Dodaj do ulubionych

^^JAK OBRABIAĆ ZDJĘCIA?^^^POMOCY!!

15.11.04, 23:20
JESTEM LAIKIEM W KWESTII OBRÓBKI ZDJĘC A CHCIAŁABYM SIĘ TEGO NAUCZYĆ. BARDZO
PROSZE O POMOC. PYTANIE:
JAK OBRABIAC ZDJĘCIA, ŻEBY ZROBIĆ Z NICH CZARNO-BIAŁE A POZOSTAWIĆ KOLOROWE
NP.BUTY ?

--
Obserwuj wątek
    • Gość: Jerry Re: ^^JAK OBRABIAĆ ZDJĘCIA?^^^POMOCY!! IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 15.11.04, 23:55
      Spokojnie. Najlepszy do tego celu jest Photoshop. Niestety najlepiej miec do
      niego gruba knige. Do zrobienia tego czarno-bialego zdjecia z kolorowymi butami
      trzeba bedzie zrobic malowanki. Nadaja sie tez do tego: Corel Photopaint
      (zawiera go Corel Draw i Corel Suite), Paint Shop Pro, ACDSee tez ma taki modul
      i wiele innych programow. Jak juz skombinujesz progs to odezwij sie i zrobimy to
      krok po kroku.
            • Gość: Jerry Re: ^^JAK OBRABIAĆ ZDJĘCIA?^^^POMOCY!! IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 16.11.04, 13:09
              Oki. Odpusc na razie sobie te infrany jesli masz "szope".

No to do roboty. Zanim zaczniesz przerabiac zdjecie dobrze by bylo troche je
              podrasowac. Otwieramy:
              obrazek(image)/dopasuj(adjustments)/krzywe(curves)/opcje(options) i zaznaczamy:
              znajdz ciemne i jasne kolory(find dark&light colors) zaznaczamy: zapisz jako
              domyslne(save as defaults) i klikamy ok.
              I teraz najprosciej jest potraktowac to zdjecie opcjami auto czyli:
              autopoziomy, autokontrast i autokolor. Nie zawsze, niestety,efekt po czyms takim
              jest zgodny z oczekiwaniami. Wtedy bierzemy sie za poprawki recznie.
              Klikamy ikonke kroplomierza (na pasku po lewej na dole) przytrzymujemy i z
              rozwijanej listy klikamy na ikonke kroplomierza z takim jakby malym celownikiem.
              Na pasku na gorze z rozwijanej listy wybieramy: Wielkosc probki srednia 3x3.
              Teraz przechodzimy na gore na prawo, klikamy palete info klikamy i