Dodaj do ulubionych

Do Joggera cd.zapalenie ścięgna

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.05, 07:56
Chciałabym wreszcie wrócić do ćwiczeń po zap.ścięgna w nodze.Minęły 3tyg.Czy
powinnam jakoś szczególnie postępować przed i po ćwiczeniach? Dodam że mam
wrażenie jakbym miała "skurczone" mięśnie czy ścięgna w obu nóżkach.Czy to
jest spowodowane przerwą w ćwiczeniach?Zwłaszcza rano jest to
odczuwalne.Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • jogger 13.06.05, 10:56
    6tygodni to czas typowej regeneracji. Ćwiczenia to najpierw lekka rozgrzewka
    typu przebieżka, stosować trzeba buty z amortyzacją i opaskę elastyczną,
    ćwiczenia zaczynamy od minimalnych obciążeń, po ćwiczeniach ostrożne
    rozciąganie, przed i po ćwiczeniach smarujemy nogę środkami rozgrzewającymi
    (np. DeepHeat w aerozolu, ale może być czerwony BenGay). Jeśli coś zaboli w
    trakcie ćwiczeń, natychmiast przerwać i odczekac dzień - dwa
  • Gość: Edi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.05, 15:38
    Dzięki za wskazówki.Zacznę na razie od callaneticsu. To chyba nie zaszkodzi aż
    tak mojej nóżce?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka