Nie 'czy', a 'kiedy' zima znów w tym roku zaskoczy drogowców - oto jest
    pytanie ???

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka