Dodaj do ulubionych

przedszkole w centrum/okolice centrum dla 2,5????

21.10.05, 17:36
WITAM
Czy ktos może zna takie przedszkole, będę wdzięczna za odpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • iska01 Re: przedszkole w centrum/okolice centrum dla 2,5 21.10.05, 23:30
      Dla mnie nie ma lepszego od "Przyjaciół Włóczykija" na ul. Spornej(wcześniej
      mieścili sie na Teatralce)Profil sportowo turystyczny,przedszkole
      państwowe,opieka jak w prywatnym.Wspaniała kadra,zajęcia,opieka i podejście do
      dzieci.Chodzi tam już drugi syn(zaczął od 2,5 roczku). Rodzice dowożą tam
      pociechy z dalszych zakątków Poznania. Mają b. ciekawą stronę internetową.
      Polecam!www.wloczykije75.poznan.pl
      • kjasja Re: przedszkole w centrum/okolice centrum dla 2,5 22.10.05, 11:02
        hey,dzieki za odpowiedz.Mam pytanko, czy mozesz mi napisac ile miesiecznie
        kosztuje przedszkole, i czy jest mozliwosc taka,ze ja jeszcze nie pracowałabym
        a dziecko chodziło by do przedszkola?Wiem ze w niektórych przedszkolach jest
        wymóg ,ze oboje rodziców musi pracowac.A ja chce zacząc poszukiwania, jak mały
        zacznie byc przedszkolakiem.
        • iska01 Re: przedszkole w centrum/okolice centrum dla 2,5 22.10.05, 17:36
          Hej! Teraz opłata stała za przedszkole wynosi 140zl +wyżywienie 4,10/za dzień.
          Do tego zajęcia dodatkowe do wyboru.Obowiązkowa jest rytmika(10zl/mc).W tym
          przedszkolu płacimy też 35zl/mc na Radę Rodziców.Ta składka jest trochę droższa
          niż w innych przedszk. ale dzięki temu dzieci wyjeżdżają b. często na wycieczki
          po całej Wielkopolsce i są dowożone autobusami np na zajęcia sportowe
          (basen,arena,czy malta-ski).Ja oddawałam malucha w czasie url.wychow.i bez
          problemu a jak wróciłam do pracy to zaraz mnie zwolnili ale syn nadal chodzi
          bo...muszę szukaĆ pracy.Teraz przedszkola chętnie przyjmują wszystkie dzieci
          (także rodziców niepracujących)bo opłaty nie są tanie a i działa zasada:płacisz-
          masz.Może sie mylę ale tam z p.dyrektor zawsze można sie dogadać.Jeszcze raz
          polecam ich stronę. Wczoraj tam weszłam i obejrzałam...setki zdjęć .Jeśli
          chcesz,możemy pogadać przez pocztę mailową bo tu zajrzałam przez przypadek.
          Pozdrawiam!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka