Dodaj do ulubionych

Reklamacja tabletu co robić?

07.01.17, 12:00
Potrzebuje pomocy, bo już sama głupieje. Otóż mam tablet i problem z jego reklamacją. Oddany po raz pierwszy z powodu tego, że się nie ładował (wcale) i jedna część ekranu nie reagowała na dotyk, po powrocie z serwisu stwierdzili, że on jest sprawny i nic mu nie było, podobno też nic mu nie zrobili (ewidentnie zrobili, bo wrócił z wymienioną ładowarką) ale ok przyjęłam do wiadomości wróciłam do domu z nadzieją, że po wymianie ładowarki będzie ok. Faktycznie 2 razy udało mi się go naładować i bach znów się nie ładował i był problem z ekranem - poszedł do serwisu po raz drugi i wrócił z niego bardzo szybko z informacją, że wymieniono w nim soft. Teraz ekran faktycznie działa ale... Niestety to nie koniec problemów, bo tablet teraz się ładuje, a i owszem, tylko, że obecnie ładuje go 25 godzinę :/, a on ma 87% naładowania :( Tablet z powrotem musi trafić, do serwisu, tylko co ja mogę zrobić, żeby oni naprawili go raz, a dobrze albo wymienili na inny albo zwrócili mi kasę, bo tak w praktyce, to nie chce mi się co chwilę latać do sklepu z reklamacjami :/ Pomocy
Edytor zaawansowany
  • Gość: 802.11n IP: *.tpnet.pl 07.01.17, 12:11
    Skontaktuj się z miejskim/powiatowym rzecznikiem praw konsumenta.
  • 07.01.17, 19:12
    Czy reklamujesz go korzystając z gwarancji czy z niezgodności towaru z umową?
    Ta pierwsza jest dla klientów mniej korzystna.

    Skorzystaj z rady 801.
  • 07.01.17, 20:06
    Reklamowałam z gwarancji, dzisiaj zaniosłam z tytułu niezgodności towaru z umową, teraz mam czekać 14 dni
  • Gość: 802.11n IP: *.tpnet.pl 07.01.17, 20:47
    Już od roku nie ma niezgodności z umową, teraz jest rękojmia.

    prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

    No i faktycznie - rękojmia to lepsza droga reklamacji niż gwarancja.
  • 07.01.17, 20:52
    Znowu coś zmienili? A, posłowie pokazują, że ciężko pracują na swoje diety poselskie :-)
    Nie nadążam za tym.

    Tola, po co właściwie przyszłaś na forum "Komputer" skoro masz problem prawny?
  • 23.01.17, 18:33
    Zrób im awanturę, napisz pismo do jakieś ważniejszej osoby w firmie. U mnie zwykle to działa w 100% gdy coś zawalają z reklamacjami
  • 23.01.17, 18:35
    To nie działa, ale tak jak napisano powyżej pismo z pieczątką od rzecznika praw konsumenta działa błyskawicznie.
  • 23.01.17, 22:24
    rzecznik twierdzi, że najpierw rzeczoznawca - więc to też nie tak od razu, że rzecznik
  • 24.01.17, 07:30
    Poproś o mediację w inspekcji handlowej.
  • 24.01.17, 15:46
    Tutaj fajny schemat co robić
    konsumentwsieci.pl/kolejna-reklamacja-wadliwego-towaru-na-podstawie-rekojmi-procedura/

    Jak wyczerpiesz wszystkie możliwości możesz sprzedać prawo do reklamacji za 50% ceny zakupu. Odzyskasz połowę ceny.
    Tutaj informacja:
    www.facebook.com/odrzuconareklamacja/
    odrzuconareklamacja.pl/

    Pozdrawiam
    Łukasz

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.