Dodaj do ulubionych

brzuch bez sześciopaka:)

17.12.11, 23:42
Jak wzmocnić mięśnie brzucha, szczególnie dolne, ale tak, żeby nie robił się ten cholerny sześciopak!;) Najlepiej w domu, nie na siłowni. Czy powinny być to jakieś konkretne ćwiczenia, czy raczej sposób - mniej powtórzeń/ więcej powtórzeń?
Edytor zaawansowany
  • speeddemon 20.12.11, 10:12
    Co masz na myśli pisząc: "żeby nie robił się ten cholerny sześciopak"?
  • scept89 20.12.11, 17:18
    speeddemon napisał:

    > Co masz na myśli pisząc: "żeby nie robił się ten cholerny sześciopak"?

    No jak to co? Powszechnie wiadomo ze jakiekolwiek cwiczenie na brzuch powoduje natychmiastowy rozrost miesnie ktorego nie sposob sie pozbyc, a tego przeciez nie chcemy?
    Ja np wykonalem kiedys z piec lat temu pojedyncze wznoszenie nog zanim spelzlem z loza i do dzic mam szesciopak albo i dwunastopak (kiedys podnioslem tulow lezac). Bo po pojedynczym przysiadzie robia sie nam uda jak u panczenistow a po dwoch dniach podnoszenia kubka do ust ramie mamy jak u Pudziana.


  • gku25 21.12.11, 21:52
    Hehehe, dobre.
    --
    www.kochamylaure.pl/
  • voldenuit1 22.12.11, 00:33
    Warto pytać, choćby po to, aby ktoś nam uzmysłowił, jakie to absurdy przychodzą nam do głowy!
    Ja tu sobie robię ćwiczenia na ten mój brzuch i WYDAJE MI SIĘ, że widzę na nim 6 kwadratów, i że widać je coraz bardziej, a ja wolałabym, żeby brzuch był twardy i gładki, bez kratki; a tu się okazuje, że to po prostu niemożliwe, żeby coś tam było, tak absurdalne, że boki można zrywać.
    Co prawda nadal widzę kratkę, ale mam nadzieję, że ten problem rozwiąże okulista, a jeśli nie, to zostaje jeszcze psychiatra - powinien chyba poradzić sobie z takim niegroźnym urojeniem.
  • scept89 02.01.12, 12:51
    voldenuit1 napisała:

    > Warto pytać, choćby po to, aby ktoś nam uzmysłowił, jakie to absurdy przychodzą
    > nam do głowy!
    > Ja tu sobie robię ćwiczenia na ten mój brzuch i WYDAJE MI SIĘ, że widzę na nim
    > 6 kwadratów, i że widać je coraz bardziej, a ja wolałabym, żeby brzuch był twar
    > dy i gładki, bez kratki; a tu się okazuje, że to po prostu niemożliwe, żeby coś
    > tam było, tak absurdalne, że boki można zrywać.

    Pewnie. Skladajac twoje dwa posty pytanie ktore zadajesz brzmi:

    Jak posiadajac brzuszny szesciopak zlikwidowac go cwiczeniami miesni brzucha?
    (zdaje sie ze owe dolne partie brzuszne dalej chcesz wzmacniac?)
    Prawda ze sensowne?

    Bywaja osobnicy robiacy brzuszki setkami dziennie co juz prawie w kardio wchodzi. Jak myslisz, zanika im kratka?

    Na zanik kratki dobre jest jedno cwiczenie: jedzenie tortu na czas. Nawet umiarkowane otluszczenie niweluje kratke nie oslabiajac przy tym miesni. a jesli chcesz zyc z malym % tkanki tluszczowej w organizmie i silnymi miesniami brzucha to nie pozostaje nic innego niz zaakceptowanie ze owe miesnie przez skore sa widoczne. I zadne magiczne cwiczenie tego nie zmieni.
  • voldenuit1 22.12.11, 00:13
    Mam na myśli to, że podoba mi się brzuch gładki, płaski i w miarę twardy. GŁADKI. Naprawdę nie wiem jak wytłumaczyć sformułowanie "bez sześciopaka": "bez" czyli "pozbawiony", sześciopaka - to taka mięśniowa kratka na brzuchu, natomiast słowo "cholerny" znamionuje mój negatywny emocjonalny stosunek do tej kratki na moim brzuchu.
  • jogger 23.12.11, 14:07
    sixpack to rezultat ćwiczeń siłowych, gdyż tylko włókna mięśniowe szybkokurczliwe mogą się rozrazstać w reakcji na obciążenia. Włókna wolnokurczliwe w tym obszarze mają podtrzymywać narządy wewnętrzne i żeby mieć PŁASKI brzuch trzeba skupić się na nich, więc żadnych skłonów, tylko ćwiczenia typu izometrycznego połączone z oddychaniem przeponowym. Idealny jest do tego system Pilates, w dalszej kolejności joga
  • voldenuit1 27.12.11, 23:52
    Mam w domu płytę z Pilates, ale instruktorka ma sześciopak jak kulturystka (choć może ćwiczyć coś jeszcze), a ćwiczenia na brzuch to również skłony. Przypuszczam, że to jest takie niby-Pilates, zwłaszcza że o oddychaniu jest tam niewiele. Wyszukałam sobie zajęcia i się przejdę. Dziękuję!
  • natanequ 17.02.12, 19:18
    wyrobienie sobie kratki na brzuchu, szczególnie u kobiet które mają większe otłuszczenie niz facecie nie est takie proste :) jeśli więc będziesz robić brzuszki np. 200 dziennie i tak jak przedmówcy pisali - bedziesz go atakować w różny sposób (ćw nóg w staniu, leżeniu no. ich unoszenie) nie powinnac obawiać sie o krate. jaki masz procent otłuszczenia ciała? tzn. jestes bardzo szczupła czy nie? jak masz prawidłową wage lub trochę większa to nic nie powinnas sie martwic chya ze robiąc brzuszki używasz dodatkowych obciązen zewnetrznych :D
    www.fit360.pl
  • forumowicz1965r 18.02.12, 08:26
    Ale co, nie chcesz pokazać że 'pompujesz' brzucho a potrafić przyjąć pancerfausta?
  • mrukmrukmruk 19.01.12, 13:19
    Atakuj brzuch różnymi ćwiczeniami, nie tylko brzuszki, ale także wszelkiego rodzaju nożyce, rowerki i tym podobne (pewnie domyślasz się o co chodzi). Zerknij sobie na ten artykuł, tu masz wymienione kilka ćwiczeń.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka