Dodaj do ulubionych

Witam - świetny pomysł

15.09.05, 17:59
Dziś znalazłam i bardzo chętnie będę zaglądać , pochwalam pomysł Pozdrawiam
Panią i wszystkich Rodziców
Obserwuj wątek
    • gazela012 Re: Witam - świetny pomysł 16.09.05, 22:10
      Witam nareszcie coś dla Poznania . Mam nadzieję że to forum się rozpędzi bo mam
      już dość wyzwisk i złości na forum ogólnopolskim , tam ostatnio nie można
      dyskutować bo atmosfera jest gorąca . Pochwalam i mam nadzieję że zawitają tu
      Rodzice , nauczycielki i dyrektorki . Serdecznie pozdrawiam jestem nauczycielką
      pracuję na Piątkowie
      • mama403 Czy mozna bdać dziecku klapsa w przedszkolu? 17.09.05, 00:41
        Mam pytanie dotyczące klapsa w przedszkolu. Dzisiaj otrzymałam maila od jednej
        z mam: "Jestem zadowolona ale....... dziś w przedszkolu pojawił się pewien
        zgrzyt..... Pani w mojej obecności,stojąc 1 metr ode mnie, dała
        dziecku klapsa!!!!!!
        Na ten widok zbaraniałam...... Pani zupełnie się nie przejęła moją
        obecnością. ..........Nie próbowała się tłumaczyć jakby robiła tak
        od zawsze (30 lat pracy).
        Będę tą panią bacznie obserwować zawsze gdy przyjdę do przedszkola,
        no jestem jeszcze do tej pory niedowierzająca w to co widziałam.
        Nie wierzę że to był pierwszy raz ....."
        I co Pani na to?
        • synergie Re: Czy mozna bdać dziecku klapsa w przedszkolu? 17.09.05, 12:31
          1. Dziękujemy za zainteresowanie :)! Jesteśmy przekonani, że na naszym forum
          poruszane tematy będą traktowane w sposób konstruktywny, a nie jako pole do
          ostrzału kontrowersyjnymi poglądami!

2. KLAPS
          Droga mamo!
          Jesteśmy dalecy od twierdzenia, że najlepsze dla dziecka jest wychowanie
          bezstresowe, polegające na pozwalaniu mu na robienie tego, na co tylko ma
          ochotę i nie karanie go.
          Kary i nagrody są niezbędnym elementem procesu pod wychowania, pod warunkiem,