Dodaj do ulubionych

wczasy odchudzające

IP: *.localdomain / 80.53.112.* 12.05.05, 23:59
wyjezdzam na wczasy odchudzające do Karpacza w lipcu www.zdrowie-
kondycja.com.pl kto sie przyłaczy.
Obserwuj wątek
    • basbusaa Re: wczasy odchudzające 16.06.05, 08:55
      Wróciłam i już mogę opowiedzieć. :-)
      Warto na pewno na takie wczasy pojechać. Jest to wstęp do odchudzania, duszo
      się ruszaliśmy, jedliśmy niewiele 1000-1200 kcal.
      Tylko jeśli jechać to nie do tego ośrodka. Dziewczyny które były ze mną na
      turnusie polecały Balt-tur w Jastrzębiej Górze. Nadaje się do remontu, pokoje
      niby wyremontowane, ale grzyb na suficie jest, okna nie można było zamknąć.
      Mała grupa ok. 10 osób i jak ktoś nie mógł chodzić po górach to nic w zamian
      nie było. Siłownia tak beznadziejna, że lepszą mam chyba w domu. :-) Jedzenie
      ciągle podobne i 3 razy dziennie zamiast przynajmniej 5. Po 2 tygodniach miałam
      dosyć marchewki, jabłek i cebuli, oszczędzają na jedzeniu strasznie.
      I jeszcze właściciel - cham, prostak i burak. Chodził tylko, nieszczerze się
      uśmiechał i mówił, że jest właścicielem. Jak chciałam powiedzieć, że np.
      jedzenie monotonne to się głupio cieszył i zmieniał temat. Na pomoc od niego
      nie było co liczyć.
      Schudłam 1kg (z tym, że ważę ok 60 kg więc cudów się nie spodziewałam), 2 cm w
      biodrach, 3 w tali, po 2 w udzie. Więc jak dla mnie ok.
      Pojechałam niezbyt ciężka i trochę wysportowana (chodzę na siłownię, basen i
      dużo chodzę). Powinnam jeść ok. 1200 kcal dziennie przy odchudzaniu ( 60kg *
      0,9 * 24 =1296 to spalam jak tylko leżę + 400kcal na codzienne czynności typu
      mycie, dojście do pracy itp. - ok 500kcal to daje 1196 kcal.
      Natomiast przy cięższych osobach podejrzewam, że będzie jojo. Ale wg mnie
      warto, w innym ośrodku oczywiście.


      --
      Poranki byłyby o wiele przyjemniejsze, gdyby zaczynały się później.
      GARFIELD
      • Gość: Karolina Re: wczasy odchudzające IP: *.localdomain / 80.53.112.* 16.06.05, 20:00
        czesc
        Masz racje takie wczasy to wstep do zdrowego i wlasniwego odchudzania, ja bylam
        rok temu w Karpaczu chyba ktos tam jedzie w lipcu jak sie nie myle to oli pisal
        o tej stronce. Powiem ze bylo rewelacyjnie, pokoje nowiutkie ,czysciutkie i
        dziennie sprzatane, mila obsluga, zajecia dla kazdego dzien byl wypelniony,
        ciwczenia,wycieczki, basen, masaze hmm - bylo super. Jedzenie tez bylo bardzo
        dobre i powiem ze nawet nie poczulam ze mniej jem a schudlam po 14 dniach
        prawie 3 kg. Oczywiscie wiece czasem z dziewczynami urywalysmy sie na kawe i
        ciacho - ale i to mialo swoje plusy - bylo rewelacyjnie chyba w tym roku tez
        pojade ale wiem ze teraz ciezko u nich z miejscami
        • renata19 Re: wczasy odchudzające 18.06.05, 20:37
          Marto jeśli wierzysz w to co napisałaś to Ci gratuluję.Z doświadczenia własnego
          wiem że brak dyscypliny w pojedynkę całkowicie rozkłada plan wcześniej
          ułożony.A to poćwiczę później a może jutro itd.Jadąc do ośrodka płacisz i
          musisz podporządkować się rozkładowi dnia,ćwiczeniom diecie itp.Ja mieszkam w
          Warszawie więc najbliżej mam do Nałęczowa do Ośrodka Odnowy
          Biologicznej .........Posiłki mimo niskiej kaloryczności są super i już po
          dwóch dniach uczucie głodu jest Ci obce.Ponadto oprócz ćwiczeń itp.na miejscu
          masażysta,kosmetyczka i wszystkie zabiegi upiększające.Wracam
          naprawdę "odnowiona" i z nowymi nawykami żywieniowymi.
          • Gość: Marta Re: wczasy odchudzające IP: *.chello.pl 19.06.05, 01:53
            Renata, masz rację, podstawą jest dobra motywacja!
            Tylko trochę mnie zniechęciła opinia basbusaa, wydac tysiąc czy dwa i schudnąć
            kilkogram czy dwa, to trochę mało optymistyczna wersja.
            Cały czas myślę o tych wczasach. Przynajmniej już wiem gdzie nie jechac, dzięki
            basbusaa!:)
    • Gość: ulka Re: wczasy odchudzające IP: 80.51.41.* 21.06.05, 14:41
      jak tak was jeszcze trochę poczytam to może się w końcu zmotywuję, zeby
      pojechać. najchętniej do jastrzębiej, bo tam mają swój basen na miejscu.
      www.drejk.pl (to chyba będzie drejk 2B).
      ktos pisał, że jedzie w sierpniu? jakie sa terminy? czy w lecie nie jest
      drożej...?

      cholercia chodzi za mna taki wyjazd co najmniej od trzech lat i cos nie mogę
      znaleźć chętnych.. a samej jakos tak gupio :-))
    • niusiaa1 Re: wczasy odchudzające 14.10.05, 19:02
      Hej. Ja bylam dwa razy na takich wakacjach i najfajniej jest wiosna, zanim sie
      zrobi goraco. Bylam w Jastrzebiej Gorze w osrodku Krystyna. Moze to ten sam co
      w gorach..... bo TRAGEDIA. Cwiczenia w pokoju goscinnym, okropne jedzenie -
      cebula, zimny sok z burakow, seler itp. To byla dieta M.Dabrowskiej, warzywna.
      Cos okropnego, szczegolnie dla takich osob jak ja, ktore po surowych warzywach
      dostaja bolow brzucha. Przed wyjazdem wlascicielka powiedzial ze bede mogla
      zamowic normalne posilki tylko ze dietetyczne (mam cukrzyce). Ale na miejscu
      nici z tego. Pokoje.... brzydkie. Program.... nudny.
      Nastepnego roku bylam w osrodku prowadzonym przez malzenstwo. I tu polecam,
      duzo urozmaiconego wysilku, odpowiednia kadra, rozne grupy zaawansowania, dieta
      ok, fajne posilki i przede wszystkim bardzo duze zaangazowanie wlascicieli.
      Wiem ze teraz sie przeniesli gdzies do osrodka olimpijskiego. Sprobujcie
      poszukac w googlach Twoj Sukces. na pewno sie wyswietli. Oni sa fascynatami
      zdrowego zycia. Na koniec mielismy dyskoteke. A co roku dostaje folder i
      pocztowke na swieta. To bardzo mile....
      • edyta95 Re: wczasy odchudzające 24.10.05, 14:29
        Jakbyś mogła coś więcej napisać o zajęciach tam prowadzonych. Chodzi mi o to
        czy jest to ośrodek również dla osób bez problemu nadwagi, bardzo aktywnych.
        Cwiczę kilka razy w tygodniu po ok 3 godz. Chciałabym wyjechać żeby odpocząć od
        stresu, żeby ktoś zadbał o moją dietę, ale nie zmniejszyc intensywności
        uprawiania sportu. Marszobiegi kojarzą mi się troszkę "emerycko" - bez obrazy
        dla kogokolwiek. Nie mogłam też znaleźć zdjęć przedstawiających ośrodek
        (wodoczki tylko), więc coś na ten temat również. Dzięki wielkie i pozdrawiam :)
        • Gość: bea Re: wczasy odchudzające IP: *.icpnet.pl 25.10.05, 07:27
          Jeśli jesteś osobą aktywną i lubiącą ruch to polecam ci ośrodek
          www.nawzgorzu.pl Byłam u nich kilka razy i choć na codzień też jestem bardzo
          aktywna fizycznie nie nudziłam się u nich i wracałam za każdym razem bardzo
          zadowolona. Mają w cenie pobytu dużo ruchu , intensywność co prawda zależy od
          poziomu grupy, ale można się nieźle zmęczyć. Nie bagatelizuj też marszobiegów -
          jeśli są dobrze poprowadzone to wracasz z nich mokra z wysiłku. Ośrodek jest
          nieduży, dobrze utrzymany, dita smaczna, kadra sympatyczna - szczerze polecam.
          Mieszczą się w Odargowie k/Dębek (4 km od morza). Wszystko mają dosyć dokładnie
          opsane na stronie internetowej, więc wejdź i poczytaj.
    • Gość: mika Re: wczasy odchudzające IP: *.acn.waw.pl 24.10.05, 01:37
      Ja tez bylam w Drejku. Jesli chodzi o kadre i wyzywienie, to rzeczywiscie
      nadmiarem profesjonalizmu nie grzesza, ale dzieki samozaparciu i
      nieogranczonemu dostepowi do basenu (duzo plywalam) schudlam 2kg w ciagu
      tygodnia. Do wyjazdu podeszlam na wesolo, a biegajace z obledem w oku grupy z
      Balturu troche mnie przerazaly. Ale oni pewno maja lepsze wyniki.
    • Gość: mala Re: wczasy odchudzające IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.05, 13:21
      Jakoś nie pojawiły się tu żadne opinie na temat wczasów odchudzających w
      ośrodkach Hulewicza. Ja byłam kilkakrotnie w Smreku i Kolibie w Piwnicznej
      (jest też ośrodek w Gąskach nad morzem) i mogę jak najbardziej te ośrodki
      polecić! To, co je wyróżnia, to przede wszystkim kadra instruktorów na
      najwyższym poziomie!!! Młodzi, bardzo mili ludzie, pasjonaci trochę (wspaniałe
      wycieczki górskie - można spalić sporo kalorii:-). Ostatnio zajęcia fitness na
      najwyższym poziomie. No i cała atmosfera bardzo miła, jedzenie bardzo dobre
      (dieta 1000 kcal, posiłki bardzo smaczne). Są to miejsca, do których naprawdę
      chce się wracać! Ja zawsze chudnę tam min. 4 kg ciągu 2 tygodni i wracam
      naładowana energią na cały rok! A jak już wrócę do domu, to znowu chcę tam
      jechać. Także polecam wszystkim!!!
        • naughtyangel Re: wczasy odchudzające 27.04.06, 12:42
          Ja bylam w Swinoujsciu ale w osrodku Promenada, i odradzam ten osrodek i w
          ogole samo Swinoujscie. Z tego co zauwazylam najistotniejszym elementem dnia na
          takich wczasach jest tzw marszobieg czyli intensywny co najmniej dwugodzinny
          marsz. Swinoujscie ma ten problem, ze lezy na polwyspie i tam nie ma gdzie
          chodzic, bo albo jest zalew albo granica, na dluzsze marsze trzeba przekraczac
          granice i chodzic po niemieckiej stronie, podobnie z wyprawami rowerowymi.
          Poza tym Swinoujscie to jednak miasto jakby na to nie patrzec, a do takich
          wczasow najlepiej nadaja sie osrodki polozone na uboczu. gdzie sie nie ruszysz
          to jakies budy, stragany, smazone rybki albo lody.
          Mialam tez okazje zobaczyc budynek w ktorym prowadzone sa zajecia przez Aktywne
          odchudzanie i wygladal dosyc obskurnie.
          Wiem jedno, ze do Swinoujcia na zadne wczasy nie wroce.
          • agata100 Re: wczasy odchudzające 01.05.06, 22:16
            A ja właśnie wróciłam z wczasów odchudzających w Juracie. Jest tam luksusowa
            Klinika Zdrowia i Urody prze Hotelu Bryza. I choc sie cenią, to polecam to
            miejsce kazdemu :
            - fantastyczna lokalizacja : 50m do morza;
            - komfortowe warunki w pokojach;
            - świetne jedzenie :dieta 5 posilków, 1000 kalorii;
            - łącznie 4 godziny cwiczeń : w terenie, na basenie i na sali;
            - do tego kąpiele perełkowe, algowe lub solankowe;
            - sauna sucha i łażnia;
            - a poza tym zaplecze rehabilitacjyjno-kosmetyczne
            - i najlepszy masażysta w Polsce, p.Marcin :-))

            Za rok planuję powtórkę!!!!!
            :-)
              • Gość: basiulka Re: wczasy odchudzające IP: *.mcpc.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 18.07.06, 12:13
                DREJK - odradzam, no ale skoro klamka juz zapadla, trudno... Ja bylam bardzo
                niezadowolona z diety i zajec, szczegolnie z zajec (prowadzone przez niemrawego
                instruktora, bez przygotowania, w koncu z nich zrezygnowalam i sama chodzilam
                na spacery, albo na silownie (jesli mozna tak okreslic zepstuty atlas, 2
                rowerki i 2 bierznie). Co do diety to niezgodna z zasadami zdrowego zywienia,
                tylko trzy bardzo male posilki, w tym na obiad np. udko kurczaka ze skora/ryba
                w panierce z ziemniakami. Dwa lata temu bylam na wczasach osrodka Twoj Sukces
                (obecnie przeniesiony do Cetniewa) z ktorych bylam niezmiernie zadowolona -
                cwiczenia w milej atmosferze, wykwlifikowani instruktorzy, pomiar skladu ciala,
                opieka lekarskam, dieta zbilansowana, 5 posilkow, w tym dania na parze, mnostwo
                warzyw, sorowek, itp. Wyjaz do DREJKA byl porazka...
    • iwa1975ku Re: wczasy odchudzające 22.06.06, 15:34
      Witajcie dziewczyny,

      ja także mogę polecić "Eden" w Mielnie. Byłam w tamtym roku w sierpniu i było
      naprawdę super. W tydzień schudłam 3 kg. Byłam też dwa razy w Szczyrku
      w "Krystynie", wszystko OK oprócz chamskiego właściciela i dlatego już tam nie
      pojadę. Słyszałam, że gdzieś w Szczawnicy jest jakiś fajny ośrodek. Czy ktoś
      może tam był i możecie coś o nim napisać albo chociaż podać namiary? Gdybyście
      chciały znać szczegóły zajęć w Mielnie lub Szczyrku, chętnie się podzielę
      wrażeniami. Pozdrawiam :)
    • iwa1975ku Re: wczasy odchudzające 18.07.06, 09:39
      Dziewczyny,
      wybieram sie do Drejka w sobotę. Czy ktoś też tam może teraz jedzie ? Mam
      nadzieję, że będzie fajnie, choć opinie różne. Liczę bardzo na zajęcia na
      basenie.
      Pozdrawiam i trzymajcie za mnie kciuki :)
      • Gość: basia Re: wczasy odchudzające IP: *.mcpc.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 18.07.06, 12:14
        DREJK - odradzam, no ale skoro klamka juz zapadla, trudno... Ja bylam bardzo
        niezadowolona z diety i zajec, szczegolnie z zajec (prowadzone przez niemrawego
        instruktora, bez przygotowania, w koncu z nich zrezygnowalam i sama chodzilam
        na spacery, albo na silownie (jesli mozna tak okreslic zepstuty atlas, 2
        rowerki i 2 bierznie). Co do diety to niezgodna z zasadami zdrowego zywienia,
        tylko trzy bardzo male posilki, w tym na obiad np. udko kurczaka ze skora/ryba
        w panierce z ziemniakami. Dwa lata temu bylam na wczasach osrodka Twoj Sukces
        (obecnie przeniesiony do Cetniewa) z ktorych bylam niezmiernie zadowolona -
        cwiczenia w milej atmosferze, wykwlifikowani instruktorzy, pomiar skladu ciala,
        opieka lekarskam, dieta zbilansowana, 5 posilkow, w tym dania na parze, mnostwo
        warzyw, sorowek, itp. Wyjaz do DREJKA byl porazka...


        Tamta odpowiedz wkleila sie za wysoko :-)
        • justine74 Twój Sukces - nigdy więcej 18.07.06, 18:18
          Twój Sukces może i był kiedyś wart polecenia ... ale niestety już nie ...
          ośrodek przeniesiono z COS-u w Cetniewie do nie grzeszącego przytulnością i
          klimatem hotelu " Annabella" ( kilka metrów za "Velavesem").
          Jedzenie beznadziejne, siłownia urządzona w pomieszczeniu po byłym basenie ...
          PO PROSTU NIGDY WIECEJ!
          Sama nie wiem, co się porobiło z tą dawną świetnością....
          NIKOMU NIE POLECAM!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka