Dodaj do ulubionych

kobieta-jak wymodelowac mocne nogi?

12.03.06, 09:21
Jestem dosyc szczupla,ale mam "mocne" nogi.Jesli zaczynam sie odchudzac, to
chudne najpierw na górze-rece,piersi,twarz,a tkanka tluszczowa na nogach
zostaje. Zwlaszcza od wewnetrznej strony ud-taki miekki tluszczyk;) i na
lydkach. Jaka diete i cwiczenia powinnam stosowac,zeby wysmuklic uda i lydki?
Edytor zaawansowany
  • Gość: mala.mi6 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.06, 16:36
    Też dołączam się do tego pytania.
  • Gość: Meg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.03.06, 11:27
    Ja również
  • Gość: Oleńka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.03.06, 11:33
    Kurcze mam ten sam problem, a sprawa jest pilna. Lato sie zbliża
  • jogger 13.03.06, 17:24
    Aerobik ABT
  • Gość: studio_figura IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.06, 15:55
    Szanowna Pani,

    Rozumiem, że chodzi o tak zwaną dysfunkcje układu limfatycznego.
    Spotkałam sie już z takimi przypadkami w mojej pracy z klientkami.
    Otórz :
    1) oczyścic organizm
    2) spowodować, pobudzić tą partie ciała aby zeszła woda i aby pomniejszyć
    partie centymwetrach
    Polecam masaż Rollen oraz maseczke iłową

    Jesli jest Pani zainteresowana moja poradą to nią służe , oczywiście w tej
    sytuacji bezpłatnie :-)

    Pozdrwaiam
    Izabella Michalak
  • onlyju 13.03.06, 19:01
    Pilates polecam dziewczyny! Rozciągające ćwiczenia, zbliżony do dawnego
    callaneticsu. Nie pompuje mięśni, a je wydluża = wysmukla = nogi są robią się
    zgrabne i smukle.
    --
    Są trzy prawdy: moja prawda, Twoja prawda i gó.. prawda. (Tischner)
  • Gość: Meg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.03.06, 23:27
    Nasz może stronę internetową gdzie są te cwiczenia prezentowane, jeżeli nie to
    skąd je poznać bez chodzenia do fitnes clubu?
  • Gość: Kasia_S IP: *.sgh.waw.pl / *.sgh.waw.pl 14.03.06, 09:15
    mam ten sam problem z nogami-tylko ze ja mam "mocne" w sensie umiesnione-chodze
    na abt ale od tego to mi jedynie miesnie rosna a nie wysmuklaja sie nogi, to
    samo z plywaniem a co do pilatesu tto po prostu nie lubie-za wolny..moze macie
    jakies inne pomysly??
  • Gość: Justa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.03.06, 10:08
    No właśnie - jakieś domnowe ćwiczenie
  • Gość: onlyju IP: *.aster.pl 15.03.06, 21:26
    Pilates z powodzeniem można ćwiczyć w domu. Stron www nie znam - trzeba
    poszukać w wyszukiwarkach. Ja po pewnym czasie chodzenia na zajęcia pilates,
    przenioslam je z powodzeniem do domu. Wystarczy mata. Rzeczywiście są wolne,
    ale tylko wydlużenie i rozciągnięcie mięśni coś pomoże w przypadku masywnych
    nóg. Ćwiczenia są proste i przyjemne. A przede wszystkim skuteczne. Polecam.
  • Gość: Ala IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.06, 22:43
    ok ale błagam o jakąś stronkę bo szukałam w googlach i nic nie ma. Moze ktoś
    zna??????
  • Gość: Elza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.03.06, 23:27
    Czy naprawdę nikt nie zna sposobu?
  • Gość: Marcin IP: *.promontel.net.pl / *.promontel.net.pl 14.03.06, 23:50
    Witam
    Jak chodzicie na siłownie to juz pewnie znacie swoje organizmy,co mozecie
    robic, lubicie itp.
    jesli chodzi o nogi sprubujcie zmieniac trenig co 2 tyg, najpierw typowo silowy
    np, sownica(stopy na zewnatrz i wewnatrz)przywodziciele ,odwodzicielewyprosty
    itd duzymi ciezaramido 8-12 powt,nastepne 2 tyg. ilosc powtorzen zwiekrzyc do
    20, oczywiscie zmiejszyc ciezar.dieta-jak najmniej weglowodanow, raz w tygodniu
    mozna cos zaszalec ale bez przesady z jedzeniam:)
    pozdro i zycze efektow
  • kielbasiana 15.03.06, 08:17
    niestety mnie siłownia wcale nie pomogła na nogi. rozbudowałam sobie tylko
    mięsnie łydkek a uda stały sie masywniejsze. jak zrobi się cieplej zacznę
    biegać a narazie jeżdżę na rowerze stacjonarnym, 45 min dziennie na zerowym
    obciążeniu. zastanawiam sie tylko po jakim czasie zobaczę efekty :)
  • Gość: Iza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.06, 10:49
    Mam ten sam problem. Nie wiem czy zobaczysz efekty bo ja tak robiłam i nie
    zobaczyłam :-(
    CZy już naprawdę nie ma sposobu?
  • kielbasiana 15.03.06, 13:52
    iza jeździłaś na rowerze, biegałaś i nic ? nawet cellulitu sie nie pozbyłaś ?
  • Gość: Iza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.06, 16:19
    kompletnie nic. Uda tylko mi sie rozrosły.
  • Gość: jackk3 IP: *.ptr.terago.ca 15.03.06, 16:26
    Czolem,
    Jesli jezdzisz na zerowym obciazeniu (zakladam ze to jest rower stacjonarny-tym
    gorzej bo nie maja praktycznie zadnego obciazenia) to jest to poprostu za malo.
    Podejrzewam ze praktycznie nie spalasz kalorii. Moze zwiekszysz obciazenie?
    Pzdr
  • sarenka82 15.03.06, 22:32
    Oj no nie załamujcie mnie! Nie ma sposobu??? Napewno jest i kiedyś go odnajdziemy.... bylebyśmy zdążyły do lata :-) Ja od dziś zaczynam jazdę na rowerku stacjonarnym. Mam nadzieje, że będzie widoczna poprawa. Kiedyś udało mi się poprawić wygląd nóg masażami za pomocą kremów "na celulitis" np Avonu i specjalnym urządzeniem. Ale jak przestałam tego stosować,to znów "flak" mi się zrobił z nóg.
  • szczepek1989 16.03.06, 07:36
    Drogie Panie:

    Do Lata nie zdążycie pozbyć się miesni na łydkach. Jak Idziecie na Siłownię to:
    -duzo Serii z małym obciązeniem.
    -skakanka,
    -zwisanie na drążku

    jest kilka skutecznych ćwiczonek, ale zależą od tego co lubicie:)..pozdrawiam i
    służę pomocą...:)
  • szczepek1989 16.03.06, 07:38
    Tutaj zalecana jest większa liczba treningów(nawet do 6 tygodniowo)-każdą grupę
    mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi krótkie, bardzo intensywne
    (przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-30 sekund) z dużą różnorodnością
    ćwiczeń(dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu,
    krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych).Można stosować
    superserie, serie łączone, serie potrójne, gigantserie(powyżej 3 ćwiczeń na tę
    samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę
    zaawansowania ćwiczącego. Na większe grupy mięśniowe wykonujemy 12-9 serii, na
    mniejsze10-7 serii-ilość powtórzeń nie mniejsza niż 10-12.Dobre połączenie to
    wykonanie po treningu siłowym treningu aerobowego(30-45 minut). Oczywiście jest
    to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy
    organizm reaguje inaczej na te same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy
    powinien wypracować sobie osobisty program-adekwatny do indywidualnych
    predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do
    dalszych prób wypracowania tego programu.
  • Gość: Helga IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.03.06, 10:31
    Szczepek, a nie znasz jakichś normalnych ćwiczeń które mozna zrobić w domu?
    Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym? Z jakim obciążeniem i ja długo żeby
    wyszczuplić nogi a nie doprowadzić do rozrostu mięśni.
  • kielbasiana 16.03.06, 11:38
    świetne pytanie :) jak do cholery mamy jeździć na tych rowerach, zeby nogi
    zeszczuplały :)
  • Gość: Kasia IP: 1.1.* / *.proxy.aol.com 25.03.06, 18:01
    Czesc. Najskuteczniejszym sposobem wysmuklenia ciala, zwlaszcza nog, opartym na
    mej autopsji, jest basen. W pazdzierniku ubieglego roku wrocilam ze Stanow o
    lekko przyokraglonych ksztaltach, przy wzroscie 170cm wazylam w powiewach do
    64kg. Znalazlam stancje, kontynujac me studia, nieopodal zbiornika krytego z
    woda. Zapisalam sie na codzienne serie najpierw po 1.5h stylem:zabka, poczym po
    dwoch tygodniach, kiedy zauwazylam namacalne efekty, zredukowalam trening do
    45min. kazdego dnia. Co wiecej bylam na diecie, ograniczajac spozywane posilki
    do niezbednego minimum. I tak po 5 miesiacach zrzucilam 10kg, nadajac swemu
    cialu delikatny, wyprofilowany ksztalt. Niestety tydzien temu wrocilam do
    Stanow, pragnac ostac tu na stale, zegnajac sie z ma pasja- sportem wodnym i
    polskim, zdrowym jedzeniem. W okolicy, w ktorej rezyduje nie ma basenu, dlatego
    w obawie przed ponowna pokarmowa samowolka, procz restrykcji i liczenia
    amerykanskich kalorii, szukam sposobnosci, by moje wymodelowane cialo, wysilek
    oraz inwestycja w nie, ponownie nie wrocilo do formy sprzed pazdziernika 2005r.
    Polecam plywanie- pomijajac ze w czepku wyglada sie jak w kondonie;-)
    Kasia
  • Gość: jackk3 IP: *.ptr.terago.ca 25.03.06, 18:22
    Gratulacje. I nie bylo to az takie trudne. Natomiast twoje stwierdzenie o
    zdrowotnosci amerykanskiego jedzenia jest dla mnie niezrozumiale. Jedzenie jest
    tak zdrowe jakie jesz poprostu. Za oceanem jest mnostwo sklepow ze zdrowa
    zywnoscia, w kazdym sklepie sa wydzielone obszry z w/w. Na pewno znajdziesz tez
    basen. Mieszkam w prawie milionowym miescie za oceanem (co prawda nie w USA)
    ale mozliwosci rekreacyjne sa olbrzymie i basenow zatrzesienie.
    Pzdr
  • Gość: Meggie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.03.06, 23:40
    Ja nie umiem pływać. Poza tym nie mogę sobie na to pozwolić
    Słyszałam też ze pływanie rozwija ramiona a te i tak już mam szerokie.
  • lemurka3 16.03.06, 12:09
    Od 2 tygodni jestem na diecie praktycznie pozbawionej węglowodanów, chodzę na
    zajęcia z rowerkami, na fat burner i dodatkowo w domciu przed telewizorem
    rozciągam się troszkę. Wcieram sobie zwykłe balsamy do ciała i juz po 2
    tygodniach spodnie zrobiły się luźne w udach i na pupie. Widze też ze miesnie
    są jakby bardziej widoczne a tkanki tłuszczowej jakby mniej - nóżki nie trzęsą
    się jak dawniej ;). Póki co mój sposób się sprawdza. A zależy mi właściwie
    na "schudnięciu" nóg i bioder. Generalnie jestem szczupła (173 cm i 61 kg) ale
    chyba najwiecej tej wagi mam w nogach. Mam nadzieje ze uda mi sie jeszcze
    bardziej poprawic wygląd nóg - a do lata juz blisko...
  • Gość: ewelina IP: 212.244.185.* 16.03.06, 12:57
    mam ten sam problem, od pasa w gurę jestem ..laska, a w dół, nogi giganty,
    łydki okropne, tłuste...... jeżdze troche na rowerxe, ale niejestem
    systematyczna, może dlatego nie ma efektu....
  • Gość: Iva IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.06, 13:54
    Mam rower stacjonarny. Chciałabym wyszczuplić nogi i nie wiem na jakim
    obciążeniu jeździć i jak długo i jak często, tak żeby nie doprowadzić do
    przerostu mięśni.Może się wypowie jakiś ekspert????
  • kielbasiana 17.03.06, 14:24
    ja jeżdżę na zerowym albo na jedynce ale długo (45-50 min/dziennie) i szybko
    oczywiście nie doprowadzając sie do zadyszki :)
  • Gość: Iva IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.06, 14:37
    Pomaga Ci to ? Długo już jeździsz? Pocisz sie przy tym?
    Kiedyś jeździłam na niskim biegu ale nic mi to nie pomogło - tylko strata czasu.
  • kielbasiana 21.03.06, 13:49
    Gość portalu: Iva napisał(a):

    > Pomaga Ci to ? Długo już jeździsz? Pocisz sie przy tym?
    > Kiedyś jeździłam na niskim biegu ale nic mi to nie pomogło - tylko strata
    czasu

    pomaga mi, bo mam lepsze krążenie. odkąd jeżdże nogi przestały mi puchnąć w
    kostkach (mam siedzącą pracę)

    jeżdżę prawie 2 tyg., pocę się ale nie tak, że pot ze mnie ścieka strumieniami

    iva a Ty jak długo jeździłaś ?



  • Gość: Iva IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.06, 14:41
    Aha. Zależy mi żeby wyszczuplić nie tylko uda ale i łydki. Czy należy jeździć
    całą stopą? Codziennie czy co drugi dzień?
  • Gość: Meg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.06, 22:47
    Nie ma zdjęć do tych ćwiczeń. Nie wszystkie są opisane czytelnie.
  • Gość: Meg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.03.06, 10:35
    TYch ćwiczeń nie da sie jednak zrobić w domu. A inne w tym serwisie mają tylko
    opis - nie ma zdjeć
  • kielbasiana 24.03.06, 12:20
    ćwiczenia ze zdjęć należy robić na siłowni. ja ich nie polecam, bo moje uda i
    łydki nabrały po nich monstrualnych rozmiarów. nawet znajomi się dziwili.
  • Gość: Meg IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.03.06, 23:20
    W końcu jakie ćwiczenia są dobre na wyszczuplenie ale nie rozbudowanie
    nóg??????!!!!
  • helga0 30.03.06, 13:39
    No nie dowiesz się tego przez internet. Musisz iść do profesjonalnej siłowni,
    najlepiej takiej, w której są prowadzone zajęcia aerobowe i poprosić
    kompetentnego instruktora, zeby ułożył Ci program treningowy. Podobno w
    Gymnasionie układają taki trening po badania tentna w czasie wysiiłku, po
    pomiarze tkanki tłuszczowej i konsultacji z dietetykiem. bez dodatkowej opłaty.
  • helga0 30.03.06, 13:42
    helga0 napisała:

    tentna

    A pisze się tętna:D
  • Gość: Elza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.06, 17:32
    też mam ten problem
  • Gość: inka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.06, 15:51
    ok czyli mamy wszystkie pozostać z mocnymi nogami :-(
  • Gość: Egon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.03.06, 11:03
    NOgi są nieważne ....
  • Gość: Piotr IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.06, 11:14
    Zgadza się ....
  • kielbasiana 21.03.06, 13:50
    jak to nieważne ?
  • Gość: Piotr IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.06, 14:32
    nieważne bo i tak odchodzą na boki
  • kielbasiana 22.03.06, 12:02
    na bok czy nie o nogi trzeba dbać i dużo nimi ruszać.
  • niunianiu 30.03.06, 12:34
    jak to nieważne ale pewnie spódniczki mini to są ważne
  • Gość: Ewa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.03.06, 20:03
    A skakanka ? Ile skakać?
  • monhann2 23.03.06, 17:04
    Mam dostep do nastepujacego przyrzadu (elliptical):
    www.egymequipment.com/precefx544re1.html
    ktory podobno bardzo pomaga aby wlasnie wymodelowac miesnie nog. Niestety nie
    wiem jak czesto, jak dlugo i na jakim obciazeniu mam na tym cwiczyc. Moze ktos
    wie? Dziekuje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka