Dodaj do ulubionych

Czy jesc przed rannym treningiem???

IP: 81.15.189.* 19.02.04, 19:22
Chcialem sie zapytac czy cwiczac np 8 minute abs codziennie rano nalezy
najpierw cos zjesc a pozniej pocwiczyc, czy moze robic to na czczo i dopiero
po zjesc sniadanie!
Prosilbym tez o jakies szczegoly np jezeli jesc przed to po jakim czasie
mozna sobie cwiczyc te cwiczenia (brzuch, pompki itp) a jezeli cwiczyc przed
jedzeniem to czy od razu mozna przystapic do snaidania czy nalezy cos
odczekac - prosze o pomoc!!!
Edytor zaawansowany
  • jogger 20.02.04, 00:42
    Je się min. 2godz przed ćwiczeniami, bo wcześniej krew nie będzie zasilała
    mięśni, koncentrując się w okolicach przewodu pokarmowego. Jeśli celem ćwiczeń
    jest spalanie tłuszczu, bezpośrednio po można jeść najwyżej czyste białko.
    Śniadanie można opóźnić np. pijąc kawę po ćwiczeniach.
  • Gość: anna IP: *.trzciana.sdi.tpnet.pl 23.02.04, 09:32
    Mam serdeczna prośbę czy mogłabyś opisac te 8 minutowe cwiczenia, słyszałam
    duzo na ten temat ale nigdzie nie moge znalesc jak to wyglada (kaza odpada -
    nie mam).
    Z góry dziekuję.
  • Gość: patkag IP: 81.15.189.* 24.02.04, 01:33
    kazaa mozesz sobie sciagnac:) i bedziesz miala...ale ok postaram sie
    opisac...nie bedzie to proste:)) wiec jest to zestaw 10 cwiczen kazde wykonuje
    sie 45 sek w szybkim tempie i przechodzi do nastepnego bez zadnej przerwy...nie
    wiem czy kolejnosc bedzie taka sama...
    1. standardowe brzuszki (plytkie, rece za glowe lokcie szeroko i unosimy do
    napiecia miesni brzucha - nie caly tulow bron boze:)
    2. hmm mozna nazwac to pompowaniem...rece proste przed siebie kolana ugiete
    stopy na podlodze i rekami siegasz jak najdalej pomiedzy nogi:)
    3. lewa reka lezy spokojnie wzdluz tulowia prawa reka za glowa lokiec szeroko
    odwiedziony i sklony prawym lokciem (a prawdidlowo barkiem - lokiec jak
    najszerzej, nie ciagnac lokciem tylko miesniami brzuszka)do prawej ugietej
    nogi - ktora przyciagamy rownoczesnie ugieta w kolanie...opadajac na podloge
    nie stawiamy stopy na podlodze - zostawiamy ja ugieta w powietrzu)
    4. to samo tylko na lewa strone
    5. lezymy na plecach nogi razem, ugiete w powietrzu (kat 45stopni chyba), rece
    proste, dlonmi staramy sie dotknac stop (po stronie zewnetrzenej) i tez
    pompujemy- nie opadamy na podloge.
    5. lezymy na podlodze dlonie pod posladki, nogi ugiete i przyciagamy je do
    klatki piersiowej - tylko to nie ma byc kolyska tylko przyciaganie z naopieciem
    miesni.....nogi opuszczamy ale nie stawiamy stop na podlodze - tez jakby
    pompujemy)
    6. lezymy na podlodze tulow prosto, nogi ugiete w kolanach, stopy na podlodze i
    skrecamy nogi na strone lewa...czyli nogi ugiete leza tak aby kolana byly po
    stronie lewej a tulow prosto..jej mam nadzieje ze to zrozumialas eheh chodzi o
    to ze teraz skosne pracuja...prawa reka na kark, lewa wyprostowana lezy na
    podlodze i teraz skrecamy tulow w lewo przyciagajac unoszac delikatnie
    tulow ...uff chyba jasno to opisalam ehhe chociaz nie wiem hihi
    7. to samo tylko ze na prawo wszystko
    8. lezymy na podlodze, dlonie pod posladki, unosimy nogi lekko zgiete
    i "wypychamy" biodra do gory - tylko zeby to nie byl wyrzut nog tylko miesniami
    brzucha wypychamy sie do gory...
    9. lezymy na podlodze nogi ugiete w rozkroku, stopy na podlodze, rece splecione
    na karku i a zmiane prawy lokiec (a prawidlowo bark, nie ciagnac lokciem tylko
    miesniami brzuszka:)) ) do lewego kolana i lewy do prawego jednoczsnie odrywamy
    noge i ugieta przyciagamy...to co w 3 i 4 tylko polaczone
    10. lezymy na podlodze dlonie na brzuszek zeby poczuc czy miesnie pracuja...i
    spinamy sie znaczy robimy brzuszki tylko raczki nie za glowa tylko na
    brzuszku...

    uffff jejku mam nadzieje ze zrozumialas:)

    pozdrawiam

    Patka
  • Gość: anna IP: *.trzciana.sdi.tpnet.pl 24.02.04, 11:45
    dziekuje, wydrukuje i usiade z kartka w domu, bede przekladac tekst pisany na
    cwiczenia praktyczne, jajk cos nie zrozumiem - bede pytac.
    Jeszcze raz dzieki.
  • Gość: patkag IP: 81.15.189.* 24.02.04, 15:09
    nie ma sprawy...mam nadzieje ze nie zakrecilam za bardzo hehhe to sa tak na
    prawde najbardziej popularne i najczesciej stosowane cwiczenia na
    brzuch...tylko w opisie tak dziwnie wygladaja ehehhe

    P.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka