Dodaj do ulubionych

atheros i samsung, pomocy!

IP: *.adsl.inetia.pl 15.02.11, 14:17
hej. przez przypadek usunęłam z laptopa (samsung r530) program: Atheros Client Installation Program ver 1.0.2.1119 .nie mogę się teraz łączyć z routerem bezprzewodowo ;// pomóżcie, bo nie mogę znaleźć tego programu w internecie.. proszę o pomoc gdzie go znaleźć i jak zaistalować, i co zrobić dalej?
.. dodam, że informatyka nie jest moję mocną stroną więc proszę o wyrozumiałość..
  • Gość: Kolobos IP: *.zask.pl 15.02.11, 16:08
    Powinien byc dolaczony do sterownikow od karty wifi.
    Jezeli dostales do laptopa plyty ze sterownikami to tam powinien byc, jezeli nie to np. na stronie samsunga.
  • Gość: ohio IP: *.adsl.inetia.pl 15.02.11, 16:39
    czy mógłbyś mi pomóc to znaleźć? szukamszukamm.. ale tak jak mówiłam że jestem zielona pod tym względem.. siedzę na stronie samsunga ale nie potrafię tego znaleźć..

no i komputer kupiłam w saturnie, ale nie otrzymałam żadnej płyty ;)
  • Gość: lajosz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.11, 17:05
    Poniżej link do sterów do tego laptopa:

www.samsung.com/pl/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1402&prd_mdl_cd=NP-R530-JA01PL&prd_mdl_name=NP-R530&srchword=NP-R530
  • Gość: ohio IP: *.adsl.inetia.pl 15.02.11, 17:11
    ściągnęłam to, i co mam z tym zrobić? mam to wypakowane, ale nie rozumiem pozostałych poleceń?
    proszę bardzo o rozszyfrowanie tych poleceń poniżej..
    z góry bardzo dziękuje ;*
  • Gość: ohio IP: *.adsl.inetia.pl 15.02.11, 17:12
    chodzi mi o:
    Please referece the below install steps.
    1. Click the attached file and press ''Save'' button.
    Then press ''Browse...'' button and select the place where you want to save the selected file.
    2. After downloading the file, find the downloaded file and right_click on the file.
    On pop_up menu, select ''Extract All...'' option.
    3. On ''Extraction Wizard'', press ''Next'' button and press ''Browse...'' button.