Dodaj do ulubionych

Bródno - propozycje zmian

31.12.03, 14:47
Na razie tramwaje:

Wersja I
1 - Annopol - ... - Okopowa - Towarowa - pl. Zawiszy - Grójecka - PL.
NARUTOWICZA
Zmiana trasy linii 1 rekompensuje tu zabranie linii 29 z Okopowej, dając
połączenie z Ochotą, a także zmianę trasy linii 32, o czym będzie niżej.

2 - skrócenie linii: ANNOPOL - ... - HUTA
Na Żerań Wsch. tramwaj wozi powietrze (sprawdzałem), a skrócenie poprawi
trochę częstotliwość.

3 - bez zmian, tj. ŻERAŃ WSCH. - ... - GOCŁAWEK

25 - skrócenie linii: ANNOPOL - ... - BANACHA, dzięki skróceniu również
poprawa częstotliwości, ewentualną nadwyżką zasilenie linii 7.

32 - połączenie z linią 46 na trasie: ANNOPOL - ... - GÓRCZEWSKA.

46 - kasacja linii.

Rozmieszczenie linii na Annopolu:

01 - linie 1 i 2 (odjazdy naprzemienne)
02 - 25
03 - 32

Synchronizacje:

linia 1 z linią 2
linia 3 z linią 25
32 - jak wyjdzie, tu byłby problem.

Wersja II

1 - j.w.
2 - j.w.
3 - j.w.
25 - j.w.
46 - ANNOPOL - ... - al. Solidarności - Młynarska - Obozowa - KOŁO (lub dalej
na Bemowo)
23 - Czynszowa - ... i zamiast 46 na Górczewską.
32 - kasacja linii
Edytor zaawansowany
  • sloggi 01.01.04, 18:38
    Tyle linii nie zmieści się na Annopolu.
    Tylko jedna linia na Żerań Wschodni?
    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 01.01.04, 18:49
    sloggi napisał:

    > Tyle linii nie zmieści się na Annopolu.

    Obecny układ: 1+25+32+46 (4 linie), proponowany przeze mnie: 1+2+25+32 (4 linie)

    > Tylko jedna linia na Żerań Wschodni?

    A po co więcej? "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
    ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.


  • sloggi 01.01.04, 19:23
    L'Oreal, Mac Donalds, Coca-Cola, Zakłady Drukarskie Agora S.A., Inco Veritas,
    Instytut Przemysłu Organicznego, Anfarm, Wigram, Daewoo i wiele innych, w DS
    linia 3 wystarczy, ale w DP stanowczo nie.
    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 01.01.04, 21:06
    sloggi napisał:

    > L'Oreal, Mac Donalds, Coca-Cola, Zakłady Drukarskie Agora S.A., Inco Veritas,
    > Instytut Przemysłu Organicznego, Anfarm, Wigram, Daewoo i wiele innych, w DS
    > linia 3 wystarczy, ale w DP stanowczo nie.

    Czy myślisz, że wszyscy zatrudnieni tam ludzie jeżdżą tramwajami? Wybrałem się
    tam kiedyś z ciekawości w popołudniowym szczycie. W "dwójce" od Toruńskiej
    byłem jedynym pasażerem, a z powrotem jechało ze mną 5 osób. Dla takiej
    frekwencji wystarczy jedna linia co 15 min. (I to jest na wyrost, tak naprawdę)
    A poza tym jeszcze tamtędy (do Odlewniczej)jeździ dziadoskie 326 - relikt
    minionej epoki - kręcidło dowożące niegdyś "lud pracujący miast i wsi" do
    wszystkich zakładów, z których 3/4 już nie istnieje.
  • zaciszanin 01.01.04, 22:01
    thomasch napisał:

    > "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
    > ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.

