Dodaj do ulubionych

do BYFAUCH

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.05, 15:22
dziękuję Ci jak nie wiem co! Jeśli będziesz kiedykolwiek potrzebować
referencji, choć nie sądzę, żeby komuś takiemu w ogóle były potrzebne:)-zgłoś
się prosto do mnie.Krótko, rzeczowo,konkretnie.A przede wszystkim skutecznie:)
Wielkie dzięki.Ogromne!!
  • neder 12.10.05, 15:23
    szkoda że najpierw popodnosiłaś wątki a dopiero potem zauważyłaś że dostałaś już
    odpowiedź. Tak, podziekowania warte były kolejnego (piątego?) wątku..
    pzdr
  • Gość: b00g13 IP: *.lodz.dialog.net.pl 12.10.05, 15:26
    może to jest argument za poszerzeniem opisu forum o link z netykietą i rtfm?
  • Gość: okruszek100 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.05, 15:30
    zależało mi,żeby podziękować, nie mialam pewności,że osoba, która mi tak
    konkretnie odpowiedziała będzie jeszcze gmerać w tamtym wątku czekając na moje
    podziękowania.Uznałam,że poszła już dalej, ale dzięki za uwagę, rozumiem,że
    wnerwiają Cię te moje wątki.Szczerze mówiąc..mnie tez by pewnie wnerwiło, gdyby
    ktoś się tak zachowywał w jakiejś mojej dziedzinie- np. uzywał rymow
    częstochowszkich pisząc wiersz:)Obiecuję rehabilitację:) A zresztą..ja wam
    jeszcze pokażę:) Zeby tak mogło tylko skończę wspomniany wniosek i idę się
    podciągać w komputerach.Nie złość się, już spadam....:)Miłego dnia
  • Gość: jkl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.10.05, 15:59
    Z skad ty sie dziewczyno wzielas? Matolstwo do potegi! Nie trzeba sie znac na
    kompach, zeby zomaczyc klawisz. Zacznij najpierw od dokladnego przestudiowania
    klawiatury. Oczywiscie nie rozkrecaj jej tylko popatrz na klawisze. Pewnie nie
    wiesz co to jest, wiec wyjasniam. Po takie czarne, biale, czasem pozolkle od
    starosci przyciski, na ktotych wyamlowane sa literki. TYLKO nie dziekuj mi w
    osobnym watku.
  • Gość: jkl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.10.05, 16:04
    I jeszcze jedo, jak nie znasz językow obcych to kup polska klawiature. Albo
    lepiej zajmij sie nauka jezykow, pewnie pojdzie ci to lepiej niz nauka kompa.
  • fugazzi 12.10.05, 15:50
    Gość portalu: okruszek100 napisał(a):

    > Jeśli będziesz kiedykolwiek potrzebować referencji,
    > choć nie sądzę, żeby komuś takiemu w ogóle były potrzebne:)-zgłoś
    > się prosto do mnie.

    Referencje od Ciebie mają niesamowitą moc gatunkową.


    F.
  • Gość: okruszek100 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.05, 16:39
    też tak sądzę. Do tego dodam,że uprzejmość jest cechą królów.Rozumiem,że daleko
    Ci do tego.Cóż...nie każdy musi być królem.Rozumiem przy okazji,że nie ma
    takiej dziedziny , w której nie byłbyś ekspertem.Gratuluję!
  • fugazzi 12.10.05, 23:10
    W jednym z pierwszych postów napisałem, że insert jest na klawiaturze
    numerycznej razem z zerem. Czy to było zbyt trudne? Jak rozumiem zero
    niemieckie wygląda inaczej aniżeli polskie.
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=34&w=30309880&a=30310693

    Fugazzi...
  • Gość: okruszek100 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.05, 16:43
    Poza tym tyle hałasu i zbędnych komentarzy o nic.Znalazł się ktoś kto jednak
    zrozumiał o co mi chodzi i jednym prostym zdanie pomógł mi w 5 sekund wcale
    mnie nie oceniając, bo to najlepiej mogę zrobić sama.Wchodząc tu miałam
    nadzieję ,że może ktoś mi odpowie właśnie tak jak Byfauch.Reszta niech bedzie
    milczeniem skoro nie wniosi nic prócz tekstów, ktore niczego nie rozwiązują tak
    naprawdę

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka