Dodaj do ulubionych

laptop ze sklepu internetowego

01.02.09, 02:14
Kupiłam lapka w sklepie internetowym.
Jak powinien być zapakowany?
Czy powinien mieć przeciętą tę taśmę z kłódkami.

Mój tak miał,taśma z kłódkami była przecięta, a na to naklejona przezroczysta.

Zmartwiłabym się, gdyby się okazało, że zapłaciłam 3 kola za lapka z jakąś
niespodzianką lub używanego przez kogoś wcześniej.
  • tlustakrowa 01.02.09, 13:03
    nikt?
  • m.gregor 01.02.09, 14:33
    Karton powinien byc zapieczetowany tasma producenta. No chyba ze klient
    zazyczyl sobie przygotowanie notebooka (instalacje systemu, dodatkowego
    oprogramowania np. Office, antywirus).

    Kupujac w sklepie internetowym tak naprawde nie wie sie czy kupuje sie sprzet
    fabrycznie nowy (zapieczetowany karton) czy uzywany/z polki/zwrocony.
    --
    Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji! Nasza główna metoda to
    zaskoczenie. Zaskoczenie i strach. To dwie metody. Strach, zaskoczenie i
    bezwzględna skuteczność - trzy metody. Strach, zaskoczenie, bezwzględna
    skuteczność i niemalże fanatyczne oddanie papieżowi. Cztery.. Nie! Wśród naszych
    metod... Wśród naszych metod są takie elementy jak strach, zaskoczenie...
    Wejdziemy jeszcze raz.
  • manhu 01.02.09, 13:27
    >lub używanego przez kogoś wcześniej.
    Czyli co: zwrot towaru ci się podoba, a już kupienie (używanego jako nowego) nie?

    Ludzie tylko chcieliby wypożyczać za darmo, ale już używanego złoma to już nie chcą (co zapewne też jest zgodne z prawem). Cóż kretyni z Sejmu zwani p-osłami uchwalili debilne prawo, więc podziękuj im.
  • maddox84 01.02.09, 13:47
    Nie masz racji, kupując nowy komputer i płacąc za niego pełną sumę klient ma
    prawo się spodziewać że dostanie nowy towar. Tak samo w supermarkecie jak
    dostaniesz kompa który stał na wystawie to sprzedadzą Ci go po promocyjnej
    cenie. To ryzyko sprzedającego przez internet, że musi się liczyć ze zwrotem.
    Oczywiście Ty byś wolała aby można było sprzedać wszystko, bez prawa klienta do
    reklamacji.

    Koleżance radziłbym opisać dokładnie, czy komputer nosił ślady użytkowania. Jak
    to sprawdzić, przede wszystkim bateria, wszystkie kable czy były poskręcane
    (tymi czarnymi drucikami), czy rzeczy były oryginalnie zafoliowane itp. Taśma
    mogła być zerwana, bo np. pracownik sprawdzał czy wszystkie elementy zestawu są
    w komplecie, co by się raczej chwaliło ;)

    --
    Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a
    później pokona doświadczeniem..
  • marex59 01.02.09, 17:11
    Jeśli ten monitor Tobie się nie podoba i nie minęło dziesięć dni po
    zakupie to możesz bez problemu go zwrócić do sklepu bez podania
    przyczyny dlaczego to robisz.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka