Dodaj do ulubionych

dlaczego CD-RW z nagr.komp. nie gra w zwyklym CD?

IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 21.11.02, 19:25
mam problem-kupilem po raz pierwszy plytki cd-rw w nadziei uzywania ich jako
uniwersalnych i kasowalnych nosnikow zarowno do danych jak i muzyki.
niestety, po zapisie na komputerowej nagrywarce Teaca, nie moge jej
odtworzyc w zwyklym odtwarzacu cd. kto mi powie co jest grane? plyty cd-r
bez problemu, natomiast zastanawia mnie co sie dzieje z tymi cd-rw. nigdy
przedtem nie slyszalem aby cd-rw zapisane na komputerze nie dzialaly na
zestawie hifi. dodam ze do nagrywania uzywalem dobrej plytki tdk,
zapisywalem ja z predkosciami 2-10x na teacu i po wlozeniu do roznych
odtwarzaczy cd (nawet bardzo wysokiej klasy) plyta po prostu nie rusza az
miejsca a na wyswietlaczu pojawia sie info: NO DISC
  • Gość: zdzichu IP: *.czestochowa.sdi.tpnet.pl 21.11.02, 19:29
    a czy twój zestaw hifi obsłóguje płytki cd-rw bo jak mi sie zdaje to nie wszystkie to potrafią.Rw ma troche inną budowe niż cd-r i dlatego starsze odtwarzace nie tolerują ich.
  • Gość: qq IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 21.11.02, 19:36
    hmm..wsadzalem to cd-rw do:
    miniwieza sony 2-letnia: NIE GRA
    deck cd KENWOOD paroletni: NIE GRA
    deck cd SONY paroletni: NIE GRA

    nie wiedzialem ze sa jakies specjalne wymagania, chcialem miec cos rownie
    uniwersalnego jak cd-r tylko ze z mozliwoscia kasowania
  • Gość: zdzichu IP: *.czestochowa.sdi.tpnet.pl 21.11.02, 19:45
    sprawdz w instrukcji odtwarzacza albo zanieś płyte do kumpla u którego cd napewno odtwarza cd-rw i sprawdz czy poprawnie wypaliłeś.
  • Gość: qq IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 21.11.02, 19:50
    no a sa jakies specjalne wymagania czy ustawienia programu wypalajacego
    przeznaczone do wypalania cd-rw audio? bo wypalalem tak samo jak kazde inne cd-
    r ktore dziala na "zwyklym"cd playerze bez problemu
  • Gość: zdzichu IP: *.czestochowa.sdi.tpnet.pl 21.11.02, 19:54
    J tylko mówie zeby sprawdzić czy nośnik jest ok wiadomo ze nagrywarka i cd-rom mają lepszą korekcję błędów i inny typ lasera i mogą ci odczytać tą płyte a naped w hi-fi nie
  • Gość: Doki IP: *.7-200-80.adsl.skynet.be 21.11.02, 20:17
    Malo ktory odtwarzacz CD czyta plyty CD-RW, bo one maja niewielka roznice miedzy regionami jasnymi i ciemnymi, duzo mniejsza niz tloczone plyty Cd i nawet mniejsza niz CD-R. To normalne. CD-RW sluza do napedow CD-R. Sprobuj innego typu plytek, moze w koncu trafisz na taki, ktory dziala, a jeszcze lepiej daj sobie spokoj z CD-RW. Plytki CD-R sa tanie jak barszcz.
  • mlekota 22.11.02, 23:58
    Dodam, że odtwarzacze CD, które są w stanie odczytać
    płyty CD-RW mają informacje o tym umieszczoną zazwyczaj w
    widocznym miejscu - najczęściej na szufladzie czy innej
    klapce od CD. Jeżeli na twoim odtwarzaczu takiej
    informacji nie ma to możesz z czystym sumieniem
    zrezygnować z prób ożenienia go z CD-RW.
  • ssaczek 23.11.02, 09:37
    Są specjalne płytki CD-RW Audio dają możliwość odtwarzania na większości
    odtwarzaczy jednak nie na wszystkich i kosztują 15-20zł. Mam Traxdata CD-
    ReWirtable Audio i spisuje się całkiem niezgorzej, działa na zwykłym jamniku
    Sony.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka