Dodaj do ulubionych

jegger,poszukuje jakiegos klucza

IP: *.goclaw.sdi.tpnet.pl 27.03.02, 10:28
Pozdrawiam cala grupe, jestescie super. Mam małe pytanko... czy ktos mial moze
taki problem, ze niezaleznie od diety nie chudł...? stosowalam Atkinsa,
Montignaca, niskotluszczowa...a nawet paskudna diete Beverly Hills wszystkie
zgodnie z zeleceniami i nic. Moje bmi wskazuje niedowage, ale ja naprawde mam
tluszczyk... cwicze bardzo, bardzo duzo i sensownie. Jednak tluszczyk ani
drgnie. Moze ltos ma podonbe doswiadczenia?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Magda IP: 80.48.25.* 27.03.02, 12:31
    Mam to samo. BMI = 18, ale duzo tluszczyku do zrzucenia z ud i brzuszka! Zadne
    diety nie skutkuja, chyba ze zupelnie przestane jesc i umre z glodu :-)
    Moze jakies specjalne cwiczonka? Mam rowerek, ale ile mozna na nim jezdzic i
    sie nie znudzic?! Na silownie czy fitness nie mam czasu chodzic, bo dlugo
    pracuje, ale moze jest jakis zestaw do domu? Albo jakas specjalna dieta
    (chociaz chyba wszystkie tu przedstawione stosowalam)?! Pomozcie, bo lato sie
    bliza!!!
  • Gość: izabelsk IP: *.uk.fid-intl.com 27.03.02, 13:07
    A moze to co opisujesz nie jest tluszczykiem, tylko b.luznymi miesniami.
    I pewnie jedyny sposob to cwiczyc w domu.
    Te aktorki i modelki, ktore sa szczuple a jednoczesnie umiesnione cwicza do 3
    godzin dziennie pod okiem zawodowych instruktorow zeby tak wygladac.
    Bardzo modna jest teraz joga i power-joga.
    Wydaje mi sie, ze BMI ponizej 20, to niedowaga itrzeba sie b.pilnowac, zeby nie
    nabawic sie niedoborow witaminowo-mineralowych.
    A nawet jesli bierzecie uzupelniajace witaminy/mineraly, to i tak trzeba
    tluszczu dla niektorych witamin, zeby sie przyswoily w organizmie.
    Nie pisze, zeby krytykowac, ale zwrocic uwage.

    Pozdr

    izabelski
  • jogger 27.03.02, 16:18
    Taki lokalny tłuszczyk to kobieca specjalność, robota estrogenu - po prostu
    zapasy na okres ciaży, których organizm nie chce się pozbyć. Jedynuy sposób na
    takie sadełko to długotrwałe ćwiczenie mięśni pod tym sadełkiem, powodujące
    lokalne przegrzanie, przekrwienie i co za tym idzie lepsze odprowadzanie
    wolnych kwasów tłuszczowych z tego obszaru. Ćwiczenia są podane w wielu
    wcześniejszych wątkach.
    Gdy tłuszcz jest wszędzie i nie daje się mimo diety low-carb, to inna historia -
    może to być np. drożdżyca przewodu pokarmowego i co za tym idzie tzw.
    samoodżywianie organizmu.
  • Gość: kasia IP: *.goclaw.sdi.tpnet.pl 27.03.02, 17:53
    A czy w tych cwiczeniahc brzucha pomaga cos taki pas do cwiczen obcisly na
    brzuch? Dzieki za odpowiedz! JestesciekOchani
  • jogger 28.03.02, 11:39
    Do ćwiczeń wykonywanych przy ugięciu tułowia pas nie nadaje się,gdyż będzie po
    prostu odstawał od brzucha. Używam go przy bieganiu i na rowerek.
  • Gość: kasia IP: *.goclaw.sdi.tpnet.pl 28.03.02, 12:00
    Dzieki Jogger! Bardzo czesto używam stepperka, wiec zastanawiam sie nad tym
    pasem. Ale gdzies tam wyczytalam, ze nie mozna schudnac w jednym miejscu, ze
    organizm sam sobie wybiera skad traci tluszcz... z tego wynikaloby ze takie
    pasy miejscowe, albo nawet robienie brzuszków nic nie daje... rozumiem, ze Ty
    jestes przeciwnego zdania...
  • jogger 28.03.02, 13:42
    Oczywiście że tracimy tłuszcz z całego ciała, ale bardziej intensywnie usuwany
    jest on z miejsc o wyższej temperaturze ('wytapianie':-)) gdyż są one lepiej
    ukrwione, a zatem dotlenione. Np. biegając doskonale spala się tłuszcz z nóg i
    pośladków, a z brzuszka już nie. Sam pas to tylko przegrzanie zewnętrzne i
    tracimy tłuszcz podskórny (podobnie jak w saunie - ważne przy robieniu rzeźby),
    przegrzanie przez pracę mięśni powoduje spalanie głębszych 'pokładów' sadełka.
  • Gość: kasia IP: *.goclaw.sdi.tpnet.pl 28.03.02, 13:47
    czyli w takim razie jednak brzuchy cos daja... no bo necie jest pelno
    informacji, ze tylko wzmacniaja miesnie, i dzieki temu trzymamy sie prosto i
    lepiej wygladamu, natomiast nic nie robia z tluszczykiem. Jak juz pisalam
    jestem szczuplutka i jak wciagne bzuszek to ladnie nawet wygladam... ale
    niestey kiedy usiade nie jest juz tak dobrze.
  • jogger 28.03.02, 14:10
    Dłuższy wykład (i przykład :-) ) nt. odchudzania brzuszka:
    www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?
    dzial=0511&forum=342&wid=1113426&aid=1113426&layout=2
  • Gość: Zaddie IP: *.goclaw.sdi.tpnet.pl 06.04.02, 22:00
    ciekawy watek! mam wobec tego pytanie... a wiec, odzywiam sie w miare dobrze
    (montignac, z modyfikacjami) cwicze bardzo duzo na silowni, tak jak zalecasz -
    najpierw rozgrzewka, potem cwiczenia z obciazeniami a potem dlugie aeroby
    (rower, bieznia, wioslarz, stepper) mam teraz slicznie wyrzezbione nogi( z
    pupa) i rece oraz plecy. natomiast brzuch nadal ukrywa sie pod tluszczykiem.
    Moje BMI to 20, wiec niemam nadwagi - nic takiego. zastanawialam sie nad
    dalszymi modyfikacjami diety, tzn poza likwidacja niedobrych weglowodanow nie
    jedzenie przy tym wogole tluszczu, a serki tylko o obnizonej jego zawartosci.
    Zastanawiam sie tylko czy to cos da, bo jakos niektore babki tak jak ja po
    prostu pieknie chudna wszedzie poza brzuchem. Powiedz co radzisz, ograniczyc
    diete, cyz zrobic jeszce intensywniejszy trening brzusia, czy moze jedyny
    ratunek to np Guam czy lipoliza ...
  • Gość: Martyna IP: *.proxy.aol.com 07.04.02, 03:21

    A moze sprubujesz cwiczen izometrycznych czyli tzw wciaganie brzucha od rana
    do wieczora za kazdym razem jak sobie przypomniz a najlepiej nieustannie po
    miesiacu brzych powinien zniknac.
  • jogger 08.04.02, 15:31
    No właśnie, te aeroby pieknie rzeźbią te części ciała, które przy nich pracują.
    Tak samo długotrwale trzeba też męczyć i brzuszek przez spięcia, jak w linku
    powyżej.
  • Gość: dan IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 30.03.02, 12:27
    Wydaje mi sie, ze w twoim przypadku to przede wszystkim nalezy zaczac cwiczenia
    silowe by zwiekszyc masa miesniowa. Niski bmi i sporo widocznej tkaniki
    tluszczowej oznaczaja, ze masz za malo miesni. Ich zwiekszenie ma podwojne
    znaczenie: poprawisz przemiane materii (byc moze wlasnie slaby metabolizm
    zmniejszany jeszcze przez diety niskoweglowodanowe byl przyczyna twoich
    niepowodzen) oraz zmniejszysz ryzyko pojawienia sie obwislej skory po spaleniu
    tluszczu (czyms to miejsce trzeba wypelnic, a skora az tak elstyczna jak guma to
    nie jest).
    No i radzilbym liczyc kalorie (przynajmniej do czasu nauczenia sie szacowania
    ich "na oko") bo dzieki temu latwiej bedzie okreslic jaki jest wplyw diety a jaki
    treningu na ksztaltowanie sylwetki.
    Nstomiast z cwiczen aerobowych to na razie mozesz zrezygnowac, bo bedziesz tracic
    lub utrudnisz przyrost masy miesniowej. Zacznij je stosowac gdy zlapiesz troche
    miesni.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka