• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

monitor wyswietla zamiast czarnego zielony

  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.06, 21:14
    Prosze Was kochani koledzy i kolezanki o pomoc.Co to moze byc?
    W laptopie zamiast czarnego koloru wyswietla mi sie zielony. Juz w momencie
    startu mam kolor zielony na ekranie, potem nie wiedziec czemu, niektore
    rzeczy czarne sa czarne a niektore podswietla mi na zielono?Nie wiem od czego
    to zalezy?
    jesli ktos moze cos doradzic bede wdzieczna.
    • 22.11.06, 21:35
      a ile lat masz laptopa , wyglada na to ze karta grafincz robi psikusa
      • Gość: poziomka_25 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.06, 21:59
        mam od roku, te problemy trwaja juz z 6 miesiecy, ale ostatnio tak mnie
        doprowadzily do furii,ze powiedzialam dosc. i chyba wysle do serwisu, bo mam
        jeszcze gwarancje.tylko zastanawiam sie czy to nie z mojej winy? czy moze byc
        to przez ustawienia?
        • Gość: matejko IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.06, 23:12
          jak sie bawilas balansem kolorow to wszystko moze byc...
          • Gość: Poziomka-25 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.06, 09:50
            A jak ma sie niby nim bawic? poprostu laptop chodzil prze 5 miesiecy normalnie
            az pewnego dnia zaczal wyswietlac zamiast czarnego kolor zielony, wiec to
            chyba nie przez moja zabawe?dodam,ze przez jakis czas dzialal trik ruszania
            ekranem w laptopie, ale teraz to nie dziala?
            Wiec to co moze byc?
            Moze ktos mial cos takiego?
            dzieki za podpowiedz.
            • Gość: poziomka_25 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.06, 22:51
              Ma ktos pomysl co to jest?
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.