Dodaj do ulubionych

Problemy z przeglądarką???!!!!!!

IP: *.chello.pl 03.06.09, 19:42
Witam Was!
Już nie wiem gdzie szukać pomocy:(!!??
Dwa miesiące temu oddałam mojego laptopa do sformatowania.
I od tego czasu zaczęły się moje problemy!
Komputer szybko się odpala, programy takie jak: photoshop i word chodzą
sprawnie ale to, co dzieje się z internetem jest jakąś abstrakcją:((
Na początki korzystałam z Eksplorera po 3 dniach przeglądarka zaczęła skrajnie
wolno chodzić. Zainstalowałam Mozilla fairefox i znów po ok 3 dniach dziaŁo
się dokładnie to samo, co na tamtej!
Zauważyłam, że kiedy korzystam z internetu przez pierwsze 30 min. komp chodzi
ok. Dopiero po jakimś czasie, z godziny na godzinę komp chodzi coraz gorzej:(
Strony ładują się w miarę szybko, ale np. ok 5 min!! zajmuje mi zalogowanie
się na np. Allegro!
To samo na tym forum: po ok 40 min pisania na nim, jeden post otwiera się ok 2
min!!!
A nie wspomnę już o Naszej klasie i oglądaniu zdjęć- masakra!!!
Co ciekawa, kiedy gram w Kurniku wszystko jest ok! Czyli Jawa chodzo bez zarzutów.
Dodam, ze robiłam ,,speedtest" net jest ok, modem zresztą też.
Skanowałam go na 3 różnych antywirusach i nic nie wyszło!
Czy ktoś mi pomoże i powie co mu jest????
Z góry dziękuję!

  • Gość: troll IP: *.xdsl.centertel.pl 04.06.09, 06:57
    Co to znaczy laptopa do sformatowania? System nowy ci postawili? Jak ktoś
    dogrywał jakieś programy z niepewnego źródła to może jakieś paskudztwo się
    zadomowiło. Jakie masz łącze internetowe?
  • Gość: elektra1 IP: *.chello.pl 04.06.09, 11:02
    Hej! Dokładnie:) Kumputer wymagał sformatowania po 2 latach.
    Sformatowali go całego: nowi Windos HP... dokładnie wszystko!
    Co do internetu, to mam w miare szybki 2 MB. Tak, jak już pisałam,
    zrobiłam test i predkosc jest idealna. Wiec napewno nie jest to wina
    netu!
    Tak sobie mysle, kompa skanowalam 3 programami do zwykłch wirusow.
    ...Poczytałam wczoraj na tej stronie, ktora mi ktos zalinkowal i
    zastanawiam sie, czy nie mam czasem trojana? Bo z tego co tam pisza
    wywnioskowałam, ze zwykle antywirusy nie wychwyca trojana? Sama juz
    nie wiem:(
  • Gość: elektra IP: *.chello.pl 04.06.09, 12:56
    Sorry XP:)

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.