Ramiona, piersi- hantle ale jakie? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Mam pytanie-chciałabym troche zmniejszyć, ujędrnić te partie ciała -
    pomyślałam o hantlach- jakie wybrać -1,5 kg, 3 kg ....??? jakie będą
    najlepsze?
    • Wydaje mi się, że na samo ujędrnianie to 1-1,5 kg, ale jeśli się mylę to niech
      mnie ktoś poprawi.
      --
      www.dzieciom.pl/9656


      [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/3c610c14f5.png[/img][/url]
    • Gość: martocha IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.05.10, 15:15
      To zależy od tego ile ważysz i jakie ćwiczenia chcesz wykonywać. Jeśli
      potrzebujesz hantli do fitnessu, to szukaj czegoś z uchwytem (chodzi o coś
      takiego:
      www.sport-shop.pl/hantle-z-uchwytem-kettler-2x1kg-zielone-p-5773.html).
      Dzięki uchwytowi możesz swobodnie machać hantlami na wszystkie strony :) No i
      wtedy nie kupuj sobie dużego obciążenia. 2 kg maksymalnie...

      A jeśli chcesz hantle do ćwiczeń to kup sobie już coś cięższego (tak do 5 kg).
      Może np. te:
      www.sport-shop.pl/zestaw-hantli-fitness-winylowe-2-x-3-kg-p-5355.html
      Ogólnie moim zdaniem powłoka winylowa jest lepsza od jakichś pianek bo po
      pierwsze jest bardziej trwała a po drugie mniej się pocą ręce :)

      Daj znać jeśli będziesz potrzebowała porad jak ćwiczyć z hantlami. Ja teraz się
      przerzuciłam na gryf z odważnikami ale mam doświadczenie w ćwiczeniach z
      hantelkami :)
      • Gość: borowka IP: *.ssp.dialog.net.pl 28.05.10, 11:14
        Dlaczego tak mało kobiet chce ćwiczyć z hantlami? Ja na przykład lubię jak mi
        trochę widać mięśnie na ramionach... Uważam że to dobrze wygląda - szczególnie w
        lecie.
      • Gość: miu IP: *.acn.waw.pl 30.05.10, 18:42
        Matrocha, jakie cwiczenia bys szczegolnie polecila, zeby ujedrnic
        ramiona (odcinek na wysokosci krotkich rekawkow, ktory sie szybko u
        kobiet rozlazi)?
        • Gość: martocha IP: *.ssp.dialog.net.pl 31.05.10, 09:00
          Na początek polecam zakupić sobie ciężarki :) Najlepiej kupić sobie cały zestaw,
          żeby mieć różne ciężary. Znajdziesz coś takiego w sklepach sportowych, a jak nie
          to na pewno na internecie. Ja kupowałam całe moje wyposażenie treningowe w
          Sport-Shop.pl, więc możesz tam popatrzeć...

          Ćwiczenia na mięśnie dwugłowe i trójgłowe ramion znajdziesz na internecie, na
          przykład tutaj jest to fajnie rozpisane:
          www.forumsportowe.pl/viewtopic.php?p=79
          Rób trzy serie po 15 powtórzeń. Ciężary dobieraj sobie tak, żeby nie męczyć
          całkowicie mięśnia tymi 15 powtórzeniami.
          • Gość: gracja IP: 83.238.44.* 18.06.10, 15:11
            A ja mogę polecić ćwiczenia na siłowni pod okiem instruktora :) Swego
            czasu ja też uprawiałam jogging z takimi obciążnikami na nadgarstki
            (4kg) i po takiej 40 minutowej sesji ramiona bolały mnie bardziej niż
            nogi :-)
            • Gość: iskierka IP: 188.33.115.* 19.06.10, 10:56
              Jesli chodzi o barki to większość ćwiczeń robię z 4 kg hantlami. Nie
              ma sensu kupowac mniejszych bo zaraz będa Cu za małe wiec mozesz
              ćwiczyć z butelkami wody.
              Jesli chodzi o klatke piersiową to zależy od ćwiczenia np. rozpietki
              robię z 5 kg a zaczynałam z 4 kg i nie było to nic trudnego.
              Wyciskanie robie z 8 kg choć moge też robic ze sztanga 20 kg.
              Zaczynałam właśnie od sztangi a waże 48 kg i ze spokojem dałam rade.
              Myśle że każda kobieta by sobie poradziła.
              Poza tym na piersi jeszcze pompki i np. przenoszenie hantla zza
              głowy (mysle że 4-5 kg spokojnie wystarczy)
              • Gość: gracja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.10, 11:54
                Hehe ja ważę 55 kg i też spokojnie podrzucam 20 kilo na leżąco :) A w domu
                ćwiczę dodatkowo z obciążnikami. W ogóle jestem fanką takich obciążników. Nawet
                jak ide na rolki to zakładam na nadgarstki :D
      • Gość: Rafał_Karbo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.10.13, 09:34
        Jak by ktoś chciał mam kod rabatowy 10% na hantle z oferty hop-sport
        www.hop-sport.pl/pol_m_Sprzet-silowy_Hantle-360.html
    • Nie wiem jakie jest Twoje doświadczenie z takimi ćwiczeniami (z hantlami) ale
      jeśli do tej pory nie ćwiczyłaś, to 1,5 - 2 kilogramy to będzie najlepszy wybór
      dla Ciebie. To jeśli chodzi o piersi na ramiona możesz wrzucić już nawet 3 kilo
      - po pewnym czasie. tutaj masz spory wybór hantli
      www.hellhound.pl/hantle-sztangielki-c-72.html - a dodatkowo możesz
      poprosić o poradę obsługę sklepu.
      Ważne żeby ćwiczenia wykonywać dokładnie. Jeśli chcesz jedynie podkreślić wygląd
      swoich ramion i ujędrnić piersi to takie małe ( 2 kilo) obciążenie w zupełności
      Ci wystarczy.
      • Zgadzam sie w zupelnosci. Zaczelam cwiczyc z hantelkami bo nienawidze tych
        "bułek", ktore sie robią na tylnej czesci ramion. jestem mala i raczej drobna, a
        tu takie cos...Kupilam sobie wlasnie 2 kg i w sumie cwicze niezbyt intensywnie,
        bo tylko dwa rodzaje cwiczen, 3 serie po 15. na poczatku martwilam sie, ze to za
        malo, ale po miesiacu ramiona zaczely wygladac po prostu ladnie. Nie wiem jak
        bardzo chcesz byc zawansowana,ale na poczatek 2 kg wystarczy po to zeby wygladac
        estetycznie.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.