    Akurat w tym przypadku nie moge się zgodzić. W szczycie na odcinku Gocławek -
    Rondo "Żaba" składy sa zapełnione w 70-80%, dalej nie wiem bo nie jeżdżę.
    Sądzę, że w międzyszczycie zapełnienie nie jest niższe niż 20-30%.
    A na Żeraniu Wschodnim sprawdziłaby się 1 i 46 lub 3 i 46.
  • thomasch 01.01.04, 22:39
    zaciszanin napisał:

    > thomasch napisał:
    >
    > > "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
    > > ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.
    >
    > Akurat w tym przypadku nie moge się zgodzić. W szczycie na odcinku Gocławek -
    > Rondo "Żaba" składy sa zapełnione w 70-80%, dalej nie wiem bo nie jeżdżę.

    Mi nie chodziło o odcinek Grochów - Bródno, tylko Toruńska - Żerań Wsch.
  • thomasch 01.01.04, 23:08
    E-3 - trasa bez zmian, częstotliwość 6 min. rano, 8-10 po południu
    104 - BRZEZINY - Białołęcka - Kopijników - Łabiszyńska - Kondratowicza -
    Bazyliańska - Wysockiego - Toruńska - Modlińska - ŻERAŃ FSO. Zmiana ta daje
    mieszkańcom Brzezin połączenie z tramwajami. (20/20/30)
    112 - trasa bez zmian (10/15/15)
    118 - ZACISZE - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Budowlana - Chodecka -
    Wyszogrodzka - ... - PL. TRZECH KRZYŻY (15/15/20)
    120 - ŻERAŃ FSO - Modlińska - Toruńska - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka -
    Kondratowicza - Codzienna - Spójni - Kościeliska - Radzymińska - Kraśnicka -
    Rzeczna - Księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska -
    Targowa - Kijowska - DW. WSCHODNI (15/15/20)
    126 - kasacja linii
    127 - wycofanie z Bródna (NOWE WŁOCHY - ... - Al. Jerozolimskie - PL> TRZECH
    KRZYŻY)
    132 - MAŃKI-WOJDY - ... - Malborska - św. Wincentego - Gilarska - ... -
    Radzymińska - al. Solidarności i dalej wg proj. ZTM-u do Dw. Zachodniego
    (20/20/30)
    134 - OLESIN - ... - Kondratowicza - Bazyliańska - Wysockiego - Odrowąża -
    STANIEWICKA (30/30/40)
    140 - ZAJEZDNIA STALOWA - Stalowa - Szwedzka - al. Solidarności - Radzymińska -
    Gorzykowska - Myszkowska - Barkocińska - Ossowskiego - Kołowa - św. Wincentego -
    Budowlana - Wysockiego - Bartnicza - Wyszogrodzka - Chodecka - Kondratowicza -
    Łabiszyńska - Toruńska - CH RADZYMIŃSKA (20/20/20)
    145 - trasa bez zmian, zasilenie częścią taboru 345 (8/20/20)
    156 - HUTA - ... - Kondratowicza - św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego -
    Myszkowska - Handlowa - Pratulińska - Trocka - TARGÓWEK (8/15/15). Włączenie
    brygad linii 356.
    169 - trasa bez zmian, (8/10/10)
    176 - trasa bez zmian, (12/15/25)
    304 - wycofanie z Bródna, brygady z 326: BRZEZINY - Białołęcka - Płochocińska -
    Marywilska - Marcelin - Marywilska - Płochocińska - Modlińska - Ekspresowa -
    Polfa - Ekspresowa - Modlińska - Światowida - NOWODWORY (20/30/-)
    326 - kasacja linii
    345 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 145
    356 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 156
    416 - BRÓDNO-PODGRODZIE (stanowisko 169) - Krasnobrodzka - Chodecka -
    Budowlana - św. Wincentego - ... (16/20/-) - zmiana w celu rozluźnienia 169 i
    likwidacji dubla z 3 i 25
    500 - BRÓDNO-PODGRODZIE - Krasnobrodzka - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska -
    Kondratowicza - ... (6,12,15) - zmiana trasy związana z wycofaniem 127
    506 - trasa bez zmian (8/15/15)
    524 - trasa bez zmian (8/15/15)

    (szczyt-międzyszczyt-święto)
  • zaciszanin 02.01.04, 04:09
    Mam pewne obiekcje co do 140, 416, łączenia 304 i 326 oraz likwidacji 126 i
    345, ale o tym za kilka godzin, bo teraz nie myślę 8-)
  • sloggi 02.01.04, 09:17
    Dwa błędne założenia:
    Zabierasz z ulicy Św.Wincentego dwie linie, dajesz jedną o dziadowskiej
    częstotliwości,
    Na Wyszogrodzkiej zostawiasz 3 linie, w sumie poza 524 jadące donikąd.

    A teraz poczepiam się:
    E3 wystarczy co 10 minut.
    104 - ok.
    112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
    Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
    -Trocka-Targówek (za 132 i korektę 140 i 156)
    -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
    118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
    120 - jeśli co 15 minut to nie do FSO.
    126 - czemu? (brak połączenia Bródna Południowego z Północnym????)
    127 - raczej 127 + 158
    132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
    134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
    raczej Pl.Hallera lub Zaj.Stalowa.
    140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
    Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
    145 - ok.
    156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
    169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
    176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
    Budowlana-Wysockiego....
    304 - ok ale jako 1xx
    326 - wg. mnie bez sensu.
    345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
    416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
    500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
    506 - ok.
    524 - ok.
    607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.



    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 02.01.04, 12:56
    sloggi napisał:

    > Dwa błędne założenia:
    > Zabierasz z ulicy Św.Wincentego dwie linie, dajesz jedną o dziadowskiej
    > częstotliwości,

    Oj, nieprawda. Obecna średnia częstotliwość linii na św. Wincentego w szczycie
    (zsumowana i podzielona na ilość linii) wynosi 14,5 min., wg mojego projektu -
    12 min. Postawiłem na 2 dobre linie: 169 na Pragę (8/10/10) oraz 500 do Centrum
    (6/12/15), jako, że obsługują najbardziej obciążone potoki pasażerskie.
    Pozostałe mają charakter lokalny: 132 (do przesiadek z Zacisza i z Mańków)-
    częstotliwość zwiększona do 20 min.. w DP i do 30 w DS, 156 co 8 min. w
    szczycie, obecnie co 15, na Stalowej byłby za częsty, stąd skrócenie do
    Targówka, 145 - również prawie dwukrotne zwiększenie częstotliwości w szczycie.

    > Na Wyszogrodzkiej zostawiasz 3 linie, w sumie poza 524 jadące donikąd.

    Wyszogrodzka: E-3 i 524 nie są donikąd, podobnie 118 - na powiśle i pl. Trzech
    Krzyży z dwukrotnie zwiększoną częstotliwością (ob. co 30, wg projektu co 15 -
    po likwidacji 126 i 326)


    > A teraz poczepiam się:
    > E3 wystarczy co 10 minut.
    Ta linia ma bardzo duży potencjał, który jest niewykorzystany.
    > 104 - ok.
    Dzięki tej koekcie dojazd do tramwai + częstego E-3- dojazd do Centrum.
    > 112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
    > Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
    > -Trocka-Targówek
    > -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
    Za bardzo zakręcone, dubel ze 145 i 120.
    > 118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
    Zatoka jest przed skrętem z Wyszogrodzkiej (postój taxi)
    > 120 - jeśli co 15 minut to nie do FSO.
    To jedyna linia na Toruńskiej na tym odcinku. Niewielka frekwencja po części
    wynika ze słabej częstotliwości. Ludzie podjeżdzają tramwajem do Kondratowicza
    lub idą tam na piechotę, bo mają więcej linii i to o wiele częściej.
    > 126 - czemu? (brak połączenia Bródna Południowego z Północnym????)
    E-3 i 524 dają takie połączenie, dla turystów 140.
    > 127 - raczej 127 + 158
    To już akurat rzecz drugoplanowa. Ważne wycofanie z Bródna i zasilenie 500.
    > 132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
    To jest błędne założenie. Jeśli ma jechać na Zachodni to przez Zacisze jest
    szybciej niż św. Wincentego + kółko przez Targówek. Ci z Maniek dojeżdżaliby do
    Centrum przez godzinę z hakiem, czyli nic by im to nie dało.
    > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
    Stara pętla 602.
    > 140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
    > Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
    Może być i tak.
    > 145 - ok.
    > 156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
    Przy zwiększeniu częstotliwości do 8 min. w szczycie - bez potrzeby do Stalowej.
    > 169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
    To nie mój pomysł. Ja 169 zostawiam bez zmian.
    > 176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
    > Budowlana-Wysockiego....
    Brak wozów. Przy projekcie zwiększałem częstotliwość przez różne likwidacje i
    skrócenia, zmiany tras. Na to bu zabrakło, do tego dubel z 1 i 2.
    > 304 - ok ale jako 1xx
    Dlaczego? W DS zbyteczna. Wystarczy w szczycie co 20, poza co 30.
    > 326 - wg. mnie bez sensu.
    Ta linia w obecnym kształcie jest bez sensu - wszędzie i do nikąd. Podjazdy do
    Polfy przejmuje 304.
    > 345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
    Oj, nie. Nie lubię takich długich tras.
    > 416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
    Ja 169 nie zmieniam, dodatkowo eliminuję dubel z tramwajem i daję alternatywę
    dla 169 na św. Wincentego.
    > 500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
    Niekoniecznie. To tylko 2 przystanki wiecej: Suwalska i Łabiszyńska.
    > 506 - ok.
    > 524 - ok.
    > 607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.
    Może być.
  • sloggi 02.01.04, 13:13
    > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
    Stara pętla 602.
    Chyba tam dawno nie byłeś?
    Mam pytanko - czy aby napewno nadal mieszkasz w Warszawie?
    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 02.01.04, 13:32
    sloggi napisał:

    > > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
    > Stara pętla 602.
    > Chyba tam dawno nie byłeś?
    Byłem na Cm. Bródzieńskim od strony Odrowąża tuż przed świętami i z "i-see" z
    forum ZTM-u po wycieczce z Zaciszaninem na Zacisze.

    > Mam pytanko - czy aby napewno nadal mieszkasz w Warszawie?

    Różnie z tym bywa - mniej więcej pół na pół. Meldunek na razie mam w Warszawie.
  • thomasch 02.01.04, 13:35
    Acha - chodziło mi o skomunikowanie z tramwajami 134, jako, że w tym celu na
    FSO wysłałem 104 (zamiast na Podgrodzie), 134 nie miałem gdzie "skarańcować".
    Nawierzchnia Staniewickiej jest fatalna, ale nie ma innych możliwości. Chyba,
    że razem ze 104 na FSO na jednym stanowisku - w końcu nie jeżdżą często. Może
    by się zmieściły.
  • sloggi 02.01.04, 13:37
    Ja po zmianie trasy 140 zakotwiczyłbym linię 134 lub 104 na przystanku
    BOLESŁAWICKA, bo na Rembielińskiej zostanie pusta zatoka z wiatą.
    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 02.01.04, 13:43
    sloggi napisał:

    > Ja po zmianie trasy 140 zakotwiczyłbym linię 134 lub 104 na przystanku
    > BOLESŁAWICKA, bo na Rembielińskiej zostanie pusta zatoka z wiatą.

    Mogłoby też być. Niewykorzystane przystanki (wiaty) jeszcze bardziej zachęcają
    do dewastacji, niż te używane.

    P.S. W kwestii zamieszkiwania - taki stan rzeczy (pół na pół) potrwa do
    zakończenia studiów podyplomowych - jeszcze 1,5 roku.
  • sloggi 02.01.04, 14:04
    thomasch napisał:

    > Mogłoby też być. Niewykorzystane przystanki (wiaty) jeszcze bardziej
    zachęcają do dewastacji, niż te używane.
    >
    Na szczęście takie wiaty należą do rzadkości.

    > P.S. W kwestii zamieszkiwania - taki stan rzeczy (pół na pół) potrwa do
    > zakończenia studiów podyplomowych - jeszcze 1,5 roku.
    A później?

    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 02.01.04, 14:08
    Przecież już pisałem, co później, na Twoim forum.
    Co do wiat - tu faktycznie Budowlana (i jedna na Gilarskiej) stoją
    bezużytecznie już ze 3 lata. Kiedyś jak 180 wycofali z Lewartowskiego, wiata
    stała jeszcze 2 lata i - o dziwo - była cała.
  • i-see 02.01.04, 14:45

    To było poswiętach.

