Dodaj do ulubionych

X-KOM problem z reklamacją

01.09.17, 11:40
super sklep X-KOM sprzedał mi uszkodzoną mechanicznie płytę główną i nie uwzględnił reklamacji przerzucając winę na mnie! w ich regulaminie jest napisane, że za wady mechaniczne odpowiada klient, tzn. że mogą komuś wysłać uszkodzoną płytę główna i umyć ręce od odpowiedzialności? Ponadto kurier paczkę zostawił sąsiadowi bez mojej wiedzy i zgody i nawet nie miałem możliwości sprawdzenia zawartości!

Nie polecam sklepu X-KOM, bo jak jest dobrze to wszyscy chwalą, ale jak już trzeba coś zwrócić to jest problem, nie poczuwają się do winy!
Edytor zaawansowany
  • Gość: 802.11n IP: *.tpnet.pl 01.09.17, 16:17
    Reklamuj z tytułu rękojmi: prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
    Skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumentów: uokik.gov.pl/rzecznicy.php
  • 01.09.17, 22:07
    X-Kom pewnie ci sprzedał dobrą płytę, ale uszkodziła się w transporcie. W takim wypadku trzeba sporządzić protokół szkody i kopać się z firmą kurierską. Zazwyczaj jest to do 7 dni jeżeli paczka jest nieuszkodzona.

    --
    Najpopularniejszy blog motoryzacyjny na gazeta.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.