Dodaj do ulubionych

rozdzielczość

24.02.19, 07:44
Bardzo proszę o pomoc, jestem laikiem w tych sprawach. Rozdzielczość wynosi 1440x900, po każdym wyłączeniu komputera pojawiają sie olbrzymie ikonki, oraz duże litery-rozdzielczość (800x600) Nie pomaga ustawienie rozdzielczości, jedynie co pomaga to przywracanie systemu, wtedy znowu jest dobrze.Niestety przywracanie długo trwa i trzeba to robić po każdym wyłączeniu komputera.Proszę o pomoc co mam zrobić, aby znowu było normalnie
Edytor zaawansowany
  • wolkow44 24.02.19, 17:04
    zapomniałem wpisać, chodzi o windows 7
  • wariant_b 24.02.19, 18:29
    Nie podałeś również o jaki komputer chodzi, jaką ma kartę graficzną i jaki monitor.
    Nie podałeś, co menadżer urządzeń mówi na temat grafiki i monitora.
    Nie podałeś, co konkretnie dzieje się przy próbie ustawienia właściwej rozdzielczości.
    Nie podałeś, czy w dziennikach zdarzeń są jakieś wpisy mogące mieć z tym związek
    i czy nie występują jeszcze jakieś inne, dziwne zachowania systemu.
    Nie wiemy również kiedy pojawił się problem i czy nie był związany z instalacją
    lub aktualizacją jakiegoś oprogramowania lub systemu operacyjnego.
    W sumie nie wiadomo, co może być przyczyną problemu.

Na początek zacznij od zamknięcia systemu i wyłączenia (z prądu!) komputera i monitora.
    Odkręć i odepnij kabel video od monitora, podłącz go i przykręć ponownie.
    To samo zrób po stronie komputera. Włącz monitor i poczekaj na komunikat.
    Potem włącz komputer. Jeśli masz dostęp do innego monitora i kabla - sprawdź na nim.
    Napisz, czy coś się zmieniło.
  • wolkow44 25.02.19, 09:08