    A wracajac do tramwajów, (bo te mnie bardziej interesują) pierwszy plan jest
    niezły. drugi wariant mi jakoś nie leży.
  • sloggi 02.01.04, 14:54
    Jako ciekawostkę napiszę Wam, że kiedyś były plany wydłużenia linii tramwajowej
    przez Białołękę Dworską do Choszczówki.
    --
    Salon nie za zbytnio w starym stylu
  • thomasch 02.01.04, 14:58
    sloggi napisał:

    > Jako ciekawostkę napiszę Wam, że kiedyś były plany wydłużenia linii
    tramwajowej
    >
    > przez Białołękę Dworską do Choszczówki.

    Przy Kanale Żerańskim jest nawet przyczółek do wiaduktu.
  • thomasch 02.01.04, 14:55
    i-see napisał:

    >
    > To było poswiętach.

    No tak. Przed świętami byłem tam sam.

    > A wracajac do tramwajów, (bo te mnie bardziej interesują) pierwszy plan jest
    > niezły. drugi wariant mi jakoś nie leży.

    Mi pierwszy też bardziej odpowiada, ale chciałem dać jakąś ewentualną
    alternatywę.
  • geograf 03.01.04, 18:15
    hmmmm...przemeldowujesz się do Łodzi?:P

    hmmmm...czemu nie piszesz na Forum Łódź: Komunikacja??;-)

    --
    "Słynna triada-wolność,równość,braterstwo-to kłamstwo,bo jeśli wszyscy mają być
    równi,to nie mogą być wolni.Tych,którzy wyrastają ponad państwowy model
    równości,trzeba więc skracać,czasami nawet o głowę.A jeśli nie są wolni,to nie
    ma mowy o braterstwie."
  • zaciszanin 03.01.04, 19:48
    geograf napisał:

    > hmmmm...przemeldowujesz się do Łodzi?:P
    >
    > hmmmm...czemu nie piszesz na Forum Łódź: Komunikacja??;-)

    Bo tu jest bardziej potrzebnu :v)
  • thomasch 03.01.04, 20:19
    Muszę najpierw skończyć studia podyplomowe - zostało jeszcze 1,5 roku. Gdybym
    ich nie zaczął, pewnie przeniósłbym się na stałe już na wiosnę (tak
    planowałem). Póki co jestem tochę tu, trochę tam...
  • zaciszanin 02.01.04, 16:51
    sloggi napisał:

    > 112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
    > Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
    > -Trocka-Targówek (za 132 i korektę 140 i 156)
    > -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
    Bez jaj, tym razem nie zwiedziesz mnie :-D ZTM nie puścli wozów wielkopojemnych
    przez Jórskiego na Targówek co 10 minut, gdyż będą "zapowietrzone" już od
    Samarytanki. Najwyżej po przebiciu Łokietka do Trockiej można pomyśleć nad
    rozwiązaniem Jórskiego, Łokietka, Trocka, Targówek i daniu jeszcze czegoś na
    Jórskiego lub stworzeniu kryterium: Gilarska, Łokietka, Jórskiego, Samarytanka,
    Gilarska.
    > 118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
    Już nie kręć. Zatoka jest przed Chodecką i mozna by ją wykorzystać!
    > 132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
    Po protestach Białołęczan, Bródnian, Zaciszan i Targowian wszystko jest
    możliwe, tymbardziej, że rozważają ten wariant.
    > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
    > raczej Pl.Hallera lub Zaj.Stalowa.
    Lub do Żerania.
    > 140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
    > Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
    Za dużo kręcenia, chociaż to linia do kręcenia :-P
    > 145 - ok.
    Za często.
    > 156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
    Św. Wincentego, Trocka, Pratulińska, Handlowa, Ossowskiego, św. Wincentego,
    Szwedzka, Stalowa? - Absurd!!!
    > 169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
    > 176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
    > Budowlana-Wysockiego....
    Wystarczy co 15 minut do Placu Hallera.
    > 304 - ok ale jako 1xx
    Szkoda numeru :-D
    > 326 - wg. mnie bez sensu.
    Ciężko coś wymyśleć do tej linii... :-/
    > 345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
    No i może jeszcze przez Trasę Toruńską do Cmentarza Woskiego? Co jeszcze!
    Pomysł bez sensu.
    > 416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
    Trasę 169 należy zostawić w spokoju, a po wycofaniu 127 puścić częściej.
    > 500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
    Nie.
    > 607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.

    Lepiej kryterium uliczne: Gilarska, Budowlana, Chodecka, Kondratowicza, św.
    Wincentego, Gilarska z postojem na pętli na Zaciszu.
  • zaciszanin 02.01.04, 16:24
    thomasch napisał:

    > E-3 - trasa bez zmian, częstotliwość 6 min. rano, 8-10 po południu
    E-3 jest najluźniejszym ekspresem przy aktualnej czestotliwości, a co dopiero
    przy takiej.
    > 104 - BRZEZINY - Białołęcka - Kopijników - Łabiszyńska - Kondratowicza -
    > Bazyliańska - Wysockiego - Toruńska - Modlińska - ŻERAŃ FSO. Zmiana ta daje
    > mieszkańcom Brzezin połączenie z tramwajami. (20/20/30)
    Niech będzie.
    > 112 - trasa bez zmian (10/15/15)
    Nie ma innej możliwości.
    > 118 - ZACISZE - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Budowlana - Chodecka -
    > Wyszogrodzka - ... - PL. TRZECH KRZYŻY (15/15/20)
    Tu nie muszę komentować :-)
    > 120 - ŻERAŃ FSO - Modlińska - Toruńska - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka -
    > Kondratowicza - Codzienna - Spójni - Kościeliska - Radzymińska - Kraśnicka -
    > Rzeczna - Księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska -
    > Targowa - Kijowska - DW. WSCHODNI (15/15/20)
    Tak, albo skrocić na stałe do Podgrodzia.
    > 126 - kasacja linii
    Nie zgadzam się - bardzo dobra i bardzo zatłoczona linia, ktora bardzo jest
    potrzebna.
    > 127 - wycofanie z Bródna (NOWE WŁOCHY - ... - Al. Jerozolimskie - PL> TRZECH
    > KRZYŻY)
    Tu jesteśmy zgodni, z tymże po wycoaniu z Targówka wskazane polączenie z 151
    lub 158.
    > 132 - MAŃKI-WOJDY - ... - Malborska - św. Wincentego - Gilarska - ... -
    > Radzymińska - al. Solidarności i dalej wg proj. ZTM-u do Dw. Zachodniego
    > (20/20/30)
    Linia z taką częstotliwością w Śrudmieściu ma marne szanse powodzenia. Już
    prędzej skierował bym ją przez Most Śląsko-Dąbrowski.
    > 134 - OLESIN - ... - Kondratowicza - Bazyliańska - Wysockiego - Odrowąża -
    > STANIEWICKA (30/30/40)
    Po wycofaniu 120 z Toruńskiej przez Trasę do Żerania przy zwiększeniu
    czestotliwości.
    > 140 - ZAJEZDNIA STALOWA - Stalowa - Szwedzka - al. Solidarności -
    Radzymińska -
    > Gorzykowska - Myszkowska - Barkocińska - Ossowskiego - Kołowa - św.
    Wincentego
    > Budowlana - Wysockiego - Bartnicza - Wyszogrodzka - Chodecka - Kondratowicza -
    > Łabiszyńska - Toruńska - CH RADZYMIŃSKA (20/20/20)
    Po zwiększeniu częstotliwości 132.
    > 145 - trasa bez zmian, zasilenie częścią taboru 345 (8/20/20)
    Targowek nie potrzebuje tak częstego 145.
    > 156 - HUTA - ... - Kondratowicza - św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego -
    > Myszkowska - Handlowa - Pratulińska - Trocka - TARGÓWEK (8/15/15). Włączenie
    > brygad linii 356.
    Trochę za dużo kręcenia na Targówku, tabor wielkopojemny.
    > 169 - trasa bez zmian, (8/10/10)
    No raczej.
    > 176 - trasa bez zmian, (12/15/25)
    Jak wyżej.
    > 304 - wycofanie z Bródna, brygady z 326: BRZEZINY - Białołęcka -
    Płochocińska -
    >
    > Marywilska - Marcelin - Marywilska - Płochocińska - Modlińska - Ekspresowa -
    > Polfa - Ekspresowa - Modlińska - Światowida - NOWODWORY (20/30/-)
    > 326 - kasacja linii
    Kuriozum na miarę 306 i 373 - nik tym nie będzie jeździł.
    > 345 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 145
    Często bywa, że 345 ma większe wykorzystanie od 145. Zdecydowanie przeksztalcić
    w 114.
    > 356 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 156
    Zgoda.
    > 416 - BRÓDNO-PODGRODZIE (stanowisko 169) - Krasnobrodzka - Chodecka -
    > Budowlana - św. Wincentego - ... (16/20/-) - zmiana w celu rozluźnienia 169 i
    > likwidacji dubla z 3 i 25
    Na Podgrodzie, ale obecną trasą - na Budowlanej nie woził by więcej pasażerów
    niż 132 na tym odcinku.
    > 500 - BRÓDNO-PODGRODZIE - Krasnobrodzka - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska -
    > Kondratowicza - ... (6,12,15) - zmiana trasy związana z wycofaniem 127
    Zdecydowanie nie.
    > 506 - trasa bez zmian (8/15/15)
    Nadal obstaję, że przez Kondratowicza i Chodecką :-)
    > 524 - trasa bez zmian (8/15/15)
    Ok.
  • thomasch 02.01.04, 19:05
    Biorąc pod uwagę Wasze sugestie, optymalny układ linii na Bródnie to:

    1 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Buowlana, Odrowąża, Starzyńskiego, most
    Gdański, Słomińskiego, Okopowa, Towarowa, pl. Zawiszy, Grójecka - PL.
    NARUTOWICZA
    W dni powszednie trasa wydłużona: ŻERAŃ WSCH. - Annopol...

    Częstotliwość - biorąc pod uwagę zabranie 29 z Okopowej i 32 z Ochoty:
    Szczyt - 16 min., międzyszczyt - 15 min., święto - 15 min. (z uwagi na cmentarz)

    2 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, Starzyńskiego, most
    Gdański, Słomińskiego, al. Jana Pawła II, Broniewskiego, Wólczyńska,
    Nocznickiego - HUTA

    Częstotliwość - szczyt: 8 min, międzyszczyt - 15., święto - 15 min.

    Synchronizacja obu linii w szczycie: np.

    1 - 15. 00, 16, 32, 48
    2 - 15. 04, 12, 20, 28, 36, 44, 52

    Wspólna częstotliwość daje tramwaj co ok. 5 min. - zysk dla Bródna i dla
    Piasków (mocniejsza "dwójka" dzięki wycofaniu z Żerania Wsch.)

    3 - ŻERAŃ WSCH. - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada,
    Targowa, Zamoyskiego, Grochowska - GOCŁAWEK

    Częstotliwość: szczyt 12 min., międzyszczyt: 15, święto: 15

    25 - ANNOPOL - Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada, Targowa, al.
    Zieleniecka, al. i most Poniatowskiego, Al. Jerozolimskie - pl. Zawiszy -
    Grójecka - Banacha - BANACHA

    Częstotliwość: szczyt 6 min., międzyszczyt - 10, święto: 15

    Synchronizacja linii 3 i 25.

    32 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada, al.
    Solidarnosci, most Śląsko-Dąbrowski, al. Solidarności, Wolska, Połczyńska,
    Powstańców Ślaskich, Górczewska - GÓRCZEWSKA

    Częstotliwość: szczyt: 10 min., międzyszczyt: 15, święto: 20 min.
  • thomasch 02.01.04, 19:30
    Jeśli ktoś ma lepszy pomysł na dobór częstotliwości, proszę o komentarz.
    Natomiast co do tras - myślę, że to układ optymalny.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka