Dodaj do ulubionych

Czy bieganie bez diety sprawi ,że i tak schudne??

IP: *.ghnet.pl 15.09.10, 14:24
BĘDE biegac 20 minut dziennie...ale diety nie zastosuje zadnej bo jestem juz szczupla a biegac chce dla zdrowia i nie chce chudnac..niestety podobno nie moge biegac bo bieganie bardzo odchudza ,,i nawet bez stosowania diety sie chudnie..
a ja tak marzylam by miec uda i łydki grubsze :(okazuje sie ,że bieganie dla chudych nie jest dobre:(kolezanka od fitnessu mi tak powiedziala....
Edytor zaawansowany
  • aga11900 17.09.10, 23:09
    powiem krótko i treściwie- Tak ;)
  • Gość: KKDI8GD IP: *.ghnet.pl 23.09.10, 14:46
    TAK SCHUDNIESZ
  • Gość: fjd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.17, 16:03
    jezeli codziennie po kilka razy bede biegac to ile schudne przy 55 kg bede wazyc 35
  • znana.jako.ggigus 23.09.10, 17:52
    tak, ale biegaj dluzej. 40 min., od 20 min. zaczyna sie spalanie tluszczu.
    Ja schudlam 6 kg biegajac i b. sobie chwale ten sport.
    --
    ’Cause I told you once / And then I told you twice / And now I told you three times / And at the risk of repeating myself I’m gonna say it again: I wanna be your lover - Jarvis Cocker.
  • Gość: czy IP: *.ghnet.pl 23.09.10, 18:05
    czyli mozna wcinac slodycze i wszystko...a i tak sie chudnie biegajac?jesli tak to spoko
  • Gość: andzia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.17, 15:58
    a ile ci to zajeło
  • ezri 24.09.10, 12:46
    20 minut dziennie biegania nie sprawi, że schudniesz - stanowczo za krótki wysiłek. Lepiej wyjśc na 40 minut co drugi dzień (dopiero po około 30 min. wysiłku zaczyna się spalanie tłuszczów).
    Zaczynałam w styczniu od półgodzinnych marszobiegów, stopniowo wydłużając czas treningów. Potem przeszłam na przygotowanie do półmaratonu dla początkujących wg Jeffa Galloway'a. Po półmaratonie w marcu postawiłam sbie za cel maraton i przez pół roku realizowałam program Norriego Wiliamsona (już bez marszobiegów). Od stycznia (9 miesięcy)schudłam 12 kg bez żadnej konkretnej diety i to przy niedoczynności tarczycy. Przeciwnie jem więcej niż jadłam wcześniej (około 2500 kcal dziennie, a na dzień przed długiem wybieganiem 3000 kcal).
    Mnie się udało - więc jest to możliwe, ale każdy organizm jest inny więc musisz chyba sama na sobie wytestowac. Plany trenigowe, o których wspomniałam możesz bez problemu znaleźc w sieci.
  • Gość: gosc IP: 79.141.229.* 04.10.10, 16:10
    Ezri, czy moge zapytac w jakim jestes wieku? Ile czasu zajmowaly Ci srednio dziennie treningi? Czy w poczatkowym stadium (marszobiegu?) stosowalas interwaly?
  • ezri 13.10.10, 09:27
    Gość portalu: gosc napisał(a):

    > Ezri, czy moge zapytac w jakim jestes wieku? Ile czasu zajmowaly Ci srednio dzi
    > ennie treningi? Czy w poczatkowym stadium (marszobiegu?) stosowalas interwaly?

    Mam 31 lat. Treningi: 3-4 razy w tygodniu bieganie 1-2 razy (najczęściej raz - brak czasu)trening uzupełniający (basen lub siłownia).
    W sumie 4-5 dni w tygodniu cwiczeń. Większośc treningów razem z rozgrzewką zajmuje mi 50 - 90 minut. Wyjątkiem jest długie wybieganie raz w tygodniu - obecnie 3 godziny (startowałam od 1,5 godz).
    Nie, w satdium marszobiegów miałam stanowczo za słabą kondycję na interwały. Dopiero po około 4 miesiącach biegania wprowadziłam tradycyjne interwały (pogooglaj trening HITT). Teraz zamieniłam je na trening interwałowy wg Danielsa (bardziej wymagający, krótsze przerwy, dłuższe fazy intensywne)
  • dzika.zurawina 24.09.10, 22:56
    Zależy od bilansu energetycznego.
  • Gość: tal schudniesz IP: *.ghnet.pl 29.09.10, 12:31
    nawet jedzac bardzo wiele..i tłusto i słodycze biegajac i tak sie chudnie
  • gku25 29.09.10, 13:04
    Też mi się tak wydaje. Przecież jeżeli nie zmieni się znacząco diety a doda jakikolwiek wysiłek fizyczny no to mi wynika, że coś tam powinno powoli schodzić z kilogramów?
    --
    www.dzieciom.pl/9656


    [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/3c610c14f5.png[/img][/url]
  • scept89 29.09.10, 13:34
    tal schudniesz napisał(a):

    > nawet jedzac bardzo wiele..i tłusto i słodycze biegajac i tak sie chudnie


    Tak jest. Podobnie mozna dziennie tankowac do baku 50L benzyny, ale jesli tylko bedziemy jezdzic przez 5min z maksymalna szybkoscia to zobaczymy wkrotce puste dno baku.

    Wiekszosc ludzi nie jest w stanie po zczlapaniu z kanapy biegac ani dostatecznie szybko ani dostatecznie duzo aby spalic jakies kolosalne ilosci kalori. Powolne truchtanie to nie jest magiczny srodek ktory sprawi ze licznik spalonych kalorii bedzie lecial jak kamikadze a wiekszosc truchtaczy nie biega godziny dziennie.

    Za:
    caloriecount.about.com/calories-big-mac-i21111
    1 Big Mac bez sera = 576 kcal.

    To jest prawie godzina intensywnych cwiczen dla 70kg osobnika.

  • orange_gutan 01.10.10, 12:05
    To ktoś nagadał ci bzdur. Wiadomo, że bieganie doprowadza do szybkiego spalania tłuszczu, ale to interwałowe. Taki zwykły jogging rozwinie Ci mięśnie ud i łydek. Pamiętaj o dobrym obuwiu do biegania, bez płaskiej podeszwy. Dobre buty robi new balance, zobacz ofertę tej firmy na newbalance.pl. Świetne buty dla biegaczy, z podeszwami amortyzującymi stopy, kostki i kolana.
  • Gość: fgfgfgf IP: *.ghnet.pl 08.10.10, 17:02
    kazdy rodzaj biegu odchudza ..jogging zwłaszcza
  • nigolla 05.09.14, 08:57
    Chyba tobie ktoś nagadał bzdur, nieinterwałowie bieganie też odchudza!
  • Gość: mendeszu IP: *.centertel.pl 17.09.13, 12:46
    Generalnie to jest tak że jest wiele teorii na ten temat dlatego zawsze warto poradzić się specjalisty, trenera w tym zakresie. Pójśc na trening - nawet darmowy, takie teraz są w tym centrum zdrowia pod pałacem kultury.. byłam w poniedziałek na pierwszym treningu biegania i było super. Kolejny w piątek o 18.30
  • gtrstig 24.09.13, 23:12
    Jeśli chcesz mieć grubsze łydki i uda to rób przysiady głębokie (na uda) i wspięcia na palcach np. na schodach (na łydki) rób min. 3 serie po 15 powtórzeń codziennie lub co drugi dzień. Nie ćwicz tylko będąc głodna, bo mięśnie muszą się z czegoś budować.
    Prawdziwe piękno - intigirls.com
  • Gość: Agie IP: *.dynamic.chello.pl 01.12.13, 14:57
    BZDURA! Z tego co rozumiem, jesteś bardzo szczupłą osobą, czyli jesteś taka jak ja. W związku z czym, nie masz już prawie żadnej tkanki tłuszczowej do spalenia --> nie schudniesz jeszcze bardziej. Natomiast zaczniesz przybierać na wadze, bo twoje mięśnie nóg zaczną się rozbudowywać i faktycznie będziesz miała twardsze, nieco grubsze uda. Jednak dietę musisz jakąś tam zachować - jako pierwszy posiłek po treningu polecam coś, co zawiera sporo białka. Tak najszybciej nabierzesz objętości w udach, a rozumiem, że chcesz mieć je większe, bez cellulitu. W tym wypadku bieganie i rower są najlepszym rozwiązaniem. I, oczywiście, jak się dużo je, to ciężko schudnąć, nawet przy bieganiu ;) W tym momencie trzeba jednak dobrać dietę tak, żeby organizm miał energię do pracy i do regeneracji po wysiłku fizycznym. Podsumowując: biegając nie schudniesz, zaczniesz jeść trochę więcej, żeby dać organizmowi energię, pamiętać o proteinach - mięśnie muszą mieć z czego rosnąć :)
  • Gość: tynka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.13, 18:36
    Brak diety... to paradoksalnie też jakaś dieta :D Musisz mieć wiecej energii, bo organizm jest narażony na wysiłek. Przydałaby Ci się dieta wzmacniająca. Poszukaj na bogatyumysl, tam sa eksperci i na pewno Ci cos doradzą.
  • Gość: gosc IP: *.dynamic.mm.pl 25.05.14, 19:27
    Ja biegan miesiąc 3razy w tyg po 40min są to marszobiegi i nie schudlam ani grama . Mam36lat . Muszę zmienić dietę napewno . Jedyne co to poprawiły mi się pupa i uda .
  • Gość: syla IP: *.dynamic.chello.pl 20.06.14, 08:22
    Ja biegam - marszobiegi 4 razy w tygodniu - trening ok.40 min do 1 h i bez diety schudłam w pierwszym miesiącu 3 kg.
  • marcus_pol 24.06.14, 12:45
    Najbardziej efektywne bieganie,jeśli chodzi o stracenie zbędnych kilogramów, to bieganie interwałowe, czyli na przykład 5 minut biegu i 2 minuty sprintu i 1 minuta marszu. I tak na zmianę. Wystarczy pół godziny. Pocimy się wtedy bardzo i początkowo może być trochę męczące ale już po paru takich biegach można się przyzwyczaić. A jeśli chodzi o bieganie pod kondycję, to wystarczy robić to regularnie. Dieta zawsze ważna jest przy treningu. Nieważne, czy chodzi o schudnięcie czy przybranie masy. O bieganiu i diecie możesz przeczytać tutaj.
  • Gość: LOTTA IP: *.tvkslupsk.pl 22.08.14, 13:32
    witam was na portalu , jesli o chodiz o bieg to ja codziennie , biegam , czasami co drugi dzien po 40 min , uformowaly mi sie super pupa i uda czuje ze schudlam wage - wyrzucilam kiedys teraz moge sie juz zapiac w moje stare portki , naprawde chceci , checi i raz jeszcze checi lenia z siebie trzeba wygnac aby do czegos dazyc ale sie oplaca wszystkiego dobrego i szybkiego schudniecia a nie jestem na zadnej diecie wszystko jem i duzo slodyczy rowniez :)))))
  • anikssa 03.09.14, 21:54
    Sama na własnym przykładzie mówię: można biegać i nie schudnąć. Wszystko kwestia bilansu kalorycznego. Nie mam nadwagi, ale parę kilo zrzucić bym chciała dlatego zaczęłam biegać, no okazuje sie niestety że w moim przypadku chudnięcie pozwala mi co najwyżej utrzymać wagę (jak miałam przerwę z powodu kontuzji to przytyłam nieco). Także jeśli jesteś szczupła to zdecydowanie biegaj i niczym sie nie martw! Na pewno ładnie umięśnisz nogi, ale tłuszczu nie spalisz jeśli będziesz jadła odpowiednie ilości :) a po jedzonku apetyt dopisuje, oj dopisuje ;)
  • markac28 12.09.14, 18:33
    Obecnie nie stosuję żadnej diety chodzę ok. 10 km dziennie (do i z pracy)i schudłam przez trzy tygodnie 4 kg
  • Gość: fitneska IP: *.90.59.30.sttb.pl 12.08.15, 10:28
    wg mnie na pewno troche Ci pomoze, zalezy czy jesz duzo, jak utrzymasz taki sam poziom odzywiania i zaczniesz biegac to bedzie ok. Jak troche ważysz to radze kupic sobie jakies buty z lepsza amortyzacją bo sobie zniszczysz stawy. New Balance Vazee Rush mają jakąś nową specjalna piankę amortyzujacą, mozna by je sprawdzic
  • martusia277 17.08.15, 16:03
    przy bieganiu sylwetka się ujędrnia i staje sie smukła. bez obaw, biegaj, bo to świetny sport, a dodatkowo można pomagać. we wrześniu będzie pko bieg charytatywny, na posiłki dla dzieci.
  • tomaszfit 20.08.15, 11:15
    Z pewnością ale najważniejsza jest dieta .
    Zapraszam na stronę gdzie można zapisać się na bezpłatny kurs odchudzania.
    www.fitness-stylzycia.pl
  • Gość: tomek IP: *.173.14.120.tesatnet.pl 07.04.16, 14:17
    na pewno coś Ci to pomoże, ale pamietam, że po takim treningi bedziesz mieć większy apetyt. Poza tym należy tez pamietac o dobry obuwiu do biegania, po poza efektami odchudzania możesz mieć tez efekty w postaci kontuzji. Zobacz sobie NEw Balance z amortyzacją RevLite, bardzo dobre buty
  • bieganiemagdy 08.04.16, 21:51
    Nie napisałaś ile masz lat i ile ważysz. Wszystko zależy od metabolizmu, wieku, obecnej tkanki mięśniowej i tłuszczowej oraz somatypu sylwetki (endo, mezo, ekto).
    Ze swojego doświadczenia poznałam osoby, które nie schudły po wprowadzeniu regularnego biegania ale wzmocniły mięśnie i zmieniły proporcje ciała nieco. W przypadku kobiet odchudzanie i bieganie to nie taka prosta sprawa. Każdy organizm jest inny i inaczej reaguje (wzrost apetytu itp)
    --
    Blog o bieganiu
    Blog o copywritingu
  • magata.d 16.04.16, 17:04
    Po 6-latach autorka wątku pewnie już ma inne problemy ;)
  • Gość: rośka IP: 176.114.239.* 18.04.16, 22:10
    dieta to styl życia . musisz wyrobić nawyki zdrowego zywienia. polecam świeże soki z wyciskarek wolnoobrotowych,zostawiają mnóstwo witamin
  • prasky25 21.04.16, 15:30
    Odpowiednia dieta i będzie ok. Bieganie kształtuję sylwetkę, poprawia kondycje i człowiek jest zdrowszy. Na X Wolsztyńskiej dziesiątce się pobiega.
  • gookie 22.04.16, 08:58
    A ja nie byłabym pewna, 20 minut to naprawdę nie jest tak dużo. W tym czasie procesy spalające tłuszcz nawet sie nie uruchamiają.
  • for.motivation 24.04.16, 22:23
    Początkowo Twoja waga może nieco opaść, bo to bodziec dla organizmu, coś nowego. Ale po dłuższym czasie waga powinna się zatrzymać i wrócić do poprzedniego stanu, Twoje mięśnie się rozwiną jeśli oczywiście zostawisz im czas na regenerację i zjesz coś zdrowego po treningu...
    Lecz jeśli zależy Ci na rozbudowie mięśni radzę trening siłowy przysiady, wykroki, wymachy nóg, itp. z obciążeniem lub nawet bez. Powinno dać Ci to więcej niż bieganie, chyba że sprawia Cie to przyjemność i taką aktywność wolisz :)

    --
    Instagram- www.instagram.com/for.motivation/
    E-mail- for.motivation@wp.pl

    Cel: zostać trenerem/instruktorem

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka